ku en ollut tyytyväinen intregoituun näytönohjaimeen.
halvan ostin ku muuhun varaa ei ole,eikä noin vanhaan pöytäkoneeseen kannata kallista hankkia.
no tää halppis näytönohjain onkin joku ihme hiljaista mallia siis ei oo puhallinta ollenkaan.
aattelin ku on kaverin prossusiili missä on kupariydin ja iso puhallin, jos siitä väsäis uuden jäähdytyksen grafiikkapiirille, riskinä kyl se et hajoo koko paska, mut elämä on seikkailua jos ei riskejä oteta niin miks vitus hengittää.
pittää vaa katsoa et näytönohjaimen muistit saa viilennystä.
oon joskus väsäilly pöytäkoneen piirisarjaan jäähdytyksen vanhasta prossusiilestä ku alkuperäinen on ollut niin onneton
ostin 3 vuotta vanhaan pöytäkoneeseen näytönohjaimen
5
86
Vastaukset
joo tommonen hassu puhalliton siili siinä on
http://www.gsm-store.com/catalog/product/gallery/id/66236/image/30567/Etkö muista miten Papu oli laittanut? sellaisen tuulettimen siihen ja hyvin toimi.
Kysyppäs häneltä kun tulee online tilaan.weawery kirjoitti:
Etkö muista miten Papu oli laittanut? sellaisen tuulettimen siihen ja hyvin toimi.
Kysyppäs häneltä kun tulee online tilaan.joo mie muistain hikisesti jotain papun tuuletin kokeiluista.
miul on autotallissa 3 kilowatin lämpöpuhallin, jos siitä ottais lämpövastukset pois :)
Mua puolestaan on jo pari vuotta vituttanut mun pöytäkoneen tohina kesähelteillä. Kuukausi sitten asensin tietokoneeseen softan josta näkee eri osien lämpötilat. Totesin, että kone ei ole lähellekään liian lämmin. Riisuin koneesta pois 3 puhallin ja yhden jäljille jäävistä vaihdoin hiljaisempaan.
Nyt ei tahdo kuulla onko kone käynnissä vai ei, tuli oikein hyvä. Lämmöt ovat pysyneet tässä perus surffailussa ihan normaaleissa rajoissa.se toimii, jouduin rälläkällä hiukka siiliä mataloittamaan mut toimiin silti.
oikeiden poraterien ja ruuvien ettimiseen meni eniten aikaa, onneks vahvarista ja videoista löyty sopivat 4 ruuvia joilla siilin kiinnitin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261750
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni54910- 130910
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240878Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73767Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55739Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739