Miesporukan kesken on huomattu, että kauniiden ja muodokkaiden naisten kanssa sekstailu kestää kerrallaan selvästi vähemmän aikaa kuin niiden, joiden esteettinen vetovoima on alhaisempi. Suomeksi sanottuna mies tulee sitä nopeammin mitä sähäkämpi kissa on kyseessä.
Onko siis ihme että hyvännäköiset naiset vaihtavat miestä tiheään ja etsivät ahkerasti uusia suhteita. He eivät ole tyytyväisiä seksielämäänsä. Sen sijaan tavallisen näköiset mukavat naiset saavat yltäkylläistä seksiä ja pääsevät näin helpommin tyytyväiseen, kestävään suhteeseen.
Naisen ulkonäkö vs. seksin kesto
37
680
Vastaukset
- yppie kiaaaaaaaaaaaa
Tosi kauniit naiset ovat harvoin lutkia. Yleensä lutkat ovat seksikkään näköisiä naapurintyttöjä. Hiukana paremman näköisiä kuin ihan tavis naiset mutta ei paljoa.
Tosi kauniit naiset tietävät tasonsa eikä heidän tarvitse hakea jatkuvasti miesten hyväksyntää.- Naisasialooseri.
Tuo on totta. Minukin tuntemani mallimisut eivät todellakaan pilluaan jaa. He kelpuuttavat vain ulkomaalaisia urheilijamiehiä.
- fdhjdkhkd
Kyllähän siihen hyvännäköisen naisenkin ulkonäköön tottuu jossain ajassa niin, että tällaiset kuviot tasoittuvat.
- Hyvä huomio,
Tottuu, mutta kysymys on sinkkuvaiheesta jossa kaikki on vielä uutta. Tottuminen pitäisi käydä tosi nopeasti että se vaikuttaisi suhteiden syntymiseen tai syvyyteen.
- Eräs vaan
Mulla oli joskus ongelmana, että ei alussa muutamaan kertaan meinannut tulla ollenkaan. Nainen perus-nätti ja hoikka. Oikein kiva. Ehti vain kuivua ja itsekin väsysin siinä tunnin jyystämisen aikana, ja piti lopettaa..
- neitipohtii
Voisiko myös kondomin käyttö hidastaa miehen tulemista, eli kyse ei olisikaan välttämättä naisen ulkonäöstä? Ja mikä merkitys onkaan asennoilla - veikkaan että todella suuri merkitys. Nainen voi olla niin ovela että tarjoaa vasta viimeisenä herkkuna laukaisevaa asentoa.
- Petteri punakuono
Sanoisinpa että niillä asennoilla on paljon suurempi merkitys teille naisille. Tahtia kannattaisi säännöstellä mieluummin.
- Ei uskota sua
Et sä mitään ole huomannut. Revit tämänkin jutun ihan omasta päästäsi. Ei sulla taida paljon edes niitä kavereita olla?
- ............
Kyllä se aika riippuu enemmän muista tekijöistä, kuten:
- humalatilasta
- kondomin käytöstä
- siitä, kuinka kauan on ollut ilman naista
- siitä, kuinka kauan on ollut runkkaamatta - Seksin.asiantuntija
Toisin kuin yleisesti uskotaan niin naiset eivät halua useita tunteja kestävää seksiä vaan heille riittää ihan hyvin 10-20min kiihkeää seksiä.
Laatu > määrä.- 10 sekunnin mies
Mieluummin kolme kiihkeää työntöä kuin puoli tuntia jyystöä.
- olenko ruma??
Jos mieheltä ei tule ollenkaan niin olenko sitten tosi ruma? Näin kävi viimeksi kun olin miehen kanssa (yhden illan juttu)
- 13+110
Miehen tuleminen voi epäonnistua mm. liian humalan tai jännittämisen takia, tai jos miehen kalu on tottunut yhdyntää voimakkaampiin otteisiin käsitöissä.
- lkjhgfdslkjhgf
Mulla on käynyt niin, etten ole jännittämisen vuoksi tullut ollenkaan. Nainen todella kaunis ja haluttava!
- vcxcvxcv
Saatat olla tai sitten on kyse jostain edellä mainituista asioista.
- nainen isolla n:llä
Uskomatonta potaskaa! Rakastelu on parhaimmillaan silloin kuin se kestää, on nautinnollista kemioiden törmäämistä ja on alusta asti kiihkeää. Parasta on, että kumpikin pidättelee tulemistaan. Kokeillaan erilaisia asentoja eikä maata möllötetä samassa asennossa. Toisinaan tietenkin nopea kiihkeä pikapano on parasta. Toisinaan taas pitkäkestoinen ja nautinnollinen rakastelu rakkaampansa kanssa on sitä parasta antia. Mukana voi olla "leluja" ja muuta piristävää. Tietenkin paljon on miehestä kiinni. Moni suomimies ei osaa rakastella kauan vaan rynkytetään vähän aikaa omaksi iloksi ja sitten peli onkin jo poikki. Naista ei osata huomioida juurikaan. Johtunee siitä, etteivät suomalaismiehet osaa muutenkaan tyydyttää naistensa tarpeita. Sitä kai on turha odottaa sängyssäkään mitään mestarillista rakastelua. Muutama poikkeus saattaa olla ja niistä pitää pitää kiinni. Aloitus jo kertoo paljon suomimiesten ajattelutavasta näissä rakasteluasioissa. Parhain rakastelija on tullut etelä-euroopasta ja ollut komea mustatukkainen ja ruskeasilmäinen mies. Laatu, aika ja kaikki oli kohdillaan!
- YTM-EVP
Onko tilanne todellakin noin huono? En jaksa uskoa, että suurin osa suomalaisista mieheistä olisi huonoja sängyssä, mutta kaitpa tämä palstat tukkiva naisten valitus jostakin todellisesta ilmiöstä kertoo. Eihän naisen tyydyttäminen niin vaikeaa voi olla, etteikö jokainen mies sitä oppisi, jos vähän viitsii nähdä vaivaa.
- naisten seksimatkat
YTM-EVP kirjoitti:
Onko tilanne todellakin noin huono? En jaksa uskoa, että suurin osa suomalaisista mieheistä olisi huonoja sängyssä, mutta kaitpa tämä palstat tukkiva naisten valitus jostakin todellisesta ilmiöstä kertoo. Eihän naisen tyydyttäminen niin vaikeaa voi olla, etteikö jokainen mies sitä oppisi, jos vähän viitsii nähdä vaivaa.
Kuulostaa lähinnä lihavalta kiertopalkinto-kurpalta jota joku turkkilainen on nainut viisumin toivossa.
- cvxcvxvcx
No sehän ei ole miesten vika, että olet niin ruma ettet saa kuin noita surkeita sikoja sänkyysi.
- millamksa
Jos miehellä on yhtään taitoa, niin hän pystyy pidättelemään itseään riittävästi. Pahinta on olla sängyssä miehen kanssa, joka laukeaa heti ja lisäksi unohtaa naisen tyydyttämisen. Näitähän riittää, joten miksi jäädä sellaisen perään! Mielenkiintoista sinänsä, että yleensä juuri tällaiset miehet ovat niitä parhaimman näköisiä. Tavallisemman oloiset miehet tajuavat ajatella muutakin kuin omaa napaansa!
- perin kyllästynyT
Tuo on totta. Itse en ole KOSKAAN saanut orgasmia yhden yön jutun kanssa. Silloin miehet ajattelevat vain itseään. Sitä ihmettelen kovasti, että mikä vika on miehen sormissa ja kielessä. Minusta se olisi miehelle häpeäksi, jos hän jättää naisensa tyydyttämättä. Kun mies jatkaisi oman orgasminsa jälkeen naisen nuolemista sormettamista, niin ehkäpä se heijari jaksaisi vielä innostua uusintakierrokseenkin.
Jostakin luin, että nykymiehet ovat laiskistuneet, ylipainoisempia ja huonompikuntoisia kuin ennen. Liekö tästä johtuvaa myös se, että yhä usemamman miehen lempirakasteluasento on se, että mies vain makaa selällään tai tuolissa rötköttäen ja katsoo, kun nainen tekee kaiken (suuseksi, ratsastaminen jne).
Nykyään en harrasta enää lainkaan yhden yön juttuja. Muutama kokeilu riitti ja totesin, että minä olen sen verran hidas saamaan orgasmia, että jos tuollaista pikaista ähellystä on vaan tarjolla, niin pitäkää jätkät jatkossakin vaan housut jalassanne. - hennaliina82
perin kyllästynyT kirjoitti:
Tuo on totta. Itse en ole KOSKAAN saanut orgasmia yhden yön jutun kanssa. Silloin miehet ajattelevat vain itseään. Sitä ihmettelen kovasti, että mikä vika on miehen sormissa ja kielessä. Minusta se olisi miehelle häpeäksi, jos hän jättää naisensa tyydyttämättä. Kun mies jatkaisi oman orgasminsa jälkeen naisen nuolemista sormettamista, niin ehkäpä se heijari jaksaisi vielä innostua uusintakierrokseenkin.
Jostakin luin, että nykymiehet ovat laiskistuneet, ylipainoisempia ja huonompikuntoisia kuin ennen. Liekö tästä johtuvaa myös se, että yhä usemamman miehen lempirakasteluasento on se, että mies vain makaa selällään tai tuolissa rötköttäen ja katsoo, kun nainen tekee kaiken (suuseksi, ratsastaminen jne).
Nykyään en harrasta enää lainkaan yhden yön juttuja. Muutama kokeilu riitti ja totesin, että minä olen sen verran hidas saamaan orgasmia, että jos tuollaista pikaista ähellystä on vaan tarjolla, niin pitäkää jätkät jatkossakin vaan housut jalassanne.Olen samaa mieltä edellisen kanssa! Mikä ihme siinä on, että seksin pitää keskittyä VAIN miehen haluihin ja nainen on miehelle vain väline siihen! Seksi on ollut useamman miehen kanssa juuri sitä nopeasti ohimenevää rynkytystä. Mies on saatuaan lopettanut koko homman siihen. Kuka nainen sellaisesta nauttii? Itse olen kaunis ja hoikka nainen ja en todellakaan pidä mistään pikapanosta, sillä usea nainen tarvitsee lauetakseen muutakin kuin pikaisen itsekeskeisen rynkytyksen. Tuskin on siis naisen ulkonäöstä kiinni, tuleeko mies nopeasti vai ei. Lähinnä se on kiinni miehen tavasta ajatella naistaan rakastellessa häntä ja miehen haluista tyydyttää ensi sijassa itsensä vai naisensa. Ihan uskomatonta tämä nykymiesten egoilu! Viestin aloittaja kaveriporukoineen kuuluu ilmeisesti juuri tähän egoilukategoriaan, jossa seksin tarkoituksena on vain se, että MIES saa nopeasti. Missä ovat miehet, jotka osaavat rakastella ja hyväillä naista sängyssä kauan ja antaumuksellisesti? Olisi ihana tavata mies, jonka kanssa voisi olla sängyssä vaikka koko päivän hyväillen toisia ja nauttien olosta. Ei niitä ole ainakaan minun kohdalleni osunut (paitsi yksi yhden yön juttu, joka ei muuten ollutkaan sitten samalla aaltopituudella kuin seksissä), vaikka vientiä muuten olisi vaikka kuinka!
- gfdfgdgfgd
hennaliina82 kirjoitti:
Olen samaa mieltä edellisen kanssa! Mikä ihme siinä on, että seksin pitää keskittyä VAIN miehen haluihin ja nainen on miehelle vain väline siihen! Seksi on ollut useamman miehen kanssa juuri sitä nopeasti ohimenevää rynkytystä. Mies on saatuaan lopettanut koko homman siihen. Kuka nainen sellaisesta nauttii? Itse olen kaunis ja hoikka nainen ja en todellakaan pidä mistään pikapanosta, sillä usea nainen tarvitsee lauetakseen muutakin kuin pikaisen itsekeskeisen rynkytyksen. Tuskin on siis naisen ulkonäöstä kiinni, tuleeko mies nopeasti vai ei. Lähinnä se on kiinni miehen tavasta ajatella naistaan rakastellessa häntä ja miehen haluista tyydyttää ensi sijassa itsensä vai naisensa. Ihan uskomatonta tämä nykymiesten egoilu! Viestin aloittaja kaveriporukoineen kuuluu ilmeisesti juuri tähän egoilukategoriaan, jossa seksin tarkoituksena on vain se, että MIES saa nopeasti. Missä ovat miehet, jotka osaavat rakastella ja hyväillä naista sängyssä kauan ja antaumuksellisesti? Olisi ihana tavata mies, jonka kanssa voisi olla sängyssä vaikka koko päivän hyväillen toisia ja nauttien olosta. Ei niitä ole ainakaan minun kohdalleni osunut (paitsi yksi yhden yön juttu, joka ei muuten ollutkaan sitten samalla aaltopituudella kuin seksissä), vaikka vientiä muuten olisi vaikka kuinka!
Jos et ole itse aktiivinen niin kai se silloin keskittyy miehen haluihin. Mies ei tosiaankaan ole ainoa, joka voi olla huono sängyssä.
- fdssfddsfsfd
perin kyllästynyT kirjoitti:
Nykyään en harrasta enää lainkaan yhden yön juttuja. Muutama kokeilu riitti ja totesin, että minä olen sen verran hidas saamaan orgasmia, että jos tuollaista pikaista ähellystä on vaan tarjolla, niin pitäkää jätkät jatkossakin vaan housut jalassanne.Siitä vain nuolemaan testaamatonta pillua jos haluaa itselleen sukupuolitaudin. Sormettaminen kyllä käy.
Eiköhän myös naiset ole laiskistuneet. Eivät lähtökohtaisesti ole muutenkaan kovin aloitteellisia sänkykamarin puolella muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, joiden kanssa seksi sitten onkin aivan mahtavaa.
Mies avaa ovet ja mies antaa orgasmit?
Kuinka moni nainen "avustaa" laukeamatonta miestä? Automaattisesti se laitetaan miehen viaksi eikä naisessa ole mitään vikaa.
Tuohon aloitukseen haluaisin sanoa, että todellakin sänkykumppanin ulkonäöllä on merkitystä laukeamisen kanssa. Miksi ihmeessä ei olisi? Mielestäni se on ihan päivän selvää. Samoin on merkitystä naisen aktiivisuudella ja asenteella sekä molempien värkkien koolla ja asennolla.
- alapää kunniaan
Olette väärässä päässä naista mitä tulee seksin kestoon.
Alapään tiukkuus ratkaisee.
Jos vastakappaleena on tyypillinen suulta tiukka - sisältä väljä nk. rattipillu -kestää laukeaminen luonnollisesti kauan. Ei vain saa hepin pää puristusta tarpeeksi. Samalla ihmettelen perspanojen suosijoita, sehän on juuri tuollainen
kiristyrengasmalli ja aika kuivakin vielä.
Tiukan pimperon kanssa lati lähtee huomattavasti nopeammin.
Paras malli on tasakireä ja hyvin poikittaisjurmuinen emätin, johan huutaa heijari hoosiannaa, kun sellaista saa.
Kuten aina -tässäkin tapauksessa ne ovet peräti harvinaisia.
Toki liikkuvalla lantiolla ja intohimolla nainen saa paikattua puutteitaan huomattavasti.- 2¨lgos
Et taida olla perillä naisen normaalista anatomiasta. Naisen normipilden kuuluukin olla suulta tiukka ja sisältä väljempi.
- tytteliiii;
2¨lgos kirjoitti:
Et taida olla perillä naisen normaalista anatomiasta. Naisen normipilden kuuluukin olla suulta tiukka ja sisältä väljempi.
Eiköhän se miehen munan koko ole myös aika oleellinen asiassa. Jos vastassa on jokin prinssinakki, ei siinä paljon auta, vaikka naisella olisi kuinka tiukka : D! Miehen koolla on todella suuri painoarvo!
- nussijaM
Löysällä pillulla ei tee mitään.
- fgdggfddfg
2¨lgos kirjoitti:
Mutta kunnon lihaksilla pystyy sisältäkin puristamaan paikat kapeammiksi ja se kyllä tuntuu tai on tuntumatta.
tytteliiii; kirjoitti:
Eiköhän se miehen munan koko ole myös aika oleellinen asiassa. Jos vastassa on jokin prinssinakki, ei siinä paljon auta, vaikka naisella olisi kuinka tiukka : D! Miehen koolla on todella suuri painoarvo!
Prinssinakit taitaa kyllä olla vähän harvemmassa..
- miessssss
fgdggfddfg kirjoitti:
Mutta kunnon lihaksilla pystyy sisältäkin puristamaan paikat kapeammiksi ja se kyllä tuntuu tai on tuntumatta.
Todellakin tuntuu!
Sellainen kunnon vastaan puristus ajaa aivan hulluksi! :D - NÄINONTOSII
tytteliiii; kirjoitti:
Toki on, mutta nyt on kyse vaginan muodosta. Sisäänpäin holtittomasti leviävällä
rattipillulla ei tee mitään. Onneton ontelo.
Säännöllisellä geishakuulien käytöllä on kuulemma voitu tilannetta merkittävästi parantaa.
- hhhhhhaaaah
löysällä ja pienellä munalla vielä vähemmän :D
- tasa-arvoa peliin
Milläs miehet oppii hyviksi rakastajiksi kun naiset antaa nykyään niin harvalle. Harjoitus tekee mestarin, mutta harjoitteluun pitää silloin myös olla jokaisella riittävästi mahdollisuuksia!
- fdsfsdfsdsfd
Tietenkin ottamalla ensin sen vakituisen treenivastustajan ja sitten mahtavana pensselinheiluttajana ratsastaa kohti uusia seikkailuja.
- Anonyymi
fdsfsdfsdsfd kirjoitti:
Tietenkin ottamalla ensin sen vakituisen treenivastustajan ja sitten mahtavana pensselinheiluttajana ratsastaa kohti uusia seikkailuja.
Me ihmiset ollaan yksilöitä mitään normia ei ole joku on nopeampi toinen taas halutumpi jne
- Anonyymi
huyi oiksin mitgä pi8xsmpi zääsi zidä k<uniimpi on
joku ukwsLinwen nainsn muutanudf minulle puolelle yläkeertoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964