Ohjelmatoivomukset

Millaista tositeeveeselostusta toivoisitte jatkossa ja millaisia aiheita pitäisitte "mielenkiintoisina"?

40

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alv-liskot

      ihan ensimmäiseksi saat miinuksen

      • Kiusalla plussatan sinua.


      • aIv-Iiskot
        buddy-love kirjoitti:

        Kiusalla plussatan sinua.

        Haluamme tanssia cancania mustissa tukisukissa ja stringeissä videolle


      • alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Kiusalla plussatan sinua.

        älysit kuitenkin laittaa tuon "mielenkiintoisen" lainausmerkkeihin. Yhtään aloitusta et enää tänään tee tai nolaan sinut julkisella paikalla kostoksi. Hitto mitä mämmiä levitellään ympäri palstaa. No, ei vaan näytä toisillakaan olevan muuta tekemistä kuin lukea tätä kuraa


      • baddy-love

      • alv-liskot kirjoitti:

        älysit kuitenkin laittaa tuon "mielenkiintoisen" lainausmerkkeihin. Yhtään aloitusta et enää tänään tee tai nolaan sinut julkisella paikalla kostoksi. Hitto mitä mämmiä levitellään ympäri palstaa. No, ei vaan näytä toisillakaan olevan muuta tekemistä kuin lukea tätä kuraa

        Uijui...

        *hämmentyen säikähtää*

        :)


      • aIv-Iiskot kirjoitti:

        Haluamme tanssia cancania mustissa tukisukissa ja stringeissä videolle

        On se tuossa tiskatessa tanssahdellut jo tarpeeksi.

        (pitäisikö selostaa vaatetus?)


      • alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Uijui...

        *hämmentyen säikähtää*

        :)

        ei tuollainen ärsytä tarpeeksi


      • alv-liskot kirjoitti:

        ei tuollainen ärsytä tarpeeksi

        Se ikkunanpesuselostus voisi toimia.

        (hankkisitko puuterin väriset mummoalkkarit selostuskohteeksi)


      • alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Se ikkunanpesuselostus voisi toimia.

        (hankkisitko puuterin väriset mummoalkkarit selostuskohteeksi)

        no ei se toimi kun emmä pese ikkunoita


      • alv-liskot kirjoitti:

        no ei se toimi kun emmä pese ikkunoita

        Täh....
        Ei kai se minun hommakseni siirry.

        Hankitaan joku orja seksilinjoilta.

        Sitten lisäorjuutetaan sitä määräämällä se kirjoittamaan oman selostuksensa.


      • alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Täh....
        Ei kai se minun hommakseni siirry.

        Hankitaan joku orja seksilinjoilta.

        Sitten lisäorjuutetaan sitä määräämällä se kirjoittamaan oman selostuksensa.

        ihan sama. Jos haluat että ikkunat pestään, niin saat itse pestä. Minä en tee mitään niin turhaa. Kivemmat likaisina kun valo ei tule niin ilkeästi sisään.


      • alv-liskot kirjoitti:

        ihan sama. Jos haluat että ikkunat pestään, niin saat itse pestä. Minä en tee mitään niin turhaa. Kivemmat likaisina kun valo ei tule niin ilkeästi sisään.

        Mutta likaisista ikkunoista on hankalampi tarkkailla naapureita.


      • alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Mutta likaisista ikkunoista on hankalampi tarkkailla naapureita.

        miksi haluaisin nähdä naapurin penskaa yhtään sen enempää kuin on muutenkin pakko? Hyvä vaan että himmenee sekin


      • baddy-love

      • alv-liskot

      • Nou moor polish:.!1#
        alv-liskot kirjoitti:

        miksi haluaisin nähdä naapurin penskaa yhtään sen enempää kuin on muutenkin pakko? Hyvä vaan että himmenee sekin

        .

        Nou moor polish shit chät

        http://youtu.be/yXf1bhEEXd0

        .


      • alv-liskot

    • baddy-love
      • alv-liskot

    • Lisko kieltää kertomasta mitä se tekee kuvassa.
      Ihan hyvin voisin kertoa.
      Ei mitään arveluttavaa.

      (näyttää kuitenkin pöljältä)

      • alv-liskot

        NYT TURPA KIINNI ÄÄLIÖ. IHAN HELVETIN ÄRSYTTÄVIÄ JUTTUJA LUKEA JOTAIN NYT LISKO TEKEE KAMERASSA SITÄ, NYT SE TISKAA, NYT SE TAAS ON SIINÄ. JA PIKKELSIÄKIN.

        SAAT IHAN ITSE HANKKIA ÄRSYTTÄVÄN PALSTAMAINEEN. ET TULE LOISENA SIIHEN, saatana. Eikö sinulla ole mitään häpyä? Ärsyttävyys on ansaittava omin avuin.

        ET KIRJOTA MINUSTA, VOI VITTUJEN vittu !11!1 SAAT KOHTA VAMMAN


      • alv-liskot kirjoitti:

        NYT TURPA KIINNI ÄÄLIÖ. IHAN HELVETIN ÄRSYTTÄVIÄ JUTTUJA LUKEA JOTAIN NYT LISKO TEKEE KAMERASSA SITÄ, NYT SE TISKAA, NYT SE TAAS ON SIINÄ. JA PIKKELSIÄKIN.

        SAAT IHAN ITSE HANKKIA ÄRSYTTÄVÄN PALSTAMAINEEN. ET TULE LOISENA SIIHEN, saatana. Eikö sinulla ole mitään häpyä? Ärsyttävyys on ansaittava omin avuin.

        ET KIRJOTA MINUSTA, VOI VITTUJEN vittu !11!1 SAAT KOHTA VAMMAN

        Ok.

        Kerronpa sitten palstan piristykseksi, että minulla on merensiniset shortsit päällä.
        Kahisevaa nailonia.


      • must see
        buddy-love kirjoitti:

        Ok.

        Kerronpa sitten palstan piristykseksi, että minulla on merensiniset shortsit päällä.
        Kahisevaa nailonia.

        Saisko kuvan?


      • must see kirjoitti:

        Saisko kuvan?

        Nyt ei voi, sillä sääret ovat sänkiset ja siten kuvissa sangen epäesteettiset.


      • must see
        buddy-love kirjoitti:

        Nyt ei voi, sillä sääret ovat sänkiset ja siten kuvissa sangen epäesteettiset.

        Miksi sheivaat?


      • must see kirjoitti:

        Miksi sheivaat?

        Eivätkö kaikki muka tee niin.
        Varsinkin me bodarit.

        ;)


      • must see
        buddy-love kirjoitti:

        Eivätkö kaikki muka tee niin.
        Varsinkin me bodarit.

        ;)

        Te bodarit olette kieroja kuin korkkiruuvit.

        Laita kokovartalokuva.


      • must see
        buddy-love kirjoitti:

        Eivätkö kaikki muka tee niin.
        Varsinkin me bodarit.

        ;)

        Aion vietellä sut, mutta haluan ensin nähdä kuvan vähintään shortseista ja sääristäsi.


      • must see kirjoitti:

        Te bodarit olette kieroja kuin korkkiruuvit.

        Laita kokovartalokuva.

        Eiku me ollaan muhkuraisiksi turvonneita ja sitten meillä on vielä sellaista tyylikästä keinorusketusta kisoissa.


      • must see kirjoitti:

        Aion vietellä sut, mutta haluan ensin nähdä kuvan vähintään shortseista ja sääristäsi.

        Muista että näytän itä-saksalaiselta hipiltä.
        Mutta keinorusketus on tosi tasainen juuri tällä kertaa.
        Usein se on raidallinen nilkkoista, mutta nyt seisoin päälläni.

        Tosin kaula on hiukan epätasainen.


        Ja onhan täällä ollut kokovartalokuvia parikin kertaa.
        (luulisi riittävän)


      • dazu-Z
        must see kirjoitti:

        Aion vietellä sut, mutta haluan ensin nähdä kuvan vähintään shortseista ja sääristäsi.

        Buddy-love on nainen ja hän on suhteessa liskojen kanssa.


      • dazu-Z kirjoitti:

        Buddy-love on nainen ja hän on suhteessa liskojen kanssa.

        Bottipas ja kaikki mahdolliset inhimilliset ominaisuuteni ovat pelkästään ohjelmoitua teeskentelyä.


    • mitäsoudollekirjoit

      Moikka mulkku! Mitäs kuuluu?? Sä olet sen ystäväsi nimimerkki Ratikkakuskin kanssa sellainen ilmeinen 24/7 päivystäjä palstalla ollut vuosia, mutta hyh, hyh jos laitettaisiin julkiseksi kaikki teidän vainoaminen, miten olette käyneet minun kimppuuni valheilla keskusteluissa. Mitäs siitä olisit mieltä, jos tulisi julkiseksi kaikki, miten olette ystävinesi yrittäneet vääristellä realiteetteja tämän keksustleupalstan keskusteluiden osalta, porsaat? Itse en arvosta nettikirjoittajaa, joka käy mustamaalaamaan viatonta nettipalstalle kirjoittavaa valheilla. On ollut tosi ällöttävää, että kun viikkojen jälkeen yhden viestin anonyymina kirjoittaa palstalle, saa osakseen herjaamista. Jos edes OMALLA nimelläsi esiintyisit, voisin arvostaa, mutta tuo on todella todella häiriintynyttä käytöstä.

    • Jee, tämä sinänsä stimuloiva kirjoitus on harmi kyllä plagiaatti.

    • Ok. Tässä kannattaa erityisesti esittää tyhmiä aiheita ja typeryyden maksimoituessa se luultavasti tulee käyttöön.

      Joo, otan ja hyväksyn.

      :)

      • Ja tämä idioottisysteemi linkittää taas näköjään väärin.

        (tuolla ylempänä jo kerran)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe