Kaksoisolennot

iso.karvainen.mies

Olen kuullut hyvin useasti, että muistutan Mikko Kivistä.

Onko teillä muilla kuuluisaa kaksoiskappaletta?

40

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merdéé

      Oletko ylpeä tuosta vai loukkaako se sinua?

      • iso.karvainen.mies

        Olen hyvin ylpeä, koska Mikko Kivinen on hyvä näyttelijä.


      • merdéé
        iso.karvainen.mies kirjoitti:

        Olen hyvin ylpeä, koska Mikko Kivinen on hyvä näyttelijä.

        Vonkaavatko naiset nimmareita komistukselta..?


      • iso.karvainen.mies
        merdéé kirjoitti:

        Vonkaavatko naiset nimmareita komistukselta..?

        Eivät ainakaan minulta, mutta Mikko Kiviseltä sitäkin enemmän.


    • 1+18=?

      Mua on sanottu Mari Rantasilan näköiseksi ehkä useimmin.

      Lisäksi muistutan kuulemma paljon sitä entistä muusikkonaista, joka nykyään tekee A-studiota / A-talkia. En muista kyllä nimeä.

      • iso.karvainen.mies

        Mari Rantasila on ruma.


      • samis tavis
        iso.karvainen.mies kirjoitti:

        Mari Rantasila on ruma.

        No on se ainakin nätimpi kuin minä.

        se toinen on muuten vissiin salla paajanen


    • GIuk
    • ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖpppppp

      Nuorena Lea Laven ja nyt Sinikka Sokka, hiusten väri on muuttunut.

    • Kuka se nyt viimeeks olikaan...?

      Hmmm... En muista, mutta toiseks viimeinen tais olla Jorma Kääriäinen...Hehe...

      • ___.

        Toi on muuten totta. Samanlainen tukka ja kasvon piirteet, vähän.


    • ....................

      Mun mielestä aloittaja muistuttaa ihan sitä South Parkin koulubussinkuljettajaa.

    • pohjantähden alla

      Tajusin juuri, että ihastukseni muistuttaa äidinisääni. Hän ei tosin ole (ollut) kuuluisa.

    • y.b..

      No, pari kuukautta sitten kuulin jälleen kerran tuntemattomalta, että näytän samalta, kuin Geena Davis silloin kun hän oli blondi ja seurusteli Rennyn kanssa. Nuorena kun olin punatukkainen, sain kuulla tätä enemmänkin.

      Geenalla on pyöreämpi naama, ruskeat silmät ja isompi suu, joten en ole ihan samaa mieltä. Lisäksi hän on muistaakseni yli 180cm pitkä..

      • =]

        Elikkä sinulla on leveät leukaperät ja iso suu.


      • y.b..
        =] kirjoitti:

        Elikkä sinulla on leveät leukaperät ja iso suu.

        Niin, noi on ne piirteet jotka multa just puuttuu, siksi en ymmärrä, miksi mua sanotaan Geenan näköiseksi. Mutta jotain on pakko olla, koska olen useasti sen kuullut, vuodesta toiseen ja toinen on se Rebecca de Mornay nuorempana, hänestä taas en oikein pidä muuten jostain syystä. Varmaan jotain siitä välitä ehkä oikeasti. Pöh, eiku itteni näköinen olen.

        Mut nyt lenkille .. :)


      • y.b..
        ? kirjoitti:

        Tarkoitat tätä aikaa:

        http://cache2.asset-cache.net/xc/50733106.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=E41C9FE5C4AA0A144A1DF516F39ED15970347293090B689DD01112019F34C957B01E70F2B3269972

        Nojjoo, tuohon aikaan sain kuulla sitä eniten, vaikka olinkin silloin punapää. Kun Renny vieraili Suomessa Geenan kanssa ja sillä oli pitkä vaalea tukka.Tuntemattomat tuli sanomaan: oletko sä Suomen Geena Davis?

