telkkari vai vaimo? kumpi voittaa?

kohta##

miks mies vaihtaa telkkarin vaimon kanssa olemiseen ja keskusteluihin??

turha ihmetellä sit jälikäteen, miks vaimolähti.....

37

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Niinpä, tai käskee nettii juttelemaan koska itseä ei kiinnosta. Turha ihmetellä.

• voi käydä että...

vaimo löytää uuden miehen netistä....

-joka juttelee-.

• Telkkari on osa kodin sisustusta, kuten sohvalla kellivä mieskin..

Toisaalta joskus on mukavaa olla vaan omissa oloissaan ja katsella vaikka sitä telkkaria. Piru vieköön miehen, jonka kanssa pitäisi tauotta keskustella. On olemassa sanatonta viestintää. Parisuhde ei ole terapiasuhde.

• .

huomaa että sulla ei ole kokemusta mykistä miehistä

• 2vitonen?

Oletko koskaan asunut miehen kanssa? Taidat olla vielä melko nuori.. dazun ikiä?

• . kirjoitti:

huomaa että sulla ei ole kokemusta mykistä miehistä

Ei ole kokemusta mykistä miehistä (aina niistä on jotain ääntä lähtenyt) , eikä kuuroistakaan sen enempää kuin tyhmistäkään. Koitin ilmeisen huonosti ilmaista sitä, että en halua kodin olevan psykiatrin vastaanotto, jossa puhutaan nonstoppina.

Jossain vaiheessa joskus,, se telkkarin katsominen sille miehelle on ihan ok, enkä mä sitä siitä aio syyllistää.

• .
        maniamaria kirjoitti:

Ei ole kokemusta mykistä miehistä (aina niistä on jotain ääntä lähtenyt) , eikä kuuroistakaan sen enempää kuin tyhmistäkään. Koitin ilmeisen huonosti ilmaista sitä, että en halua kodin olevan psykiatrin vastaanotto, jossa puhutaan nonstoppina.

Jossain vaiheessa joskus,, se telkkarin katsominen sille miehelle on ihan ok, enkä mä sitä siitä aio syyllistää.

joskus entäs aina?

• Onks mun perse läski? Pitäskö laittaa silikonit? Liisa ja Mikko laitto uuden keittiön - ne limen väriset kaapit on ihanat. Vastaukset: Siksi ja tv.

• tosi akkamainen

Kuka tommosia puhuu :O

• tosi akkamainen kirjoitti:

Kuka tommosia puhuu :O

Urbaania legendaa - kosmetiikkateollisuus ja muoti ovat olemassa vain fiktiivisissä tarinoissa ja naisten lehdissä.

• tosi akkamainen
        ttuplai kirjoitti:

Urbaania legendaa - kosmetiikkateollisuus ja muoti ovat olemassa vain fiktiivisissä tarinoissa ja naisten lehdissä.

Oikeesti, kai sen nyt ittekki tietää on pehvassa liikaa laardia tai aikooko tunkea nahkansa alle polymeerejä. No,jonkun uudet kaapin ovet voi olla hyvän väriset, yleensä auto tai talo nyt kuiteskin.

• tosi akkamainen kirjoitti:

Oikeesti, kai sen nyt ittekki tietää on pehvassa liikaa laardia tai aikooko tunkea nahkansa alle polymeerejä. No,jonkun uudet kaapin ovet voi olla hyvän väriset, yleensä auto tai talo nyt kuiteskin.

Miten niin tietää - sosiaalinen eläin tarvitsee lauman mielipiteen, jotta voi suhteuttaa omat ajatuksensa niihin. Ei ole olemassa fysiikan lakia läskille tai silikoneille - ja vaikka olisi niin olemme yleensä varsin tietämättömiä niistä.

Sitähän tämä aloituskin koski - lauman mielipidettä.

• outoa keskustelua...

Mistäs teistä natseista tietäisi? Jos ei jompikumpi ole vuorollaan linnassa lusimassa, niin sitten varmaan hankkimanne suuri lapsilauma inisee jaloissanne ja opettelee häirköiksi jo nuorella iällä, kun isykki tai äitykki chattailee... Vaiko millainen tulkinta pitäisi tehdä? Miks jonkun vaimo lähtisi kävelemään telkkarin katsomisen takia, miks tuollainen aihe?

• Jos mies vaihtaa telkkarin minun kanssani olemiseen, niin ei siitä kai valittaa pitäisi ? - Parempi niin !

