Mä oon pitkää halunnu geelikynsii, oon alle 15v, enkä tiiä tehääkö niitä näin nuorille :( ?? Tietääkö kukaan? Olisin kiidolline jos vastaisitte (; !! :D
tehdäänkö geelikynsiä alle 15 vuotiaille?
4
5466
Vastaukset
- neuvoja vain
Tehdään kyllä mutta itse otin vasta 17 vuotiaana ekat ja vaikka kyseessä oli maineikas ja oletettavasti laadukas salonki, meni kynnet pilalle, ennen pitkät ja vahvat kynnet katkeavat vielä 5 vuoden jälkeen hetki kun kasvavat vähääkään pidemmiksi. Ei, en kuvittele, käsistäni on kuvia ennen kynsienlaittoa, (hennatatuointi kädessä kahden viikon ajan) ja äitinikin sanoi heti kuinka paljon kynnet on haurastunu.
Eli jos aiot kynnet ottaa, ota sellaisella joka on vähintään vuoden kynsiä tehnyt ja jolla on todistus että on koulutuksen käynyt, näin voit olla varma että henkilö osaa työnsä eikä kynnet mene piloille. - Happy Nail Heaven
Heissan!
Kyllä voit hyvin laittaa kynnet, alle 13 vuotiaille en suosittelisi, mutta omille lapsilleni olen kyllä tehnyt vaikka ovatkin alle tuon 13.=)
Terkuin Anu, Happy Nail Heaven
http://happynailheaven.nettisivu.org/ - .....
Olen tehnyt 14v. siskon tytölle oman kynnen geelauksia (siskon suostumuksella), mutta kyllä jos asiakkaaksi tulisi alaikänen niin kysyisin vanhempien suostumusta ennenkuin lähtisisn tekemään. Toki tässäkin se pointti, että mielummin ammattilainen tekee kynnet kuin lähdetään itse väkertämään marketin aineilla ja mahdollisesti saadaan aikaan enemmän vahinkoa kuin hyötyä.
- kynsitekniko
Selittän,miksi on ikäraja 15v.Meidän kynneet kasvaa iän mukaan. Alle 15 vuottialla kynnet eivät ole viellä kasvaneet täysin. Kynsi on ohuempi ja herkämpi joillekin kemialisille ainaille.Siksi ei suositella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999