Vaihto-opiskelijat

t.p..mi

Vinkki alle kolmikymppisille akateemisille ikisinkkumieheille yliopistokaupungeissa. Suomen yliopistoihin tulee paljon vaihto-opiskelijoita muista EU-maista. Moni tulee Suomeen paitsi opiskelemaan niin myös etsimään seikkailua. Vaihtaritytöt ovat usein avoimempia ja kivempia kuin suomalaiset kanssasisarensa. Heidän kanssaan on helppo päästä juttusille. Moni kaipaa myös pientä romanssia. Itselläni oli viime talevena lämmin, helllä mutta lyhytikäinen suhde ihanan tsekkitytön kanssa. Molemmat tiesivät, että tämä ei kauan kestä muttaa päättivät silti nauttia hetkestä, Suhde opetti minulle paljon naisista. Oli jotenkin helppo heittäytyä suhteeseen kun tiesi, että tämä ei kauaa kestä. Tyttö palasi kotimaahansa ja suhde päättyi. Olemme pysyneet ystävinä ja mailailleet aina silloin tällöin. Tuon suhteen jälkeen itsetuntoni kasvoi huomattavasti ja seurustelun alkuja ja yhden yön suhteita on ollut monia. "Sitä oikeaa" ei ole vielä löytynyt, mutta enää en epäile etteikö sitä voisi löytyä. Suosittelen!

91

2187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene vittuun

panomies!

• 13+6

Tekstisi on hyvä esimerkki suomalaisen yliopisto-opiskelijan tasosta. Tosin hyväkin matskua löytyy, kuten Hämsy.

• joo......

Kunnon mies ei pane kuin sellaista naista, josta haluaa äidin lapsilleen.

• Entäs jos mies
        joo...... kirjoitti:

Kunnon mies ei pane kuin sellaista naista, josta haluaa äidin lapsilleen.

ei halua lapsia laisinkaan?

• Itse keskeiset
        Entäs jos mies kirjoitti:

ei halua lapsia laisinkaan?

hedonistit eivät halua perhettä vaan haluavat vaan nussia

• entinendemari

vaihto-oppilaat bilettävät ja panevat keskenään. suurin osa ei tunne yhtään suomi jätkää.

• Buhahaha

Hyvästä matskusta huolimatta Hämiskin vaan on ja pysyy seksiä saamattomana ikisinkkuna.

• vaikea_ymmärtää
        Buhahaha kirjoitti:

Hyvästä matskusta huolimatta Hämiskin vaan on ja pysyy seksiä saamattomana ikisinkkuna.

Se on kyllä käsittämätöntä.

• Pieni seikkailu avaa silmiä ja hälventää ennakkoluuloja! :)

• Älyn haamu

Vaihto-opiskelijat ovat enimmäkseen miehiä jotka ovat tulleet Suomeen helpon pillun perässä.

• "Opiskelijavaihdossa olleista valtaosa, eli noin kaksi kolmannesta oli naisia. Naisten hallitseva osuus oli selkeää katsottaessa kokonaismääriä."

"Selkeän enemmistön liikkujista muodostivat Suomeen vaihtoon tulleet naiset, joiden johdosta kokonaissukupuolijakauma onkin selkeän naisvoittoinen."

Lähde:
        FIRST –ohjelman liikkuvuustilastoja 2009-2010
        http://alturl.com/nmvv8

• p.mies.
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

"Opiskelijavaihdossa olleista valtaosa, eli noin kaksi kolmannesta oli naisia. Naisten hallitseva osuus oli selkeää katsottaessa kokonaismääriä."

"Selkeän enemmistön liikkujista muodostivat Suomeen vaihtoon tulleet naiset, joiden johdosta kokonaissukupuolijakauma onkin selkeän naisvoittoinen."

Lähde:

Vaihto-opiskelijat ovat helppoa lihaa.

• Kelle ovat
        p.mies. kirjoitti:

Vaihto-opiskelijat ovat helppoa lihaa.

kelle eivät : (

• Pyh.
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

"Opiskelijavaihdossa olleista valtaosa, eli noin kaksi kolmannesta oli naisia. Naisten hallitseva osuus oli selkeää katsottaessa kokonaismääriä."

Lähde:

Jotenkin unohdit mainita, että kyse oli vain venäläisistä, entäs kaikki muut?

• Venäläiset naiset
        Pyh. kirjoitti:

ovat aina rahan perään

• kymysys
        Pyh. kirjoitti:

Miten kansalaisuus liittyy asiaan, jossa keskustellaan sukupuolijakaumasta?

• Jos en osaa puhua

naisille paskaa suomeksi, miten osaisin tehdä sen englanniksi.

• kasvojen

menettäminen ko. hommassa ei ole niin vakavaa kuin suomalaisen kanssa. Kömpelyydet ja ajoitaiset sanatomaksi jäämiset voi pistää kielitaidon piikkiiin. Vierasta kieltä puhuessaan nainenkaan ei ole verbaalisesti mestari.

• Pitäis vain uskaltaa
        kasvojen kirjoitti:

menettäminen ko. hommassa ei ole niin vakavaa kuin suomalaisen kanssa. Kömpelyydet ja ajoitaiset sanatomaksi jäämiset voi pistää kielitaidon piikkiiin. Vierasta kieltä puhuessaan nainenkaan ei ole verbaalisesti mestari.

lähestyä niitä. Tuskin ovat yhtään sen aloitteellisempia kuin suomalaisetkaan naiset

• 30
        Pitäis vain uskaltaa kirjoitti:

lähestyä niitä. Tuskin ovat yhtään sen aloitteellisempia kuin suomalaisetkaan naiset

Kyselee vaikka mistä päin on, ja kommentoi sitten jotain positiivista kotimaasta, niin siitähän se keskustelu lähtee liikkeelle. Vastineeksi voi kertoa ihan perusjuttuja Suomesta. Tosin ei kuitenkaan mitään sellaista, minkä olettaa jo tietävän (esim. pääkaupunki on Helsinki jne). Helpompaa kuin suomalaisten kanssa. Vaihtoon lähtökin edellyttää jo tiettyä avoimuutta.

• itsekinsaanut

Juuri noin. Tosta se lähtee. Hyviä neuvoja

• käykokeilemassa
        Pitäis vain uskaltaa kirjoitti:

Itse asiasssa saattavat ollakin.

• Itselläni on

kokemusta kiinalaisesta vaihto-opiskelijasta. Se takertui ja olisi halunnut naimisiin ja jäädä pysyvästi Suomeen. Täytyi antaa tylysti kenkää.

• 345678

Kaikkihan kommunistimaista pois haluavat, jos vain mahdollista.

• Totuuden Torvi

Missä noihin voi tutusta? Kerran juttelin tsekkittaren kanssa oli kyllä ihastuttavaa seuraa.

• Yliopistokaupungeiss

opiskelijoiden suosimissa baareissa. Tutki onko vaihtarit majoitettu johonkin tiettyyn asuntolaan. Lähin baari kannattaa käydä tsekkaamassa. Seuraa myös bileilmoituksia. Monissa yliopistoissa on vaihtarijärjestöjä ja ne järjestää tutustumisbileitä, jossa vaihtarit voivat tutustua suomalaisiin.

• Entäpäjos..

Lähin yliopistokaupunki sijaitsee 150km päässä..

• AMK:ssakin on

vaihtareita. Tosin paljon vähemmän kuin yliopistoissa.

• Entäpäjos...
        AMK:ssakin on kirjoitti:

vaihtareita. Tosin paljon vähemmän kuin yliopistoissa.

Ei ole AMK:takaan. On vaan lukio ja amis. Lukion jälkeen tytöt lähteen etelään mutta suurin osa pojista käy sen amiksen ja jää seudulle. On n.3 miestä yhtä naista kohti. Repikää siitä etelän sinkut..

• ????

Entäs yli kolmekymppisille akateemisille ikisinkkumiehille???

• Ikäero alkaa olla

jo turhan suuri. Vaihto-opiskelijat ovat yleensä parikymppisiä ja vähän päälle, mutta ainahan sitä voi yrittää.

• Monissa maissa
        Ikäero alkaa olla kirjoitti:

jo turhan suuri. Vaihto-opiskelijat ovat yleensä parikymppisiä ja vähän päälle, mutta ainahan sitä voi yrittää.

nuoret naiset pitävät kypsemmistä miehistä

• Herännyt jo

Ikäero ei ole lainkaan ongelma niin suuresti ulkomaalaisille naisille.
        Akateemisuus hyväksi muttei ole välttämätöntä edes!

Itse en ole akateeminen, mutta palauta parempaa akateemisilta ulkomaalaisnaisilta kuin suomalaisilta "tasa-arvon" kannattaja akateemisilta naisilta.

Pissa ei ole noussut päähän niin herkästi ulkomaalaisilla ja arvostavat miehissä mm. luotettavuutta ja turvaa aivan eri tasolla kuin suomalaiset naiset.

Samoin esimerkiksi alkoholin käyttö ei ole ulkomaalaisille naisille must miehessä kun taas Suomessa nainen pitää miestä aivan nössönä (vaikka miehen juomista sitten haukkuukin) jos mies ei kittaa kaljaa.

• Monissa maissa
        Monissa maissa kirjoitti:

nuoret naiset pitävät kypsemmistä miehistä

nuoret naiset pitävät rahasta!

• Kertis

Eikä vain nuorempia opiskelijoita, vaan myös graduntekijöitä ja post-doc:eja.
      Tutustuin myös yhteen tällaiseen hyvin sympaattiseen keskieurooppalaiseen naiseen pari vuotta sitten. Kävimme yhdessä syömässä ja kahveilla ja hän toi kotimaassaan käydessään minulle pieniä tuliaisia ja vastaavasti muistin häntä nimipäivänään jne. Kun jutut muutaman tapaamisen jälkeen alkoivat mennä jo henkilökohtaisemmiksi, hän kertoi seurustelevansa vakavissaan kotimaassaan. Minulle jäi pieni aavistus, että kertominen ei välttämättä ollut täyskielto jatkaa yrittämästä, mutta aavistin, että lopulta se johtaisi kuitenkin entistä hankalampaan tilanteeseen ja jatkoimme kuitenkin vain kavereina. Kieltämättä olin ehtinyt ihastua hieman.

• Itseä vituttaa

kun opiskeluaikoinani olin korkealla moraalilla varustettu idiootti ja torjuin varattujen ulkomaalaisten tyttöjen lähentelyt. Pannaan niitä varattuja suomalaistyttöjäkin kun ovat ulkomailla vaihdossa. Vain hölmö luottaa ja odottaa.....

• Aina pitää
        Itseä vituttaa kirjoitti:

kun opiskeluaikoinani olin korkealla moraalilla varustettu idiootti ja torjuin varattujen ulkomaalaisten tyttöjen lähentelyt. Pannaan niitä varattuja suomalaistyttöjäkin kun ovat ulkomailla vaihdossa. Vain hölmö luottaa ja odottaa.....

tarttua tilaisuuteen kun siedettävän näköinen nainen ehdottaa.

• Hyvännäköiset
        Aina pitää kirjoitti:

tarttua tilaisuuteen kun siedettävän näköinen nainen ehdottaa.

naiset ei ehdottele, ainoastaan rumat

• Hyvännäköisille
        Hyvännäköiset kirjoitti:

naiset ei ehdottele, ainoastaan rumat

miehille ehdotellaan, ei rumille

• Herännyt jo

Totuus on tuolla ulkomailla, eikös se niin se sanonta mene?

Enemmän matskua (eli naista) sekä parempaa tarjolla.

Paremman näköisiä, fiksumpia, hellempiä, avoimempia, ovat itsetuntoisia muttei vät ajattele itsestään liikoja, miellyttävät myös miestä eivätkä vain odota palvelua, pitävät kohteliaista miehistä, ottavat miehen miehenä eivätkä vain ihmisenä jonka pitää tehdä heihin lähtemäntön vaikutus että heitä kiinnostaisi, eivät jauha feminismi paskaa jne.

Lista on loputon miten ulkomaiset olipa kyseesä länsi, keski tai itäeruuppalainen nainen on parempi kuin suomalaine

Suomessa pieni valikoima ja joko naama norsun vitulla, pyöreitä punteroita tai sitten nokka pystyssä kulkevia pilalle hemmoteltuja prinsessoja.

Toki Suomestakin hyvää on, mutta useimmat heistä varattuja ja kuten sanottu tuo ryhmä hyvin pieni johtuen väkiluvusta sekä siitä että täällä suhteessa väkilukuun on vähemmän parempi naisten taso kuin muualla.

Missä tahansa missä voitte tutustua ulkomaalaisiin naisiin niin kokeilkaa. Olipa vaihtareita, netissä tai vaikka treffipalvelussa jne. niin huomaatte eron ja alkaa suomalaiset naiset änkyröinteineen lähinnä huvittaa. Hädin tuskin edes tunnistatte enää suomalaisia naisia naisiksi lainkaan kun olette oppineet oikeiden naisten arvon.

Muutan itse niin nopeasti kuin mahdollista Suomesta pois jos en satu onnistumaan tapaamaan näissä Suomen ympyröissä ulkomaalaista naista.

Ehdoton kriteeri minulle tulevaisuudessa naiselle on että ei ole synytnyt ja kasvanut mädänneessä suomalaisessa naiskulttuurissa sekä omaksunut näitä tapoja tai ominut surkeita geenejä.

• sydämentuska

Entäs ulkomaalaiset miehet sitten?

Paremman näköisiä, fiksumpia, hellempiä, avoimempia, ovat itsetuntoisia muttei vät ajattele itsestään liikoja, miellyttävät myös naista eivätkä vain odota palvelua, pitävät kilteistä naisista, ottavat naisen naisena eivätkä vain ihmisenä jonka pitää tehdä heihin lähtemätön vaikutus että heitä kiinnostaisi, eivät jauha sovinismi paskaa eivätkä hauku naisia jne.

Lista on loputon miten ulkomaiset olipa kyseesä länsi, keski tai eteläeurooppalainen mies on parempi kuin suomalainen

Suomessa pieni valikoima ja joko naama norsun vitulla, pyöreitä punkeroita tai sitten nokka pystyssä kulkevia itsestään liikoja luulevia prinssejä.

Toki Suomestakin hyvää on, mutta useimmat heistä varattuja ja kuten sanottu tuo ryhmä hyvin pieni johtuen väkiluvusta sekä siitä että täällä suhteessa väkilukuun on vähemmän parempi miesten taso kuin muualla.

Missä tahansa missä voitte tutustua ulkomaalaisiin miehiin niin kokeilkaa. Olipa vaihtareita, netissä tai vaikka treffipalvelussa jne. niin huomaatte eron ja alkaa suomalaiset miehet änkyröinteineen lähinnä huvittaa. Hädin tuskin edes tunnistatte enää suomalaisia miehiä miehiksi lainkaan kun olette oppineet oikeiden miesten arvon.

Muutan itse niin nopeasti kuin mahdollista Suomesta pois jos en satu onnistumaan tapaamaan näissä Suomen ympyröissä ulkomaalaista miestä.

Ehdoton kriteeri minulle tulevaisuudessa miehelle on että ei ole syntynyt ja kasvanut mädänneessä suomalaisessa mieskulttuurissa sekä omaksunut näitä tapoja tai ominut surkeita geenejä.

• Kramer_

Itselläni ei ole koskaan pahemmin edes ollut naispuolisia kavereita. Josta tuleekin mielenkiintoinen tilastopoikkeama. Ikävuosien 20-30 välillä kämpilläni käyneistä naisista (serkkua ei lasketa) 100 prosenttia oli vaihto-opiskelijoita. (No joo, yksi kappale, joka kävi kaksi kertaa, mutta silti.)

• Ulkomaalaiset naiset

ovatr paljon ennakkoluulottomampia kuin suomalaiset. Pitävät ATM:ääkin miehenä!

• Ne eivät tiedä mitä
        Ulkomaalaiset naiset kirjoitti:

ovatr paljon ennakkoluulottomampia kuin suomalaiset. Pitävät ATM:ääkin miehenä!

ATM.t sinkut-palstalle kirjoittelevat!

• gdfgfg

Älä muuta sano. Vaihtarit ovat parhaita! Tosin joskus saattavat olla liian mukavia ja kai sitä täytyy lähteä sitten perään jos kelpuuttavat mukaan.

• Ja voivat ne

joskus jäädä Suomeenkin asumaan, jos rakastuvat oikein kunnolla mieheen.

• 81Mies

Kun random mies on jotenkin ominaisuuksiltaan atm, niin verrataanko häntä random naisen entisiin miehiin vai niihin miehiin jollaisen nainen omalla tasollaan pitäisi saada?

Kertokaa siis naiset miten lajittelette miehiä?

• Miespuolisille

vaihto-opiskelijoille Suomi on paratiisi. Naiset antavat niin helposti ulkomaalaiselle.

• Niin.Minähän.täällä.taas

Tosi on. Jo 70 vuotta sitten kyseltiin, mitä tekee suomalainen nainen nähdessään ulkomaalaisen miehen. Vastaus oli, että lentää hämmästyksestä selälleen ja ottaa jaon kahteen.
        En ymmärtänyt silloin aivan tarkasti, mitä tuo tarkoittaa. Ei siinä kuitenkaan kauan mennyt ennenkuin ymmärsin.
        Nyt ymmärrän senkin, mitä tarkoittaa sanonta "suo siellä, vetelä täällä".

• mies Tampere

Tampereelle on taas ilmaantunut isot laumat vaihto-opiskelijoita. Kannattaa seura heidän tekemisiään esim. täältä.
      http://www.tamy.fi/isot/site/

Muissa kaupungeissa on varmasti myös vaihtarijärjestöjä

• Tietääkö kukaan

missä vaihtarinaisia voisi tavata Helsingissä?

• Ai ai...olisi ihanaa

päästä vähän polkaisemaan jotain itäeurooppalaista pitkähiuksista kaunotarta

• Törmäsin tossa

viime viikonloppuna baarissa pariin kihertävään tsekkikissaan, jotka olivat juuri tulleet vaihtoon Suomeen. Ihanat tytöt. Lähtivät jatkoille mun kämpilleni ja sain molemmilta - vuoron perään. Koskaan en ole sellaista kyytiä ennen saanut ja aika vanha tekijä olen kuitenkin naisten kaatajana.

Ainoa asia joka vähän mietityttää oli että kumit unohtuivat siinä tohinassa. Tytöt vaikuttivat sen verran kokeneilta pakkauksilta että lienee aika monta kullia noissakin ihanissa tsekkipilluissa ennen minua soutanut. Täytyy käydä jossain vaiheessa testeissä. Joo...olin tyhmä myönnetään, mutta tekevälle sattuu.

• Ja tulit sitten
        Törmäsin tossa kirjoitti:

viime viikonloppuna baarissa pariin kihertävään tsekkikissaan, jotka olivat juuri tulleet vaihtoon Suomeen. Ihanat tytöt. Lähtivät jatkoille mun kämpilleni ja sain molemmilta - vuoron perään. Koskaan en ole sellaista kyytiä ennen saanut ja aika vanha tekijä olen kuitenkin naisten kaatajana.

Ainoa asia joka vähän mietityttää oli että kumit unohtuivat siinä tohinassa. Tytöt vaikuttivat sen verran kokeneilta pakkauksilta että lienee aika monta kullia noissakin ihanissa tsekkipilluissa ennen minua soutanut. Täytyy käydä jossain vaiheessa testeissä. Joo...olin tyhmä myönnetään, mutta tekevälle sattuu.

tänne panoillas elvistelemään, saatanan paska!

• oh

Tuntemani kaksi tsekkityttöä täällä kylmässä pohjoisessa nauttivat vain mustien vaihto-opiskelijoiden munista. Toinen tytöistä seurusteli kotimaassaan, mutta se ei estänyt häntä täällä lähes rakastumasta mustaan YTM-kaveriini. Toinen taas ensin sääti jotain tosi isokokoisen mustan miehen kanssa, kunnes tämä alkoi hempeilemään liikaa, jolloin tyttö vaihtoi kusipäisempään eikun siis ihanampaan mustaan.

• 7

aika paljon noi pyörii keskenään. jotkut suomitytöt pyörii noissa porukoissa tuutoreina tai muuten vaan

• Joo varmaan

antavat mielummmin lipevälle miespuoliselle vaihtarille kuin jäykälle suomi-pojalle

• Nyt on taas se

aika vuodesta kun ulkomaalaista vaihtari-pillua on paljon tarjolla. Kannattaa iskeä nyt. Nopeimmat syövät hitaat.

• Miten sellaista

kannattaa lähestyä? Itse olen kovin arka puhumaan englantia vaikka sitä hyvin osaankin, sillä pelkään että aksenttini kuulostaa hassulta.

• Itse puolestani olen huomannut, että illan vietto pienessä kylässä, jossa itse olet tuntematon kasvo, voi toimia kanssa.

• Ehkä helpompi ja parempi keino, kuin jonkun pokaaminen, joka muuttaa kotimaahansa pian...

• Mutta varsin
        hahmotelma kirjoitti:

Ehkä helpompi ja parempi keino, kuin jonkun pokaaminen, joka muuttaa kotimaahansa pian...

itäeuroopan tytöt ovat tosi herkkuja

• Mutta varsin kirjoitti:

itäeuroopan tytöt ovat tosi herkkuja

Niin on. Paljon olen kannustanut venäläisiä naisurheilijoita kisojen aikana.

• Itäeurooppalaisilta

vaihtaritytöiltä saa helpoiten. Eteläeurooppalaiset pihtaavaat sitä aarettaan.

• olisihanapanna

Entäs itämaiset? Saako japskeilta helposti pillua

• Nähty on

Tässä yksi vinkki asiaan liittyen tältä yliopisto-opiskelijalta: muistakaa kondomi vaihto-opiskelijoiden kanssa :)

• 101prosHetero

Kondomi. Se on homoille

• HKTreJkyläOulu

Uusia vaihto-opiskelijoita on taas tullut Suomeen. Käykääpä iskemässä. Nyt on taottava kun rauta on kuuma

• mähaluunpilluu

Mihin ihan tarkalleen ottaen pitäsi Helsingissä mennä, jos haluaisi vaihto-oåiskelijan pillua

• mähaluun

Mä haluun vaihtaritytön pillureikää

• vedäkäteen_

Et saa

• CyrpäläHeikki

Eimen bradööös!

LUKEKAA TÄMÄ KETJU, OTTAKAA VAARIN, JA ILOITKAA, ILOITKAA SUKUPUOLISUUDESTAMMMME!

• tarttukaa_tilaisuuteen

Taas on se aika kun tuoretta lihaa liikkuu yliopistpjen liepeillä. Ulkomaiset vaihto-opiskelijat ovat saapuneet. Itse panin jo viime viikonloppuna yhden brassitytön kanssa.

• sika.olet

Nainen ei ole "lihaa"

• vaihdoton

Kyllä iso osa niistä Suomeen tulevista vaihtareisra on miehiä. Ja ne naiset yleensä viettävät aikaansa porukoissa joissa on muita samasta maasta tulleita vaihtareita. Ei sinne suomalaisella miehellä ole asiaa.

• suomalaiseteipuhu

Itse asiassa suurin osa on naisia ja he viettävät aikaa toistensa ksnssa koska suomalaiset ovat niin sulkeutuneita.

• pop98

"Kyllä iso osa niistä Suomeen tulevista vaihtareisra on miehiä. Ja ne naiset yleensä viettävät aikaansa porukoissa joissa on muita samasta maasta tulleita vaihtareita. Ei sinne suomalaisella miehellä ole asiaa. "

-Olen rohkeasti ja ennakkoluulottomasti kettanut lähestyä eri foorumeilla, pääosinkuitenkin livenä. Monet ulkomaalaiseet on tosi hyvän näköisiäkin.
        Mutta ei, en ole kertakaikkiaan saanut ainuttakaan ulkomaalaista opiskelijaatyttöä kiinnostumaan minusta, joita olen myöhemmin nähnyt miehen kanssa, ovat löytäneet jonkun todella hyvännäköiseen miehen, sellaisia italialaisia tms. kiharatukkaisia ponnaripäisiä komistuksia niillä on.
        Eli vaihtaritytöillä on niin paljon miestarjontaa että rima nousee tajuttoman korkealle eikä tavallisellaa, pitkälläkään ja fiksulla suomimiehellä, ole minkäänlaisia mahdollisuuksia.
        pl. ehkä itäeuroopaan naiset, mutta niitä on suomessa tosi vähän, en ole tavannut ainuttakaan.