        Mut oikeesti mä alan varmaan muistuttaa nykyään tuota Rooman sheriffin (jos joku muistaa sarjaa) äitihahmoa, siitä ainakin pari kaveria sanoi, että kun olet vanha (nythän olen) olet varmasti tuon näköinen: (kuvassa keskellä)


        http://3.bp.blogspot.com/_vE6_egwglxI/RngH6q8umCI/AAAAAAAAAGk/zInjsuBLX7o/s400/250px-Picket_fences_cast.jpg

        Ja mää raukka kuvittelin silloin punapäänä olevani sen hehkeän naispoliisin näköinen
        :(


    • trollbole.prastkulla

      Esa-Pekka Salonen ja Leena Lehtolainen. Omasta mielestäni en muistuta kumpaakaan muuta kuin hiusten väristä kenties.

    • väittävät et muistutin harry belafontea vaik omasta mielestä tanssin paremmin banaanin lastaajien laulun ku se laulo sen

      • obj. arv.

        Muistutat keski-ikäistä Kunta Kinteä.


    • Kerran sanottu että olen vähän Catherine Zeta Jonesin näköinen (huom vähän) ja kerran että olen ihan Renée Zellwegerin näköinen. Itsekin ihan täs ihmettelen miltä voin näyttää!

      • Sivupuskala

        Ne on kauniita kumpikin. Zellweger silleen persoonallisella tavalla. Tältä osin sulla menee ainakin oikein hyvin :)


      • Sivupuskala kirjoitti:

        Ne on kauniita kumpikin. Zellweger silleen persoonallisella tavalla. Tältä osin sulla menee ainakin oikein hyvin :)

        :)

        Juu. Niinhän sitä luulisi :(


      • Sivupuskala
        Sxthsense kirjoitti:

        :)

        Juu. Niinhän sitä luulisi :(

        Noo, mitä kaikkea sitä onkaan murheita ja kryynejä ihmisen lapsella, mutta tomumajan osalta ei varmaan katastrooffaa kuitenkaan :)


    • ihan kuin
      • voi feteasca

        spurguja on siis kolme???


    • -mm-

      Mä muistutan päivä päivältä enemmän koiraani.

      • KatariinaX.

        Pöh, sinä hölmö :) Nuori ja rakastunut...


      • -mm-
        KatariinaX. kirjoitti:

        Pöh, sinä hölmö :) Nuori ja rakastunut...

        Niin on koirakin :D


      • ed.
        -mm- kirjoitti:

        Niin on koirakin :D

        Ei herranjumala. Mä en pysy enää perässä ;)


      • -mm-
        ed. kirjoitti:

        Ei herranjumala. Mä en pysy enää perässä ;)

        En minäkään, joten parempi olla askeleen edellä.. Kaksoisolentoni kiepahti nukkumaan. Seuraan esimerkkiä.


      • ed.
        -mm- kirjoitti:

        En minäkään, joten parempi olla askeleen edellä.. Kaksoisolentoni kiepahti nukkumaan. Seuraan esimerkkiä.

        Sama mielessä :) kaksoisolennolle rapsutukset, kunhan herää :)


    • Warner Bros.

      Kivinen on liian hoikka, William Conradia eli Frank Cannonia sinä muistutat

    • tyrtty

      https://youtu.be/AWFDdtBrXYo?t=51 Huhhuh, Tsiisös... löysin enoni kaksoisolennon tuommosesta ihme kreikkalaisukosta. Tovin ku seurasin tota niin aika paljon heillä samanlaisia liikkeitä ja nonverpaliikkaa yleensäkin ;););;)

    • Lähes viikottain joku sanoo Mikko Leppilammen näköiseksi.

    • IhanHyväTyyppi

      Klonkun näköiseksi on sanottu, vaikka yleensä kyllä poidän vaatteita päälläni. Tykkään raa´asta kalsta kylläkin.

    • Ennenkuin kasvatin parran muistutin ulkonäöltäni nuorta Sakari Kuosmasta.

      Itseasiassa meillä on vähän samanlainen äänikin.

    • plärää

      sain kuulla et näytän juha tapiolta sillon ku on sänki, toinen on tää apulannan toni. mut hei näähän on näillä leveyksillä ihan tusinapärstiä,kuten itsekin.. :D

    • Anonyymi

      Ei oo kukaan verrannu mua kehnkään mutta jos olisit Antti Kaikkonen niin voisin sanoa että muistutat Peter Nymania

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe