seurustelua takana n. 2 vuotta, yhteenmuutto pian edessä mutta mieheni (eli poikaystäväni) ei tunnu haluavan minua enää, ainakaan yhtä paljon kuin enne. Ei enää satunnaisia pepun läiskäisyjä, ennen hän oli käsi housuissani jatkuvasti, tunsin olevani haluttu ja rakastettu. Nykyään vaikka kuinka yrittäisin laittautua, ei hän tee mitään aloitteita. Haluaisin että hän vain OTTAISI minut, niinkuin ennen! Minä teen nykyään suurimman osan aloitteista ja itsetuntoni alkaa laskea... Seksin sijaan poikaystävästä on tullut omituisen hellä, ja kaunissanainen ja romanttinen... haluaa vain halia ja silitellä..... Sanoo kuitenkin haluavansa minua yhä ja pitävänsä minua kauniina ja haluttavana. Miksi en sitten nää sitä enää?
Vastaukset 3
- ääääää48
kiukuttaa teidän muijien huono itsetunto. Voihan halut hiukan alun jälkeen lassahtaa. Ei enää ihan niin usein, mutta hyvä että kuitenkin tarpeeksi usein?
- Tämä provo
on tuomittu epäonnistumaan.
- sul pallo hukku
'mieheni eli poikaystäväni'
miten noin voi sanoa? isäni, eli äitini salarakastaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556