dinodirect.com

naimisiin2012

Kyselisin että onko kellään kokemusta tilauksista dinodirect.com sivustolta?
Olen googlettanut ja löytänyt vähän ristiriitaista palautetta.
Juhlapuvut ja häämekot järjettömän halpoja nimittäin..

35

1920

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • too good to be true
    • anniiins

      olen tilannut sieltä paitoja ja tavara on ollut laadukasta ! myös tuttavani ovat tilanneet sieltä ja hyvin on toiminut ilman ongelmia. joten luotettava sivusto :)

    • mamma111111

      Olen tilannut itselleni juhlamekon ja myös tyttäreni vanhojentanssi puku on tilattu sieltä . Mekot olivat halpoja mutta silti todella laadukkaita ! Joten suosittelen ostamaan sieltä.

    • onnistunuttilaus

      Minä tilasin sieltä häämekon pari kuukautta sitten ja mekko on siis jo minulla! Aluksi tietysti epäilytti koska sivustolla on melko huono maine mutta mekkoni hinta oli vain alle 70€ niin ajattelin kokeilla!
      Ja se kannatti! :) Mekko tehtiin mittatilauksena ja se on juuri täydellinen päälläni, sille ei tarvitse tehdä yhtikäs mitään! Nyöritys takana antaa sen verran pelivaraa että mekko varmasti istuu hyvin!
      Paljon laadukkaampi kun mitä hinnalta odottaisi, kankaista tosin en ymmärrä paljoakaan mutta monen muunkin silmään mekko on näyttänyt erittäin laadukkaalta.

      Kotiinkuljetuksesta piti tosin maksaa 22€ (vaikka sivu väittääkin että worldwide free shipping, se pätee vain tiettyihin tuotteisiin) mutta mekko tuli toooosi nopeaa: kolmen viikon päästä tilauksesta mekko oli minulla!
      Ja nuo alennukset on sitten koko ajan, ei kannata antaa niitten hämätä. Ne jatkaa niitä aina vaan ja tuskin myyvät noilla "alkuperäsillä" hinnoilla lainkaan.

      Häämekon tilaamisen jälkeen olen tilannut sieltä myös vaatteita. Ne on minun mielestä laatutasoltaan samaa kun H&M eli ihan ok. Joissakin naisten vaatteissa on tosin vain yksi koko ja se on noin 32-36 eli ei ihan kaikille sovi.

      En uskalla sivustoa täysin suositella koska on tosiaan vähän arvaamaton kauppa mutta minun häämekko-tilaukseni ainakin onnistui täydellisesti! :)
      Niin ja minun mielestäni tuo ei ole mikään huijaus-sivusto, heillä vaan on aikamoisia puutteita asiakaspalvelussa (huono kielitaito) ja "pelisäännöt" kaupankäyntiin hieman erilaiset kuin meillä.

    • apua?

      Tilasin tämän kuun alussa kaksi mekkoa. Vähän pelottaa tuleeko sieltä mitään, kun olen lukenut aika paljon negatiivisia palautteita.

      Hinta ainakin muuttuu koko ajan - aluksi toinen mekko maksoi noin 75 euroa, sitten yhtäkkiä 80e. Ja hinta nousee koko ajan, aina parilla eurolla kerrallaan.

      Lisäksi tuli sähköposti että tilaukseni kanssa on sattunut viivästys (sain korvaukseksi dino-pisteitä mutta paljonpa lohduttaa) . Sen jälkeen tilaus ei ole edistynyt eikä sähköpostia tullut. Sivuilla sanotaan että pitäisi tulla ilmoitus kun mekkoja aletaan tehdä. Tällä hetkellä ilmeisesti siis olen edelleen jumissa kohdassa 'maksu hyväksytty'

      Olisi kiva kuulla lisää kokemuksia että tietäisin kannattaako sinne ottaa näin pian yhteyttä. Tarvitsisin mekot kuitenkin aika nopeasti, joten monen kuukauden viivästyksiin ei ole varaa.

    • onnistunuttilaus

      apua?: Mulla kävi sama juttu että tilaus-status junnasi "maksu hyväksytty" kohdassa vielä siihen asti kun häämekko oli ollut mulla jo viikon eli ne päivittelee noita aika laiskasti.
      Mulle ei ainakaan tullut ilmoitusta että millon alkoivat tehdä mekkoa eikä sellaista edes luvattu mutta eipä mulla siinä kauaa mennytkään: tilauspäivästä meni 3viikkoa ja 1päivä niin mekko oli mun käsissäni vaikka se oli tehty mittatilaustyönä.

      Jos et saa mielenrauhaa niin kannattaa ottaa niihin yhteyttä niiden live chatissa tai pistää viestiä niiden foorumille. Ehkä ne osais siellä sanoa miten pitkään sun tilauksessa vielä menee mutta ne ei sitten osaa kovin hyvin englantia.
      Kannattaa vaan olla kärsivällinen ja odottaa. Ja kun tarpeeksi käyt vaikka live chatissa kyselemässä tilauksen perään niin voi olla että ne pistää asian nopeemmin eteenpäin tai ainakin selvittää että missä vaiheessa tilaus on. Sitten jos tulee jotain mokia niitten puolesta niin kannattaa vaatia niiltä lahjakortteja ym., niitäkin antavat kun tarpeeksi jaksaa valittaa! :)

    • apua?

      Joo, elikkä tulin sitten vielä päivittämään tietoja tuohon tilaukseeni:

      Ehdin siis saada vielä toisen tuollaisen hyvityksen tilauksen myöhästymisestä (ilmeisesti niitä tulee automaattisesti neljän päivän välein). Muutamaa päivää myöhemmin ilmoittivat että osa tilaamistani tuotteista on lähetetty.

      Toinen mekoista tuli siis tänään, ja niin myös ilmoitus sähköpostiini, että toinen osa tilauksestani on lähetetty (eli toinen mekko ja ilmainen lahja). Mekosta sen verran että on hieman erinäköinen kuin kuvassa. Väri ja koristeet eivät ihan täsmää ja kangas on selkeästi erilaista, mutta muuten ihan ok. Vähän harmittaa että koko on väärä, mutta sitä nyt osasi odottaakin, eli täytyypä viedä ompelijalle mikäli toinen mekko ei jostain syystä ole eri kokoinen.

      Olen kyllä tyytyväinen tilausten lähettämisnopeuteen, sekä hinta-laatu suhteeseen. Eihän noin halvalla mitään muotiluomusta voi odottaakaan. Ainoa mitä nyt kritisoin hieman, on dinodirectin sekavuus. "Rauhoittavat" sähköpostiviestit jotka vakuuttivat mekkoni olevan tulossa, vaikkakin hieman myöhässä, onnistuivat vain hermostuttamaan. Luulin aluksi että tilauksessani on oikeasti jokin viive, enkä saisi niitä ajoissa, mutta ilmeisesti viestit ovat pelkkä rutiini jokaisen tilauksen kohdalla.

      Loppusumma ei ole täysin selvä itsellenikään, joka paikassa lukee eri tavalla (nettisivuilla kahdella eri tavalla, paypalissa kolmannella, ja vielä mekon mukana tulleessa kuitissa neljännellä tavalla). Mutta kai se on sitten se summa jonka paypal ilmoitti?

      Lisäksi postitusjärjestelmä on hieman sekava. Lähetyssysteemiä kysyttäessä valitsin UPS:in. Ensimmäisestä mekosta saapui kuitenkin ilmoitus Postin kautta ja sieltä sivuilta myös seurailin lähetyksen etenemistä. Ei ilmeisesti käväissytkään UPS:in käsissä? Toinen mekko taas on mitä ilmeisimmin tulossa DHL:llä?

    • Hulluksi tulee!

      Nyt paljon negaa tästä firmasta. Olen tilannut vanhojentanssipuvun 2 kuukautta sitten, mutta ilmoittavat koko ajan viivästyksestäni kyselyihini! On kohta pakko hankkia puku muualta, en kohta enää uskalla odottaa!

      • girl1222

        voi ei, mäki just katoin niitä mekkoja vanhoja varten sieltä, ne oli tosi kauniita, mutta e tiiä kannattaisko tilata vai ei?? et ole siis vielkään saanu sitä mekkoa


    • kukka12

      Moi,

      Ajattelin kysyä, että miten teillä kävi mekon saamisen ja maksun kanssa? Itse olen harkinnut mekon ostoa tuolta, mutta nyt hiukan mietityttää kyseinen yritys..

    • tiedot hukassa

      Hei! Olen tilaamassa kyseiseltä sivustolta mekkoa, Miten löysitte maksutavat ja kotiinkuljetus hinnat? Vai tulevatko ne esille vasta tilauksen yhteydessä?

      • Hele

        VAROITUS!
        Mikäli joudutte palauttamaan mekon jostakin syystä, niin varautukaa siihen, että ette saa rahojanne takaisin ja pahimmassa tapauksessa menetätte mekonkin. Pitkän sähköpostikeskustelun jälkeen yritys lupasi palauttaa rahat kun me palautamme mekon. Jouduimme maksamaan postimaksun itse ja nyt kun seuraan postipaketin kulkua, niin vastaanottajaa ei tavoiteta! Lähetin paketin takaisin yrityksen antamaan palautusosoitteeseen. Elikkä mekko ilmeisesti palautuu meille ja taas me maksamme kulut!
        En suosittele tilaamista, koska aina riski varainkin juhlapuvuissa, että joutuu palauttamaan!


    • Juhkupää

      Moi!

      Teille, joiden mekot on loppuunmyyty. Ite tilasin sellon ja se olikin loppuunmyyty, ja odottelin vain. Nyt voin sanoa, että se odottelu ei hyödytä välttämättä, voi olla että kys tuotetta ei ole enää tulossa edes valikoimaan, eivätkä he itse kykene tavoittamaan kaikkia tilanneita, valikoima ja asiakaskunta on niin mittaamattoman laaja.
      Ottakaa yhteyttä livechatissa, tai laittakaa mailia [email protected] (tuosta osotteesta on oo kyllä nyt 100% varma, muistaakseni tuo!). Ite tympääntyneenä menin huuteleen niitten facebook-sivun seinälle, ja VÄLITTÖMÄSTI sain postia inboxiin, ja välittömän avun.:D Korvasivat tilauksen reilulla lahjakortilla. Myös rahat saa takasi, mut siihen ne on vähän nihkeetä. Mut viimesenä keinona käyttäkää tota fb:tä.;)

      Mulla on itellä kaikki puolenkymmentä lähetystäni tullu perille, ite vaan pitää olla aktiivinen, et jos tulee mailia et tuote on loppuunmyyty ni tilatkaa uus sen sijaan et jäisitte ootteleen.

      Ja premium-jäsenyys todellaki kannattaa. Saa joka tilauksesta vielä lisä-alennusta, ja toimituskustannuksista miinus 15 prossaa.

    • nimetön12345
    • mitat?

      Itsekin oon aatellut tilata tuolta vanhojentanssipuvun, luin että jotkut teistä tilas sen mittatilaustyönä. En tiiä oonko sit kattonu tarpeeks tarkkaan, mut en löydä tuolta mitään kohtaa mistä voin valita että otan sen mittatilauksella ja että pistän siihen omat mitat. Oisin kiitollinen ku joku viittis vähä valottaa mulle miten se mittatilaus onnistuis

      • laaaurau

        Mittatilaus onnistuu vain mekoille, joissa se on ilmoitettu erikseen. Kaikkiin mekkoihin ei mittatilaus-mahdollisuutta ole, mutta kannattaa vielä selata DinoDirectin mekot läpi, koska itse katsoin myös yhtä mekkoa johon ei saanut mittatilausta, mutta pienen kaivelun jälkeen köysin lähes identtisen mekon, joka oli erilaisella kuvalla ja se oli halvempi sekä mittatilauksena tilattava. :) Jos mekkoa saa mittatilauksena, se on ilmoitettu koonvalinta-kohdan alla nimellä "Custom size(inch)".


    • Mite vielä kannattaa

      tilattiin vanhojenpuku ei sitten ollutkaan samanlainen kuin kuvissa, vaihto ei onnistu palautus pitäisi maksaa itse, tarjosivat lahjakorttia jota emme halua koska jatkossa sieltä emme tilaa enään.

      • Hele

        me tilattiin myös vanhojentanssipuku. Oli aivan erilainen kuin sivuston kuvassa, siis aivan hirveän näköinen kuvaan verrattuna. Lisäksi mekko tuli Kiinasta. Nyt on sitten käyty sähköpostikeskustelua mekon palauttamisesta. Tarjoavat eri vaihtoehtoja; saamme pitää mekon (jolla emme siis tee mitään) ja saamme 65 $ lahjakortin, palautamme mekon ja saamme 100 $ lahjakortin tai palautamme mekon ja saamme 100 € takaisin rahana pankkitilille. Onko joku palauttanut tuotteen ja saanut rahat takaisin?
        en suosittele ostamaan ainakaan mitään sellaista, jonka pitää varmasti sopia ja istua hyvin. Mekon hinnan lisäksi jouduimme maksamaan kuljetusmaksut ja arvonlisäveron.


      • Hele

        Me hölmöt palautettiin mekko omalla kustannuksella ja nyt ilmeisesti vastaanottaja ei hakuakaan sitä, koska postin pakettiseurannassa lukee, että vastaanottajaa ei tavoiteta. Paketti todnnäköisesti palautuu meille ja taas me maksetaan.
        Varokaa siis kaikki, jotka suunnittelette vähänkin kalliimman tuotteen tilausta ja on olemassa mahdollisuus, että joudutte palauttamaan sen; voitte menettää rahanne moninkertaisesti kaikkien kulujen jälkeen!


    • MillA

      Tilasin morsiuspuvun ja illanvietto puvun dino ddirectiltä. En tilannut mittana, vaan otin koot listalta. Puvut tuli todella nopeasti ja olivat samanlaiset kuin kuvissa. Kangas ja ompeleet olivat laadukkaat. Olen erittäin tyytyväinen, suosittelen!

      • anna1243

        Moi!

        Kun tilasit puvut Dinodirectiltä, tulivatko ne suoraan kotiosoitteeseen vai ilmoittivatko postista. Olen itse tilannut puvun marraskuun loppupuolella ja nyt pukuni on tilausnumeron mukaan Turussa. Sivustolla kuitenkin lukee, että "Not delivered because consignee not in". Pitäisikö paketin siis tulla suoraan siihen kaupunkiin, johon olen sen tilannut?


    • laaaurau

      Tilasin DinoDirectiltä vanhojentanssimekon n. kuukausi sitten, hyvännäköinen mekko oli niin halpa, että ajattelin kokeilla minkälainen tulee. Odotukset eivät olleet hirveän korkealla ja huolestuin jo hieman kun sähköpostia tulin aivan älytön määrä, jossa kerrottiin, että mekon valmistus kestää odotettua pidempään, koska siinä on vaihdettu väri ja omat mitat. No, eilen mekko sitten saapui. Olen aivan äärettömän tyytyväinen lopputulokseen ! Mekko näyttää samalta kuin kuvissa, kangas on laadukasta ja koristeet on ommeltu hyvin. Voin sanoa, ettei siitä voi sanoa, onko se Suomessa ompelijalla teetetty vai kiinalaisesta halpakaupasta ostettu. Suosittelen kyllä ehdottomasti tilaamista sieltä, säästin MONTA SATAA euroa tilaamalla mekkoni tuolta.

    • huolestunut

      Tilasin tyttärelleni vanhojentanssipuvun tuolta marraskuun 8. päivä. Ilmoittivat, että tilaus on lähetetty UPS:n kautta 27.11. Perille ei ole tullut vieläkään. Nyt alkaa huolestuttaa tuleeko mekko ollenkaan. Lähetysnumerolla ei voinut seurata paketin kulkua, koska se ei kelpaa mihinkään seurantanumeroksi. Laitoin viestiä ja kyselin nnumeroa uudestaan...sain saman lähetysnumeron. Eli en voi seurata paketin kulkua. Onko muilla kokemuksia kauanko lähetys voi kestää?

    • JJ

      Oon lueskellut, että toimitus Kiinasta kestää n. 2-4 viikkoa, joskus jopa 6 viikkoa. Oletko sanonut heille, ettei lähetysnumero toimi?

      Itse tilasin 4.12 mekon ja oottelen valmistumista. Alkaa huolestuttaa ehtiikö se tarpeeksi ajoissa ennen tansseja tänne...

    • Hele

      Hei te kaikki, jotka aioitte tilata dinodirectiltä jotain, katsokaa keskustelut ja vastaukset. Tilaamisen ja mahdollisen palauttamisen kanssa on ongelmia!
      En suorittele tilaamaan!

      • 2012Morsian

        Hei Hele! Kiinnostaisi tietää, että miten palautuksesi kanssa lopulta kävi? Saitko rahojasi takaisin?


    • ampiainen

      Itse tilasin myös dinodirectiltä juhlamekon joulukuun alussa, ja odottelen mekkoa. En ollut kummemmin tarkkaillut mitä sivustosta sanotaan, mutta halusin ottaa riskin ja tilasin sieltä. Nyt sitten saa nähdä milloin se tulee ja millaisena. Tuotteen kuvauksessa luki, että kuvan mekon väri on sininen, niinpä tilasin sinisen. Sitten myöhemmin löysin sivuston värikartan, jossa sininen väri oli ihan erilainen. Jännittää minkä värisenä se tulee ja missä kunnossa. Onneksi äiti on ompelija ja voi viimeistellä sen jos on jotain korjattavaa, mutta toivottavasti ei.

      Ja niillä on kyllä vähän huono asiakaspalvelu, yritin live chatissa vähän kysellä, niin eivät osanneet hyvin kommunikoida.

      Maksoin luottokortilla, joten vähän epäröin tuliko tehtyä oikein. Muita maksutapoja en ole koskaan kokeillut. Miten se Paypal oikein toimii?

    • JJ

      Itse olen lukenut pääosin positiivista palautetta dinodirectistä. Otin silti riskin, koska täysin sama mekko, jonka tilasin maksaisi suomalaisessa vanhojentanssimekkoliikkeessä 380€ ja nyt maksoin toimituskuluineen 120€..

      Ymmärrettäväähän se on, ettei palautusmahdollisuutta teetetyillä mekoilla ole. Samahan on, jos tilaisi suomalaisen mekkokaupan kautta ja mekko ei olekkaan täysin mielikuvien mukainen...

      Olen asiakaspalvelussa kysellyt mekon tilannetta ja tänään sanoivat sen olevan viimeistelyä vaille valmis (tilauksesta kulunut 9 pävää), jonka jälkeen on laaduntarkastus, joka saattaa kestää muutamia päiviä.

      Maksoin myös luottokortilla, koska tappelin paypalin kanssa 2 tuntia tuloksetta. Muuten tilaaminen oli yksinkertaista ja helppoa.

      Toivottavasti nyt tulisi nätti mekko ajoissa perille :)

    • JJ

      Vähän päivitystä tilauksestani. Mekko saapui eilen (4.1) tulliin, eli tilauksestani oli kulunut tasan kuukausi. Tullimaksua jouduin maksamaan 24.90€. Mekko oli juuri sellainen, kun pitikin. Ainoa miinus on parit helmikoristeet, jotka roikkuvat. Pikkuvikoja, saa onneksi itse ommeltua.

      Valitsin toimitustavaksi UPS:n, mutta dinodirect lähetti EMS:n kautta, joka oli 5,64e halvempi. Dinodirect palautti kyseisen summan nopeasti tililleni, vaikka ensin koittivat työntää 8 $:n lahjakorttia heille, mutta halusin summan takaisin rahana.

      Suosittelen! Jos tilaa esim. mekon tiettyyn tilaisuuteen, kannattaa tilata yli kuukausi ennen tilaisuutta.

    • ............

      Ei minulla ainakaan ole ollut ongelmia. Tosin en ole tilannut vaatteita.

    • kyllä

      Tilasin häämekon sieltä. Toimitusajaksi ilmoitettiin 75 päivää ja tuli alle kuukaudessa! Hieman erilainen helmikoristelu oli kuin kuvassa, ainakin omaan silmääni.
      Maksoin paypalin kautta ja kaikki toimi todella hyvin.
      Palautuksista luin minäkin ristiriitaisia kommentteja, mutta uskaltauduin tilaamaan kun kaikki olivat tuotteen kuitenkin saaneet.
      Omalta osaltani voin ainaki suositella ko. sivustoa!

    • 2012Morsian

      Hele, kiinnostaisi tietää saitteko koskaan palautuksestanne rahojanne takaisin vai kuinka asia eteni?

    • Hermeliini2012

      Itsekin tilasin ensimmäisen puvun dinodirectiltä - oli ihan hirveä, tappelin kuin hullu saadakseni rahat takaisin - tulihan ne, mutta hirveällä viivellä ja itse jouduin vielä maksamaan tullia kun puku tulikin minulle suoraan Shanghaista.

      Puku oli pakko saada, tilasin sen netistä www.royaldress.fi Puku oli juuri sitä mitä luvattiin, ostin varastossa olleen puvun joka tuli minulle maksun jälkeen kahden päivän päästä. Upea oli.

    • SHH67

      Tilasin pari vaatetta ja autotarviketta. Lähteys tuli kolmessa eri paketissa, joista vain ensimmäinen valitsemallani toimitustavalla, eli DHL:n kautta. Kaksi muuta toimitettiin postiin. Tilauksen tein elokuun puolivälissä ja viimeisen paketin hain postista 10.9. joten melko pitkään kesti.

      Eka paketti oli pakattu paksuun muovipussiin (DHL-lähetys) ja kaksi muuta ohueen paperipussiin jossa oli sisäpuolella kuplamuovi. Postista noutamani paketit olivat kyllä suurin piirtein ehjiä mutta sen näköisiä että pitkä matka oli tultu.

      Tuotteisiin en ollut kovin tyytyväinen vaatteiden osalta. Tilaamani farkut eivät olleet mittataulukon mukaiset ja jouduin laittamaan ne heti myyntiin koska eivät sopineet minulle. Villapaita oli nuhruisen näköinen ja huonosti viimeistelty. Autotarvikkeet olivat ihan ok.

      En aio tilata toiste. Liian pitkä odotusaika ja huono laatu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe