kuinka usein tapaatte

toisianne

Kysymys teille varatuille joilla suhde toiseen varattuun. Kuinka paljon olette yhteyksissä ja kuinka usein tapaatte? Tapaatteko myös ilman "seksiä" esim. käytte kahvilla ja vain juttelette? Saatatteko olla viikkoja tapaamatta tai olematta yhteyksissä esim. sähköpostitse ja näette esim. vain työpaikan illanvietoissa?

22

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljonpaljon

Mä ja Martti lähes joka päivä, asuu lähellä, aina liikenee aikaa tekosyillä minulle, Lapset sänkyyn mies mun luokse, vaimo on sen verran taukki että ei arvaa..
      Usein ilman seksiä, rakastamme toisiamme..
      Seksiä kyllä usein ja monta kertaa piiiiiiiiitkiäääää rakasteluja peräkkäin, jalkoväliin pakottaa aina sen jälkeen kun olemme niin himossa toisiimme. Paikkoja missä tahansa, autossa, varastossa, mun luona, luonnossa, heillä kotona kun ei ketään paikalla, hotellit käyty kaupungissa kaikki läpi. Samoin kun tulee ulkomaantyömatkoilta tai neuvottteluista, ensin aina mun luokse, usein valehtelee matkan päivän pidemmäksi, mut tuleekin mun luokse yötä.
      Pahinta on jos joutuu lähtee kotiin yöllä rakastelun jälkeen, ei millään voi luopua toisesta. Ihmetttelemme molemmet, mies tuoksuu minun nesteille ja hajuvedelle, menee suoraan kotiin, eikä vaimo tajuu mitään.
      Tosin on väärin että meis salaa taas eikä kerro, siitä tulee meille riitaa. Mutta kun ei raski lähtee lasten takia,,,pieniä ovat,,,ja kovasti isää kaipaavat, ja isä heitä, vaan ei vaimoo.
      Kysyn aina onko ollut vaimon kanssa, välillä oli kun meni poikki, oli pakko saada rauhoittumaan, mutta välttelee ja kieltää. Ja seksielämä heillä on muutenkin ollut tylsää, miehellä on kova potenssi.
      aINA järjestyy rakkaalle aikaa, vaikka vaan pitää kädestä ja katsoa silmiin, sen antaa jo voimia koko päiväksi.
      Emaileja pitkin päivää, SMS ja MMS viestejä päivittäin.

• lisäys

...ja huom. tämä järjestely sopii minulle, noi hetket ovat meille molemmille pelastusta ja päivän parhaita, enempää emme tarvitse tällä hetkellä, pysyy jännitys.

• Ääliöitä riittää

Tuota typerää provoa ei usko kukaan. Uskomattoman lapsellinen ja tyhmä....

• tosi tarina
        Ääliöitä riittää kirjoitti:

paljon paljon...kommentti..tämä on aivan totta, noin meillä menee, eli sitähän me ihmettelemme just kun toi vaimoke ei tajua mitään.......
        kätevää kun asumme niin lähekkäin. Ja emme todella kestäisi olla näkemättä.
        Joskus on ollut kyllä täpärällä jäädä kiinni, mutta oikeesti kun suhteemme paljastui ja MUKA loppui olimme kyllä julkisilla paikoilla yhdessä, käsi kädessä tai pussaillen. No, kun vaimo on todella laittanut pään puskaan niin sehän sopii meille. Mies on pettänyt ennenkin ja jäänyt kiinni, oli pitkään kriisi sen jälkeen mutta vaimo antoi silloinkin anteeksi eikä halunnut eroa, nin kai hän ei oikeesti rakasta vaan haluaa miehen elättäjäksi, minä saan sitten vaan sen rakkauden mieheltä, hän ei.

• wake up!!!
        Ääliöitä riittää kirjoitti:

Sinä se tyhmä uskot sitä petturi miestäsi.
        Ota nyt se pää sieltä puskasta pois ja herää nainen!
        Sua petetään!

• kysymys sulle

Tuota noin, eikös sun ja Martin juttu sitten loppunutkaan, vaikka sä menit lärpättämään vaimollekin kaiken??? Sähän joku aika sitten haukuit miehen maan alle ja vannoit, ettet koske häneen pitkällä tikullakaan. Mitenkä se nyt meni? Kun säälit vaimoakin oikein etkä halunnut pettävää miestä itsellesi. Säälit lapsia ja kerroit tehneesi oikean päätöksen pysytellä ukkomiehistä kaukana.

Onko liha heikko vai sinä tyhmä? Ei se vaimoaan jätä, vaikka miten päin panisit.

• sinkkuelämää yes
        kysymys sulle kirjoitti:

Tuota noin, eikös sun ja Martin juttu sitten loppunutkaan, vaikka sä menit lärpättämään vaimollekin kaiken??? Sähän joku aika sitten haukuit miehen maan alle ja vannoit, ettet koske häneen pitkällä tikullakaan. Mitenkä se nyt meni? Kun säälit vaimoakin oikein etkä halunnut pettävää miestä itsellesi. Säälit lapsia ja kerroit tehneesi oikean päätöksen pysytellä ukkomiehistä kaukana.

Onko liha heikko vai sinä tyhmä? Ei se vaimoaan jätä, vaikka miten päin panisit.

Ei taida olla sama Martti,,,,,lärpättämään vaimolle kaiken? Eikö ole hirveää elää miehen kanssa joka n u ss ii muualla ja käyttää yhteisiä rahojanne hotelleihin ja matkoihin toisten naisten kanssa?
        Eikö se ole hirveän alistavaa ...
        Kuulkaas nyt, se eka Martti oli todella munaton, siin pikku munaa kyllä oli, sitä en tarkoita, mutta muuten ei. Ja miltä sinusta kuulostaa että olisit raskaana ja mies ei välitä sinusta eikä tulevasta vauvasta, toivoo sun kanssa lasta ennenkuin tuota tulevaa,....mitä suuremmalla pettymyksellä kun ei olekkaan tyttö,,eikö tämä mies kaipaa hoitoa?
        Kyllä, tällaisesta kaukana pysyminen on parasta,,,vaimo on hyvillään kun mies ei lähtenyt, koska perh...elintaso laskee. Mieluummin kestää häpeän, naapuritkin tietää ja naureskelee, että siellä se S..taas antoi lurjuksen jäädä, kuin ei mitään, kyllä miehen kelpaa välillä pitää kauniita rakastajia. Tätikin netissä kehuu, että kyllä on kolmen lapsen isillä hyvä kunto ja virtaa, no ei ihme, kun saa elää SHEIKIN elämää.
        Toi asia on loppuunkäsitelty, kyllä, lapsia säälin, mutta niinpä on tuo mies itsekkin lapsena nähnyt isänsä pettävän äitiä, joten isältä pojalle. Ja äitee pysy yhdessä lapsen takia, siinä oiva esimerkki miten viette perinnettä eteenpäin, näin noita pettäjiä pojista tehdään. Kaikki tämä on miehen itsensä kertomaa.
        Yrittäkäähän pärjätä petetyt vaimot, ja ajatelkaa tosiaan mitä miehenne teille tekee, mitä sinusta kertoo(voi olla karseaa kuunneltavaa), ja sellaisia asioita paljastaa, jotka olet luottamuksella kertonut. Vieläkö huolitte takasin?
        Mieluummin yksin kuin epäluottamuksessa ja valehtelijan kanssa, mieluummin vaikka yhden huoneen asunnossa aluksi ja valtipon tukemana kuin pettävän huijarin kanssa.

• tiedä paikkasi
        sinkkuelämää yes kirjoitti:

Ei taida olla sama Martti,,,,,lärpättämään vaimolle kaiken? Eikö ole hirveää elää miehen kanssa joka n u ss ii muualla ja käyttää yhteisiä rahojanne hotelleihin ja matkoihin toisten naisten kanssa?
        Eikö se ole hirveän alistavaa ...
        Kuulkaas nyt, se eka Martti oli todella munaton, siin pikku munaa kyllä oli, sitä en tarkoita, mutta muuten ei. Ja miltä sinusta kuulostaa että olisit raskaana ja mies ei välitä sinusta eikä tulevasta vauvasta, toivoo sun kanssa lasta ennenkuin tuota tulevaa,....mitä suuremmalla pettymyksellä kun ei olekkaan tyttö,,eikö tämä mies kaipaa hoitoa?
        Kyllä, tällaisesta kaukana pysyminen on parasta,,,vaimo on hyvillään kun mies ei lähtenyt, koska perh...elintaso laskee. Mieluummin kestää häpeän, naapuritkin tietää ja naureskelee, että siellä se S..taas antoi lurjuksen jäädä, kuin ei mitään, kyllä miehen kelpaa välillä pitää kauniita rakastajia. Tätikin netissä kehuu, että kyllä on kolmen lapsen isillä hyvä kunto ja virtaa, no ei ihme, kun saa elää SHEIKIN elämää.
        Toi asia on loppuunkäsitelty, kyllä, lapsia säälin, mutta niinpä on tuo mies itsekkin lapsena nähnyt isänsä pettävän äitiä, joten isältä pojalle. Ja äitee pysy yhdessä lapsen takia, siinä oiva esimerkki miten viette perinnettä eteenpäin, näin noita pettäjiä pojista tehdään. Kaikki tämä on miehen itsensä kertomaa.
        Yrittäkäähän pärjätä petetyt vaimot, ja ajatelkaa tosiaan mitä miehenne teille tekee, mitä sinusta kertoo(voi olla karseaa kuunneltavaa), ja sellaisia asioita paljastaa, jotka olet luottamuksella kertonut. Vieläkö huolitte takasin?
        Mieluummin yksin kuin epäluottamuksessa ja valehtelijan kanssa, mieluummin vaikka yhden huoneen asunnossa aluksi ja valtipon tukemana kuin pettävän huijarin kanssa.

Onneksi lortoilta ei kysytä, kuinka asiat järjestetään. Se on kuule aivan tämän perheen asia ja sinulla ei ole siihen nokan koputtamista. Ei se Martikaan sinun läävääsi muuttaisi. Ovat hienompia ihmisiä kuin sinä.

• romun alla
        tiedä paikkasi kirjoitti:

Onneksi lortoilta ei kysytä, kuinka asiat järjestetään. Se on kuule aivan tämän perheen asia ja sinulla ei ole siihen nokan koputtamista. Ei se Martikaan sinun läävääsi muuttaisi. Ovat hienompia ihmisiä kuin sinä.

...sorry ei asu läävässä......ihan on omat asunnot....tästä taas paistaa mikä ton vaimon motiivi, raha ja talo. Mies olisi ottanut vain matkalaukullisen kamaa mukaan erossa...
        ..olen jäänyt hukkaan tänne kaiken romun alle.....laulaa jo Jennikin.

• Hyi olkoon

No ei se mies sit kovin puhtaana itseään pidä jos hän ei käy pesulla sen jälkeen!

• vaimon puolella

Kuulostaa aika epämiellyttävältä elämältä. Miten juttunne nyt jakselee, vieläkö pa****aa?

• kjljfd

Taidat itse olla lapseton ja sinkku. Jos itse on varattu ja kotona lapsia, tuskin voisitte kotonasi tavata aina kun miehelle sopii

• ei kovin usein

Viestitellään viikottain, välillä enemmän välillä vähemmän. Tavataan kuukauden parin välein.

• Mattisi

Kerran kuukaudessa.
      Yksi päivä kahdestaan.
      Tätä on jatkunut nyt 3-vuotta.

• Birgitte24

Me 2 viikon välein kun minun lapset on isällään,
      Minä oon siis eronnut ja mieskaveri aviossa.
      Jokapäivä viestitellään tai soitetaan.
      Välillä käydään vkl miehen mökillä ja toisisnaan
      vaan ollaan minun asunnolla.

• tuota noin

Ap kylläkin kysyi, miten usein kaksi varattua salasuhteilee... Lienee helpompaa järjestää tapaamisia, jos toinen on vapaa, silloin mennään varatun ehdoilla.

• noinsemenee

näinhän se menee, vaimot uskoo että mies menee kalaan, golffaamaan, taistelutreeneihin..voi että on helppo jymäyttää joitakin.Toisaalta säälin, koska mieshän on rontti, mutta kun tältä rontilta saa niin hyvää kyytiä...
        Siis ei kukaan miestä joka varattu ja pettää todella omaksi halua. Vaimo jo turtunut ja tuohan mies rahaa kotiin.

• ei helppoa

Jos suhde jatkunut jo kuukausia/vuosia, miten kestätte ikävän tunteet jos näette vain kuukauden parin välein? Haalistuvatko tunteet ajan mittaa? Oletteko epävarmoja suhteen tilasta esim. mitä kumpikin haluaa suhteelta, vain seksiä vai kuinka paljon syvempää?

• Mattisi

Ei haalistu tunteet.
        Tämä järjestely on molemminpuolinen sopimus ja siitä pidetään kiinni vaikka miltä tuntuisi.
        Elämä ei ole pelkkää seksiä.

• Vaimojatoisenmies

Läheisyyttä, hellyyttä ja syvää ystävyyttä tietysti seksiäkin mutta näiden kanssa se tulee luonnostaan.

Minun suhde varattuun mieheen on jatkunut 15kk ja tavataan useita kertoja kuukaudessa. Tunteet ei ole haalistuneet vaan varmistuneet mielummin.
      Nyt jo luottaa että me tavataan ja tämä jatkuu.

Aina ei tavata seksin merkeissä ja toisinaan vain seksin.

• Miestä vanhempi

Tapaamme muutaman kerran vuodessa. Olemme harvoin yhteydessä siinä välissä. Yleensä tapaamme työmatkoilla, harvoin muilla erikoisjärjestelyillä.

Viihdymme yhdessä, meillä on hauskaa. Joka kerta myös seksiä. Ei tulevaisuuden suunnitelmia eikä haaveita, vain hetken irtiotto arjesta. Tämä järjestely on toiminut 5 vuotta.

• Pihtariin kyllästyny

Työpaikalla tavataan arkisin. Rakastellaan 1-3 krt viikossa. 1 krt /kk koko yö, työmatkoilla, "yksin" patikkaretkellä, tavataan jos molempien puolisot poissa yhtaikaa. Eli on onnistuttu huhtikuusta alkaneen suhteen aikana saamaan 4 yhteistä yötä.

Molempien puolisot on linjalla 1 krt/kk. Ei riitä meille 35 ikäisille. Aiomme erota nykyisistä ja mennä yhteen. Mutta näin mennään vielä hetki. Syyskuussa aiomme laittaa erot vireille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5822
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4374
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2961
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1559
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      66
      1301
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe