Moi!
Kertokaapa nyt mitä te naiset oikeasti pidättenä arjessa sellaisina paljon puhuttuina pieninä romanttisina asioina? Olen elänyt parisuhteessa nyt 5 vuotta naisen kanssa josta en voisi enää edes kuvitella luopuvani. Viimepäivinä olen saanut kuulla kommenttia että olen liian karkea ja minussa ei ole hitustakaan romantiikkaa. Aloin asiaa tarkemmin miettiä ja tajusin että ei perkele, tuohan on täysin oikeassa, jos käsitykseni arjen pienistä romanttisista teoista on se että tuon kukkia merkkipäivinä, vien elokuviin kun on sateinen viikonloppu ja veneilemään ei viitsi mennä niin on nuo teot melko pieniä. Olen koko viikonlopun yli miettinyt pääni puhki että mitä nainen haluaa miehen tekevän? En halua ruveta hädissäni hössöttämään niin että teen vaan itsestäni naurettavan. Nyt vinkkejä ja apuja että mitä minun pitää tehdä kun oma pää lyö tyhjää?!!
Apua jörrikälle..
6
207
Vastaukset
- kultamussukka aina
Tee kullallesi ruokaa rakkaudella:) Viiniä ja kynttilöiden valoa..osta joku kiva tuoksu(myyjä auttakoon)..anna pusuja ja pitkiä haleja ilman sen kummempaa syytä.. Vie rantakahvilaan ja ihastelkaa aurinkoa...kerro että rakastat ja arvelet kultasi olevan hyvä äiti lapsillesi..:) sormus?
- kesäheinuli**
Voit joskus ihan ilman syytä antaa vaikka lahjakortin jonnekin jalkahoitoon, kampaajalle, hierontaan? Varata yllätykseksi esim. yhteisen viikonloppu matkan (esim. ihan kotimaassa toiseen kauipunkiin, jossa sitten vaikka taetteriliput varattuna tms)...Järjestää yhteisen illan erilaisia viinejä ja juustoja maistellen. Lämmittää sauna ja koristella kynttilöin ja tuoksuin...ehkä jotain yhteisiä "saunahoitoja"?! :D Kesällä voit viedä tyttösi erilaisiin paikkoihin, kuten eläintarhat, huvipuistot ym...ehdotat ja suunnittelet ite...se kertoo miten paljon haluat tehdä asioita toisen kanssa. Avaa ovet, maksa kahviloissa, ravintoloissa ym...(ei nyt aina, mutta...), kävele avoimesti käsikädessä...tai mistä itse tykkään tosi paljon..kun poikaystävä ottaa ns. kainaloon julkisella paikalla :) Muista kehua toista aikaajoin ilman mitään erityistä syytä esim. ulkonäköä, luonnetta tms....
Siinä nyt jotain vinkkejä...Ja voin luvata, että tämmöinen käytös kyllä kannattaa...ainakin omalla kohdalla...sitä haluaa sitten antaa toiselle samalla mitoin takaisin ym... :D - rouvanamu47
Arkeen sopivaa romantiikkaa naisen mielestä on melkein mikä tahansa
jos vain nainen kokee että huomioit juuri häntä, ajatellut häntä tai nähnyt
vaivaa hänen vuokseen.
Siivoaminen ei kuulosta romanttiselle mutta usko pois se on sitä, eli voit
yllättää naisesi siivoamalla / siistimällä hänen poissaollessaan.
Kaupasta voit tuoda pikku yllätyksen josta tiedät hänen pitävän, kaikki käy
vaikka mansikoita, suklaapatukka tai siideri.
Tekstiviesti jossa kerrot jotain kivaa piristää kummasti pitkää työpäivää.
Koskettelu, silittely, kevyt hieronta, läheisyys niin että nainen saa rentoutua kanssasi ilman tunnetta että odotat myöhemmin enemmän toimii.
Löydät kyllä oman tapasi joka tuntuu luontevalta juuri sinulle, hienoa että olet ylipäätään pysähtynyt miettimään asiaa :) - Nina..
Olemalla oma itsesi, et juo ja hakkaa..se riittää!! Jos naisesi ei arvosta tätä, vaihtakoon sellaseen sinkkuelämää romanttiseen pelleen! Katotaan liikaa typeriä sarjoja ja ei ihme ku miehillä menee huonosti, ei arvosteta sitä mikä oikeasti on tärkeätä
- herkkyyttä vaistota
Voi niitä kukkia tuoda muulloinkin kun merkkipäivänä, jos hän niitä kukkia arvostaa.
Koskettele (älä lääpi, tämä ei siis ole seksuaalista kosketusta), kysy kuulumisia rauhallisessa ympäristössä, makoilkaa yhdessä, ... kerro hänelle, että hän on sinulle tärkeä.
Alkupään viesteissä oli jo paljon. Minusta tärkeintä on aitous, se että on oikeasti läsnä. Romanttisuuteen ei tarvitse sijoittaa edes rahaa. Se on tunnetta. Eli jos jokin juttu ei tunnu omalta tai tuntuu siis jotenkin päälle liimatulta, se ei ole aitoa eikä mene välttämättä läpi. Kuitenkin, kaikkea täytyy harjoitella. Voit ihan hyvin kysyä, mitä kumppanisi pitää romanttisena. Aloitatte sitten niistä.
Romanttista voi olla vaikka katsella ukkosmyrskyä lähekkäin, niin että tiedostaa toisen.
Nyt toistan itseäni, mutta se on kaikista tärkeintä: että molemmat ovat aidosti läsnä. Ei tarvitse edes puhua mitään, eleet kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. - lokijuukoja
Säähän oot jo ihan huisin romanttinen,kumma jos ei kelpaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279