Millaista tositeeveeselostusta toivoisitte jatkossa ja millaisia aiheita pitäisitte "mielenkiintoisina"?
Ohjelmatoivomukset
40
54
Vastaukset
- alv-liskot
ihan ensimmäiseksi saat miinuksen
- aIv-Iiskot
buddy-love kirjoitti:
Kiusalla plussatan sinua.
Haluamme tanssia cancania mustissa tukisukissa ja stringeissä videolle
- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Kiusalla plussatan sinua.
älysit kuitenkin laittaa tuon "mielenkiintoisen" lainausmerkkeihin. Yhtään aloitusta et enää tänään tee tai nolaan sinut julkisella paikalla kostoksi. Hitto mitä mämmiä levitellään ympäri palstaa. No, ei vaan näytä toisillakaan olevan muuta tekemistä kuin lukea tätä kuraa
- baddy-love
aIv-Iiskot kirjoitti:
No joo sitten
http://www.youtube.com/watch?v=MJ_QT4ymABU alv-liskot kirjoitti:
älysit kuitenkin laittaa tuon "mielenkiintoisen" lainausmerkkeihin. Yhtään aloitusta et enää tänään tee tai nolaan sinut julkisella paikalla kostoksi. Hitto mitä mämmiä levitellään ympäri palstaa. No, ei vaan näytä toisillakaan olevan muuta tekemistä kuin lukea tätä kuraa
Uijui...
*hämmentyen säikähtää*
:)aIv-Iiskot kirjoitti:
On se tuossa tiskatessa tanssahdellut jo tarpeeksi.
(pitäisikö selostaa vaatetus?)- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Uijui...
*hämmentyen säikähtää*
:)ei tuollainen ärsytä tarpeeksi
alv-liskot kirjoitti:
ei tuollainen ärsytä tarpeeksi
Se ikkunanpesuselostus voisi toimia.
(hankkisitko puuterin väriset mummoalkkarit selostuskohteeksi)- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Se ikkunanpesuselostus voisi toimia.
(hankkisitko puuterin väriset mummoalkkarit selostuskohteeksi)no ei se toimi kun emmä pese ikkunoita
alv-liskot kirjoitti:
no ei se toimi kun emmä pese ikkunoita
Täh....
Ei kai se minun hommakseni siirry.
Hankitaan joku orja seksilinjoilta.
Sitten lisäorjuutetaan sitä määräämällä se kirjoittamaan oman selostuksensa.- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Täh....
Ei kai se minun hommakseni siirry.
Hankitaan joku orja seksilinjoilta.
Sitten lisäorjuutetaan sitä määräämällä se kirjoittamaan oman selostuksensa.ihan sama. Jos haluat että ikkunat pestään, niin saat itse pestä. Minä en tee mitään niin turhaa. Kivemmat likaisina kun valo ei tule niin ilkeästi sisään.
alv-liskot kirjoitti:
ihan sama. Jos haluat että ikkunat pestään, niin saat itse pestä. Minä en tee mitään niin turhaa. Kivemmat likaisina kun valo ei tule niin ilkeästi sisään.
Mutta likaisista ikkunoista on hankalampi tarkkailla naapureita.
- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Mutta likaisista ikkunoista on hankalampi tarkkailla naapureita.
miksi haluaisin nähdä naapurin penskaa yhtään sen enempää kuin on muutenkin pakko? Hyvä vaan että himmenee sekin
- baddy-love
alv-liskot kirjoitti:
ei tuollainen ärsytä tarpeeksi
No tämä pikkelsin pilkkominen shit
http://www.youtube.com/watch?v=MJ_QT4ymABU - alv-liskot
baddy-love kirjoitti:
No tämä pikkelsin pilkkominen shit
http://www.youtube.com/watch?v=MJ_QT4ymABUennemmin tuota kuin lutkamarssille
- Nou moor polish:.!1#
alv-liskot kirjoitti:
miksi haluaisin nähdä naapurin penskaa yhtään sen enempää kuin on muutenkin pakko? Hyvä vaan että himmenee sekin
.
Nou moor polish shit chät
http://youtu.be/yXf1bhEEXd0
. - alv-liskot
Nou moor polish:.!1# kirjoitti:
.
Nou moor polish shit chät
http://youtu.be/yXf1bhEEXd0
.tämä on hyvä pätkä http://www.youtube.com/watch?v=piWCBOsJr-w
- baddy-love
eiku tämä:D
http://www.youtube.com/watch?v=v-UIzksMHx4 Lisko kieltää kertomasta mitä se tekee kuvassa.
Ihan hyvin voisin kertoa.
Ei mitään arveluttavaa.
(näyttää kuitenkin pöljältä)- alv-liskot
NYT TURPA KIINNI ÄÄLIÖ. IHAN HELVETIN ÄRSYTTÄVIÄ JUTTUJA LUKEA JOTAIN NYT LISKO TEKEE KAMERASSA SITÄ, NYT SE TISKAA, NYT SE TAAS ON SIINÄ. JA PIKKELSIÄKIN.
SAAT IHAN ITSE HANKKIA ÄRSYTTÄVÄN PALSTAMAINEEN. ET TULE LOISENA SIIHEN, saatana. Eikö sinulla ole mitään häpyä? Ärsyttävyys on ansaittava omin avuin.
ET KIRJOTA MINUSTA, VOI VITTUJEN vittu !11!1 SAAT KOHTA VAMMAN alv-liskot kirjoitti:
NYT TURPA KIINNI ÄÄLIÖ. IHAN HELVETIN ÄRSYTTÄVIÄ JUTTUJA LUKEA JOTAIN NYT LISKO TEKEE KAMERASSA SITÄ, NYT SE TISKAA, NYT SE TAAS ON SIINÄ. JA PIKKELSIÄKIN.
SAAT IHAN ITSE HANKKIA ÄRSYTTÄVÄN PALSTAMAINEEN. ET TULE LOISENA SIIHEN, saatana. Eikö sinulla ole mitään häpyä? Ärsyttävyys on ansaittava omin avuin.
ET KIRJOTA MINUSTA, VOI VITTUJEN vittu !11!1 SAAT KOHTA VAMMANOk.
Kerronpa sitten palstan piristykseksi, että minulla on merensiniset shortsit päällä.
Kahisevaa nailonia.- must see
buddy-love kirjoitti:
Ok.
Kerronpa sitten palstan piristykseksi, että minulla on merensiniset shortsit päällä.
Kahisevaa nailonia.Saisko kuvan?
must see kirjoitti:
Saisko kuvan?
Nyt ei voi, sillä sääret ovat sänkiset ja siten kuvissa sangen epäesteettiset.
- must see
buddy-love kirjoitti:
Nyt ei voi, sillä sääret ovat sänkiset ja siten kuvissa sangen epäesteettiset.
Miksi sheivaat?
- must see
buddy-love kirjoitti:
Eivätkö kaikki muka tee niin.
Varsinkin me bodarit.
;)Te bodarit olette kieroja kuin korkkiruuvit.
Laita kokovartalokuva. - must see
buddy-love kirjoitti:
Eivätkö kaikki muka tee niin.
Varsinkin me bodarit.
;)Aion vietellä sut, mutta haluan ensin nähdä kuvan vähintään shortseista ja sääristäsi.
must see kirjoitti:
Te bodarit olette kieroja kuin korkkiruuvit.
Laita kokovartalokuva.Eiku me ollaan muhkuraisiksi turvonneita ja sitten meillä on vielä sellaista tyylikästä keinorusketusta kisoissa.
must see kirjoitti:
Aion vietellä sut, mutta haluan ensin nähdä kuvan vähintään shortseista ja sääristäsi.
Muista että näytän itä-saksalaiselta hipiltä.
Mutta keinorusketus on tosi tasainen juuri tällä kertaa.
Usein se on raidallinen nilkkoista, mutta nyt seisoin päälläni.
Tosin kaula on hiukan epätasainen.
Ja onhan täällä ollut kokovartalokuvia parikin kertaa.
(luulisi riittävän)- dazu-Z
must see kirjoitti:
Aion vietellä sut, mutta haluan ensin nähdä kuvan vähintään shortseista ja sääristäsi.
Buddy-love on nainen ja hän on suhteessa liskojen kanssa.
dazu-Z kirjoitti:
Buddy-love on nainen ja hän on suhteessa liskojen kanssa.
Bottipas ja kaikki mahdolliset inhimilliset ominaisuuteni ovat pelkästään ohjelmoitua teeskentelyä.
- mitäsoudollekirjoit
Moikka mulkku! Mitäs kuuluu?? Sä olet sen ystäväsi nimimerkki Ratikkakuskin kanssa sellainen ilmeinen 24/7 päivystäjä palstalla ollut vuosia, mutta hyh, hyh jos laitettaisiin julkiseksi kaikki teidän vainoaminen, miten olette käyneet minun kimppuuni valheilla keskusteluissa. Mitäs siitä olisit mieltä, jos tulisi julkiseksi kaikki, miten olette ystävinesi yrittäneet vääristellä realiteetteja tämän keksustleupalstan keskusteluiden osalta, porsaat? Itse en arvosta nettikirjoittajaa, joka käy mustamaalaamaan viatonta nettipalstalle kirjoittavaa valheilla. On ollut tosi ällöttävää, että kun viikkojen jälkeen yhden viestin anonyymina kirjoittaa palstalle, saa osakseen herjaamista. Jos edes OMALLA nimelläsi esiintyisit, voisin arvostaa, mutta tuo on todella todella häiriintynyttä käytöstä.
Jee, tämä sinänsä stimuloiva kirjoitus on harmi kyllä plagiaatti.
Ok. Tässä kannattaa erityisesti esittää tyhmiä aiheita ja typeryyden maksimoituessa se luultavasti tulee käyttöön.
Joo, otan ja hyväksyn.
:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481