Käteenveto

kaupansetä

Muutamia vuosia takaperin aloitin työt urheilukaupassa. Ihan ensimmäisinä päivinä sitten sattui ehkä hauskin tapaus mitä olen myyjänä kokenut. Aamupäivästä tuli vähän iäkkäämpi rouva/mummu (n.75 v.)kauppaan ja tuli minun luokse ja kysyi että missä teillä mahtaa olla hiihtohanskoja, kun pitäisi miehelle ostaa sellaiset joululahjaksi. No, minä nohevana nuorena miehenä lähdin mummua opastamaan. Ja kun löydettiin hanskat ja mummu oli niitä jonkin aikaa sovitellut. Eri kokoja ja värejä, tokaisi hän ihan pokkana että, taitaa olla parempi papan tulla tänne ite "vetään käteen" ja ihan tietämättä mitä sanoi. Oli siinä nuorella ja kokemattomalla pojalla naurussa pitelemistä. Että näin meillä.....

9

11186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellako?

      Taidatkin, tumppukauppias, olla melkoinen käteenvetospesialisti.

    • 8-)

      Hauskoja nämä kauppakommellukset.
      Pienellä pelolla odotan, koska näen sellaisen jutun, josta tunnistan itseni töppääjäksi....!

      • moku

        Tää sattui kaverin kanssa, joten se ei niin paha moka ollut. Kaveri sai puukosta haavan käteen, näytti sitä mulle ja tokaisi jotenkin silleen, että "kato, vedin puukolla tähän", johon minä vastasin, että "mäkin olen vetänyt tosi monta kertaa käteen". Sitä ollaan naurettu jälkeen päin monta kertaa =)


      • myyjä
        moku kirjoitti:

        Tää sattui kaverin kanssa, joten se ei niin paha moka ollut. Kaveri sai puukosta haavan käteen, näytti sitä mulle ja tokaisi jotenkin silleen, että "kato, vedin puukolla tähän", johon minä vastasin, että "mäkin olen vetänyt tosi monta kertaa käteen". Sitä ollaan naurettu jälkeen päin monta kertaa =)

        olin puhelimessa asiakkaan kanssa ja keskustelimme hinnoista/henkilö. Olin jo moneen kertaan selostanut asian mutta asiakas vielä kyselemään.. Minä sitten siinä kertauksen omaisesti yhdessä kohdassa sanoin nopeesti että ..per SE henkilö... että silleen :)


      • Puppa
        myyjä kirjoitti:

        olin puhelimessa asiakkaan kanssa ja keskustelimme hinnoista/henkilö. Olin jo moneen kertaan selostanut asian mutta asiakas vielä kyselemään.. Minä sitten siinä kertauksen omaisesti yhdessä kohdassa sanoin nopeesti että ..per SE henkilö... että silleen :)

        Näitä vetoja on lipsahdellut monessa eri muodossa. Eniten naurua herätti, kun luokkaretkellä pojat keksivät leikin, jossa muut pyllistävät rivissä ja yksi potkaisee pallon, eli ns. "vetää". Osuu tai ei osu.
        No siinä sitten vietettiin iltaa, ja väsyneinä rumaa juttua lensi muutenkin. Eräs jätkistä meni sitten innoissaan huutamaan pihamaan yli kaverilleen: "Topi, saanksmä vetää sua perseeseen?" Siitä se herra on kuullut silmät suut täyteen... :)


      • Yun
        Puppa kirjoitti:

        Näitä vetoja on lipsahdellut monessa eri muodossa. Eniten naurua herätti, kun luokkaretkellä pojat keksivät leikin, jossa muut pyllistävät rivissä ja yksi potkaisee pallon, eli ns. "vetää". Osuu tai ei osu.
        No siinä sitten vietettiin iltaa, ja väsyneinä rumaa juttua lensi muutenkin. Eräs jätkistä meni sitten innoissaan huutamaan pihamaan yli kaverilleen: "Topi, saanksmä vetää sua perseeseen?" Siitä se herra on kuullut silmät suut täyteen... :)

        Mulla tuppaa joskus menemään "kädenvääntö" ja "kädenveto" sekaisin. Olen mm. sanonut että voittehan ratkaista riitanne käteenvedolla! :D Kaikki olivat hiljaa ja tajusin mokani.


      • tarkka kuulo
        Yun kirjoitti:

        Mulla tuppaa joskus menemään "kädenvääntö" ja "kädenveto" sekaisin. Olen mm. sanonut että voittehan ratkaista riitanne käteenvedolla! :D Kaikki olivat hiljaa ja tajusin mokani.

        Yksi työkaveri noin vain sanoi orgasmi kun piti sanoa organismi. Meitä oli siinä kaikkiaan kolme muuta. Ei hän tajunnut itse enkä tiedä, huomasiko kukaan mukaan, koska eivät reagoineet. Hänellä oli uusi seurustelusuhde alullaan, mikä kai sekoitti sanoja. :)


    • jweggg

      Hauskin tarina oli kun soitin paikalliseen baarin ja kyselin muijaani kotiin, sanoin hänen nimekseen anu saukko siellä se myyjä huusi onko anusaukkoa ja kaikki huusivat kyllä löytyy ja näin karvaiset miehet tulivat luokseni vetämään anu saukkoa naurattaa kun sitä yötä ajattelee

    • Jaa-a, eipä sitä taida enää uskaltaa kaupassa työrukkasen sopivuutta kokeilla taikka muutakaan käteensä vedellä kun ikivanhat ja ei niin vihreät vitsit alkavat täyttää valtakunnallisia foorumeita.

      Muistelisin, että joskus 80-luvulla alakoulussa oli hauskaa kun joku sanoi panneensa jotain jonnekin. Opettajamme torui käytöstämme ja järjesti meille terveydenhoitajan pitämän sukupuolivalistusoppitunnin. Olimme hiljaisia pitkän aikaa kun nieleskelimme kaikkia niitä uusia sanoja: Yhdyntä, siemensyöksy, itsetyydytys, kuukautiset, siitin, emätin, kivekset, munasarjat ja murrrosikä.

      Vaikka sanat tuovatkin kaikenlaista mieleen. on olemassa nuorisoslangista poikkeava yleiskieli. Kannattaa opetella sen merkitykset ja soveltaa niitä varsinkin asiakaspalvelutilanteissa. Tuotteen käteen vetäminen ei tarkoita tässä meidän vanhusten kielessä itsetyydytystä.

      Mutta näin siinä käy antaa lasten valvoa liian pitkään, kikattelevat typeryyksiä. Liekö tuota olisi aika jo itsekin panna maata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      105
      2186
    2. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      420
      1536
    3. ''Jokainen,joka antaa luottamuksensa Rydmanille,antaa hyväksyntänsä tälle toiminnalle!''

      https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010507069.html Onko ala-ikäisten tyttöjen lähentely sekä alkoholin tuputtaminen he
      Perussuomalaiset
      157
      1461
    4. Nainen, varmaan järkyttyisit jos saisit tietää tunteeni

      että vieläkin olen sinuun ihan hulluna, niin että tunnen olevani jatkuvasti sekaisin. On hajamielisyyttä, unohtelua ja s
      Ikävä
      48
      1415
    5. Jo 2-vuotiailta joudutaan poistamaan hampaita

      Huolestuttavaa, ei ole ruokailutavat kunnossa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010491761.html Huolestuttava ilmiö leviä
      Maailman menoa
      59
      1411
    6. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      109
      1343
    7. Onko välillämme tunteiden telepatiaa

      Nainen, sano mitä tämä on? Tunnen välillä sinut niin elävästi, tunnen yhteyden, tunnen rakkauden ja hyväksynnän. Olisi h
      Ikävä
      43
      1035
    8. Teen aloitukset minkälaisia te sinkku miehet ovat? Ja naiset saavat kommentoida?

      Minusta oli hausta tämä Rosa Tanin miehet on hänen mukaan haluavat vain alle 30 vuotiaita ja sitten varsinkin haluavat 2
      Sinkut
      130
      980
    9. Jos molemmat tykkää

      niin miksi se on niin vaikea sanoa suoraan? Kumpikaan ei pysty, vaikka tunteita on. Onko jotenkin helpompi ilmaista se y
      Ikävä
      33
      878
    10. Tulta ja tulikiveä, sarvia ja häntiä

      Koska kristilliset ääriainekset pelottelevat tavallisia ihmisiä, on välttämätöntä puhua tästä aiheesta. Siis helvetistä
      Hindulaisuus
      397
      862
    Aihe