Neuvoja naisilta?

ap

Olen täällä lukenut muutamankin kerran väitteen jonka mukaan naisen on helppo saada seksiä ja miehen helppo saada parisuhde. Jos naisilla on sellainen käsitys miehen elämästä, niin olisi mukava kuulla ihan käytännössä miten tämä helppous ilmenee ja miten onnistun hankkimaan kunnon pysyvän parisuhteen kun se kerran on niin naurettavan helppoa.

Käyn töissä, harrastan monia asioita, en tosin sellaisia joissa olisi naisia mukana. Elän melko terveellistä elämää ja hoidan mielestäni asiat ihan mallikkaasti. Tarkoitan tällä vain sitä etten ole mikään ongelmatapaus missään mielessä vaan ihan tavallinen yksin elävä suomalainen mies.

Baareissa käyminen on kamalaa puuhaa, mutta jos sinne päädyn niin en kertakaikkiaan uskalla jutella vieraille naisille. En vaan uskalla. Tiedän, se on säälittävää. Nettitreffejä olen kokeillut, mutta jo vastauksen saaminen on todella kovan työn takana, saati että treffeille pääsisi.

Sanomattakin on jo selvää että naiset eivät siis lähesty minua missään.

Kertokaa, naiset, jos kerran sen pitäisi olla niin helppoa, niin mitä minä teen väärin? Antakaa sellaiset ohjeet ettei homma voi mennä vikaan!

42

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Mimosa_

Käy suihkussa ja ole oma itsesi.

• ap

Ajattelin että joku ehdottaa hampaiden harjaamista, mutta nyt tulikin tämä suihkujuttu. Olen käynyt suihkussa, laittanut dödöä, joskus hieman hajuvettäkin tilanteen mukaan.

En tiedä kuka olen tähän asti ollut, ellen oma itseni.

Kerro lisää miten nämä johtavat parisuhteeseen!

• _Mimosa_
        ap kirjoitti:

Ajattelin että joku ehdottaa hampaiden harjaamista, mutta nyt tulikin tämä suihkujuttu. Olen käynyt suihkussa, laittanut dödöä, joskus hieman hajuvettäkin tilanteen mukaan.

Eivät yhtään mitenkään, mutta sarkasmintajuasi voisit ainakin hiukan kehittää.

• ap kirjoitti:

Sen jälkeen lähdet vaikkapa harrastusporukan illanviettoon ja siellä juttelet puolituttujen naisten kanssa. Sitten pyydät jonkun kivan oloisen puhelinnumeron, että voitte jatkaa juttua toistekin. Parin päivän päästä laitat tekstarin, jossa sanot, että oli hauska jutella ja pyydät häntä kahville.

Jos ekan kahvireissun jälkeen tuntuu yhä kivalta, niin pyydät uudelleen ulos. Tällä kertaa vaikkapa leffaan tai jonnekin, jossa sitten sopivassa kohtaa kosketat varovasti kättä tai hiuksia. Mikäli nainen rentoutuu kosketuksesta ja koskettaa takaisin, tiedät, että hän on pian sulaa vahaa käsissäsi.

Ja parisuhdehan niillä on varsinkin nuoremmilla naisilla haussa, joten sitä kohti ollaan sitten menossa, mikäli et jänistä kyydistä jossakin välissä.

Tosiasia kuitenkin on, että miehen on itse tehtävä oma flaksinsa naisten kanssa. Se voi olla ikävä tai harvinaisen hieno asia. Riippuen, miten asiaan suhtautuu.

Netistähän varsinkin niitä naisia löytyy, kunhan vain et kirjoita olevasi "tositarkoituksella" liikkeellä. Kun olen laittanut sellaisen "katselen ja etsiskelen, en edes tiedä mitä haen" -ilmoituksen, niin kyllä niitä vastauksia tulee.

• ap
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

Sen jälkeen lähdet vaikkapa harrastusporukan illanviettoon ja siellä juttelet puolituttujen naisten kanssa. Sitten pyydät jonkun kivan oloisen puhelinnumeron, että voitte jatkaa juttua toistekin. Parin päivän päästä laitat tekstarin, jossa sanot, että oli hauska jutella ja pyydät häntä kahville.

Jos ekan kahvireissun jälkeen tuntuu yhä kivalta, niin pyydät uudelleen ulos. Tällä kertaa vaikkapa leffaan tai jonnekin, jossa sitten sopivassa kohtaa kosketat varovasti kättä tai hiuksia. Mikäli nainen rentoutuu kosketuksesta ja koskettaa takaisin, tiedät, että hän on pian sulaa vahaa käsissäsi.

Ja parisuhdehan niillä on varsinkin nuoremmilla naisilla haussa, joten sitä kohti ollaan sitten menossa, mikäli et jänistä kyydistä jossakin välissä.

Tosiasia kuitenkin on, että miehen on itse tehtävä oma flaksinsa naisten kanssa. Se voi olla ikävä tai harvinaisen hieno asia. Riippuen, miten asiaan suhtautuu.

Netistähän varsinkin niitä naisia löytyy, kunhan vain et kirjoita olevasi "tositarkoituksella" liikkeellä. Kun olen laittanut sellaisen "katselen ja etsiskelen, en edes tiedä mitä haen" -ilmoituksen, niin kyllä niitä vastauksia tulee.

Olisi tietysti hienoa jos aktiivisuus ja asioiden eteenpäin vieminen ei tuntuisi ikävältä velvollisuudelta. En ole vielä keksinyt keinoa millä saan mielessäni muutettua niinkin epäreilun asian hienoksi asiaksi. En sano etteikö se sitä voisi olla, mutta vaikea siihen on asennoitua niin etenkin kun sydän jyskyttää ja on oikeasti paha olo jännityksestä. Puolituttujen naisten kohdalla psykosomaattiset oireet olisivat varmaan lievempiä, mutta heitä ei valitettavasti ole aina saatavilla.

• ap kirjoitti:

Olisi tietysti hienoa jos aktiivisuus ja asioiden eteenpäin vieminen ei tuntuisi ikävältä velvollisuudelta. En ole vielä keksinyt keinoa millä saan mielessäni muutettua niinkin epäreilun asian hienoksi asiaksi. En sano etteikö se sitä voisi olla, mutta vaikea siihen on asennoitua niin etenkin kun sydän jyskyttää ja on oikeasti paha olo jännityksestä. Puolituttujen naisten kohdalla psykosomaattiset oireet olisivat varmaan lievempiä, mutta heitä ei valitettavasti ole aina saatavilla.

Mielikuvaharjoittelua, positiivista itsesuggestiota ja treffipyyntötreeniä kehiin!

Ja vaikuttaisi tosiaan siltä, että mitä välinpitämättömämmin mies naiseen suhtautuu (kuitenkin käyttäytyen kohteliaasti!), sitä seksikkäämpänä nainen häntä pitää.

• 17+20

"Tarkoitan tällä vain sitä etten ole mikään ongelmatapaus missään mielessä vaan ihan tavallinen yksin elävä suomalainen mies."

Siinä ongelma. Tavallinen. Naiset kaipaavat ongelmatapauksia (taiteilijarenttuja), jotka he voivat äidillisellä voimallaan ja seksuaalisella viehättävyydellään parantaa. Tai sitten menestyviä, sosiaalisilla taidoilla ja komeilla kasvoilla varustettuja YT-miehiä.

"Baareissa käyminen on kamalaa puuhaa, mutta jos sinne päädyn niin en kertakaikkiaan uskalla jutella vieraille naisille."

Baareissa miehen täytyy avata peli. Nainen ei tule takuulla juttelemaan sinulle, ellet ole naisten huomiossa paistatteleva YTM. Jos olet ujo, parempi etsiä samanhenkistä seuraa (ujot naiset uskaltavat ehkä helpommin lähestyä ujoa miestä ja sama toisinpäin) muualta.

Eli aloitteita vain enemmän. Kaveripiirissäsi lienee ainakin puolituttuja sinkkunaisia, joihin voisit ottaa tuttavuutta enemmän. Tee treffi-ilmoitus, mutta pliis, laita jotain muuta, kuin että olet tavallinen, ihan ok, työssä käyvä mies. Parisuhteen saaminen ei ole helppoa, se vaatii työtä molemmilta sukupuolilta. Seksiä nyt saa ainakin naisista kuka vaan.

• huoh..

"Olen täällä lukenut muutamankin kerran väitteen jonka mukaan naisen on helppo saada seksiä ja miehen helppo saada parisuhde."

paska puhetta. parisuhteen saaminen miehelle ei todellakaan ole helpompaa.
      Itsekin haluan parisuhteeseen naisen kanssa mutta en ole koskaan päässyt.

Tunnen erään naisen, joka on ulkoisesti samaa tasoa kuin minä ja kärsii saman tyyppisistä ongelmista mm. ujous, kavereiden puute jne. mutta siitä huolimatta hänellä on ollut 3 parisuhdetta, kun taas minulla 0

• självständig

Naiset kavahtaa hiukan jos miehellä on kova kiire perustaa perhe. Se viestii perinteisestä käsityksestä että halutaan "VAIMO" vaimon rooliin. Luullaan että saadaan naisen P***u ikään kuin omaan omistukseen ja käyttöönja sitten lapsia joita nainen ilokseen kasvattaa miehen joko osallistuessa tai sitten ei.

Näinhän asia ei ole.

• Ei neuvoa naisilta

Se ei ole säälittävää tai noloa, jos miehen on vaikea löytää naista tai jos hän ei uskalla mennä puhumaan naisille baarissa. Hyvin tavallista tuollainen on.

Se on säälittävää, jos mies pyytää naisilta neuvoja. Ei ole mitään sen varmempaa tietä epäonnistumiseen kuin noudattaa naisten neuvoja. Niillä ei ainakaan pillua saa.

• ap

Mutta jos joku väittää jonkin asian olevan helppoa, niin kyllähän sitä mielellään kuulee myös perustelut miksi näin on. Odottelen vielä niitä...

• Riittikö rautalanka?

Ei ole olemassa jotain yleispätevää ohjetta, joka toimisi kaikkiin naisiin takuuvarmasti. Naiset ovat erilaisia ja mieltymyksiä yhtä monenlaisia kuin on naisiakin. Suurin osa naisista haluaa kuitenkin parisuhteen, ei kuitenkaan kaikkien miesten kanssa. Nainen saa pelkkää seksiä halutessaan, ei kuitenkaan välttämättä edes vain sitä siltä keneltä haluaisi, jos eivät avut siihen riitä. Sama pätee parisuhdehalukkaiden miesten suhteen. Suurin osa miehistä tahtoo ja hakee nimenomaan seksiä, ei kuitenkaan aivan kenen tahansa kanssa. Suurin osa naisista hakee parisuhdetta, ei kuitenkaan aivan kenen tahansa kanssa. Naisen todennäköisyys saada seksiä halutessaan on suuri koska enin osa miehistä sitä hakee ja haluaa. Miehen todennäköisyys saada parisuhde halutessaan on suuri koska enin osa naisista sitä hakee ja haluaa.

• ap

Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta onko se kuitenkaan helppoa miehelle saada parisuhde? Jos vaikkapa minä haluan sitä, mutta tuloksetta, niin missä se helppous oikein piilee?

• Low Rider
        ap kirjoitti:

Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta onko se kuitenkaan helppoa miehelle saada parisuhde? Jos vaikkapa minä haluan sitä, mutta tuloksetta, niin missä se helppous oikein piilee?

Aivan samalla tavalla kuin nainen saa seksiä, jos ei ole mitään kriteereitä sen seksikumppanin suhteen vaan huolii kenet vain halukkaan, niin mies saa parisuhteen, mikäli kuka hyvänsä kelpaa. Kyllä joku ottaja aina löytyisi molemmissa tapauksissa. Ei vain ehkä sellaisen ikäinen, näköinen ja kokoinen yms. kuin tahtoisi. Pätee molempiin.

• ap
        Low Rider kirjoitti:

Aivan samalla tavalla kuin nainen saa seksiä, jos ei ole mitään kriteereitä sen seksikumppanin suhteen vaan huolii kenet vain halukkaan, niin mies saa parisuhteen, mikäli kuka hyvänsä kelpaa. Kyllä joku ottaja aina löytyisi molemmissa tapauksissa. Ei vain ehkä sellaisen ikäinen, näköinen ja kokoinen yms. kuin tahtoisi. Pätee molempiin.

Saattaa tietysti olla noin, enkä ole itse epätoivoisesti ottamassa ketä tahansa, mutta jos oletetaan että olisin niin olisiko sekään niin helppoa? Ei minulle ole baarissa tulleet juttelemaan ne väärän ikäiset ja kokoisetkaan. Kyllä sekin vaatisi minulta jo aikamoista uskallusta.

Naisilla tuo vastaava helppous eli seksin saaminen onkin jo huomattavasti simppelimpää - menee vaan baariin. Onnistuisi minultakin!

• Ei ihan noin
        Low Rider kirjoitti:

Tavallinen nainen saa halutessaan seksiä hyvännäköisiltäkin miehiltä. Ei rajoitu keneen vaan, nainen voi valita ja miehet tekee aloitten. Toinen asia on haluaako irtoseksiä ja minkätyyppisen miehen "valitsee".

Parisuhde eri asia, tosiaan.

• ......

Nainen saa kyllä seksiä todella paljon helpommin kun mies parisuhteen. Näin internetin aikakaudella kuka tahansa nainen voi pyydystää itseään tasokkaamman miehen seksiseuraksi. Ei ehkä juuri jotain tiettyä haluttua miestä, mutta valinnanvara on kuitenkin valtava. Mies taas ei pääse parisuhteeseen läheskään yhtä helposti vaikka laskisi riman kuinka alas.

Miehetkin hakevat ensisijaisesti parisuhdetta mutta MYÖS pelkkä seksi käy. Naiset taas eivät juurikaan hae pelkkää seksiä. Jos miehet todella olisivat pelkän seksin perään, tilanne voisi sitten olla tasan.

Nainen saa siis seksin lisäksi myös parisuhteen miestä helpommin. Ikätekijät toki vaikuttavat, vanhemmiten miesten asema paranee. Mutta jos nuorista puhutaan, naisilla on kyllä joka suhteessa enemmän valinnanvaraa ja aina mahdollisuus saada vähintään "tasoisensa".

• Low Rider kirjoitti:

Juu, eivät ne väärätkään naiset ole osoittaneet kiinnostustaan. Jos pystyisin lähestymään epäkiinnostavaa naista, pystyisin lähestymään kiinnostavaakin.

• Tuo sanonta mies saa parisuhteen ja nainen saa seksiä on siinä mielessä harhaanjohtava, että sillä kai tarkoitetaan yhtäläistä mahdollisuutta saada kyseinen asia sellaiselta ihmiseltä, jonka kanssa ei ryhtyisi muuten parisuhteeseen tai ei muuten harrastaisi seksiä. Ne itsensä parisuhteeseen kelpaamattomiksi luokittelevat naiset eivät useinkaan ole edes nettitreffeillä. Heidät on lannistettu oman viehättävyytensä, kauneutensa ja parisuhdekelpoisuutensa suhteen jo aikaisemmin.

Ja mitä tulee kysymykseesi, mitään kaavaa ei ole. Parisuhteen ja seksisuhteen löytämisessä tärkeintä on tuntea itsensä ja toisaalta tunnistaa millaisia toiset ihmiset ovat.

• ap

Tarkoitukseni oli oikeastaan kritisoida väitettä "mies saa helposti parisuhteen" kysymysmuotoa käyttäen. Jotenkin tuntuu vaan turhauttavalta jos toisella sukupuolella on niin kummallisia käsityksiä toisen sukupuolen elämästä.

Minusta olisi hienoa jos miehet ja naiset ymmärtäisivät edes joskus toisiaan.

Oletko sinä sitä mieltä että miehen on helppo saada ihan tavallinen, kunnon parisuhde. Sellainen kuin ennenvanhaan :)

• t3q434
        ap kirjoitti:

Tarkoitukseni oli oikeastaan kritisoida väitettä "mies saa helposti parisuhteen" kysymysmuotoa käyttäen. Jotenkin tuntuu vaan turhauttavalta jos toisella sukupuolella on niin kummallisia käsityksiä toisen sukupuolen elämästä.

Minusta olisi hienoa jos miehet ja naiset ymmärtäisivät edes joskus toisiaan.

Oletko sinä sitä mieltä että miehen on helppo saada ihan tavallinen, kunnon parisuhde. Sellainen kuin ennenvanhaan :)

Enpä ole missään tuollaista väitettä nähnyt. Voitko laittaa linkin?

• "Oletko sinä sitä mieltä että miehen on helppo saada ihan tavallinen, kunnon parisuhde. Sellainen kuin ennenvanhaan"

Lyhyesti vastaten: ei.

Tosin ei se helppoa aina naisellekaan. Yleistykset on siitä vaarallisia, että maailma ei ole mustavalkoinen. mä en oikeastaan edes tiedä millaisia ne suhteet oli ennen vanhaan, mutta ei nekään aina hyviä olleet. Mun vanhemmilla oli hyvä suhde, mutta ei sekään aina toiminut saati tullut hyväksi tekemättä työtä sen eteen. En tiedä mitä ihmiset hakee nykyään parisuhteiltaan, itsekin oikeastaan aina yksin olleena välillä mietin osaanko sitten sopeutua parisuhteeseen jos sellainen löytyy. Monissa asioissa ratkaisut on niin paljon kätevämpi tehdä yksin.

Se on hyvä asia miettiä, parisuhteelta saa paljon, mutta etenkin naiset menettävät parisuhteessa ollessaan. Tässä eilen joku valopää ihmetteli miksi naisilla ei ole intohimoisia harrastuksia ja nähtävästi ketjuun oli joku toinen lisännyt, että naiset alkavat harrastaa vasta keski-iällä. Perinteisissä parisuhteissa edelleen kotityöt ja lastenhoito jäävät pääosin naisten tehtäväksi. Toki kotitöiden tekeminen on tasoittunut, mutta edelleen ja varmaankin miesten tulojen ollessa keskimääräisesti naisten tuloja suurempia, arkiset kotityöt ovat naisten velvollisuus. Ehkä siinä sitten tulee mieleen, että miten saisi miehen, jonka kanssa pääsisi kaikkein vähimmällä.

No jaa. Tiedä sitten taas, pohdiskelua taas vaan. Naiset varmaan parhaiten osaavat kiistää ajatukseni. Tuskin olen oikeassa nimittäin, kunhan taas vain ajattelen.

• ap

En tarkoittanut tuolla "ennen vanhaan" jutulla sitä että naisen pitäisi tehdä kotityöt vaan ihan oikeaa parisuhdetta. Ei siis mitään "katsellaan nyt" tai "fuckbuddy" tyyppisiä säätämisiä jotka eivät johda mihinkään.

Tiedän kyllä että monet naiset kaipaavat juuri sellaista oikeaa, hyvää parisuhdetta, mutta siitä juuri tulee se virheluulo että sellainen tulisi miehelle jotenkin itsestään. Tietysti jos naiset olisivat aktiivisia tämän toiveensa kanssa, niin sitten olisi eri juttu...

• Niin, oikeassahan sä olet, ei se miehellekään itsestään tule, eikä naiselle. Itse mietin sitä, että jos se on sitä tavoitteiden ristiriitaisuutta, mistä se syntyy. No jaa, eipä se kaikkea selitä. Mun tuntemista naisista oikeastaan kaikki ovat tavalla tai toisella pyydystäneet miehensä. Tarkoitan, että naisen aktiivisuus tuntuu olevan mutun perusteella ainakin hyvin olennaista ja toisaalta silläkin on merkitystä, että kykenee tunnistamaan itselleen sopivan henkilön.

• ap

Tuntuu utopistiselta olla mies, joka pyydystetään, mutta en epäile etteikö sitäkin tapahdu. Monet ovat ainakin niin kertoneet, joten uskottavahan se on.

Olen miettinyt että minulta saatetaan odottaa aloitteita, koska vaikutan ehkä kykeneväiseltä niihin. Ensivaikutelma kuitenkin pettää siinä asiassa.

Mitä vaaditaan mielestäsi mieheltä että tulee pyydystetyksi?

• ap kirjoitti:

Tuntuu utopistiselta olla mies, joka pyydystetään, mutta en epäile etteikö sitäkin tapahdu. Monet ovat ainakin niin kertoneet, joten uskottavahan se on.

Olen miettinyt että minulta saatetaan odottaa aloitteita, koska vaikutan ehkä kykeneväiseltä niihin. Ensivaikutelma kuitenkin pettää siinä asiassa.

Mitä vaaditaan mielestäsi mieheltä että tulee pyydystetyksi?

Tuuria.

No jaa, vaikka tuossa totuuden siemen, niin anotaan nyt että hyvä olisi omata kyky tunnistaa millaisen naisen kanssa on tekemisissä. Kaikki naiset eivät hae parisuhdetta, kaikki naiset eivät ole samanlaisia, kaikki naiset eivät syvällä sisimmässään kaipaa miestä, lasta ja omakotitaloa, kaikki naiset eivät omaa identtisiä mielipiteitä, arvoja ja tavoitteita.

Uskotko että pystyt erottaa kahdesta 28-vuotiaasta naisesta sen kumpi on valmis perustamaan perheen ja kumpi tahtoo vielä edetä urallaan, opiskella jne. ennen sitoutumista? Se voi olla todella vaikeaa nimittäin.

Tämä nyt taas mutua. En ole onnistunut naisen iskijä, kun en ole edes mies.

• FF

Minä olen aina tulkinnut tuon lauseen niin, että jos mies saa naisen sänkyyn asti niin nainen on erittäin todennäköisesti halukas myös parisuhteeseen hänen kanssaan. Nainen taas pääsee kyllä helposti sänkyyn mutta yleensä se mies ei ole kiinnostunut hänestä muussa mielessä.

• Aika hyvä tulkinta mun mielestä.

• ------------
        mablab kirjoitti:

Aika hyvä tulkinta mun mielestä.

Mutta väärä.

• Naiset on elukoita

Miksi sitten monet naiset valittaa siitä miten miehet jää roikkumaan ja haluavat tavata uudestaan yhden illan jutun jälkeen?
        Harvemmin oon nähnyt miestä valittamassa samasta asiasta.

• Panomään Tonde
        Naiset on elukoita kirjoitti:

Miksi sitten monet naiset valittaa siitä miten miehet jää roikkumaan ja haluavat tavata uudestaan yhden illan jutun jälkeen?
        Harvemmin oon nähnyt miestä valittamassa samasta asiasta.

Minä ainakin valitan. Naiset aina kuvittelee että yhden illan pano tarkottaa jotain seurustelua. Kuka mies muka valittaisi samasta? Tunnet vissiin tosi paljon jotain kuolaavia ja tunne-elämää viettäviä puolihomoja, jos ne haluaa panemisen jälkeen pitää naiseen jotain yhteyksiä. Juuri tuollaiset nössöhinttarit pilaa kunnon miesten maineen.

• jano797

No heh heh...johan vitsin rykäsit.

Älkää nyt hyvät miehet ruvetko kuvittelemaan, että kanssanne sänkyyn päätynyt nainen haluaisi mitään muuta kuin seksiä. Joskus voi haluta, joskus ei. Enimmäkseen ei.

Seksi on seksiä, parisuhde taas ihan toisen tason juttu.

• mariontyllerö

Tuo on vanhaa tietoa, ei päde kaikkiin - siis, että nainen automaattisesti suostuisi parisuhteeseen panonsa kanssa. Hyvin vaikea tilanne on selittää todella ihastuneelle miehelle, ettei todellakaan kiinnosta, ei edes lisäseksi saati suhde, siitä tulee se lutkan leima lähes välittömästi, mies taas on vaan sitoutumiskammoinen vastaavassa tilanteessa tai odottaa parempaa naista. Miehet eivät yksinkertaisesti sulata sitä, että eivät ole tarpeeksi hyviä -jos ovat jo päässeet pukille siis. Vaino alkaa, ahdistelu ja huorittelu. Ja näin käy monille naisille, muutama juoma liikaa ja todellinen yllätys vieressä aamulla -> painajainen alkaa... Mielummin tulee jätetyksi, petetyksi ym. kuin vainotuksi ja haukutuksi.

• ghjghjghj

Eikös naisen kannattaisi rahastaa, niin ei tarvitse selitettä, koska silloin molemmat tietää pelisäännöt.

• Pelimiehen neuvo:

"Miehen kanssa seksiä harrastava nainen on usein avoin parisuhteen aloittamiselle ko. miehen kanssa, kun taas on epätodennäköistä, että nainen antaa seksiä häntä perinteiseen tapaan kukin ja suklaalaatikoin kosiskelevalle miehelle."

"Nainen haluaa seksiä ennalta arvaamattoman ja jännittävän miehen kanssa."

"Nainen haluaa naimisiin turvallisen ja ennalta arvattavan miehen kanssa."

Vapaasti suomennettu ulkomuistista David DeAngelon kirjasta, Double Your Dating.

Näillä ohjeilla mennään.

• morgan kane

Ja mihin tuloksiin olet päässyt noilla ohjeilla...?

• morgan kane kirjoitti:

Ja mihin tuloksiin olet päässyt noilla ohjeilla...?

En ole pelimies, joten minulle riittää vallan mainiosti se yksi nainen, jonka löysin netin kautta kesäkuussa (nettideittailun aloitin toukokuussa). Hänen kanssaan päätin testata kirjan ohjeita ja yllättäen peittoa heiluteltiinkin jo parin viikon kuluttua ensitapaamisesta.

Kirjan luin kuitenkin ensimmäisen kerran jo viime joulun tienoilla, mutta en, pientä flirttailun poikasta lukuunottamatta, ohjeita soveltanut tätä ennen.

Aiemmin olen scorettanut itseni loistavasti kymmenien naisten friend zone:lle ja kuullut useinkin olevani "kiva kaveri" tai "hyvä ystävä", mutta se jokin on vain puuttunut. Tiedän siis hyvin, mikä EI toimi.

Ainoa ero tällä kertaa oli erilainen lähestymistapa ja sitä aion jatkossakin käyttää, halutessani lähestyä kiinnostavaa naista.

• Hmm no ei ole olemassakaan sellaisia ohjeita ettei homma voi mennä vikaan. Liikaa takertumista, palvomista ja naisen pistämistä jollekin jalustalle kannattaa välttää. Parasta vaan olla rento, mukava ja ilonen ja positiivinen.

Ei kannata mainita olevansa liikenteellä tositarkotuksella, tai hehkuttaa kuinka haluaa löytää onnellisen perheen ymym. Hyvällä käytöksellä voi viestittää, että haluaa näitä asioita, mutta jos niitä käy liikaa alleviivaamaan, kun on vasta tutustumassa, se vaan ahdistaa.

Ikävä kyllä vähän renttumainen asenne tehoaa naisiin, tämän oon huomannut niin monta kertaa, omalla kohdalla ja ystävien kohdalla.

• ap

Tuntuuko sinusta että jos olisit mies niin parisuhteen saaminen olisi sinulle helppoa?

Unohdat ainakin tekstissäsi sen että ensin pitää päästä tähän mainitsemaasi tutustumisvaiheeseen.

• bbccer

ap:n kannattaa lukea ihannemies-palstalta se ketju jossa naiset listaavat suurimmat turn-offit miehessä ja tarkistaa ainakin ettei itsessään ole sellaista piirrettä. Myöskin ikäsi haluaisin tietää. Jos olet alle 32 niin sanoisin että älä huoli vaan jatka uraasi kouluttautumalla korkeammalle, siitä se on kiinni.

• Mitä sitten kun on yli 32?

• mnmnb

sama homma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      53
      1625
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1356
    3. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      10
      1335
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      76
      1274
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      290
      1238
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      17
      1170
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      935
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      928
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      913
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      815
    Aihe