Minkä värisen jopon omistatte?

jenzu98

Eli otsikko kertoo kaiken.
Mikä oisi hieno jopo väri kun ei itse osa päättää?

31

3062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epämuodikas

Jopo on typerää retrotrendimuotia. Mutta osta vaikka pinkki.Jopo on typerää retrotrendimuotia. Mutta osta vaikka pinkki.

• ;D

voi olla tai voi olla olematta mutta jopolla on hemmetin hyvä ja lepiä ajjaa...

• alkup.tuna

No tosta ulko-oven takaa löytyy kaksi punaista (20¨ ja 24¨), musta 22¨ ja army vihreä 22¨

Army vihreä on paras, ei uutena saatavissa. Jos haluat neutraalin osta valkoinen, jos tykkäät erottuvista väreistä, osta oranssi.

• Oon ajatellut ostaa oranssia tai vihreää.
      Mistä kaupasta saisi halvalla tai halvimmalla?

• jopoilija

Itsellä sininen valkoiset lokasuojat.
      Hinnat on aikalailla samat kaikissa paikoissa.
      Mahtaakohan edes olla kovin monessa enää myytävänä, kun oli aika hitti tänä vuonna nuo jopot.

• Päätin ostaa netistä vihreän jopon. Tuli viime maanantaina matkahuoltoon.
      Ei maksanut yhtään postikulut ja maksoi pyörä vaan -359e. Kuinka paljon teidän jopot maksoi?

• oli tuuria

Mattavihreä väriltään ja sain sen ilmaiseksi arvonnassa.

• hullutpäivät

onpa edullnen, vaihteeton peltirunkoinen pyörä, "vain" 359,-
      buohhabuoha, hangossa nauravat vedet silmissä matkalla pankkiin

• Jopoilija

Itselläni alkuperäinen sininen jopo 1960 luvulta. Silloin sinisen lisäksi löytyi vain punaisen väristä.

Tuo nykyjopo ei ikävä kyllä enään ole levyrunkoinen vaan ihan Ruukin putkea. Mutta hyvä juttu, että siirsivät Jopon tuotannon Kiinasta takaisin Suomeen!

• hullujariittää

Jopojen rungot on nykyjään patarautaa, no sehän tekee hankinnan järkeväksi
      buohhabuohhahhha.

Ennen kun ne oli peltiä, niitä myytiin vain ja ainoastaan halvoilla hinnoilla,
      meillä oli kaveripiirissä monella sellanen, kun vaatimattomissa oloissa asuttiin

• huppssis

yhdyn ylläolevaan, myös meillä oli pari jopoa, joita yhdessä sisarusten kanssa
      käytettiin, hankittu kun olivat halvimmat mitä kaupassa myytiin. Ns paremmilla perheillä oli easy-rider tyyppisiä aika kadehdittavia
      pyöriä. Näin maailma muuttuu, nyt ne on "muotia".

• huijausko?

olenkin ihmetellyt miten vaihteeton teräsrunkoinen 24" fillari voi maksaa yli 300,-
      egee, on vähän huijauksen tuntua tossa jutussa

• harkintameni

olen ostanut vuosi sitten hetken kuumassa jopon ja jopa tinkasin pyöräliikkeessä tasarahaksi 350,-.
      olen myöhemmin katunut hankintaa, samalla rahalla olisi saanut ihan hyvän vaihdefillarin. Tarttis harkita ensteks. Nyt sääsätnä palkasta, ja ostan ensi vuonna nexus 7:n. Kokeilin kaverin selllasta, ja kaduttaa nyt vieläkin enemmän.

• oudothinnat

aiko outoa tosiaan,
      tällä palstalla taitaa olla niin paljon
      pyöräkaupassa töissä olevia, etteivät
      ota osaa tähän ihmettelyyn, ainakaan julkisesti, ovat ite mukana suunapäänä myymässä niitä,
      ja ovat myyneet yliintasen oloista tuotetta, aika monta, joten on
      tietysti parempi vaieta asiasta

• Armotonkusetus

Onhan jopn hinnassa huijauksen makua. Onkohan myyjät kun vetävät niin paljon välistä ja rahastavat tietämätöntä nuorisoa. Ns muodin nimissä.

• pappabetalarallt

Nuorison rahat ei riitä ylihintaseen vaihteettomaan rautakasaan,
      kyllä siin' vanhempien kukkarot kevenee eniten.

• hullujanoi

törkeetä rahastusta kauppaiailta, nexus 7 varustetun toimivan (riittävän) saa alle 300,- egellä

• ihmettelijäpyörää

3 vaihteisin shimanon jalkajarrullisi pyöriä saa n 200,- egtellä,
      mikä ihme siinä jopossa maksaa, ku se on tuplasit kalliimpi eikä
      ole edes vaihteita

• rrrruoste

mulla on ruosteenruskea, ja ohjaustanko kans matching colors

• fgngfnngaågnå

Mitä te valitatte ihan hyvistä kivan värisistä ja mukava ajoisista jopoista. Kyllä mielestäni sellaisestä VOI hyvinkin maksaa vähän ylimääräistä kun näkyy olevan muodissakin...

• Iso-Jokke

Minulla on sininen jopo 1967. Tiedäko joku mita sen värikoodi on, vai missä löydän sen?

• JOyPOy

Army green :) kulkee paremmin ku Keimon mutsi BADAM TSSS :D:D:D:D

• Jopolla

Mulla oli kirkkaan punainen Jopo. Ei kannata jättää pitkäksi aikaa aurinkoon - nyt mulla hailakan pinkki Jopo. Mut hyvin kulkee.

• Jopoo<33

Itse haluan jopon. Ja minulla on sama ongelma, etten osaa päättää, mnkä värisen ostan. Ajattelin Violettia, tai Turkoosia (; Vihreä myös hieno! (:

• porvari.

Itellä on musta vihreillä liekkikuvioilla ja kullatuila vanteilla

• biking ben

Itsellä on oranssi , luultavasti vuonna 1972 hankittu perusmopo.
      Olen tosin harkinnut myyntiä

• Korii

Mist saa liiloja Jopo koreja?

• deoremies

Jopossa maksaa laatu. Itse tiedän kymmeniä pyöriä korjaanneena tämän. Jopossa on laadukkaammat laakeroinnit ja vanteet. Osta 200€ 7-vaihteinen pyörä ja 2 vuoden päästä vie se pyörähuoltoon täyshuoltoon. Laittavat koko laitteen uusiksi ja korjauskulut nousevat kattoon kun kaikki keskiöt, rattaat, laakerit ja vantet täytyy vaihtaa. Jopossa taas käytetään Shimanon parempia laakereita ja huollossa ei tarvitse ketjua enempää osia vaihtaa, jos edes sitäkään. Toki laakerit täytyy rasvata.

Eikä itselläni ole Jopoa, vaan 1000€ hybridi (ei pomppukeulaa), mutta kukin tyylillään. Jopo on alle 400€ pyörissä paras valinta korkean laadun takia. Halvoissa 200€ napavaihdepyörissä ja maastureissa kaikki osat on loppuunkäytetty 2 vuoden jälkeen. Jopa runko on ruosteessa ja maalit irti. Kokemusta on.

• jopovoi

mul ei oo jopoo

• Slip_Kid

Jos omistaisin Jämähdöpön, maalaisin rungon mattamustaksi ja vanteet punaisiksi. Ja kääntäisin ohjaustankoa sen verran eteen, että saisin kädet suoriksi neitimäisen ajoprofiilin sijaan.

• RKP-homot-määrää-menon

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1598
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1459
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      63
      1299
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1290
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1214
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1199
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      1002
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      181
      894
    Aihe