9 vuotta sitten viimeksi

sain

läheisyyttä ja seksiä. alle 30 ikä kuitenki. alkaa käymään tämä psyykkeen päälle pikkuhiljaa...

kaverit panee vähän väliä eri muijaa kun edellisen päältä kerkeävät. en edes haluaisi "panoja" vaan parisuhteen.

olen usein yrittänyt avata keskusteluja naisten kanssa, pyydellyt treffeille ja käyttäytynyt siivosti.... tulos = 0. naiset tehneet minua kohtaan elmäni aikana 4 aloitetta. miksi miehellä on vastuu ja velvollisuus vongata?

vuosi sitten yksi nainen sanoi minulle, että selibaatti on oma valinta. se oli minulle liikaa. ensimmäisen kerran olisin halunnut lyödä tältä ihmiseltä hampaat irti ja syöttää ne hänelle. tämän jälkeen en ole yrittänyt mitään kontaktia naiseen missään. enkä tule yrittämään.

73

1127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies, ikisinkku

No voin kertoa, että itselläni ikä on vähän alle 30, ei yhtäkään seurustelusuhdetta, ei lainkaan seksikokemusta, ja naisten tekemien aloitteiden määrä minua kohtaan on tasan nolla. En ole erityisen ruma, en juo, en polta, olen hyvin koulutettu, työssä käyvä ja normaalipainoinen. Hyväksyn sen, että en ole naisten ykkössuosikki, mutta sitä en oikein ymmärrä, miksi en ole saanut aikaiseksi YHTÄÄN MITÄÄN.

• m29,,,,,,,,,,,,,,,,

mukava lukea etten oo ainut kellä ei oo naista ollu en tiedä minä en vain sit osaa

• sss444

Älkää hyvät aseveljet olko niin pettyneitä. Itse olen pannut useita naisia ja voin sanoa että kyllä hyvä leffa ja oma käsi voittaa!
      Siihen panemiseenkin kyllästyy, tosin aika usealle käy niin että kun kerran saa niin sitten ollaan tussun alla. Älkää hyvät veljet lähtekö sille linjalle!
      Tytöt/Naiset osaa sen pelin ja tietää tasan tarkkaan mistä naruista vedellään.
      Joka donna on niin ihanaa ja maireeta kun alatte seurustelemaan, todellinen luonne ja karu arki paljastuu kyllä aikanaan! ;)
      Pitäkää itsenne miehenä!!!

M34

• ..........

Itselläni on ikää hivenen yli kolmekymmentä, eikä minkäänlaista suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen ole elämäni aikana ollut.
      Minulle on naispuolinen mielenterveystyön ammattilainen sanonut, että selibaatissa eläminen on ihan normaalia. Olisi tehnyt mieli kysyä, että omastako kokemuksestasi kerrot.

• asf457gfj6

Nämä helvetin "saarnaajat" ovat oma lukunsa... helppo kommentoida asioita, jotka eivät kosketa itseä.

Minulla ikää 23 vuotta. Naisten tekemät aloitteet 0 kappaletta, tekemäni aloitteet 0 kappaletta, joten ilman seksiä ja seurustelua ollaan toistaiseksi eletty eikä muutosta ole nähtävissä.

• kentlemanne

juu. monella naisella jotenkin tällanen käsitys, että se on miehestä itsestä kiinni. monia alotteita tehnyt ja ei mitään. Humalassa en esiinny baarissa.

• puutteesta pääsee

hommatkaa maksullinen nainen jos haluutte katkasta läheisyyden puutteen ja seksin puutteen. Niin minäkin tein ja teen jos joudun olee kauan ilman naista. En kyllä ole puolta vuotta kauemmin ollu ilman seksiä .

• timanttiporaaja

mistä saa maksullisia. thaikkulaan pitäis varmaan lähteä piakkoin. siellä on kuulemman hyvät apajat?

• nainen täältä jostai

Älkääs hätäilkö. Täällä on kerrankin kunnollisia miehiä.
      Kannattaisi käydä kirjastoissa, tansseissa ja vastaavissa paikoissa. Kun se oikea tulee vastaan, juttu luistaa ja muutenkin on mukava olo.

Nuo naisten naurattajat voisivat ottaa mallia aloittajasta.

Oman mieheni tapasin siinä kolmenkympin kieppeillä ja hyvin ollaan ehditty yhdessä olla.

• sdfsdfwewt

Te ootte niin nyrpeän ja vihaisen näköisiä aina ja nenä pystyssä kävelette hymyilemättä, ettei teitä naisia viitsi lähestyä!!
      Katsokaa sitä ilmettänne sieltä peilistä kun meikkaatte. Meikki on ihan turhaa jos naama on sellainen mitä tuolla näkee jokaisella vastaantulijalla. Suurin osa katselee katua!!

• pankkiirimedia

Miksi sitä seksiä pitää saada koko ajan, ei sitä sota-aikanakaan saatu? Olisiko aika kasvaa aikuiseksi ja päästä ulos hollywoodkuplasta pikkuhiljaa...

• joskus, joskus

Ei tarvitse koko ajan saada, mutta jos ei ole 30-vuotiaana saanut kertaakaan, niin se alkaa jo olla ankeaa.

• 17vtyttö

Kyllä teillä on vielä aikaa saada naista, älkää huoliko. Kunhan ette vain alistu kohtaloonne! Kunhan löytää sen yhden naisen, jonka kanssa haluaa olla, niin se riittää. Joskus tosirakkaus antaa odotuttaa itseään. (Kuulostaa varmaan typerältä, pahoittelen, sillä olen nuori ja ehkä naiivikin, enkä edes väitä tietäväni rakkaudesta yhtään mitään ;))

• tollohermanne

joo, kuulostaa ihan vitun typerältä.

• Kirppy

Varsin ymmärrettävä kannanotto, mutta onkohan edes olemassa "rakkautta" josta jonkun pitäisi jotakin tietää... Eikä nyt kovin typerältä kuulostanut, tosin eipä myöskään paljon apuakaan taitanut olla. Kiva kuitenkin että kannustat meitä "vähäosaisia". Mieluummin peukku ylös!

• Rakkaus ja rakkaus

Oma näkökulmani on se, että ihminen ei ole mikään julkkis. Ihmisten ajattelua median kautta ollaan muokattu epätodelliseksi, seksistiseksi ja virheelliseksi. Totta kai ihminen on sosiaalinen olento, joka tarvitsee myös välittämistä, mutta seksi on aivan ylimitoitettua yleisesti mediassa nykyään mielestäni. Media on korvannut rakkauden enemmän tai vähemmän hedonismilla, seksismillä. Oikea rakkaus on välittämistä, tukemista, hyväksyntää, auttamista ja vierellä elämistä toisen kanssa, hyvyyttä.

• keijo kissamaki

aijaha. millos lohkes lempeä itelle, viikko sitte? se on vähän eri asia jos ei saa viikottain, kun jos on vuosia ilman. ei oo kyse pelkästä seksistä. Läheisyys ja kosketus on tärkeitä miehelle. seksiä on tietysti kiva saada.

• kalliossa

yhdyn edelliseen. itsekkin pitkään ollu yksin niin kyllä sitä läheisyyttä,kosketusta ja hellyyttä tarvii eniten. seksi sitten kun toisen kunnolla tuntee.

• Supervirgin

Reilusti yli 30v mies enkä ole edes suudellut tai seksuaalisesti koskenut naista. Hajotkaa siihen.

• mitä vikaa sinussa?

Pikemminkin hajoan nykyiselle pullamössönuorisolle, median propagandan uhreille, seksiaddikteille. Nuorison ajatusmaailma on täysin manipuloitu ja tuhottu.

• Nih..
        mitä vikaa sinussa? kirjoitti:

Pikemminkin hajoan nykyiselle pullamössönuorisolle, median propagandan uhreille, seksiaddikteille. Nuorison ajatusmaailma on täysin manipuloitu ja tuhottu.

Ja kenen toimesta se on manipuloitu?
        No tietenkin meidän aikuisten. Eläköön vastuuttomuus...

• 1933 oli oikeassa
        Nih.. kirjoitti:

Ja kenen toimesta se on manipuloitu?
        No tietenkin meidän aikuisten. Eläköön vastuuttomuus...

