Yksin läskeineni

ihrapylly

Onko läskin naisen mahdotonta tavata mies joka oikeasti ihastuisi eikä välittäisi läskeistä?Kasvot ovat kuulemma nätit ja haaveissa hoikempi minä. Eli jos sitten löytyisi mies jota ei läskit haittaa,voisiko tykätä myös laihemmasta "ex"läskistä?

11

149

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoikkis mies

      Varmasti on, jos hyväksyt sen, että mieskin on reilusti ylipainoinen. Sitten on olemassa miehiä, joilla on fetissi tosi lihavasta naisesta, mutta seillaiset kannattaa kiertää kaukaa.

      • laihalle läski

        Jostain syystä läskit naiset kuvittelevat, että heille kuuluu hoikka mies, koska hoikat naiset vievät normaalipainoiset ja normaalipainoiset lihavat nallekarhut.

        Laihalle miehelle siis läski nainen. Väärinhän se on.


      • laihalle läski kirjoitti:

        Jostain syystä läskit naiset kuvittelevat, että heille kuuluu hoikka mies, koska hoikat naiset vievät normaalipainoiset ja normaalipainoiset lihavat nallekarhut.

        Laihalle miehelle siis läski nainen. Väärinhän se on.

        lol


    • ihrapylly

      Sen verran olen kyllä ulkonäköä katsova nainen että söpö pitää miehen olla ja siisti (siis puhtaat vaatteet ja peseytyy) :) Mutta voihan söpö olla niin laiha,lihava,pitkä kuin lyhytkin! Itse pyrin pitämään huolen itsestäni tosin liikunta ei vielä kuulu tähän..mutta puhtaus ja muutoin ulkonäöstä huolehtiminen kuuluu elämääni.Jos se liikuntakin vielä jonain päivänä...

    • Adam ..

      Minä pidän pulskemmista naisista. Itse olen normaali/atleettivartaloinen komeaksi kehuttu mies. En oikein uskalla lähestyä muodokkaita BBW naisia sillä he varmaan ajattelevat, että ei tuolla ole muutakuin seksi mielessä (no näinhän se monella miehellä onkin). Jokatapauksessa pulleammat naiset viehättävät todella paljon enemmän kuin hoikat naiset joista en saa oikein mitään ulkonäöllisiä kiksejä. En ole myöskään jonkun tuolla mainitsema superläski- fetisisti. Kiva pyöreä nainen, mikä sen parempaa =)

      • teen-lover-MAN

        Kaikenlaisia pervoja sitä onkin.


      • Aivan kuin olisin itse kirjoittanut tuon, koska mulla on samanlainen mieltymys myös.


    • Älyn haamu

      Kannattaa katselle niitä miehiä jotka itsekkin ovat pulskia.

    • ihrapylly

      Katselen kyllä kaikenlaisia miehiä jotka omasta mielestäni kivan näköisiä :) En vain uskalla lähestyä sellasia miehiä koska pelkään että tulen lytätyksi makkaroitteni takia :(.....Rvintoloissa ollessa kyllä varmasti miehiä olisi mutta en hae yhdenyön seuraa vaan vakavempaa..onko monet samalla ajatuksella liikkellä?

    • Reipas Mies

      Hoikka ja urheileva mies voi olla yksin vailla kivaa naista. Pyöreä ja kiva nainen voi olla yksin ilman mukavaa ja elämänmyönteistä miestä.

      Sitä ei määrää kropan rasvaprosentti vaan sen kropan omistajan itsetunto.

      Sitä tässä tarvitaan.

      Minä myös tykkään muodokkaista naisista, luiseva tikku (puistatus), sehän on kuin klapisäkin päällä makaisi :D

    • suru2

      Olin ajatellut avautua ihan samasta aiheesta, armoisa pehmoisempi kanssasisar!!!
      Olen 20 kg, 'maatilan emännän tavalla' iso, siis lihaksia löytyy mutta hyllyvän kerroksen alta. Liikun, uin, läski vain ei lähde minnekään. En viitsi jojota painoni kanssa enempää, koska se ei ole edes terveellistä.
      Olen ajatellut tämän asian niin, että koska en kelpaa tällaisenani, en kelpaisi myöskään hoikkana. Läski on vain ilmentymä kaikelle sille, mitä minussa on vikana.

      Elämässäni pitäisi siis muuttua moni muu asia kuin painoni. Sitten voisin tulla taas parisuhdemarkkinoille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2513
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      184
      1609
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      77
      1529
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1323
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      75
      935
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      771
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      709
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      653
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      28
      630
    Aihe