Joku italialainen, tai ranskalainen nainen, niin ei sellaista saa lämpenemään ei sitten millään...hukkaan heitettyä energiaa.

• Skunkkixxxxxxxxxxxxxxxxx

Miehet on perseestä

• haiseeeeeeeee

Ja naiset anuksesta

• kelpais.kyllä

Mistä noita tarkalleen ottaen löytyisi? Missä voi tavata?

• sieltälöytyy

Käy paikallisissa opiskelijoiden suosimissa baareissa. Eivät liiku yksin, joten pitää olla rohkeutta mennä juttelemaan vaikka olisivat porukassa

• tämä.selvä
        sieltälöytyy kirjoitti:

Käy paikallisissa opiskelijoiden suosimissa baareissa. Eivät liiku yksin, joten pitää olla rohkeutta mennä juttelemaan vaikka olisivat porukassa

Eli eivät ole sen aloitteellisempia kuin suomalaisnaisetkaan. Ujo ei saa heiltäkään.

• oma.kokemus
        tämä.selvä kirjoitti:

Eli eivät ole sen aloitteellisempia kuin suomalaisnaisetkaan. Ujo ei saa heiltäkään.

Silloin kun itse lin opiskelemassa, niin vaihtareille järjestettiin saunailtoja ja muita tapahtumia. Nuo olisivat hyviä paikkoja tutustua vaihtareihin, sillä ainakin Oulussa ja Kotkassa usein kuultu valitus heidän puoleltaan oli, ettei suomalaiset niissä käy juuri ollenkaan.

• oma.kokemus
        tämä.selvä kirjoitti:

Se kylläkin pitää paikkaansa, että rohkeutta jonkin verran pitää löytyä, sillä noissa saunailloissa ja muissa vaihtari tapahtuissa oman kokemukseni mukaan vaihtarit ovat aika pitkälti ryhmässä liikkuvia. Tosin kokemukseni mukaan suomalaisena joukossa sinulle tullaan herkemmin myös juttelemaan. Pitääpi vain olla rohkeutta olla ja rupatella isommassa porukassa.

• rohkeus.puuttuu
        oma.kokemus kirjoitti:

Se kylläkin pitää paikkaansa, että rohkeutta jonkin verran pitää löytyä, sillä noissa saunailloissa ja muissa vaihtari tapahtuissa oman kokemukseni mukaan vaihtarit ovat aika pitkälti ryhmässä liikkuvia. Tosin kokemukseni mukaan suomalaisena joukossa sinulle tullaan herkemmin myös juttelemaan. Pitääpi vain olla rohkeutta olla ja rupatella isommassa porukassa.

Jos palstan pojilla olisi rohkeutta rupatella naisille isommassa porukassa ne eivät olisi ätmikäisiä.

• ujo.mies_
        rohkeus.puuttuu kirjoitti:

Jos palstan pojilla olisi rohkeutta rupatella naisille isommassa porukassa ne eivät olisi ätmikäisiä.

Miten se juttelu onnistuu?

• tyhmäköolet
        ujo.mies_ kirjoitti:

Miten se juttelu onnistuu?

Juttelemalla

• mies_86__

Kiva kun joku nosti näin vanhan ketjun ylös. Tämän lukemisesta on hyvä aloittaa viikonloppu. Itse upotin omiin vaihto-opintoihini yli viisi tonnia omaa rahaa, enkä edes viihtynyt Englannissa. Kieliharjoittelu oli kuitenkin suoritettava opintojen puolesta. En osaa iskeä naisia joten ketään en siellä pannut eikö mikään kaukosuhde olisi tullut kysymykseenkään. Tarinani kaljuuntuvana neitsytsetänäkin jatkunee muutenkin vielä tovin. Ehkä osittain juuri siksi etten 31 vuoden aikana ole täältä Suomesta löytänyt naista jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni.

• nytkuultiin

Totuus hevosen suusta

• tyhmiäolette

Lol, ei täällä mitään akateemisia miehiä ole. Suurin osa on ainakin tyhmiä kuin saapas.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      2935
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1550
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1412
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1322
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1246
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1176
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1138
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      117
      957
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      892
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      773
    Aihe