Mä oon pitkää halunnu geelikynsii, oon alle 15v, enkä tiiä tehääkö niitä näin nuorille :( ?? Tietääkö kukaan? Olisin kiidolline jos vastaisitte (; !! :D
tehdäänkö geelikynsiä alle 15 vuotiaille?
4
5493
Vastaukset
- neuvoja vain
Tehdään kyllä mutta itse otin vasta 17 vuotiaana ekat ja vaikka kyseessä oli maineikas ja oletettavasti laadukas salonki, meni kynnet pilalle, ennen pitkät ja vahvat kynnet katkeavat vielä 5 vuoden jälkeen hetki kun kasvavat vähääkään pidemmiksi. Ei, en kuvittele, käsistäni on kuvia ennen kynsienlaittoa, (hennatatuointi kädessä kahden viikon ajan) ja äitinikin sanoi heti kuinka paljon kynnet on haurastunu.
Eli jos aiot kynnet ottaa, ota sellaisella joka on vähintään vuoden kynsiä tehnyt ja jolla on todistus että on koulutuksen käynyt, näin voit olla varma että henkilö osaa työnsä eikä kynnet mene piloille. - Happy Nail Heaven
Heissan!
Kyllä voit hyvin laittaa kynnet, alle 13 vuotiaille en suosittelisi, mutta omille lapsilleni olen kyllä tehnyt vaikka ovatkin alle tuon 13.=)
Terkuin Anu, Happy Nail Heaven
http://happynailheaven.nettisivu.org/ - .....
Olen tehnyt 14v. siskon tytölle oman kynnen geelauksia (siskon suostumuksella), mutta kyllä jos asiakkaaksi tulisi alaikänen niin kysyisin vanhempien suostumusta ennenkuin lähtisisn tekemään. Toki tässäkin se pointti, että mielummin ammattilainen tekee kynnet kuin lähdetään itse väkertämään marketin aineilla ja mahdollisesti saadaan aikaan enemmän vahinkoa kuin hyötyä.
- kynsitekniko
Selittän,miksi on ikäraja 15v.Meidän kynneet kasvaa iän mukaan. Alle 15 vuottialla kynnet eivät ole viellä kasvaneet täysin. Kynsi on ohuempi ja herkämpi joillekin kemialisille ainaille.Siksi ei suositella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658