Millä saisin mieheni nalkkiin? Olemme 37 vuotiaita ja 9 vuotta naimisissa. Mies piilottelee puhelintaan ja poistaa loki- ja viestienvälitystietoja. Jokin omassa vaistossa pistää kellot soimaan.Suhde voi muuten hyvin. Seksielämä sujuu ja pärstäkerroin sekä kropppa kondiksessa. Mutta pistää mietityttämään.
Kun kysyn asiasta, olen mustasukkainen.
MIEHEN TOUHUT EPÄILYTTÄÄ
41
1274
Vastaukset
- selvät merkit
Miehes pettää, sen sanoo sun vaisto jo, ja niin on hyvä. Usein eivät vaimot aisti tuollaista, itsekkin aikoinaan aistin, ja hyvä niin. Mieheni oli salasuhteessa. Eronnut olen, koska oli raukkamaista valehdella minulle kuukausia noin eikä itse paljastaa. Arvostuspisteet miestäni kohtaan tipahtivat minimiin.
Kerro epäilyksesi ja pyydä selitystä. Vaikka susta tuntuu että kaikki teidän välillä on kunnossa, ei se välttämättä ole hänen mielestään niin, mies vain haluaa tietenkin olla varma tuon toisen kanssa ennenkuin uskaltaa paljastaa. Ussko, kokemusta on, muillakin.Lycka till!- ??=)
Ei ei. Mitään ei kannata kysyä. Kaikki kielletään kuitenkin.
- Beattynen
Et saa nalkkiin muuten kuin seuraamalla, mikäli ukkosi on taitava petturi, joka peittää jälkensä eikä tunnusta. Vaatii sinulta kekseliäisyyttä, mutta suunnittelemalla päihität hänet. Puhelinkäytös ja naisen vaisto ovat aika selviä juttuja, mutta faktat saat pöydälle, kun seuraat missä ukkosi pettää.
- joku vaa
Hih hih hii ;D
- sano mun sanoneen
sulle tulee helvetin ankee loppuelämä ton miehen vaimona.
eikä miehenkään elämä helvetllisempää vois olla sun siippana. - joku vaa
Aloittajalle: on tää vaan niin ihkuu ettet arvaakkaa, oot valitettavast vaan menettäny pelin joten kato peiliin ja mieti miks, hih hih ;D
- kysyn'vuan'
Ja mitä enemmän luet esim tätä palstaa, sitä "ilmeisempiä" merkkejä löydät....
Miten muuten todennat sen, että mies poistaa loki- ja viestienvältystietoja? Miten olet päässyt selville, että on jotain poistettavaa? - sjdfklsjf
Jos mies rakastaisi ja välittäisi, hän ei syyttäisi sinua mustasukkaiseksi vaan tekisi mitä vaan että saa sinut luottamaan häneen. Niin tekee rakastunut mies.
- been-there-
Juu, rakastunut mieshän hakee vaikka kuun taivalta. Kyse on kuitenkin pitkästä suhteesta, jossa asiat on ok - joten vaikka mies miten RAKASTAA, niin en ihmettele, vaikka vaimon turhat epäilyt rassaisivatkin!
- Taiteilijatarnainen
Kun hän syyttää sinua mustasukkaiseksi, kysy.: "Onko aihetta olla mustasukkainen?" Kerro, noista puhelinhavainnoistasi. Voimia ja viisautta!
- ex-rouvanen
Kuinka monesti viikossa vaimon kuuluu tarkistaa miehen kännykkä? Ihanko päivittäin? Miten saatte miehen antamaan kännykän aina tutkittavaksi tai joudutteko tutkimaan sen esim. miehen nukkuessa yöllä? Kun olin aviossa, olin niin lapsellinen, että en tiennyt mitään tällaisesta. Kuinkas sitten kävikään. Nyt olen ex-rouva ja lähiökapakassa jahtaan muiden ukkoja.
- kännyköistä
Kyllä ainakin meidän perheessä toisen kännykkää hipelöidään tämän tästä. mm. kun joku soittaa tai tulee tekstari, niin kapulaa lähempänä oleva yleensä ojentaa sen toiselle. autolla ajaessa saatan sanella vaimolle ja se naputtaa mun kapulalla tekstaria vaikkapa kaverilleni, jonka luokse olemme matkalla.
jos tähän tulisi nyt muutosta, eli kännykkä alkaisi olemaan äänettömällä tai siihen ei voisi koskea tai näppäinlukko olisi päällä, niin kyllä heti heräisi epäilykset. samaten jos alkaisi kokoajan tulemaan puheluita/testareita joltain minulle täysin tuntemattomalta "mirkulta" tai "lauralta" puhumattakaan jostain miespuolisesta henkilöstä, niin alkaisin heti epäilemään.- sodassa ja rakkaudes
"Näppäinlukko päällä" ?
Kertokaa nyt mulle hiukan vanhemman mallisen kännyn omistajalle että onko sellaisiakin näppäinlukkoja joita ei saa muut auki?
Ex-kavaljeerilla oli outoa puhelinkäyttäytymistä; puhelin väärinpäin pöydällä, välillä taskuissa piilossa, äänettömällä. joskus yöllä siihen tuli viesti ja minuun iski piru ja menin katsomaan keltä viesti oli, tai siis piti katsoa mutta oli näppäinlukko kiinni ja en muistanut miten se avataan koska en itse ole lukkoa käyttänyt vuosiin. en olisi lukenut viestiä, eihän se olisi onnistunutkaan ettei mies olisi huomannut mutta viestin lähettäjä kiinnosti, ei siis selvinnyt. - neuvo
sodassa ja rakkaudes kirjoitti:
"Näppäinlukko päällä" ?
Kertokaa nyt mulle hiukan vanhemman mallisen kännyn omistajalle että onko sellaisiakin näppäinlukkoja joita ei saa muut auki?
Ex-kavaljeerilla oli outoa puhelinkäyttäytymistä; puhelin väärinpäin pöydällä, välillä taskuissa piilossa, äänettömällä. joskus yöllä siihen tuli viesti ja minuun iski piru ja menin katsomaan keltä viesti oli, tai siis piti katsoa mutta oli näppäinlukko kiinni ja en muistanut miten se avataan koska en itse ole lukkoa käyttänyt vuosiin. en olisi lukenut viestiä, eihän se olisi onnistunutkaan ettei mies olisi huomannut mutta viestin lähettäjä kiinnosti, ei siis selvinnyt.Paina avaa, tähti, avaa lukitus... Oikeesti ei toisen kännykkää ole kenelläkään oikeutta tutkia.
- oho?
sodassa ja rakkaudes kirjoitti:
"Näppäinlukko päällä" ?
Ex-kavaljeerilla oli outoa puhelinkäyttäytymistä; puhelin väärinpäin pöydällä, välillä taskuissa piilossa, äänettömällä. joskus yöllä siihen tuli viesti ja minuun iski piru ja menin katsomaan keltä viesti oli, tai siis piti katsoa mutta oli näppäinlukko kiinni ja en muistanut miten se avataan koska en itse ole lukkoa käyttänyt vuosiin. en olisi lukenut viestiä, eihän se olisi onnistunutkaan ettei mies olisi huomannut mutta viestin lähettäjä kiinnosti, ei siis selvinnyt.Apua! Olen ollut vuosia uskoton tajuamatta sitä itse. Kännykkäni on toisinaan näyttöpuoli pöytää vasten. Kuvittelin, ettei sillä ole mitään väliä, miten päin se sattuu olemaan. Pidän sitä useimmiten taskussa ja näppäinlukko on päällä. Luulin tämän johtuvan siitä, ettei helposti mukana kulkeva känny soittelisi yksinään. Joskus unohdan laittaa sen päälle tai äänet takaisin. Itsepetoksessani ajattelin sen johtuvan hajamielisyydestäni. Viestin lähettäjät eivät ymmärrä kunnioittaa puolisoni uniaikoja. Sekin johtuu siis minun petturuudestani. Onneksi mies ei ole huomannut mitään! Kiitos, että avasit silmäni näkemään kurjan käytökseni, ennen kuin jäin kiinni!
- ??=)
Mies on ainakin todellinen amatööri: haluaa hän jäädä kiinni käyttäytymällä noin. Vai haluaako vain herättää epäilyjä, koska olet mustasukkainen? Miten olisi pieni extrahuomio?
- Krissee74
Meillä ei salata kummatkin voi jättää puhelimet toisen näkyville ja jopa vastata siihen ym. mut jokaisessa perheessä asiat voi tietenkin olla erilailla.
- oho?
Miksi ihmeessä ja ennen kaikkea miten joku tosiaan kyttää puolison puhelinta?! Meillä on opetettu lapsille pienestä pitäen, että toisen luuria ei hipelletä ilman lupaa. Siihen saa vastata, jos siitä on erikseen sovittu, mutta viestejä tai lokitietoja ei mennä tutkimaan. Varsinaista salattavaa ei tarvitse olla, ettei tykkää tehdä tiliä jokaisesta hengenvedostaan. Minä ainakin poistan monet viestit sitä mukaa, kun ne käyvät tarpeettomiksi. Räpellän muutenkin kännykkääni poistellen ja lisäillen sitä sun tätä. Olenko siis uskoton?
- dhjfgv
Sama täällä, meilläkin on lapset opetettu kunnioittamaan toisen omaa eikä meillä ole lupa räpläillä omatoimisesti toisten kännyjä. Luvan kanssa on tietystti eri asia.
En ymmärrä, miksi minun pitäisi suurin piirtein kysyä mieheltäni lupa, jos poistan turhia viestejä tai muuten teen muutoksia kännyni sisältöön..? Meitä "uskottomia" on varmaankin aika paljon...
- gggggggggggggggggggg
tyhmät, älkää vetäkö överiksi. kyse on ihan toisenlaisesta poistelusta ja piilottelusta. kommentoitte idioottimaisesti.
- dhjfgv
Miten sinä määrittelet "toisenlaisen poistelun ja piilottelun" ?
Kerro tyhmälle, miten tuollaisen todennat ? Miten voit tietää, että jokin viesti tai lokitieto on poistettu, koska se on "toisenlainen" - näkemättä itse viestiä/lokitietoa? Ja mikä on piilottelua? Vaatii jatkuvaa kyttäämistä, että noin tarkasti on toisen kännykkäkäyttäytymisestä perillä, ei tervettä touhua!
- oho?
Ei ole idioottimaista ihmetellä, miksi joku tietää toisen poistavan viestejä. Sehän vaatii kännykän päivittäistä tutkimista. Ei ihme, jos sellaisessa tilanteessa toinen alkaakin pillotella kännykkäänsä. Aloittajallahan ei ollut muuta syytä epäilyyn kuin kännykkäkäyttäytyminen.
Ihan kaikesta käytöksestä saa heräteltyä epäilyksiä, jos niin haluaa. Kun aikansa tivaa, syyttelee ja vakoilee, alkaa puoliso varmasti käyttäytyä oudosti. Minulla ainakaan ei ole mitään järkevää syytä siihen, miksi poistelen viestejä. Ne kun eivät ole salaisia ja muistiinkin mahtuu. Jos minulta alettaisiin tentata syitä ja väittää, että jotain kieroa on tekeillä, katsoisin minäkin vinoon ja epäilisin kysyjän omia motiiveja. Jos jatkuvasti väitettäisiin minun valehtelevan, pitäisin taatusti kännykkäni piilossa ja salaräpeltäisin sitä kiukuissani entistä enemmän.
Onneksi mieheni ei ole vielä keksinyt, että kännykän aiheeton koskettelu on uskottomuutta, niinpä uskallan jättää omani keittiön pöydälle kauppareissun ajaksi. - 31
typerääkin typerämpiä vastauksia laitatte. Hävetkää. Olette tosi alkeellisia eukkoja.