• Minä jo ihmettelinkin, että olenko ainoa, jonka mielestä tuossa ei ole mitään ongelmaa. Päinvastoin. ;-)

• Eikö juuri tuollaisen miehen jokainen nainen haluaisi? Jos sinulla on tuollainen niin olet varmasti onnellinen :)

• näköradiomies-

Telkkari on mukavampi heittää parveekkelta alas, se ei ala kirkumaan sukkahoususillaan alas pudotessaan.

• alv-liskot

puetko teeveellesi sukkahousut? Muistuttaa jo vähän ratikan sedän kumivaimoa

• Eikö oo hyvä, jos telkkari jää vähemmälle ja eukko vie voiton? Ei kai tuosta telkkarista tms. ongelmaa tule, jos sen taakse ei vallan piilouduta, kun puhuakin pitäis. Sitten mä ymmärrän, että saattaa tulla isompikin ongelma, jos telkkari tms. harrastus toimii pakokeinona vältellä kumppanin kanssa ajatustenvaihtoa. Tai yhdessäoloa.

Kaikki mikä menee kumppanin ja yhteisen ajan ja juttelun välttelyksi, kuulostaa lapselliselta. Ja ei ainakaan mun kanssa toimi suinkaan hyvään suuntaan suhteen kannalta.

Tuossa ylempänä on kyllä vastaus, joka on tutun kuuloinen. Tuo käskee nettiin juttelemaan tai etsimään kaveria jolle jutella, koska ittee ei kiinnosta jutteleminen. Se on sit taas mun mielestä kiilaa parisuhteelle.

• Kohta##

Niin,kiitos mielipiteistä.Itse kun tykkäisin miehen kanssa lenkkeillä,käydä tapahtumissa ja viettää aikaa muuallakin kun telkkarin ääressä.Tämä mies istuu telkkarin ääressä koko viikon lopun.....!
      Ei tämä ole parisuhdetta.

• Tykästy lenkkeilemään aluksi yksin, käy tapahtumissa yksin tai tyttökaverin kanssa, vietä aikaa rentoutuen yksin... Pian et ole yksin.

• Cinnamon.Girl kirjoitti:

Tykästy lenkkeilemään aluksi yksin, käy tapahtumissa yksin tai tyttökaverin kanssa, vietä aikaa rentoutuen yksin... Pian et ole yksin.

Näin se jotenkin menee..

Mut parisuhteen muodostuksessa kyllä on jo ennen samaan huoneistoon asettumista huomioitava nämä yhteensovittelut mieltymyksissä. Sohvassa makaava telkkaria 24/7 tuijottava mies olisi minun parina aika yksinäinen. Joten syvennyn enempi luonnossa viihtyvään yksilöön.

Toisaalta tuo aloitus oli vähän liian mustavalkoisesti aseteltu.

• alv-liskot

ehkä se ei vaan halua samoihin paikkoihin kuin sinä. Vie se Motonettiin.

• Jessus mitä elämää

Minä en vois ottaa miestä huonekaluksi elämääni.

Mikäs nainen on sitten miehen elämässä? kodinkoneko?

Kuinka moni mies ottaa vaimon joka makaa kaikki päivät sohvalla töllötintä katsomassa???

• Riippunee ohjelmasta.

• Ööömmm...

Kirjat, musiikki, liikunta, brenkku, baari-ilta frendien kanssa ja tietenkin The Palsta veisi voiton. Veisi voiton joka kerta, kun vaimo olisi niin tyhmä, että pakottaisi valitsemaan.

• alv-liskot

emmä kyllä jaksais koko aikaa keskustella. En ainakaan itsetarkoituksellisesti keskustella, jos mitään asiaa ei sillä hetkellä ole.

• Kohta##

Ei ole kysymys jatkuvasta lörpöttelystä.
      Telkkari tosiaan menee minun mielestä vaimon ohi.
      Ainoa mitä mies minulle sanoo on huomenta ja öitä ( ei aina tätä viimeistä).
      Oikeesti onko liikaa vaadittu, et asutaan saman katon alla niin edes yksi lause lisää?
      Telkkari avataan aamulla heti ekaks ja suljetaan illalla.
      Osti muuten korvakuulokkeet ettei edes siis enää kuule ääntäni... luulisin...

Kyllä minä olen ruvennut omia menoja jo menemään,, en jaksa kattoa tollasta.
      Kun olen vain ilmaa...

Ehkä mies todella odottaa että lähde, eroan ja jätän hänet yksin katsomaan telkkaria. Menkööt sen kanssa naimisiin!

• alv-liskot

ai, no sitten sillä on telkkariippuvuus. Kai se nyt sentään vastaa, jos kysyt siltä jotain?

Kyllä se vaistoaa, jos olet kireä ja haluat "keskustella vakavasti" eli nalkuttaa. Suoraan sanottuna aihetta kyllä olisikin ja kiusaus on varmaan suuri, mutta kannattaa jättää nalkutus ja syyttely väliin.

Mene vaan niin kui ite tykkäät, ja yritä suhtautua siihen neutraalisti. Älä mene juttelemaan, ennen kuin olet itse aidosti ystävällisellä tuulella.

Jos alat "keskustella vakavasti" eli raivostut tai nalkutat, niin se varmaan säilöö itsensä kylmäkellariin. Tai sitten räjähtää takaisin. Voihan sitä kokeilla. Pukeudu vaikka pilkulliseen esiliinaan ja mene tv:n eteen seisomaan kaulin kädessä. Ilmoita, että nyt muodostat virkkeen, jossa on vähintään kaksi lausetta tai muuten paukautan toosan paskaksi.

Voisihan siellä kotona tehdä kaikenlaista jäynääkin noin huvin vuoksi. Muutat vaivihkaa koko sisustuksen ihan uusiksi. Siihen tapaan, että maisemataulun paikalla on diplomi osallitumisestasi tankotanssikurssille, ja verhojen paikalla lakana. Kaukosäätimet saa kätevästi sohvan eteen, kun siodt ne kiinni naruihin ja narut laitat kattoon koukulla. Mies varmaan arvostaisi kovasti, jos joku kaunis aamu kaukosäätimet roikkuvat nätisti käden ulottuvilla. Miten ihmeessä maltat olla piruilematta?

• Miksi ihmeessä odotat, että mies herää koomastaan?

Voithan vielä koittaa sitä herätellä.. järkkää pikkuvikoja siihen telkkariin, tai boxiin? Kun se torkkuu sohvassaan kuulokkeet korvissa, niin laita kaukosäätimellä äänet täysille? Se alkaa karjua, että mitä v***** teit ja sittenhän käynnistyy jonkunlainen keskustelu väkisinkin.

Noi omat menot on hyvä vaihtoehto..

• alv-liskot
        maniamaria kirjoitti:

Miksi ihmeessä odotat, että mies herää koomastaan?

Voithan vielä koittaa sitä herätellä.. järkkää pikkuvikoja siihen telkkariin, tai boxiin? Kun se torkkuu sohvassaan kuulokkeet korvissa, niin laita kaukosäätimellä äänet täysille? Se alkaa karjua, että mitä v***** teit ja sittenhän käynnistyy jonkunlainen keskustelu väkisinkin.

Noi omat menot on hyvä vaihtoehto..

telkkaria voisi myös koristella. Tiimarista saa halvalla kaikkea krääsää !!1!!1

• Kohta##

Alv-liskot, kiitos kirjoitukisesta =) Aivan mahtavia ideoita!
      ja vinkkejä saada sisustusta muutettua.

Olen kateellinen niille, jotka juovat aamukahvia kumppanin kanssa......... voisin joku aamu laittaa telkkarin "toimimattomaksi", jotta saan seuraa..... ;)

• Voisko se sun ukko olla masentunut? Vetäytyy kuoreensa ehkäpä?

• ...

todellinen ongelma:

Miehesi on kyllästynyt sinuun ja odottaa että tajuat lähteä.

• Kohta##

Niin mä luulin kans et on kyllästynyt muhun..... niinpä sanoin, että kämppä lähtee myyntiin nyt just jos et puhu, mä en jaksa elää enää näin....
      Heräs koomasta ja sanoi, ettei haluu erota.
      Saas nähdä mitä tapahtuu... telkkaria en oo vielä koristellu =)

• HÖH!

Kuinka moni mies ottaa vaimon joka makaa kaikki päivät sohvalla töllötintä katsomassa???

NIINPÄ! mut naisen pitää sellasta sietää, missä tasaarvo

• >Kuinka moni mies ottaa vaimon joka makaa kaikki päivät sohvalla töllötintä katsomassa???

Joo. Niitä kutsutaan homoiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1758
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe