Miksi naiset keskustelee miehen logiikasta

Tosimies Erkki

Tällä palstalla on enemmän naisia kuin miehiä. Ne harvat miehetkin ovat niin naismaisia, ettei voi puhua mistään keskustelusta miehen logiikasta, vaan aivan turhasta jonninjoutavasta lätinästä. Miksi näin?

27

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • caizah

Jos joillakin on miehen logiikasta jotain sanottavaa, niin kyllä ne olemme me naiset! Muutenhan täällä ei olis mitään, kunhan yksinäiset kaljatölkin sokat yksinäisissä kodeissa yksinään sihahtelisivat.

• Tosimies Erkki

Olet väärässä miesten suhteen. Kaikki eivät suinkaan ole alkoholisoituneita kusipäitä.

• calsari
        Tosimies Erkki kirjoitti:

Olet väärässä miesten suhteen. Kaikki eivät suinkaan ole alkoholisoituneita kusipäitä.

Juappo naikkonen tuli het kälättämään väliin ja Fernet.branca haisee, ei viina pysy sisällä ilman magen bitteriä enää.
        Kohta alkaa ämmien menkkakeskustelut

• Ne naiset

onkin miehiä ja miehetkin ämmiä.

Se on tätä päivää.

• Ne naiset

esittävät siis miestä turvallisesti piuhan päässä.

Ja miehistä tulee siis ämmiä turvallisesti piuhan päässä.

Siis.

• Tosimies Erkki

Höpsistä ! Naiset yrittävät kyllä kovasti sotkeentua kaikkiin miehisiin asioihin ja ottavat kantaa, vaikkei ole edes munaa sanoa yhtään mitään mistään. Naiskiintiöt ja feminismi tuhoavat naisellisuuden.

Otetaan nyt esimerkiksi tämä lutkamarssi. Tottakai naiset saavat pukeutua aivan kuten haluavat, mutta turha sitä myöhemmin on itkeä, jos paha setä luuli ämmää lutkaksi sen vuoksi, että tämä näitti aivan siltä. Tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että naisia pitäisi kenenkään miehen raiskata. Ei millään muotoa.

• :D:D:D:D
        Ne naiset kirjoitti:

esittävät siis miestä turvallisesti piuhan päässä.

Ja miehistä tulee siis ämmiä turvallisesti piuhan päässä.

Siis.

Naiset luulevat oppivansa järkeä ja pimppivallan käyttöä
        Opettajina
        dazu
        Ratikka
        monte
        Genio

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6888995/thread

• Tosimies Erkki
        :D:D:D:D kirjoitti:

Naiset luulevat oppivansa järkeä ja pimppivallan käyttöä
        Opettajina
        dazu
        Ratikka
        monte
        Genio

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6888995/thread

Niin mutta kun eivät mitkään mutterimunat voi opettaa yhtään mitään järjestä tai pimppivallasta.

• FEMAKOT ry: lepsot

Höpsistä ! Naiset yrittävät kyllä kovasti sotkeentua kaikkiin miehisiin asioihin ja ottavat kantaa, vaikkei ole edes munaa sanoa yhtään mitään mistään. Naiskiintiöt ja feminismi tuhoavat naisellisuuden.

Otetaan nyt esimerkiksi tämä lutkamarssi. Tottakai naiset saavat pukeutua aivan kuten haluavat, mutta turha sitä myöhemmin on itkeä, jos paha setä luuli ämmää lutkaksi sen vuoksi, että tämä näitti aivan siltä. Tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että naisia pitäisi kenenkään miehen raiskata. Ei millään muotoa.

myö marssitaa lutkamarssi jäläkehen ja vaatimme sperman
        sosialisoitavaksi feministeille

• Tosimies Erkki
        FEMAKOT ry: lepsot kirjoitti:

myö marssitaa lutkamarssi jäläkehen ja vaatimme sperman
        sosialisoitavaksi feministeille

Olen sitä mieltä, että suurin osa feministeistä itkee elämänsä kurjuutta vanhoilla päivillään, kun ei ole edes sitä miestä. Lepakot on nyt ihan oma eläinryhmänsä.

• Oho.

Miksi se paha setä luuli että lutkan saa raiskata? Miehinen asia, keskustelkaa pojat. Pysyn kuulolla.

• Nimimerkistäsi

Olen sitä mieltä, että suurin osa feministeistä itkee elämänsä kurjuutta vanhoilla päivillään, kun ei ole edes sitä miestä. Lepakot on nyt ihan oma eläinryhmänsä.

tuli mieleen Erkki Toivanen, joka oli feministi.

• Oho. kirjoitti:

Miksi se paha setä luuli että lutkan saa raiskata? Miehinen asia, keskustelkaa pojat. Pysyn kuulolla.

Eihän lutkia tarvitse raiskata. Ne antaa ilmankin...

• kysyn vaa hä?

Mikäs sinusta sitten voisi tehdä paremman keskustelemaan miehen logiikasta?

• Tosimies Erkki

Koska olen naimisissa ja minulla on kaksi kakaraa. Hyvä elämänkokemus ja näkemystä naisista ja tietämystä miten miehet toimivat määrätyissä tilanteissa.

• Elli vm-61

Miehille nyt kaikkinainen keskustelu on vaikeaa :)

• Eri mieltä. On toki olemassa miehiä joille keskusteleminen on äärimmäisen vaativaa ja vaikeaa. Mutta naisena, miesporukassa olen käynyt monta antoisaa keskusteluakin. Jotta kyllä vaan löytyy miehiäkin jokka osaa keskustella.

• ppp.

Oisko se sitten kivaa, jos tän palstan keskustelun sisältö olis: öörgh, öörgh, uuk, uuk? Mitä?

• kundi.kundine

jotku mimmit ei tajuu miähii.
      sit ne tulee tänne lätisee.

• Sehän menee niin, että miehet puhuu keskenään kilpailusta, pillusta, ryyppäämisestä, hulluista tempuista, armeijasta, autoista jne. Kun ensimmäinen vapaa, tai ei ainakaan kenenkään kys. miesporukan jäsenen nainen liittyy porukkaan, niin siitä alkaa miesten keskinäinen kilpailu ja naisen liehittely. Aito miehisyys loistaa aina poissaolollaan jos porukassa on vieraita naisia, koska luonto määrää miehet kilpailemaan naisen/naisten suosiosta.

Siksi täällä vain lätistään jonninjoutavia.

• palstan ämmät

Me koithetaan olla hiljoo ja luvetaan vaan pusikossa

• vili.

Nämä palstalle keskustelevat naiset eivät saa/pysty iskemään miehiä ja pönkittävät itsetuntoaan täällä, niinkuin mukamas jostain jotain ymmärtäisivät .

• tarkennusta asiaan.

Tämä palstalla yksin keskusteleva NAINEN.

• Varmaan siksi, että isolla osalla miehistä ei ole mitään logiikkaa jutuissaan. Kyllä se naistakin hämmentää. :-)

• ei mikään ilolintu

no nyt pomppas !

naiset ovat aina olleet vaikeaselkoisempia ja tulevat myös aina olemaan :))

• ei mikään ilolintu kirjoitti:

no nyt pomppas !

naiset ovat aina olleet vaikeaselkoisempia ja tulevat myös aina olemaan :))

No ainakin täällä oletettavasti naiset enemmän kyselee selkokieltä ja selkokielisyyttä miehen ajatuksiin. Eli mun johtopäätös, isolla osalla miehiä ei loogisuutta jutuissaan. En mä nyt sanois et naiset on vaikeaselkoisempia. Koska mä ainakin olen enemmän putkiaivo monissa asioissa. Mutta taas toisaalta, olen kyllä huomannut etten todellakaan monesti käsitä joidenkin naisten ajatusmaailmaa enkä edes puhetta.

Eli voit olla heidän kohdallaan oikeassa tai sitten mä en vaan itse tajua. :-) Miehiä taas on kokolailla helpompi ymmärtää puheen tasolla, joskaan ei kaikkia laistamisia. Mä en kauhean erilaisksi kuitenkaan luonnehtisi miehen ja naisen logiikkaa. Riippuen ihan jutuista. Ja ihmisistä. Mun mielestä, kun on joko looginen tai ei kovin looginen. Mies ja nainen voi olla samalla loogisella taajuudella keskenään, kun taas kaksi miestä/naista ei välttämättä löydä keskenään samaa loogisuutta millään.

• palstan nainen

Naisia kiinnostaa miehen logiikka ja käytös eri tilanteissa. Etenkin niissä tilanteissa, kun se poikkeaa naisen käytöksestä ja logiiikasta. Mikä siinä on niin vaikea käsittää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1758
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe