RIPSIEN PIDENNYKSISTÄ OMAT RIPSET LÄHTIVÄT !

WORRIED !

Hei ! Tietääkö ketään kuinka nopeasti ripset kasvavat ripsien pidennysten jälkeen ? Otin siis ripsien pidennykset jotka ei pysyneet hirveän hyvin mulla, ja sitten aloin nyppiä niitä varovasti pois, noh nyt pidennykset on poissa mutta niin ovat myös omatkin ripseni ! ne ovat uskomattoman lyhyet ! en kehtaa mennä näiden kanssa minnekkään !? Olisiko jollain vinkkejä että kannattaisiko ripsien antaa kasvaa vai laittaa uudet pidennykset ja antaa niiden kanssa ripsien kasvaa. Sillä koulut alkaa pian ja haluaisin pian vastauksia !

10

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorpe25

      Mitäs menit nyppimään? Ne olis pitänyt ottaa pois siellä missä ne laitettiinkin. Ja kyllä ne kasvaa takaisin. Ehkä sinusta vaan tuntuu että ne on lyhyemmät kuin ennen pidennyksiä, koska totuit niiden pituuteen? Voithan kokeilla jotain ripsiravinnetta jonka pitäisi kasvattaa niitä, jos uskot noihin aineisiin.

      • fthsghs

        Revitalash auttaa


    • Huijausta nuo hoidot

      Minulle on tehty kaksi kertaa ripsivärjäys ja sen jälkeen omat ripset ovat olleet ihan töpöt, kun väri on lähtenyt, että näissä hoidoissa ei kaunistu, vaan oma luonnollinen kauneus häviää ja olet kuin albino lähes käsittelyn jälkeen 6 vkon kuluttua. Joten. Älä enää koskaan tee sitä. Minun kohdalla kävi näin.

      • 13+3

        Siis voi herranjumala ripsien värjäys, miten värin lähteminen vaikuttaa ripsien pituuteen? Ei siis mitenkään. Ripset ovat yleensä luonnostaan vaaleammat ripsen päistä, että esim. ripsiväri näyttää pidentävän niitä huimasti, vaikka oikeasti se vain värjää nämä päät yhtä tummiksi kuin muukin ripsi. Sama asia tuuhentavan ripsivärin kanssa, ei sieltä pullosta tule yhtään uutta ripseä sinne simmuun vaan harja on muotoiltu ripset erottavaksi, normaalin pidentävän ripsivärin kanssa usein käy niin että ripset takertuvat toisiinsa, ja ei, eivät nekään irtoa siitä silmästä jättäen jälkeen "harva ripset", ja hups, ne ilmestyvät takaisin kun peset meikit vittuun. Ehei.

        Siis oikeasti, käytä sitä maalaisjärkeä jos sitä sielä päässä enää on jäljellä.. eihän ripsien värjäys millään tavalla itsessään pidennä ripseä, luo vain illuusion siitä..


      • Anonyymi

        Jos värjää ripset oikein niin ei ne millään voi ripsiä lyhentää. Kuulostaa hieman kummalliselta ja en tiedä oliko tekijä tietämätön mitä tekee vai oliko sinulla ripdissä pesemättä jokin meikki joka reagoi
        Sitten tämän väri aineen kanssa. Vai eikö väri ainetta pesty pois kunnolla?
        Värjääminen voi toki tehdä itse kotonakin .


    • öljyllä

      Ripsiliima on öljyliukoista. Olisit voinut liuottaa sen liiman itsekin pois.

    • orugbow

      Mulla ei todellakaan lahtenyt oljypitoisella silmameikinpoistoaineella nuo pidennykset pois, ja loppujen lopuksi kavi sitten niin, etta lahtivat ripsetkin. En kylla enaa ikina hairahdu ottamaan pidennyksia enaa, kunhan nama kasvavat!

    • nice räps

      ripset ei lähde pois jos ne oikeaoppisesti poistaa, mulla ollut pidennykset kaksi vuotta ja omat ripset voi tosi hyvin.

    • WORRIED !

      mun ripset on edelleen tönköt mutta on alkanut kasvaa, vaikka ne olikin aika lyhyet jo alussa niin silti pidennykset eivät ehtineet olla mulla kun pari päivää, joten iedän milloin omat ripset ovat lyhentyneet, ja en tajunnut tuota ihme ripsien värjäys sönkötystä ja sen jälkeistä olevaa kommenttia, mä olen itse ottanut ihan pidennykset, en värjännyt. Mutta kiitos neuvosta tuosta revitalash jutusta, tilaan tuollaisen ja yritän sillä koittaa ennen koulujen alkuja, en viitsi enää ottaa pidennyksiä ;s

    • Anonyymi

      Et näköjään ole kovinkaan älykäs. Itse ei pidä nyppiä pois. Vahingoitat helposti omia ripsiäsi.
      Ja jos tekijä ei osaa ,ole ammattilainen
      Tai itse kun näytät olevan vähä älyinen olet luultavimminkin toiminut toisin kuin annettu ohjeet ripsipidennyksien jälkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe