Pitkän huiskea kaunotar?

19+6

Miehet, mitä mieltä seuraavasta? Olen pitkän huiskea nainen, pituutta löytyy huimat 181 cm. Olen todella laiha, peppu pieni ja rintoja ei juurikaan. Kaikesta huolimatta käännän katseet, missä ikinä liikunkin varmasti pituuteni vuoksi. Kannan itseni tyylillä ja ylväästi. Millaisia ajatuksia tällainen nainen herättää?

28

288

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Kuulostaa ihan kivalta.

    • Zimpanzi

      Voittaisin sut painissa.
      T: Mies 195cm 100kg

    • toivottavasti

      et ole kuitenkaan henkari. Ole iloinen että voit syödä suhteessa enemmän, mitä lyhyen läntä.

    • Kateellinenrumaämmä

      Juujuu olet täydellinen, koska olet pitkä. Ole onnellinen ettet sairastunut syömishäiriöön ennen murrosikää ja jäänyt tälläiseksi hukkapätkäksi kuin minä. Vois vetää ittensä vaikka jojoon, kun kaikki miehet haluasi vain pitkän, pitkäsäärisen ja ylvään naisen, dang kun ei mee nallekarkit tasan ei :(

    • no-no,älähä nyt

      "jäänyt tälläiseksi hukkapätkäksi kuin minä. "

      luehan tarkkaa tämän kaltaisia ketjuja niin huomaat että miehet ettii myös niitä "hukkapätkiä" kuten itsekkin.Joku 160cm typy olisi aika söpö omaan kainaloon kun ite olen 179cm.

    • Kuulostaa sellaselta että kehottaisin nyt hyväntähden syömään enemmän, muuten pituuden puolesta ihan hyvä.

    • 180cm minkäs teet?

      Eipäs nyt riidellä..:) Meitä on monenlaisia ja jotkut tykkää lyhyestä .siltä väliltä tai sitten niistä pitkistä..miksi väitellä turhaan kuka on paras yms.. Itsellääni oli aikanaan trauma kun olen pitkä nainen..olin jo 14v 180cm eikä asiaa helpottanut se että pojat olivat 140cm:) Minua pilkattiin pituudestani ja koetin olla mahd.pieni:) Opin kuitenkin puolustautumaan ja olemaan ryhdissä..onneksi koska pitkänä naisena minä olen säästynyt selkävaivoilta...nykyisin olen sinut pituuteni kanssa ja käytän korkokenkiä koska ne auttavat säilyttämään ryhtiä..Hymyä ja iloa kaikkien päivään!

    • less is more

      Aloittajan itsekehu haisee tänne asti!

      T. miniatyyrinainen 158 cm, joka ei vedä itseään jojoon...

    • jannal

      Kannattaisi varmaan syödä enemmän, ettet näytä hongankolistajalta (jos siis oikeasti olet todella laiha).

    • iso-iita42

      177cm...iso iita. Paino ei makaa mahassa vaan reisissä ja pepussa. Allitkin löytyy :) Vaatekoko on 42-44. Punertavat pitkät hiukset ,isot vihreät silmät , Jtkut on sanonu Arja Saijonmaaksi, Joku sanoi Anne Pohtamoksi, Usein kuullut että upee nainen...olis kiva olla joskus söötti, ihastuttava, herttainen, suloinen, viehättävä....mutta aina upee, komee tai kaunis. Mikään noista ei saa mua tuntemaan itseäni naiselliseksi. Lähinnä tunnen oloni trukkikuskiksi moisista kommenteista. Kuitenkin pukeudun naisellisesti ja meikkaan ....onko todella niin ettei iso nainen ole viehättävä ja naisellinen?????

    • Nainen 173 cm

      Olen sua sitten 8 cm lyhyempi, mutta kuitenkin itsekin pitkähkö nainen. Olen laiha ja tissitön... En tiedä mitä ajatuksia sinun kaltaisesi nainen herättää... Sanot, että käännät päät, kai sitten olet hyvän näköinen, eikö se pitäisi pystyä päättelemään siitä, vai onko ihmisten ilmeet sitten niin kummallisia, ettei niistä osaa sanoa? Minä itsekin siis olen pitkä ja laiha, mutta en käännä päitä, eli en ole kovin kummoisen näköinen. Joskus harvoin joku hirmu pieni mummo tai pappa saattaa vähän säikähtäneen näköisenä katsoa, kun vastaan lampsin, että silleen....

      • ....................

        Et sä varmaan kenenkään huomiota pituuden avulla saa koska olet kuitenkin lyhyempi kuin keskiverto mies. Eli et näytä muihin ihmisiin verrattuna pitkältä.


      • Nainen 173 cm
        .................... kirjoitti:

        Et sä varmaan kenenkään huomiota pituuden avulla saa koska olet kuitenkin lyhyempi kuin keskiverto mies. Eli et näytä muihin ihmisiin verrattuna pitkältä.

        No minähän sanoinkin olevani pitkähkö... Mikä sitten lienee se keskipituus miehillä? Jostain joskus muistan lukeneeni, että joku 174 -175 cm, eli olisin suurin piirtein keskipituisen miehen mittainen. Kyllä minä olen oikeastikin sieltä pitemmästä päästä ihmisten joukossa tuolla kulkiessani, eli suuri osa miehistäkin (ja suurin osa naisista) on huomattavasti lyhyempiä kuin minä. En tosiaan kuitenkaan huomiota herätä, sillä kuten sanoin, en ole kovin kummoisen näköinen. Aloittajahan kehuu olevansa pitkän huiskea kaunotar, ja kantavansa itsensä tyylillä ja ylväydellä... Kai sellaista sitten katsotaan, ja jos minunkin mittainen nainen olisi kaunotar, ja itsevarman oloinen, niin luulen että päät kääntyisivät...


      • ....................
        Nainen 173 cm kirjoitti:

        No minähän sanoinkin olevani pitkähkö... Mikä sitten lienee se keskipituus miehillä? Jostain joskus muistan lukeneeni, että joku 174 -175 cm, eli olisin suurin piirtein keskipituisen miehen mittainen. Kyllä minä olen oikeastikin sieltä pitemmästä päästä ihmisten joukossa tuolla kulkiessani, eli suuri osa miehistäkin (ja suurin osa naisista) on huomattavasti lyhyempiä kuin minä. En tosiaan kuitenkaan huomiota herätä, sillä kuten sanoin, en ole kovin kummoisen näköinen. Aloittajahan kehuu olevansa pitkän huiskea kaunotar, ja kantavansa itsensä tyylillä ja ylväydellä... Kai sellaista sitten katsotaan, ja jos minunkin mittainen nainen olisi kaunotar, ja itsevarman oloinen, niin luulen että päät kääntyisivät...

        Miesten keskipituus Suomessa on peräti 181cm tällä hetkellä. Eli valtaosa miehistä on sua pidempiä, naisistakin moni koska keskipituus naisilla on 167.5cm.

        http://www.esaimaa.fi/Online/2010/05/31/Miesten keskipituus kasvanut viidellä sentillä/201019105942/4


      • Nainen 173 cm
        .................... kirjoitti:

        Miesten keskipituus Suomessa on peräti 181cm tällä hetkellä. Eli valtaosa miehistä on sua pidempiä, naisistakin moni koska keskipituus naisilla on 167.5cm.

        http://www.esaimaa.fi/Online/2010/05/31/Miesten keskipituus kasvanut viidellä sentillä/201019105942/4

        Ok... Asia selvä. Enhän minä nyt mikään super pitkä ole sanonutkaan olevani, mutta pitkähkö... Oikeastaan kai halusin vain sanoa, että ei se pituus välttämättä saa ihmisiä perään katselemaan. Korkeintaan saattaa joskus jotkut hämmästyneenä vilkaista, mutta eivät mitenkään ihaillen katso vain sen takia, jos on pitkä. Kai sitä täytyy olla kauniskin, että kääntää päät... Yhtälaillahan todella lyhyitäkin kauniita naisia katsotaan, ja jos on lyhyt mutta ei kaunis, niin ei herätä mitään huomiota sen kummemmin kuin pitkä ja tyhjänpäiväisen näköinen nainen. Kai aloittaja siis on hyvän näköinen nainen, ja en oikeastaan ymmärrä miksi asiasta piti tulla täältä kyselemään. Mitenpä me jotka emme ole häntä edes nähneet voisimme mitään syytä tuijotukseen antaa...


      • ihmeellistä touhua
        Nainen 173 cm kirjoitti:

        No minähän sanoinkin olevani pitkähkö... Mikä sitten lienee se keskipituus miehillä? Jostain joskus muistan lukeneeni, että joku 174 -175 cm, eli olisin suurin piirtein keskipituisen miehen mittainen. Kyllä minä olen oikeastikin sieltä pitemmästä päästä ihmisten joukossa tuolla kulkiessani, eli suuri osa miehistäkin (ja suurin osa naisista) on huomattavasti lyhyempiä kuin minä. En tosiaan kuitenkaan huomiota herätä, sillä kuten sanoin, en ole kovin kummoisen näköinen. Aloittajahan kehuu olevansa pitkän huiskea kaunotar, ja kantavansa itsensä tyylillä ja ylväydellä... Kai sellaista sitten katsotaan, ja jos minunkin mittainen nainen olisi kaunotar, ja itsevarman oloinen, niin luulen että päät kääntyisivät...

        Missähän maailmoissa oikein elät, jos luulet tai luulit miesten keskipituuden olevan 174cm-175cm? Miesten keskipituus ei ole enää vuosikymmeniin ollut Suomessa noin lyhyt.


      • Nainen 173 cm
        ihmeellistä touhua kirjoitti:

        Missähän maailmoissa oikein elät, jos luulet tai luulit miesten keskipituuden olevan 174cm-175cm? Miesten keskipituus ei ole enää vuosikymmeniin ollut Suomessa noin lyhyt.

        Jostain joskus olen tuon lukenut, eikä asia nyt ole mitenkään lähellä sydäntäni, tai muuten kiinnostava, niin enpä ole tullut ottaneeksi selvää onko asian laita vielä niin. Vähän sama ihmetellä missä maailmassa elän jonkun tämän kaltaisen asian perusteella (ei kai kuulu yleissivistykseen kuitenkaan?), kun jossain toisessa ketjussa joku sai kilarit siitä, että ihmiset luulevat että huuliin laitetaan botoxia, ja ovat niin "tyhmiä" etteivät tajua, että ne on täyteaineita jota huuliin työnnetään... No hänelle joku vastasi, että on muutakin mietittävää, kuin huulten täyttämiset yms. plastiikkakirurgiset toimenpiteet, niin ei voi tietää... En tajua miksi tähän pituuteeni ja miesten keskipituuteen nyt joku/jotkut tarttuivat, kun se ei ollut pointti kommentissani. Tosi asia on kuitenkin se, että olen naisissa sieltä pitemmästä päästä, ja useat miehetkin ovat minua lyhyempiä. Olen pohjoissuomalainen, ja pohjoissuomalaiset ovat kai keskimäärin lyhyempiä kuin eteläsuomalaiset (varmaan kohta joku korjaa tämänkin luuloni vääräksi, joka perustuu omiin havaintoihini liikkuessani eri puolilla suomea, mutta siitä vaan!) ja täällä ei kyllä monta pitempää naista vastaan tule, eikä kovin usein pitempiä miehiäkään, vaan suurin osa miehistä on jokseenkin saman mittaisia kuin minä ja hyvin useat lyhyempiä. Minä vain halusin sanoa, että se jos on pitkä, ei aiheuta mitään ylenmääräistä tuijotusta, vaan täytyy olla jotenkin "näyttävä" muutenkin. Aloittaja luultavasti on, ja tietää sen varsin hyvin, kun puhuukin itsestään kaunottarena.


      • ihmeellistä touhua
        Nainen 173 cm kirjoitti:

        Jostain joskus olen tuon lukenut, eikä asia nyt ole mitenkään lähellä sydäntäni, tai muuten kiinnostava, niin enpä ole tullut ottaneeksi selvää onko asian laita vielä niin. Vähän sama ihmetellä missä maailmassa elän jonkun tämän kaltaisen asian perusteella (ei kai kuulu yleissivistykseen kuitenkaan?), kun jossain toisessa ketjussa joku sai kilarit siitä, että ihmiset luulevat että huuliin laitetaan botoxia, ja ovat niin "tyhmiä" etteivät tajua, että ne on täyteaineita jota huuliin työnnetään... No hänelle joku vastasi, että on muutakin mietittävää, kuin huulten täyttämiset yms. plastiikkakirurgiset toimenpiteet, niin ei voi tietää... En tajua miksi tähän pituuteeni ja miesten keskipituuteen nyt joku/jotkut tarttuivat, kun se ei ollut pointti kommentissani. Tosi asia on kuitenkin se, että olen naisissa sieltä pitemmästä päästä, ja useat miehetkin ovat minua lyhyempiä. Olen pohjoissuomalainen, ja pohjoissuomalaiset ovat kai keskimäärin lyhyempiä kuin eteläsuomalaiset (varmaan kohta joku korjaa tämänkin luuloni vääräksi, joka perustuu omiin havaintoihini liikkuessani eri puolilla suomea, mutta siitä vaan!) ja täällä ei kyllä monta pitempää naista vastaan tule, eikä kovin usein pitempiä miehiäkään, vaan suurin osa miehistä on jokseenkin saman mittaisia kuin minä ja hyvin useat lyhyempiä. Minä vain halusin sanoa, että se jos on pitkä, ei aiheuta mitään ylenmääräistä tuijotusta, vaan täytyy olla jotenkin "näyttävä" muutenkin. Aloittaja luultavasti on, ja tietää sen varsin hyvin, kun puhuukin itsestään kaunottarena.

        "Jostain joskus olen tuon lukenut"

        Voihan tieto olla vanhentunutta tai väärää.

        Keskipituus ei ole edes Pohjois-Suomessa tuota luokkaa, vaan on sielläkin 180 cm vaiheilla. Eikä nykyään ole juuri enää eroja siinä, että missäpäin Suomea asuu. Ennen vanhaan pituuseroja löytyi huomattavasti enemmän, mutta kun erot elinolosuhteissa tasottuivat ja väestö sekoittui, niin pituuserot pienenivät. Keskipituuden vaihtelu eri puolilla Suomea on nykyään enää vain 1-2 cm.

        Ja jos moni tuntemasi mies on ollut sinua lyhyempi, niin se on sitten vain sattumaa. Sinulle on sattunut vain keskimääräistä lyhyempiä miehiä. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että miesten keskipituus on nykyään Suomessa 181 cm ja keskipituus ei vaihtele eri puolella Suomea juuri lainkaan.


    • Muuten kuulostaa

      Muuten kuulostaa todella hyvältä, mutta pituutta sais olla se 20cm vähemmän mun makuuni. Mut pitkiä miehiähän on ihan per**leesti, joten tuskin on sulle mikään ongelma seuraa löytää.

    • mmmmmmmmmmmmmmmm

      Kyllä noi mitat ainakin kuulostaa hyvältä. Vielä kun olisit urheilullinen ja kävisit kuntosalilla tms. niin olis upeaa.

    • heartbrreakkeer

      Ja toinenkin hiukkasen kateellinen nainen täällä kommentoi. Kuulostat täydellisen naisen ilmentymältä, nyt kipin kapin johonkin mallitoimiston listoille, kuulostat siltä, että jos tosiaan olet myös alipainoinen, niin töitä voisi löytyä. :)

    • werwerwerr

      Millaisia ajatuksia aloittajan kaltainen nainen herättää?

      Itsestään epävarma, joka tarvitsee egobuustausta nettipalstalta nuoruuden traumojen ollessa vielä pinnalla ulkonäkönsä suhteen.

      Aika turha kysymys siis. Osa pitää pitkistä, osa pätkistä, osa muodokkaista, osa pulleroista, osa langanlaihoista. Turha niistä on itseensä ottaa. Parempi vain nauttia niistä huomion hetkistä, joita saa itsestään reaalielämässä kiinnostuneista.

    • ap vastaa

      Olen tosiaan ollut nuorempana hyvin epävarma ulkonäöstäni. Herätin aina huomion kaikkialla ja yritin kävellä selkä kyyryssä, jotta näyttäisin itseäni lyhyemmältä. En tarvitse egoboostia, mutta on mielenkiintoista tietää ihmisten ajatuksia. Nykyisin olen hyväksynyt itseni tällaisena ja vedän surutta jalkaan ne kunnon korot. Eräissä kengissä olen lähes 190 senttinen ja voitte arvata, että siinä pisimmätkin miehet katsovat kummissaan.

      • oikea pituus

        Olet 181 cm, etkä 190 cm. Ei ihmisen pituutta kengät jalassa mitata.


    • elämä on epäreilua

      Kyllä se niin tuntuu olevan, että pitkät naiset saavat enemmän huomiota osakseen. Omalla kohdalla ottaa päähän, kun sisko aina saa aina kehuja "näyttävän, kauniin, upean, komean" naisen ulkonäöstä ja sitten perään kysytään vielä olenkos minä pikkusisko. Kyllähän se näin parikymppisenä jurppii, että luullaan 16v siskon pikkusisarukseksi. Kasvoista ollaan kovin saman näköisiä - pisamaisia, tummakulmaisia ruskeasilmiä. Kummallakin on kyynerpäihin asti ulottuva paksu tumma tukka ja D-kupin rinnat. Ainoa muuttuja lienee tuo koko; minä olen 160 /50 ja hän 170 /60. Minusta on jäänyt kovasti jämäpaloja siskon tekemiseen.

    • arja h

      Meillä on työpaikalla kans tuollainen nainen. Kun se kävelee kokoussalin läpi pöytien välistä, niin on kuin catwalkia katselisi. Kaikki kääntyvät heti katsomaan ja ihmettelemään.

    • Gateela

      Ovathan mallitkin pitkiä :) Minussa se herätti kateutta. :D

    • Yhden naisen mies

      mitä väliä sillä on onko pitkä vai lyhyt? Aina löytyy joku joka tykkää jostakin. Itse en pidä liian pienten ihmisten seurasta koska se on ahdistavaa jos joku on jotain metrin alempana. Ei se ihmisestä silti huonoa tee oli sitten pitkä tai lyhyt. Pidän itse n.165-170cm naisia ihanteellisina, sen pituisilla mielestäni kauniimmat kropatkin jos ovat hoikkia. Olen kuitenkin vain 185cm joten pitempiä kulkee päivittäin ohi.

      Sinulle pitkä nainen; pää pystyyn ja kanna pitkä kroppasi ylpeydellä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2513
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      184
      1609
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      77
      1529
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1323
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      75
      935
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      771
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      709
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      653
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      28
      630
    Aihe