Kysyn otsikon kysmystä nyt siksi, että minun rakkaani jätti ja petti minua noin 2kk sitten eli erosta siis 2kk aikaa. Olen tuon 2kk joka päivä miettinyt miksi en kelvannut ja suuri itseinho in noussut pintaan ja itsetunto on todella huono. kaverini eivät tätä ymmärrä sillä minua pidetään ystäväpiirissä sellaisena kaunottarena joka saa miehen kuin miehen. Silti oma, komea mieheni petti minua todella kauniin blondin kanssa. Tämä blondi oli pieni kuin lintu, ehkä 160cm pitkä ja 45-48kg luulisin. Siis todella hento ja pieni. Minä taas olen 170cm blondi ja 57kg eli aikas iso verrattuna tuohon toiseen tyttön. Olen aika urheilullinen kropaltani, täysin erilainen kuin oli tuo pieni neito. Hän on kuin keiju, minä taas ehkä vähän poikamainen vartalo. Vaikka on mullakin peppua. Sitä vertaa itteensä helposti niihin misseihin joita baarissa pyörii..kaikki niin pirun pieniä ja nättejä. tietty meikillä saa paljon. Ja luonnehan siihen myös vaikuttaa että tuleeko miehet sun luo vai. Oletko tyrkky vai ei. Olen nyt parina viime kertana yrittänyt vaikka väkisin olla baarissa pirteä ja helposti lähestyttävä, mennyt itse juttelemaan paljon miehille (vaikka tulee tosi tyrkky olo silloin) ja olen huomannut että onhan ne miehet mustakin kiinnostunut vaikka en ole se laihin ja pienin tyttö. nätti olen minäkin ja blondi. Blondius näyttäisi olevan tuolla suuressa maailmassa suurikin etu. Se koetaan miesten keskuudessa seksikkääksi, vai olenko väärässä?
En tiedä, jotenkin vaan on niin huono itsetunto. Miten saan sen nousemaan vaikka järjen mukaan en ole lihavin ja rumin nainen tuolla mutta kun on niin paljon parempiakin niin miksi mies ottaisi minut :/
Millaisia naisia miehet iskee baarista?
19
1227
Vastaukset
- 14+2
Kuule, tuollaisen miehen perään ei kannata jäädä tuleen makaamaan. Keskity pitämään hauskaa kavereidesi kanssa.
Itseään ei kannata verrata muihin, aina löytyy niin kauniimpia, hoikempia, rikkaampia mutta myös rumempia, lihavampia, köyhempiä joiden avulla saa taas itsetuntoaan kohotettua.... kannattaako? - Mila*
Kärsimäsi ikävä tapaus on saanut päähäsi omituisen pinttymän, että vain keijukaismaiset naiset kelpaavat miehille. Tai pojiksihan useimpia hieman yli 20-vuotiaita voitaisiin vielä kutsua... Onneksi miesten naismaku on kuitenkin monipuolisempi. Jotkut toki tykkäävät pienistä ja siroista, kun taas toisille sellaiset ovat jokseenkin näkymättömiä. Kyllä moni mies varmasti pitää kaltaisestasi 170 cm nätistä ja hoikasta blondista.
Jos et kelvannut tunne-elämältään ilmeisen epäkypsälle eksällesi, ei se tarkoita sitä, etteikö muita ottajia olisi. Yritä oppia näkemään itsesi riittävän hyvänä ja lopettaa muihin vertailu. Hyvä itsetunto on lopulta paljon tärkeämpää kuin pelkkä ulkonäkö. - fdssdfsfd
Kannattaa muistaa, että pettämisessä ei ole oikeastaan koskaan kyse vaihtamisesta parempaan. Se on yksinkertaisesti vaihtelua. Näin ollen petetyn ei ehkä kannata ottaa liikaa itseensä tuota, koska ei se kolmas osapuoli ole tullut mukaan sen takia, että olisi petettyä kauniimpi/komeampi, vaan sen takia että on joku muu kuin petetty.
Tottakai tällaista luottamuksen pettämistä ei pidä katsoa läpi sormien ja mielestäni jättäminen on ainoa järkevä vaihtoehto jos ei ole esimerkiksi yhteistä kotia ja lapsia. Tuolloin asia on monimutkaisempi ja jokainen tilanne kannattaa arvioida erikseen. Mielestäni nuorena ei ole mitään järkeä jäädä katsomaan pettäjää yhtään pidempään. - Dark is good,too
Minä olen tumma ja iso. Miehiä riittää rasittavuuteen asti, myös ulkomailla.
- Vastaus kysymykseen
Minä olen tummatukkainen, vihreäsilmäinen, 165cm, hoikka ja aina riittää vientiä baarissa.
- aloittajaAP
Olen kai sitten vaalea, kaunis, hoikka ja kyllä niitä miehiä on kun on itsekkin aktiivinen ja iloinen. Jotenkin vaan exän teot on saanu itsetunnon niin maahan että se paistaa läpi eikä miehet iske naisia jotka ovat arkoja niin kuin minä. Ja exäni oli niin komea, joten kai mulla on liian kovat kriteerit miehiin. Todella harvoin vaan tulee sellaista huippu kuumaa miestä vastaan että "wau" viimeksi kun tuli, niin sen nappasin ja hän minut petti :/
- yksi nainen
Minulla on ollut myös erittäin hyvännäköinen mies ja hänellä on kaikki tyttöystävät olleet kauniita, mutta eri näköisiä ja kokoisia. Yksikään ei ole ollut lihava, mutta pituutta on ollut lyhyestä pitkään ja kroppaa laihasta normaalipainoiseen. Kyllä se on kokonaisuus, joka ratkaisee, ei sentit ja kilot yksistään ;)
- ........
Minä olen pitkä, hoikka, tumma ja kaunis ja vientiä ei riitä. Sen sijaan kaverillani, joka on pyylevä, keskimittainen, lyhythiuksinen ja nätti hänkin, riittää vientiä. Ehkä pitäisi lihottaa itsensä ja leikata lyhyet hiukset, että ketään kiinnostaisi. Pituuteeni en voi vaikuttaa.
- covsöbfgugj
Veit sanat suustani! :)
- selintunainen
Missien pitäisi noin yleisesti ottaen pidempiä kuin sinun, eli eivät ole kai pienempiä. Ja tuskin syynä nyt oli kuule ulkonäkö.
Terveisin petturiblondi. Ja aika söpöä muuten kun tulit tänne avautumaan tästä asiasta, sen sijaan että etsisit syitä itsestäsi. - ujo erakko
Olen itse hoikka mies (175 cm, 63 kg) ja ihannenaiseni on juuri tuollainen sirorakenteinen blondi, mutta silti ainoa nainen johon olen koskaan rakastunut on ollut kokoiseni urheilijatyttö. Eli ei se koosta ole kiinni vaan kemiasta ja luonteen yhteensopivuudesta. Rakkaus voittaa kaikki esteet.
- härreguud
Herran tähden, mies tosiaan ajattelee, että on ESTE, jos nainen ei ole blondi tai siro!!!
- ujo erakko
härreguud kirjoitti:
Herran tähden, mies tosiaan ajattelee, että on ESTE, jos nainen ei ole blondi tai siro!!!
Hmm, Ihan sitä en tarkoittanut. Laitoin tuon lentävän lauseen loppuun yrittäessäni korostaa sitä että ulkonäöllä ei ole väliä enää sen jälkeen kun on rakastunut.
Mutta kun tarkemmin miettii niin siinä on vähän perääkin, ainakin minun tapauksessani. Ujona miehenä pääasiassa se ainoa juttu johonka naisessa ehdin ihastua on ulkonäkö. Ja silloin tapaan ihastua juuri sirorakenteisiin blondeihin, likimain ensisilmäyksellä. Hyvin harvoin pääsen tutustumaan naiseen niin hyvin että ihastuisin luonteeseen. Este se ei tietenkään ole, mutta ehkä pieni hidaste.
Olen minä pariin brunetteenkin ihastunut joskus, mutta jos sama brunette värjäisi blondiksi niin sitten hän olisi silmissäni vieläkin kauniimpi. Sille en voi mitään että blondit viehättävät enemmän. Ja paljon löytyy miehiä jotka ovat juuri brunettejen perään, jotkut taas pitävät punatukkaisiata, makuja löytyy kyllä joka lähtöön.
- sopiva itsekin
Oma isäni on joskus sanonut äidilleni:"Et ole maailman kaunein. Etkä maailman mukavin. Mutta mulle oot maailman sopivin!".
Sopiva on onneksi joustava käsite, ja jokaiselle erilainen. Joten unohda tuollaiset ulkonäköhömpötykset, ja keskity olemaan oma itsesi. Olet varmasti jollekin hyvälle tyypille se maailman sopivin juuri tuollaisena! - OtaTästäOpiks
Sulle petetylle blondille antaisin yhden vinkin..
Sä siis tiedät olevas nätti, ehkä jopa kuvittelet olevas keskivertoa nätimpi. Ja tän takia sulle ei kelpaa tavallinen mies. Vaan sen pitää olla pitkä, lihaksikas, komee kun mikä, hieno auto yms.
Mutta mitä komeempi mies, sen enemmän sille on ottajiakin. Ja mies kyllä tietää tämän. Ja baarit on täynnä niitä epätoivosia tyrkkyjä, jotka tulee tyrkyttään itteensä vaikka tietäsivät miehen olevan varattu. Ja kuinka moni mies oikeesti voi kieltäytyä, ku joku ylipyntätty halpa vosu tulee tarjoomaan piparia?
Eli jatkossa kannattais tyytyä sellaseen ei-niin-komeaan mieheen. Sellanen varmasti osais arvostaa ku sais tyttöystäväkseen kaunottaren. Eikä varmasti menis pettämään, päinvastoin se takis kaikkensa ettei menettäis sua.
Siinäpä vähän miettimisen aihetta... - wrecker
Ehkä exääsi rupesi oma pinnallisuutesi ärsyttämään. Hei, Kunhan mietin. Tuntuu nimittäin nuo omakin ongelmasi pyörivän lähinnä ulkonäön ympärillä jne. Kuitenkin tässä varmaan itsekin huomasit, niin korea ulkomuoto ei sittenkään takaa onnellista suhdetta, vaikka ei sitä automaattisesti pois suljekaan. Mutta jutuistasi päätelle viihdyt jokseenkin pinnallisissa piireissä ja varmaan exäsikin suhtautuu naisiin puolestaan hyvin pinnalisesti. Naiset taitavat olla hänelle vähän kuin käyttöesineitä. Se on vähän kun vaihtaisi vanhan auton uuteen. Se on paljon kivempi kun se kiiltää kivasti ja on ehkä mukavampi ajaa. Ja onhan se aina uudempi.
Tosin ei sinunkaan kriteerti kai sitten päde muihin kun ulkoisiin seikkoihin. Tai itsehän lähinnä mainitsit, että tämä moraalisesti selkärangaton ameeban kaltainen ex-pojusi on kyllä pinnalta todella komea, mutta mitäs muuta...syvä hiljaisuus. Eli vähän edellistä kirjoittajaa lainaten; sitä saa mitä tilaa. Kun luulisi että vaihtoehtoja on oikeasti muutkin kuin ruma vs. komea. Ja ei varmaan kannata vakavan suhteeseen lähteä vain ulkoisten seikkojen matchatessa. Luulis, että muutakin tarvitaan.
Pari neuvoa: Vaihdaa baareja (älä etsi baareista seuraa muutenkaan). Pakkoko on pyöriä jossain pintaliitomestoissa, joissa seura on ehkä juuri sitä mitä on. Ehkä siellä sitten pyörii jotain lintumaisia blondeja. Mut se on vaan niin, että kaikkia ei mitkään kanat kiinnosta (häh, lintuja ne on kanatkin). Ja/Tai sitten voit jatkossa koittaa itsekin kiinnittää huomiota myös muihin piirteisiin miehissä kun sixpackiin, lihaksiin yms. ulkoisiin piirteisiin.
Jos vastaisi vielä tuohon kysymykseen, niin en varmaan iskisi ainakaan tuollaisia naisia kuin sinä. En usko, että ulkonäössä on mitään vikaa (vaikka itse lähes hysteerisesti uskotkin niin), mutta olet vaan niin pirun naivin tuntuinen 21-vuotias tytönhöppänä, jonka suurimmat huolet liittyvät ulkonäköön ja pintaseikkoihin.
Ehkä vähän kylmää tekstiä, mutta semmoinen saattaa herättää paremmin todellisuuteen. - Väsynyt Gataeela
Blondiutta arvostavat varsinkin ulkomaalaiset miehet. Joskus sitä pidetään myös tyhmyyden tai helppouden merkkinä. Minusta jotkin vaaleansävyt ovat kauniita. Vartalostasi voisi sanoa kauniimmin vaikka mallin vartalo. Myös pituutesi olisi lähempänä missin mittoja kuin 160cm naisella :) Nyt vaan positiivisesti itsestä ajattelemaan niin se säteilee ulospäinkin!
- T-mie5
Ensiksikin, baari on mun mielestä ihan väärä paikka erottua luonteella. Jos pitää iskeä silmää jollekin kivalle miehelle, tee se keskellä kirkasta päivää. Mulle tulisi ainakin hyvä fiilis vaikka olisinkin varattu, että joku oli kiinnostunut. Muhun tekee kyllä Suuren Vaikutuksen, jos nainen ottaa puheeksi jotakin ihan "normaaleissa oloissa", siis ilman 3-4 tuopin humalaa. Ei mies voi - ainakaan mun kaltainen mies - sellaista naista sivuuttaa, koska se on niin äären harvinaista, aniharva nainen kysyy mieheltä mitään sillä silmällä että oisko tämä varattu tai lähtiskö tämä extempore kahville tai jokirantaan kävelylle. Useimmat lirkuttelee kryptisesti vähän sinne päin, mutta kun mies ei älyäkään aina niitä monimutkaisia vinkkejä, nämä naiset lampsivatkin sitten harmistuksissaan pois sen sijaan että sanoisivat suoraan olevansa ihastuneita.
Sanon myös että 2kk on TODELLA pieni aika erosta toipumiseen, mulla aikaa meni noin kaksi vuotta kun erosin exästäni. Sinä aikana en hakenut suhdetta, kun kukaan muu ei tuntunut miltään. Suosittelen sullekin, että katselet vähän aikaa missä menet, opettelet nauttimaan omasta seurasta ja vahvistut sitten sitä seuraavaa suhdetta varten ihan rauhassa. Mullakin oli tossa vaiheessa kauhea sylinkaipuu jonkun toisen luo, mutta kun tajusin että osa siitä johtui vain siitä että voisin tavallaan tuntea olevani yhä hyväksytty jonkun silmissä, luovuin baarissa ravaamisesta moneksi kuukaudeksi. Sitten yhtenä päivänä ihastuinkin ihan täysillä uuteen ihmiseen, ja vaikka siitä ei vuodenkaan jälkeen sitten tullut ihastusta suurempaa tarinaa, niin en olisi voinut kuvitella nauttivani siitä ajasta näin täysillä, jos olisin ollut yhä siipi maassa ja vihainen edellisestä erosta.- T-mie5
Ja sanotaan vielä, että mulle tukan värillä ei oo mitään merkitystä. Enemmän ihastun kasvojen piirteissä johonkin joka pysäyttää, siis on jollakin tavalla eksoottista ja erilaista. Kadulla tulee vastaan päivittäin kymmeniä kauniita naisia, mutta ne on vaan kauniita, ei niille tee mieli mennä juttelemaan. Sit vastaan voi kävellä jossain joku ihan perhanan kiinnostavan näköinen nainen. Mä tykkään jopa kaljusta naisella, jos se vaan sopii muuten naisellisiin kasvoihin. Tietynlainen erilaisuus on seksikästä, ehkä sitä vois kuvailla jotenkin epämääräisesti että "asenne kohtaa naisellisuuden". Mut tosi epämääräisesti, koska mulla ei ole mitään kaavaa millaisiin naisiin ihastun. Useista näkee jo päällepäin minkä luonteisia ihmisiä he ovat, ehkä siinä on myös yks tärkeä valtti. Sellainen perusblondi musta kangastakki päällä ei säväytä, kun ne on niin siitä samasta muotista mitä lehdetkin tunkee, mut sit taas joku reisitaskuhousuissa kävelevä hoikka ja kaunis kalju nainen voikin olla ihan lääh mun mielestä. Tää nyt oli ääriesimerkki, tietysti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749