- haloo!
Päivittäinkö sä miehesi puhelimen kollaat? Tuliko mieleen, että jos mies ei viestejä laittele tai soittele, niin ei sinne lokitietoihin mitään jääkään?
Tuollainen epäily syö miestä/naista. Kohta käy pettämään ihan sun kiusallasi. Mitä miehen pitäisi tehdä, että uskot häntä? Seksi ja kaunis ulkonäkö ei muuten riitä pitämään liittoa kasassa. Siinä pitää olla myös molemminpuolista luottamusta, kunnioitusta ja arvostusta toista kohtaan. Sulla ne on valitettavasti hukassa.
Onko sulla itselläsi puhtaat jauhot pussissa? Monesti mustasukkainen ihminen syyttää toista asioista, joita itse tekee tai on ajatellut tekevänsä. - Jotain vinkkiä
Usko siihen vaistoosi. Valitettavasti mun vaistoni on aina ollut oikeassa, vaikka olisin kuinka toivonut olevani väärässä.
Onko sillä paljon menoja? Tiedätkö oikeasti missä menee? Miten työpäivän aikana, missä seurassa liikkuu? Pettäjä on todella luova ja mielikuvituksellinen etsiessään aikaa toiselle naiselleen. Joku on muka sairauslomalla, vaikka tapaa toista naista. Yhdellä on työmatkaa, toisella metsästysreissua, kolmas poikkeaa sukulaisella tai tuttavalla, neljäs kaupassa ja suurin osa yhdistelee ihan kaikkea. Jopa silloin kun lapset nukkuvat, voi tavata sitä toista. yök.
Ehkä vielä ei ole kovin paljoa tapahtunut, vasta alkuihastuminen? Ota selvää. Kukaan ei sinulle tule kertomaan tai tunnusta mitään tietävänsä, tuskin edes paras ystäväsi vaikka tietäisi. Sinun on selvitettävä asia yksin.
Kokeile, jos miehellesi sopii vapaa suhde kanssasi. Jos ei, hänelläkään ei ole lupaa käydä vieraissa. Suosittelisin keskustelemaan noista vaihtoehdoista, jos ei muuten niin ihan mielenkiinnosta. Saa vähän asian päätä auki.
Jos syyttelee sinua, eli siirtää oman vikansa sinuun, on syytä huolestua. Kohta olet mustasukkainen ja sairas kyttääjä, vaikka toinen on se pettäjä. - Ihmettelen ääneen
Miks pitäisi väkisin tehdä toisesta petturi vaan puhelimen vuoksi?
Tai vaan oman huonon itsetunnon vuoksi?
Mun känny on ainakin nii surkee et on aika pakkokin poistaa tietoja heti niistä viestyeistä kun yhen tekstarin jälkeen vilkkuu tieto muisti täynnä, ei siihen sen kummempaa syytä tartte.
Usein on äänettömänä kun ne kauheet soittoäänet nyt vaan on oikeesti kauheita.
Usein on naamallaan pöydällä kun en aina edes välitä vastata vaan näänhän myöhemminkin jos joku on kaivannut. Tressaavaa olla aina niin saavutettavissa.
Mun kännyyn en anna muiden vastata tai edes tutkia vaikka en ole tekstaillu pettämismielellä koskaan.
Miettisitte miltä tuntuu noi vainoharhaset vaistot ?
Mitään naisen vaistoa ei oikeasti ole on vaan huono itsetunto ja sen vuoksi menettämisen pelko.
Pitäiskö vaan ensin jutella oman puolison kanssa mitä epäilette ja jos toinen kieltää olleensa petollinen unohtaa se typerä kuvitelma. Kun miehet kyttää naisiaan mikä heidän "vaisto" on eihän vaan voi olla piilossa oleva naisenvaisto?
Jos väkisin etsitte toisesta pahaa hänestä luultavasti jotain pientä löytyykin.
Esim voi salaa haaveilla rehellisemmästä naisesta jolla ei päässä viiraa kaikki reginan huuhaa tarinat.
Eihän kaupoissakaan jokaisen käsilaukkua tutkita vaikka olisikin ihaillen hiplannu ryppyrasvapurkkia.
Miettikää kuin loukkaavalta tuntuisi kaupan kassalla selitellä kun toinen tönkii teidän laukkua ja taskuja.
Sama asia se on vaikka nyt mollaatte minut idiootiksi.
Rakkaudestako olette miehenne kanssa vai vaan omistamisen halusta?- hhhhhhfffffffplööö
ryppyrasvapurkin ihailu ja toisen naisen paneminen on ehkä vähän eri asia. vai onko? täällä on niin naurettavaa läppää, että huuuuuh huuuuuuuuh.....
- Nauran kippurassa
No niin on ihan viihdettää tämä miehistä tappelu.
Voisi tehdä komedian ihan näillä käsikirjotuksilla toiset puhkuu vihaa miehen seksileikkien vuoksi ja jotku lukee jotain oppaita oikeasta rakkaudesta ; D - pyrstö123
jos nyt ihan on pakko lähteä tutkimaan asiaa, että mitä ukko puuhastelee niin kännykän kyttäys on tietty yks, mutta jotain tapahtuu aina esim. työpäivien aikana jos ukolla on toinen. On kuitenkin olemassa päiväsaika jos kummatkin olette töissä. Silloin nämä kaksi viestittelevät, soittavat, kirjoittavat s-posteja, näkevät (käyvät lounaalla), keksivät yhteisiä työmenoja tahoiltaan ja näkevät sitten siellä missä on mahdollista. Pointtini on se, että mies kyllä ehtii tekemään vaikka mitä päivisin ja kaikkina niinä aikoina kun ei ole luonasi. Kyllä keinot keksii jos haluaa. Tosiaan salille meno voi olla jtn ihan muuta jne. Sanoo menevänsä kavereiden/työporukan kanssa parille --> on salarakkaansa kanssa.
Jos nyt oikeesti mietitte niin jos haluaa pettää ja olla toisen kanssa niin kyllä ne keinot ja ajat löytyy. on niin paljon päivissä aikaa, että kyllä ehtii.
Aina voi sopia, että yhteyttä ei pidetä iltaisin, jotta vaimo/mies ei näe viestejä tms.
Kyllä sen vaistoo jos on jtn meneillään. En ole kertaakaan ollut väärässä vaistoni kanssa.
Muistakaa nyt vaan, että ei siihen ihmeitä keksintöjä ja kovia kikkailuja tarvita jos haluaa olla jonkun toisen kanssa.- luota vaistoosi!
Alkuperäiselle: Vaikka ei mitään ihmeellistä olisikaan, niin ota selvää. Seuraile miehesi käytöstä..Itse olen sitä mieltä, että jos toisella ei ole oikeasti mitään salattavaa, niin ei myöskään sitä silloin haittaa vaikka kuinka kattelisit toisen puhelinta. Meillä on tapana katella ainaki toistemme puhelimia. Siis ei aina tarkoitus etsiä puhelimesta mitään negatiivista, vaan halu tietää kuka on päivän aikana soitellu ym. Mutta kyllä sen vaistoo jos jotain salattavaa on. just siitä huomaa ku poistelee puhelutietoja ja viestejä... mut ei auta ku ottaa selvää.
- Pää leviäääää..
Näitä viestejä kun lukee niin alkaa itsekin miettimään asioita.. Vaistoni on sanonut jo pitkän aikaa että kaikki ei ole kunnossa ja kun kysyin suoraan missä mennään niin rehellistä vastausta en saa..kun olemme erillämme niin aina minä teen aloitteen yhteydenottoon mies ei koskaan, hänellä on fbssä vain naisia kavereina jotka on melkein kaikki sinkkuja, kaikki pitää häntä kuulemma ihanana ja ottajia on...hmm..poisti kuulemma itse noin 400 naista sieltä mutta tärkeimmät jätti...nyt varmaan moni ihmettelee "tärkeimmät"? ? Niin minäkin ihmettelen...kaikki viestit poistaa ja kaikki tuoreet tapahtumat poistaa niin puhelimesta kuin fbstä..(ja nyt paniikissa kävi vaihtamassa puhelimenkin kun sanoin että vaikka kaikki viestit poistaa niin ne valitettavasti löytyy puhelimesta kun ne osaa etsiä sieltä)..ja hänellä on naisten lähettämät kaikki alaston kuvat ja exiensä kanssa kuvatut panovideot koneella..näytti niitä minulle ja kehui kuinka yksi nainen on kirjoittanut hänen olevan elämänsä paras pano...juupajuu...ja minua hän vaati kaikki entisiin liittyvät asiat hävittämään...itse en häneltä ole sitä pyytänyt koska kaikilla on eletty elämä takanaan...hmmm...jos otan nämä "ystävät" puheeksi niin hän hermostuu ihan suunnattomasti ja sanoo minua hulluksi ja ihan sairaaksi ja aina vaan kuulemma päivä päivältä pahenee ym.ym. ja aina ottaa minun exäni puheeksi vaikka ne ei liity millään lailla asiaan..kaikissa sana harkoissa mitä tulee ihan naurettavista asioista niin hän aina haukkuu minua ja uhkailee milloin milläkin...ja ihan selvästi yrittää alistaa minua...ja koskaan en kuulemma häntä parempaa miestä tule saamaan kun olen tällainen...ja nyt hänen kaikki kaverinsa joiden kanssa hän on tosi paljon ollut yhteydessä ovat kuulemma haukkuneet minua ja hän ei millään lailla ole puolustanut minua..olen kysynyt ihan suoraan miksi hän ei puolusta minua koskaa, miksi hän ei koskaan soita oma aloitteisesti minulle, miksi hän ei ole avoin minulle...ei kuulemma näe siihen edes tarvetta..väittää kuitenkin rakastavansa minua....alku vuonna oli pahoinpitely jota en yksinkertaisesti pysty unohtamaan...olen siitä lähtien ollut todella varovainen kaikessa...mieheni väittää että mitään sellaista ei koskaan ole tapahtunutkaan vaikka 2 kaveria oli paikalla ja näkivät kaiken...minä olen se joka puhuu utopistisia vaikka minulla oli mustelmat ja ruhjeet ja hammasvauriot... sen jälkeen otin itselleni aikaa ja halusin olla erossa jonkin aikaa ja koko tuon ajan hän pyyteli anteeksi...ja pyysi mahdollisuutta..jonka sitten lopulta annoin ehdolla että hankkii itselleen työn ja lopettaa alkoholin käytön koska aina kun hän ottaa niin silloin saan pelätä henkeni puolesta...mikä on kuulemma kaikkien mielestä ihan naurettavaa ja sairasta...nyt emme ole nähneet yli kuukauteen mutta joka päivä olemme puhelimessa monia tunteja..meillä on tuota välimatkaa todella paljon...itse olen kaikessa rehellinen, avoin ja todella uskollinen, minulla ei kertakaikkiaan ole mitään salattavaa häneltä niin siksi ihmettelen miksi hän syyttelee ja puhuu pahaa minusta kokoajan ja haastaa riitaa ihan kokoajan...ja keksii mitä ihmeellisempii juttuja....hän jopa suuttui kun menin lomareissulle vanhempieni luo...ensin sanoi että mene vaan ja sitten kun tulin takasin niin haukkui ihan pystyyn..... Huhhuijakkaa taitaa olla parempi erota tuosta miehestä....ihan vain itseni takia...
- ????????????????????
Ei taida olla parempi erota vaan on parempi. Miten ihmeessä sä olet jatkanut seurustelua miehen kanssa, joka hakkaa sua? Tuo on aivan sairasta. Mies alistaa sua aivan maan alle ja sä annat hänen tehdä niin. Seuraava pahoinpitely voi olla vielä pahempi ja entäs jos menee henki moisessa.
Jätä se. Ja äkkiä.
- 3456
Jos mies kerran käy käsiksi ni ei se rakkaus niin vaan lopu, eikä pysty jättämään miestä. Tietty jos siitä tulee jatkuvaa ni sit kantsii varmaa rupee miettimään mikä mättää.. Mutta pettäminen/ salailu ja kaikki tällänen on kaikista pahinta miten voi toista satuttaa. Kyllähän sitä itsekkin naisena tekee mieli välillä käydä kimppuun ku ärsyttää, mut miehet vaa toteuttaa sen ku tietää pystyvänhä siihen..Itse en ymmäärä niitä suhteita, missä petetään toinen toisiaan , vuorotellen. Varmaan aikalailla kaikilla ihmisillä on tullu tuosta facebookista riitaa ja muuta..siitähän on tahalteen tehtykkin sellanen..että varmasti saadaan aikaan vaikka minkälaisia sotkuja ihmisten välille.
- no jaa
Ei rakkaus lopu hakkaamiseen mutta saa kovan kolauksen. Mun mielestä fyysinen väkivalta suhteessa, olipa se kummanpuolelta tahansa, on erittäin suuri syy jättää toinen. Mahtava suhde sinullakin, jos sallit miehelle väkivallan, jos toinen ärsyyntyy. Sehän kuuluu miehiseen luontoon... voi ziisus!
Pettäminen aiheuttaa vain henkistä tuskaa, harvemmin fyysistä. Itse en ymmärrä lainkaan suhteita, jossa lyödään toinen toisiaan, vuorotellen. Paljon pahempaa kuin pettäminen. Jokainen taaplaa tyylillään. Nimimerkillä pää leviäää kirjoittajan suhteessa ei todellakaan ole rakkautta eikä kunnioitusta. Hänenä lähtisin kävelemään. Mieshän on täysin sika.
- x4321412
Tähän sinun epäilyyn on hyvin helppo keino:
-joko palkkaat yksityisetsivän, ja hän saa sinulle vastauksen heti.
-Tai: Istutat miehen alas ja sanot: mulla on ollut epäilyjänäistä txtviesteistä ja piilottelusta , ja jos haluat että meidän avioliitto säilyy, niin nyt heti laitat kännykkäsi tuohon pöydälle, ja annat luvan penkoa, JOTTA sinun epäilyksesi hälvenisivät, ja SULLA olisi helpompaa. JOs mies ei suostu; niin sanot: lähet lätkimään. Eli ero tai kännykän tarkastus. Uskollinen mies antaisi penkoa kännykkänsä.- oipoipo
puhelimen liikenteen saa selville myös puheluerittelystä, joka mulla on operaattorin oma.saunalahti-sivuilla. ei koko numeroo, mutta ainakin txt viestien määrän , soitetut puhelut tiettynä päivänä ja kellon aikaan.
- raukkaparka
Jos vaimo toimii noin, niin uskollinen mies sanoisi vaimolle: "Lähe lätkimään. Ja nopeasti." .Jos siis kyseessä olisi itseään arvostava ihminen. Jos taas äiti ja vaimo on saanut miehen jo rutattua lattian rakoon, niin silloin se raukka antaa kännykän.
- Naisen vaistolla..
raukkaparka kirjoitti:
Jos vaimo toimii noin, niin uskollinen mies sanoisi vaimolle: "Lähe lätkimään. Ja nopeasti." .Jos siis kyseessä olisi itseään arvostava ihminen. Jos taas äiti ja vaimo on saanut miehen jo rutattua lattian rakoon, niin silloin se raukka antaa kännykän.
Jos ei ole mitään salattavaa, haluaa varmasti osoittaa sen ja saada suhteen toimimaan.
Pettäjä syyllistää petettyä, väittää vainoharhaiseksi ja mustasukkaiseksi, suuttuu ja uhkaa erolla.
Lähtökohtana tietty, että pariskunta rakastaa toisiaan ja haluavat olla yhdessä. "Raukkaparan" tapauksessa suhde on tullut jo aikaa sitten tiensä päähän. - eruyhstrjdtyj
Naisen vaistolla.. kirjoitti:
Jos ei ole mitään salattavaa, haluaa varmasti osoittaa sen ja saada suhteen toimimaan.
Pettäjä syyllistää petettyä, väittää vainoharhaiseksi ja mustasukkaiseksi, suuttuu ja uhkaa erolla.
Lähtökohtana tietty, että pariskunta rakastaa toisiaan ja haluavat olla yhdessä. "Raukkaparan" tapauksessa suhde on tullut jo aikaa sitten tiensä päähän.Jos ei ole mitään salattavaa, loukkaa ihan helvetisti olla epäillyksen alaisena!
Mikä velvollisuus sillä epäillyksen alaisena olevalla on todistaa yhtään mitään, kun ei kerran ole mitään todistettavaa?!
Luottamus on asia, joka toimii kahteen suuntaan: sinä haluat luottaa ja toinen haluaa olla luottamuksen arvoinen. Miksi sen luottamuksen arvoisen ihmisen pitää saada paskaa niskaansa siitä, ettei toinen kykene luottamaan?!
En ymmärrä tätä käsitystä, että parisuhde antaa omistusoikeuden jopa toisen ajatuksiin! - Naisen vaistolla...
eruyhstrjdtyj kirjoitti:
Jos ei ole mitään salattavaa, loukkaa ihan helvetisti olla epäillyksen alaisena!
Mikä velvollisuus sillä epäillyksen alaisena olevalla on todistaa yhtään mitään, kun ei kerran ole mitään todistettavaa?!
Luottamus on asia, joka toimii kahteen suuntaan: sinä haluat luottaa ja toinen haluaa olla luottamuksen arvoinen. Miksi sen luottamuksen arvoisen ihmisen pitää saada paskaa niskaansa siitä, ettei toinen kykene luottamaan?!
En ymmärrä tätä käsitystä, että parisuhde antaa omistusoikeuden jopa toisen ajatuksiin!Sanotaanko nyt näin...
Tutun ihmisen muuttunut käytös paljastaa pettämisen. Epäily herää. Eli tämä on ns. naisen vaisto. Se on herkempi naisilla kuin miehillä.
Olet varmasti lukenut, että (lähes?) joka kerta kun yksityisetsivä on palkattu varmistamaan pettämisepäilyä, pettäminen on varmistunut. Ei se mikään turha vaisto ole.
En nyt puhu mistään sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, vaan ihan normaalien ihmisten normaalista elämästä.
Normaali kumppani ei suutu, jos toinen kysyy asiallisen kysymyksen, vaan haluaa selvittää asian. Sellainen jolla on huono omatunto, puolustautuu hyökkäämällä. Kyllä noista asioista on voitava keskustella siinä missä muistakin.
Minun vaistoni on aina ollut oikeassa. Voi olla, etten ole kaikkea vastonnut, mutta silloin kun olen, aina takaa on löytynyt pettäminen. - jope0932409234
eruyhstrjdtyj kirjoitti:
Jos ei ole mitään salattavaa, loukkaa ihan helvetisti olla epäillyksen alaisena!
En ymmärrä tätä käsitystä, että parisuhde antaa omistusoikeuden jopa toisen ajatuksiin!"Jos ei ole mitään salattavaa, loukkaa ihan helvetisti olla epäillyksen alaisena!"
Se on ihan totta, mutta ei se nyt niinkään mene että kaikki jotka ovat epäilyksen alla, ovatkin syyttömiä.
"Mikä velvollisuus sillä epäillyksen alaisena olevalla on todistaa yhtään mitään, kun ei kerran ole mitään todistettavaa?!"
No se vähän riippuu. Jos on ollut oikeasti kavereiden kanssa jatkoilla ja tullut vasta aamulla kotiin, niin kyllä siinä tapauksessa olisi ainakin syytä olla jonkinlaisia todisteita.
Yleensä epäilykset heräävät silloin kun käyttäytyminen muuttuu tai alkaa tapahtumaan jotain hämärää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851