Neuvoja miehille

AlmaAvulias

Sinkkupitoisessa kaveripiirissä Suomi24 on tuttu keskustelunaihe sekä miesten että naisten kesken. Ihmetellään, kun profiilit ovat surkeita ja kukaan ei saa vastauksia. Tällaisia kirjoituksia on ollut pilvin pimein, mutta koska ei kertaus haittaakaan, kokosin miehille tärkeimpiä pointteja naisten kanssa käydyistä keskusteluista siitä, mikä niissä profiileissanne on pielessä ja miksei vastauksia tule. Noudattakoon kuka tahtoo.

- Haet naista. Älä siis ymppää profiiliasi täyteen naisvihaa! Mikään ei ole niin hämmentävää, kuin naisia avoimesti halveksuva ja pilkkaava ilmoitus deittipalstalla. On ok, jos et pidä jonkun tyyppisistä naisista tai joistain piirteistä heissä. Voit kuitenkin ilmaista asian sivistyneesti ilman verbaalisia itkupotkuraivareita. Jos sinulle kirjoittaa vääränlainen ihminen, voit olla vastaamatta hänelle tai kirjoittaa, ettei sinua kiinnosta. Vaikka ihan kaikki saamasi vastaukset eivät olisikaan juuri sitä mitä toivot, eikö ole parempi että vastauksia kuitenkin tulee kuin että nekin oikeanlaiset jättäisivät vastaamatta?

- Kovin tiukat vaatimukset karkoittavat myös niitä jotka ne täyttäisivätkin. Ellei sinulle ole elämän ja kuoleman asia, että nainen painaa juuri 55 kiloa eikä 56, älä laita tiukkoja painorajoituksia. Jälleen kerran voit olla vastaamatta, jos sinulle kirjoittaa liian painava ihminen, mutta et myöskään karkoita hoikkia, jotka pitävät painofasismia ahdistavana tai ovat epävarmoja painostaan. Jos sinulle ei ole ehdottoman tärkeää, että nainen ei koskaan, ikinä, milloinkaan polta ainuttakaan savuketta, älä laita ehdotonta tupakointikieltoa, tai vastaajista karsiutuu pois myös ne, jotka polttavat kerran viikossa tai kuukaudessa. Vaikutat myös hieman omituiselta, jos nainen saa olla sinua 20 vuotta nuorempi, mutta ei vuottakaan vanhempi. Laita vähän joustoa, niin ne nuoremmatkaan eivät pidä sinua kummallisena ja vastaavat sinulle.

- Älä valehtele! Mieti, millaisen naisen haluat. Meitä on oikeasti joka junaan. Jos tykkäät istua baareissa, ei kannata väittää ettei baarielämä kiinnosta. Eikö ole parempi, että löydät naisen, joka hyväksyy asian ja lähtee vaikka mukaan toisinaan, kuin että saat viinaa vihaavan akan, joka motkottaa sinulle joka oluesta? Liioittelemalla urheiluharrastuksiasi antaaksesi kuvan hyvästä kropasta tuletkin antaneeksi kuvan ihmisestä, jolla ei ole aikaa mihinkään muuhun kuin punttisaliin ja oman ihmeellisyytensä peilistä tuijoitteluun.

- Se kuva. Kaveripiirin naisista kukaan ei ole ollut sitä mieltä että miehen profiilissa on oltava kuva. Tekstillä kyllä pystyy ilmaisemaan olevansa sen verran sivistynyt, että osaa käydä pesulla ja harjata hampaansa ja hiuksensa. Se riittää. Sen sijaan KAIKKI karttavat miesten profiileja, joissa puolet tekstitilasta käytetään kuvan tärkeyden korostamiseen. Niin se vain on. Vaikka ulkonäkö olisikin sinulle tärkeää, luot itsestäsi sitä fiksumman ja sympaattisemman mielikuvan, mitä kauemmin maltat olla pyytämättä kuvaa toiselta. Vaikka se vaatiikin enemmän työtä ja panostamista, mahdollisuutesi löytää myös ulkonäöltään sinua miellyttävä nainen paranevat.

- Älä kehu itseäsi tolkuttomasti. Vaikka olisitkin rento, sivistynyt, hauska, kohtelias ja älykäs seuramies, nuo piirteet menettävät viehätyksensä siinä vaiheessa kun niiden omistaja alkaa olla niistä liian tietoinen. On älykkäämpää ja hienostuneempaa antaa noiden piirteiden paistaa rivien välistä, jos niitä kerran on. Lisäksi: olemme deittipalstalla ja lähes kaikilla odotukset ovat positiiviset. Jos kirjoitat hyvin, lukija luultavasti pitää sinua erinomaisen kiinnostavana vaikket omaa erinomaisuuttasi korostaisikaan tai laittaisit vaikka jopa itseironiaa peliin.

- Tässä pelissä ensivaikutelma tehdään kirjoittamalla, joten kirjoita jotain! Ei riitä, että kirjoitat "Ota selvää", koska ketään ei kiinnosta lähteä kaivamaan tietoa täysin summamutikassa vieraasta ihmisestä kun löytyy myös niitä profiileja, joihin on panostettu. Kaikille kirjallinen ilmaisu ei ole helppoa, mutta keskittymällä tekstisi oikolukuun edes viideksi minuutiksi, parannat mahdollisuuksiasi huomattavasti.

- Ketään ei myöskään tässä vaiheessa kiinnosta entisissä ihmissuhteissasi kokemasi pettymykset. Ja sitä paitsi, jos et ole päässyt niistä yli, kannattaako deittailua vielä edes aloittaa?

- Tatuoinnit eivät ole nykyaikana enää niin harvinainen ja ihmeellinen asia, että jotain kärpäsenpaskaa kannattaisi mainita ainakaan ilmoituksen ensimmäisessä lauseessa. Vaikutat vain lapselliselta. Vaikutat lapselliselta ja pinnalliselta myös, jos hiustyylisi on ensimmäinen asia, jonka haluat itsestäsi kertoa. Toki, jos haluat löytää lapsellisen ja pinnallisen naisen, voit käyttää tätä taktiikkaa ja antaa piupaut myös näille muille neuvoille ja tälle koko kirjoitukselle.

Romanttista syksyä odotellessa!

26

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33333-99999

Mitä siinä ilmoituksessa sitten saisi lukea...Ett' kaikki käy....Ja kuva on kyllä ehdoton, vaikka miten ilmoittaisi pesevänsä hampaans a ja tukkansa...jos sinule ja "kaveripiirillesi" käy kuvaton m, ja täytyisi vaihtaa useista viestejä ilman kuvaa niin kaikille se ei käy,digiaikakautena saa itsetään jokainen varmasti kuvan, ja voihan sen laittaa yksityiseen sähköpostiin tai kännykkään...Esim. match comissa on myös liitetty web-kamera valmius, jolla saa jokainen maksava jäsen itsestään TUOREEN kuvan. ja ainahan kuva ainakin suuntaa antaa ihmisen ulkonäöstä.

Kaikkea hömpää (olettetttavasti)aikuiset ihmiset viitsii kirjoittaa...

nm. Itselläni kuva näkyvissä ja kuvan vaadin toiseltakin.Kuvattomat älkööt vaivautuko...

• hh

Jos tuolla kirjoitustyylillä ja asenteella saat vastauksia ja vielä toivomasi kaltaisilta naisilta, niin ei kai siinä mitään. Tämä kirjoitus oli niitä varten, jotka ihmettelevät miksei vastauksia tule. Silloin syy voi olla mm. siinä että hyvänkään näköiset ihmiset eivät välttämättä arvosta sellaista, jolle ulkonäkö menee ihan kaiken muun edelle.

• rstdtr

tiettyjen alojen ammatilaiset eivät tule taatusti laittamaan kuvaa deittipalstalle, esim: opettajat ja lääkärit. Opettaja saisi kuulla siitä joka päivä teineiltä ivaa ja muuta.

• 1+1
        rstdtr kirjoitti:

tiettyjen alojen ammatilaiset eivät tule taatusti laittamaan kuvaa deittipalstalle, esim: opettajat ja lääkärit. Opettaja saisi kuulla siitä joka päivä teineiltä ivaa ja muuta.

Itse ainakin olen treffannut E-kontaktin kautta ihan kuvallisen profiilin omaavan lääkärin.

Opettajat nyt taas kuulee paljon pahempaakin, ei ne niin herkkähipiäisiä ole - sanoo tämä oppilaitoksessa työskentelevä.

• edrwefsd
        1+1 kirjoitti:

Itse ainakin olen treffannut E-kontaktin kautta ihan kuvallisen profiilin omaavan lääkärin.

Opettajat nyt taas kuulee paljon pahempaakin, ei ne niin herkkähipiäisiä ole - sanoo tämä oppilaitoksessa työskentelevä.

Samoin, sekä Matchissä että S24:ssä on lääkäreitä kuvallisella profiililla.

• niinjooo

Itse aina ihmettelen kun miesten "ihannenainen " profiileissa on 50 - 300 kg ja
      lapset eivät ole esteenä.Riippu tietenkin henkilöstä mutta todellisuus on kyllä todistannut päinvastaisen...Sanoisin että olkaa rehellisiä painon ja lapsien suhteen...kaikki ei selvästikään käy....

• Mitä siihen sitten pitäisi laittaa, jos ei tiedä, minkä kokoinen nainen painaa minkä verran?

• 13+12

Miksei voi olla noin, jos on valmis avoimin mielin tutustumaan monenlaisiin ihmisiin.
        Voihan se olla että lapset ei ole este, jos on vaikka yksi lapsi mutta kolme on jo liikaa tms.

Minustakaan profiilista ei pidä tehdä sellaista, että se sulkee heti monia pois. Sen "karsimisen" voi tehdä sitten kun näkee, ketkä ovat kiinnostuneita. Tosi on, että jos profiilissa lukee "lihava älkööt vaivautuko" tai "työttömille en vastaa" tai "yksinhuoltajat ei sitten kiinnosta", tuo karsii pois on paljon, paljon muitakin kuin ne lihavat/työttömät/yksinhuoltajat koska tuo kertoo liian paljon kyseisen profiilin kirjoittajasta.

• 17+16

Ensinnäkin se 30-300 kg tms. on oletus ja kohta paino on pakollinen tieto. Toisekseen jos noin lukee jonkun ihannekumppani-kohdassa, niin se tarkoittanee sitä, että ko. henkilö ei halua lähteä määrittelemään ihannekumppaniaan painon kautta kilojen tarkkuudella, koska se on jokseenkin typerää. Paras olisikin, jos painon saisi kokonaan pois ihannekumppanin määrityksistä. Ruumiinrakenne on järkevämpi ja yleisempi määritys kuin se onko joku juuri tietyn painoinen. En minä ainakaan aio viedä naistani vaa'alle. Näen kyllä ihan ilman kilotietoa miellyttääkö hän ruumiinrakenteellisesti minua siltä osin kuin se itselleni on tarpeellista. Lähinnä se, että en itse hoikkana hae kovinkaan pyöreää tai lihavaa naista ja minua on aina viehättänyt enemmän normaalimman ruumiinrakenteen omaavat naiset. Muuten on enemmän kokonaisuus, joka mahdollisesti lopullisesti viehättää eikä jokin yksittäinen asia, jota haluaisin jo profiilissa määritellä.

• Ihmeellistä on

MIelenkiintoisinta minusta on se, että jos tiedätte täsmälleen miten pitää toimia, niin miksi ihmeessä kaveripiirinne on niin sinkkupitoinen? Luulisi, ettei teidän tarvitsisi enää treffeillä ravata, vaan olisi jo suhde löytynyt?

Tai noh, osa naisista ei näytä varsinaisesti kumppania etsivänkään, vaan treffailee aina vaan. Minä taas en etsi sataa treffailtavaa, vaan yhtä sopivaa. Massadeittailu ei voisi vähempää kiinnostaa.

• kjklafslknog

Sen yhden sopivan löytääkseen saattaa joutua käymään ne sadat treffit ;)

• Syksyä kaikille

Olen pikkaisen varautunut näiden naisten ohjeiden kanssa kun ne usein menevät metsään tai ovat annettuna tyyliin "tietäkää miehet tämä!" aivan kuin vanhempi neuvoisi lapsiaan mutta tuossa oli jo hieman ideaa.

Lopetin nettideittailun jo ajat sitten mutta komppaan näitä ohjeita.

Tosin kuvan arvo on naisten kanssa arvaamattoman kallis.

Se teksti, luonne jne. riittää vain tiettyyn pisteeseen asti. Sen jälkeen ratkaisee se ulkoinen olemus tai se ettei se tee naiseen vaikutusta.
      Itsellä kävi niin monesti (puhutaan monista kerroista) ettei yksinkertaisesti enää jaksanut vaivautua antamaan kuvaa kenellekään ja sokkotreffitkään eivät parin yrityksen jälkeen tuntuneet luontevilta kun naiset vaikuttivat kovin pettyneiltä.

Fiksu ja miellyttävä mies muuten edes ulkonäöllisest ei tee vaikutusta. Tarvitaan myös särmää ja seksiä. Muuten olet täysi nolla tuolla palvelussa ellet luovu kaikista omista kriteereistä naisten ulkoiselle olemukselle itse.

Jospa muut onnistuvat varsinkin jos omaavat vähän paremmat kasvogeenit ja fotogeenisyyden löytämäöän itselleen rakkautta tuolta palvelusta.

• -aikuinen nainen-

Jostain systä en päässyt antamaan pistettä aloitukseen joten annan näin 10 pointsia aloittajalla, tuo on NIIN totta ja niin täyttä asiaa. Asioista on täälläkin monet kerrat jauhettu. Miehet kuvittelee, että naiset ei vastaa kun naama on niin ruma koska heille itselle se kuva on se tärkein valintakriteeri. Naisilla ei todellakaan näin ole. En olisi itse tuota paremmin osannut kiteyttää.

Uskokaa miehet huviksenne.

• viisastunut täti

Näin on !!!

Olen itsekin monet kerrat kirjoittanut, että hyvä ,mielenkiintoisesti kirjoitettu ja sisällöltään kiinnostava profiili vaikuttaa paljon enemmän kuin kuva.

Tietenkin miehet ajattelevat, että kun on kuva, niin vastauksia satelee, koska itse niin hanakasti tuijottajat vain sitä ulkomuotoa!!

• On vain pirun vaikeaa tuottaa kiinnostavaa tekstiä. Luonnossa on paljon helpompi antaa hyvä kuva itsestä. Mutta siellä taas ujous esteenä ensi kontaktin ottamiselle.

• Wautsi wau!

Kyllä minä ainakin vastasin heti tosi komealle hottikselle, joka oli laittanut söpön kuvan itsestään. Tosin ihmettelen miksi ei sen näköisellä ole kiire juosta live-elämässä karkuun kaikkia ahdistelevia naisia. Onkohan koko äijää olemassa?

• SöpöSöpöä
        wlfwd kirjoitti:

On vain pirun vaikeaa tuottaa kiinnostavaa tekstiä. Luonnossa on paljon helpompi antaa hyvä kuva itsestä. Mutta siellä taas ujous esteenä ensi kontaktin ottamiselle.

Kiltti ujo mies on monen naisen toivelistalla. Go for it!

• SöpöSöpöä kirjoitti:

Saisivat sitten näyttää sen selvemmin.

• SöpöSöpöä kirjoitti:

Vaikea uskoa, kun netissä kaikki hakevat ulospäinsuuntautuneita ja sosiaalisia miehiä.

• ihantositarkmutta

Voisin lisätä omaan profiiliin seksseuraa hakevat älkää vaivautuko.Ensimmäesin puhelinkeskustelun aikana ei kanna ilmoittaa olevansa puutteessa ja et tarvii helpotusta asiaan..Olen ihan katseita kestävä nainen,oma kuva profiilissa jostainsyystä vedään puoleeni kaikki seksihörhöt

• Savon neito

"älä kehu itseäsi tolkuttomasti" . Jep, minuun ainakin naisena puree vaatimattomuus (olen kuullut, että useimpiin naisiin), joka ilmenee pullistelemattomuutena. Turn-off on itsensä määrittely "fiksuksi": sitä on jäävi itseään määrittelemään. Fiksuuden pitää käydä ilmi laaditusta profiilista ja jatkokirjoitteluista. Melkein yhtä paha on "komea"! Mulla on omat käsitykseni komeasta ja oma makuni, enkä oikein uskoisi yltäväni kovin komean kumppaniksi, vaikka olenkin itse kaunis, älykäs ja rikas ;

• That'sAllFolks!

Näitä "analyysejä" voi kirjoitella niin kauan kuin mielessä on energiaa ja läppärissä riittää akku.

MUTTA, ihan suoraan sanottuna kaikki tälläinen analysointi on turhaa.
      Nettideittailu on muuttunut 2000-luvun jälkeen jonkinlaiseksi pikku keitaaksi jossa yks sun toinen esittelee itseään ja kirjoittelee kaiken näköisiä "vaatimuksia".

Totuus lienee se, että todella harva enää oikeasti hakee sieltä mitään seuraa.
      Siksi ihmiset kirjoittavat negatiivisesti koko touhusta.

Koko touhu on mennyt pelkäksi puuhasteluksi joka ei johda nykyään yhtään mihinkään. Siitä todeisteena ne lukuisat kirjoitukset jossa koko homma haukutaan lyttyyn.

• Luckyinlove

Olisi mielenkiintoista nähdä jotain tilastoa kuinka paljon meitä S24:stä kumppanin löytäneitä on. Suutelin 10 sammakkoa ja löysin prinssin.

• Luckyinlove kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista nähdä jotain tilastoa kuinka paljon meitä S24:stä kumppanin löytäneitä on. Suutelin 10 sammakkoa ja löysin prinssin.

Täällä prinsessan löytänyt!

• gwter
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

Täällä prinsessan löytänyt!

-vaihda kuvasi usein , ja ota erilaisia kuvia, vaikka musta-valkea kasvokuva jos et saa vastauksia vanhalla kuvallasi. Sellainen liikaa panostettu valokuvaamossa otettu ei ole mielestäni paras vaihtoehto.
        -älä kirjoita liian pitkää tekstiä, anna kaikki perustiedot, etenkin koulutus. En jaksa itse alkaaa kysymään jokaiselta mikä on koulutuksesi, jätän vastaamatta.

• mies kommentoi

Miksi ihmeessä?

Toki pitää olla siisti ja kohtelias.

Pitää myös muistaa ettei naisella ole mitään kovin ihmeellistä jalkovälissä, sama löytyy joka toiselta vastaantulijalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      18
      2076
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1824
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1463
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      177
      1444
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1429
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      309
      1407
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1037
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      62
      1004
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      985
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      884
    Aihe