mistä taljajousi 14 vuotiaalle 165 cm pojalle? jaksan virittää 40 paunasen jousen testasin kaverilla
Taljajousi
8
886
Vastaukset
- jousiharrastelija
ite oon 14 myös, täytän kesäl 15, ja oon 180cm. Mul o diamondin razor edge 2 jous sil metsästyspaketil jota myydää sen kaa jossai verkkokaupois, vaik ei iha budjetti luoka peli ookkaa ku o reilu 500 euroo, mut sousittelen sulle sitä jousta, koska sen saa iha helposti ammattilaise kaa säädettyy sulle sopivaks, koska se jous sisältää hyvi laajat säädöt
- kaerty
aiokko metästää
- ulleghalle
oon 12v jah mulla on PSE rally 55 paunaa ja jaksan virittää PS.oon 150cm..
- xd
xd
- xd
xd
- jousi
ostin kokeeksi tollasen bearin outbrakerin.muutamia sarjoja ampunut ja aika tarkka.aika laaja paunojen viritys 15-70 paunaa.ja kevyt paino tais olla jotain 1.7kg.
- PSE_Rally
PSE rally ehdottomasti!!
Ainutlaatuinen taljajousi jossa säätövara ei lopu kesken, suosittelen!
Edullisin paketti löytyy täältä:
http://www.erakala.fi/tuote/pse-rally-29-70lbs-samoilla-lavoilla!/042958504902/?keywords=rally - maamamamama
saako 9.vuotias metästää taljajousella olis kivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821625- 401269
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201926- 53862
- 61853
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.61814- 37779
- 34774