Nämä laulajan alut menivät jaktoon:
Anu Kivelä - I do, I do, I do
Toni Tapani - Enemmän kuin milloinkaan
Pipsa Pakarinen - Missä muruseni on
Jasmin Michaela - Jolene
Retro-tytot (trio) - Kaikkien mneidän Kalle (a capella)
Janne Valve - Rakkaudessa suuria
Jenni -Strong enough
Timo Peltonen - Hyvännäköinen
Jessica Sjoblom - Suloiunen Myrkynkeittäjä
Laura Hirvivuori - Huojuva talo.
Kunnia maininnan sai Jeremi Roivas koko kilpailun isoimmista aplodeista ja lava carismasta.
Taso oli minusta aika normaalin karaoken taso jossa muutama vähän näkyvämpi veto ja isoin kompastus kivi minulle jatkoon menneissä oli Anu Kivelä joka alotti hyvin mutta lopetti vedon aoivan järkyttävillä saundeilla mutta tyttö oli varmaa jotai 18v joten kaipa siin on kehityspotentialia sitten.
Oma suosikkini voittajaksi on Laura Hirvivuori, kisan kaikkein tasasin suoritus ja nuori tyttö vielä niin potentiaalia vaikka mihin.
Ponnahdus pinnalle 2011 jatkoon menneet
1
553
Vastaukset
- Jeremi Roivas
Minä en tainnut päästä jatkoon koska lauluopettajani kanssa käymäni keskustelu laulun päänuotista jossa mulla oli hänen mielestä taipumus mennä lian korkealle niin nyt oli sellainen tilanne että en kuullut ollenkaan kaiuttimista mitä lauloin ja kun tultiin still mine kohtaan Unchained Melodyssä en voinut tietää power laulun nuotista miten laulan kun en kuule omaa lauluani ollenkaan. Kyllä tuossa oli mixaajan vika että en päässyt oikeaan nuottiin ja lauloin lauluopettajan viitoittamana tälläkertaa nuotin lian alhaalta.
Oli miten oli, oli kiva saada mahtavat aplodit kanssakilpailijoilta ja ne elämäni ensimäiset nimmarien annot kolmelle tytölle oli kyllä kivoja hetkiä kisassa. Tuli sellainen fiilis et jengi olis halunnut kuulla piisin klimaksin mutta tuomarit antoi mun laulaa vain alku fiilistely osan ja en päässyt laulamaan edes nopeampaa loppuosaa. Kuitenkin yleisö tykkäs tosi hyvää ja kehus et olin ainoona mukana laulussani tunnetasolla ja jäi sellainen kuva et niitä harmitti tosiaan kun en saanut laulaa koko kappaletta.
Onneks tuomarit sentää huomas yleisön mielipiteen ja sentää anto mulle kunniamaininnan. Kiitos siitä. Ehkä taas jossakin ensikerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083