Pankkiirien kontrolloiman propagandakoneiston johdosta.

• Masentaa...

Ei mene minullakaan kehuttavasti. Ikää on jo 27 vuotta, eikä ole koskaan ollut mitään seksuaalista kanssakäymistä naisten kanssa, eikä edes seurusteluakaan. Itse asiassa en edes muista milloin olisin viimeksi ollut edes juttusilla ikäluokkani naisten kanssa.

Olen siis tosi säälittävä tapaus. Olen urheilullinen ja ihan varmaan normaalin näköinen, mutta olen vaan niin pelkuri ja mitään aikaan saamaton nahjus. Olen jo aikapäiviä sitten luopunut toivosta saada kumppanin. Minunlaisille hylkiöille ja täysnollille on ihan oikein kärsiä loppuelämä yksinäisyydessä.

• Nainen Helsingistä

Menkää rohkeasti vaan puhumaan naisille. Monet naisetkin ovat ujoja (kuten minä ;))Olkaa vaan oma itsenne, älkääkä esittäkö mitään. Jos tuntuu vaikealta tutustua naisiin kasvotusten, niin oletteko koitelleet internetin seuranhakupalstoja? Eikä se haittaa, jos ujostuttaa ja sanat menee sekasin kun puhuu. Monien naisten mielestä se on vaan sulosta. Naiset tykkää, että otatte ne huomioon ja olette kohteliaita. Myös romanttisuus on plussaa ;) Miettikää vaikka etukäteen mistä voisitte jutella naisen kanssa. Ja muistakaa hymyillä, sillä on paljon helpompi lähestyä hymyilevää ihmistä kuin totista. Eikä kannata ottaa liian vakavasti, jos tulee pakit, sillä ei se aina heti tärppää. Sitten vaan sisulla uudestaan, niin eiköhän se oikea joskus kolahda kohdalle. Ja jos ei tykkää baareissa käydä, niin kyllähän niitä naisia on muuallakin, esim kuntosali (jos tykkää urheilla) tai jossain muussa harrastuksessa. Harrastuksissa voi tavata samanhenkisen ihmisen, joka myös tykkää harrastaa samaa asiaa ja siitä voi alkaa jutella. Naisia voi myös tavata kahviloissa ja siellä istuskella kahvikupposen ääressä ja katsella ympärilleen, josko joku nainen katselisi sillä silmällä ja sitten vaan hymyilyä ja pientä flirttiä ;)

Otatte nyt itseenne niskasta kiinni ja menette paikkoihin missä naisia voisi olla. Ei ne naiset oveen tule kolkuttaa. Ja on myös monia naisia, jotka ajattelevat samalla lailla kuin tekin ja odottelevat sitä unelmien prinssiä :)Tsemppiä teille ja olkaa rohkeita!

• asdfghjklö123

Tää viesti loukkaa ihmisälyä.

• Nainen Helsingistä
        asdfghjklö123 kirjoitti:

Tää viesti loukkaa ihmisälyä.

Yritin vain auttaa, mutta nyt olen huomannut näissä Suomi24:n keskusteluissa, ettei täällä kannata auttaa. Täällä ihmiset eivät arvosta asiallisia viestejä ja auttamista. Tarkoitukseni ei ollut missään nimessä loukata ketään. Valittakaa täällä vaan surkeaa kohtaloanne ja älkääkä edes yrittäkö tehdä asialle mitään. Niin on varmaan parempi.

• asdfghjklö123
        Nainen Helsingistä kirjoitti:

Yritin vain auttaa, mutta nyt olen huomannut näissä Suomi24:n keskusteluissa, ettei täällä kannata auttaa. Täällä ihmiset eivät arvosta asiallisia viestejä ja auttamista. Tarkoitukseni ei ollut missään nimessä loukata ketään. Valittakaa täällä vaan surkeaa kohtaloanne ja älkääkä edes yrittäkö tehdä asialle mitään. Niin on varmaan parempi.

Älä auta jos et osaa auttaa.

• senat sakasin

nytten meninmielenkiintoiseksi
        Voikko vähän tarkentaa noita mistä naiset pitää

• Nainen Helsingistä
        senat sakasin kirjoitti:

nytten meninmielenkiintoiseksi
        Voikko vähän tarkentaa noita mistä naiset pitää

En jaksa kun apu ei kelpaa täällä!

• th58758

Ihan hyviä neuvoja, JOS olisi edes keskitason ulkonäkö. Sen sijaan rumaa ja lyhyttä miestä ei kauheasti auta olla oma itsensä tai hymyillä naisille. Ulkonäkö on se, joka ratkaisee.

En ole siitä katkera naisille vaan tälle elämälle, oikeastaan satunnaisuudelle. Elämän satunnaisuus oksettaa minua. Miksi jotkut saavat kaikki hyvät ominaisuudet ja jotkut kaikki huonot ilman, että voimme itse valita ominaisuuksiamme? Toiset joutuvat elämään ilman ruokaa todella surkeissa oloissa, kun taas toiset syntyvät miljardööriperheeseen ainoana lapsena.

• Nainen Helsingistä
        th58758 kirjoitti:

Ihan hyviä neuvoja, JOS olisi edes keskitason ulkonäkö. Sen sijaan rumaa ja lyhyttä miestä ei kauheasti auta olla oma itsensä tai hymyillä naisille. Ulkonäkö on se, joka ratkaisee.

En ole siitä katkera naisille vaan tälle elämälle, oikeastaan satunnaisuudelle. Elämän satunnaisuus oksettaa minua. Miksi jotkut saavat kaikki hyvät ominaisuudet ja jotkut kaikki huonot ilman, että voimme itse valita ominaisuuksiamme? Toiset joutuvat elämään ilman ruokaa todella surkeissa oloissa, kun taas toiset syntyvät miljardööriperheeseen ainoana lapsena.

En usko, että sillä ulkonäöllä on loppupeleissä paljonkaan merkitystä. Kyllähän se aluksi voi vetää ihmisiä puoleensa, jos on hyvännäköinen. Tiedän monia tosi komeita miehiä, mutta sisimmissään he ovat tyhjiä ja tunteettomia. Kyllä loppupeleissä luonne ratkaisee, vaikka niin kliseiseltä se kuulostaakin. Olen nähnyt monia pareja, joissa esim. mies ei näytä mitenkään erikoiselta, on lyhyt ja pullea ja nainen taas on kaunis ja laiha. Kyllä mä uskon, että monia naisia kuitenkin kiinnostaa se sisin ja iso, lämmin ja välittävä sydän.

Onhan se epäreilua, että jotkut ovat saaneet paremmat geenit kuin toiset. Mutta sellaista elämä on.. epäreilua. Pitää yrittää kuitenkin löytää itsestä jotain hyvää, sillä sä joudut olemaan kropassasi loppuelämäsi ja olisihan se mukava rakastaa itseään ja hyväksyä itsensä, kun asiaa ei kuitenkaan voi enää muuttaa.

Ja kaikki on itsestä kiinni. Jos rakastat itseäsi ja pidät itseäsi loisto tyyppinä, niin miksi muutkaan eivät ajattelisi samoin? Kun opit rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet, niin kyllä muutkin huomaavat miten loistava ihminen olet.

Ja myös semmoinen neuvo,jos haluaa kiinnittää huomiota pukeutumiseensa, että pukeutumisella ja omalla tyylillä saa paljon aikaan. Itse olen seurannut naistenlehdissä esim. muuttumisleikkejä. Sama nainen, mutta erinlainen kampaus ja erilaiset vaatteet, saa saman ihmisen näyttämään ihan erinlaiselta. Ja nykyään ei katsota pahalla, jos mies kiinnittää huomiota vaatetukseensa. Olen nähnyt monia ihmisiä, jotka näyttävät tavallisilta, mutta heidän pukeutumisensa saa heidät näyttämään paremmalta. Ihminen loppujen lopuksi kiinnittää huomiota kokonaisuuteen. Oikeanlainen vaatetus voi auttaa hyväksymään itsensä ja tuoda itsevarmuutta, kun huomaa, että hei enhän mä olekaan niin ruma ja mähän näytän itseasiassa tosi tyylikkäältä ;)

Voitte yrittää tehdä jonkun listan itsestänne, johon laitatte joka päivä edes yhden hyvän asian itsestänne esim. Mä olen huumorintajuinen, olen lapsirakas, olen herkkä, olen hyvä tekemään ruokaa yms. Ja joka kerta kun menette ulos niin katsotte peiliin ja sanotte, että mä olen hyvä tyyppi, sanokoot muut mitä tahansa :)

Tällaisten pienten asioiden avulla te kasvatatte vähitellen itsetuntoanne ja opitte rakastamaan itseänne. Kun rakastatte itseänne, sen jälkeen pystytte rakastamaan muita :)

• yksin kotona

En usko, että sillä ulkonäöllä on loppupeleissä paljonkaan merkitystä. Kyllähän se aluksi voi vetää ihmisiä puoleensa, jos on hyvännäköinen. Tiedän monia tosi komeita miehiä, mutta sisimmissään he ovat tyhjiä ja tunteettomia. Kyllä loppupeleissä luonne ratkaisee, vaikka niin kliseiseltä se kuulostaakin. Olen nähnyt monia pareja, joissa esim. mies ei näytä mitenkään erikoiselta, on lyhyt ja pullea ja nainen taas on kaunis ja laiha. Kyllä mä uskon, että monia naisia kuitenkin kiinnostaa se sisin ja iso, lämmin ja välittävä sydän.

Onhan se epäreilua, että jotkut ovat saaneet paremmat geenit kuin toiset. Mutta sellaista elämä on.. epäreilua. Pitää yrittää kuitenkin löytää itsestä jotain hyvää, sillä sä joudut olemaan kropassasi loppuelämäsi ja olisihan se mukava rakastaa itseään ja hyväksyä itsensä, kun asiaa ei kuitenkaan voi enää muuttaa.

Ja kaikki on itsestä kiinni. Jos rakastat itseäsi ja pidät itseäsi loisto tyyppinä, niin miksi muutkaan eivät ajattelisi samoin? Kun opit rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet, niin kyllä muutkin huomaavat miten loistava ihminen olet.

Ja myös semmoinen neuvo,jos haluaa kiinnittää huomiota pukeutumiseensa, että pukeutumisella ja omalla tyylillä saa paljon aikaan. Itse olen seurannut naistenlehdissä esim. muuttumisleikkejä. Sama nainen, mutta erinlainen kampaus ja erilaiset vaatteet, saa saman ihmisen näyttämään ihan erinlaiselta. Ja nykyään ei katsota pahalla, jos mies kiinnittää huomiota vaatetukseensa. Olen nähnyt monia ihmisiä, jotka näyttävät tavallisilta, mutta heidän pukeutumisensa saa heidät näyttämään paremmalta. Ihminen loppujen lopuksi kiinnittää huomiota kokonaisuuteen. Oikeanlainen vaatetus voi auttaa hyväksymään itsensä ja tuoda itsevarmuutta, kun huomaa, että hei enhän mä olekaan niin ruma ja mähän näytän itseasiassa tosi tyylikkäältä ;)

Voitte yrittää tehdä jonkun listan itsestänne, johon laitatte joka päivä edes yhden hyvän asian itsestänne esim. Mä olen huumorintajuinen, olen lapsirakas, olen herkkä, olen hyvä tekemään ruokaa yms. Ja joka kerta kun menette ulos niin katsotte peiliin ja sanotte, että mä olen hyvä tyyppi, sanokoot muut mitä tahansa :)

Tällaisten pienten asioiden avulla te kasvatatte vähitellen itsetuntoanne ja opitte rakastamaan itseänne. Kun rakastatte itseänne, sen jälkeen pystytte rakastamaan muita :)

Kyllä se on naamasta kii mun kohdalla. Eipä naiset edes juttele mulle ikinä mitään. Kattovat vaan et mikä vittuu toikin on olevinaan. Jo sanoo moi niin heti kääntävät selkää.

• th58758

Oletpas optimisti :)

Ongelmana on vain, että ainakin minulta puuttuu ihmiselle ehkä luontainen "itsesuojelutoiminto". Tiedän ihmisiä, jotka ovat (ainakin mielestäni) rumia ja silti vilpittömästi pitävät itseään kauniina/komeina. Minä näen maailman niin kuin se on ilman värikkäitä laseja. Tiedän olevani ruma ja näen sen myös peilistä joka päivä. Kroppaani olen suht tyytyväinen, koska yksinäisenä ainoa harrastukseni on punttitreeni.

Pukeutumiseen panostaminen on ihan toimiva keino tiettyyn rajaan asti. Käytin yhdessä vaiheessa useita tuhansia euroja (omalla mittakaavallani suuri summa) rahaa vaatekaapin uudistamiseen, kun yritin muuttaa elämäni suuntaa. Laadukkaat, istuvat ja hyvältä päällä tuntuvat vaatteet nostavat itsetuntoa hieman. Vaatutuksella ei kuitenkaan voi muuttaa omaa ulkonäköään.

Suggestioistakaan en ole samaa mieltä. Mitä, jos et oikeasti usko omiin suggestioihisi? Tuskin on hyötyä hokea "olen hauska" jos oikeasti ei ole hauska. Ainut positiivinen ominaisuus itsessäni on hyvä muisti.

• Nainen Helsingistä
        th58758 kirjoitti:

Oletpas optimisti :)

Ongelmana on vain, että ainakin minulta puuttuu ihmiselle ehkä luontainen "itsesuojelutoiminto". Tiedän ihmisiä, jotka ovat (ainakin mielestäni) rumia ja silti vilpittömästi pitävät itseään kauniina/komeina. Minä näen maailman niin kuin se on ilman värikkäitä laseja. Tiedän olevani ruma ja näen sen myös peilistä joka päivä. Kroppaani olen suht tyytyväinen, koska yksinäisenä ainoa harrastukseni on punttitreeni.

Pukeutumiseen panostaminen on ihan toimiva keino tiettyyn rajaan asti. Käytin yhdessä vaiheessa useita tuhansia euroja (omalla mittakaavallani suuri summa) rahaa vaatekaapin uudistamiseen, kun yritin muuttaa elämäni suuntaa. Laadukkaat, istuvat ja hyvältä päällä tuntuvat vaatteet nostavat itsetuntoa hieman. Vaatutuksella ei kuitenkaan voi muuttaa omaa ulkonäköään.

Suggestioistakaan en ole samaa mieltä. Mitä, jos et oikeasti usko omiin suggestioihisi? Tuskin on hyötyä hokea "olen hauska" jos oikeasti ei ole hauska. Ainut positiivinen ominaisuus itsessäni on hyvä muisti.

Itselläni oli sama juttu muutama vuosi sitten. Olin hyvin epävarma itsestäni ja olen kyllä vieläkin, mutta parannusta on tullut. Pidin itseäni rumana (ja vieläkin huonoina päivinä) ja tuntui, etten ole missään hyvä. Sitten vähitellen rupesin tykkäämään itsestäni ja kropastani. Aikaisemmin olin tosi laiha, eikä ollut paljoa muotoja. Nyt on tullut vähän pyöreyttä ja naisellisuutta (vaikka vieläkin olen laiha). Kun olin ylä-asteella minua kiusattiin vähäsen ja se jätti itsetuntoon suuren kolauksen. Onneksi nyt en ole enää niin hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt kuin silloin olin, vaikka olen hieman ujo vieläkin :) Jostain sain vain luottamusta ja aloin uskomaan itseeni ja pitämään itseäni ihan kauniina. Varmaan johtuen siitä, että miehet alkoivat kehumaan baareissa ja kaverit kehuivat. Löysin myös itselleni sopivan tyylin, jossa näytän hyvältä ja viihdyn.

Itselle ainakin juuri oman tyylin löytäminen auttoi ja muiden kehut. Mutta eihän se tietenkään kokonaan auta, vaan kyllä hyvä itsetunto pitää lähteä sisältä. Ihminen on jännä, kun näkee itsensä erilailla kuin muut. Monet, jotka pitävät itseään rumana ovatkin muiden mielestä kauniita. Ihmisen aivot saa välittymään viestejä näkökenttään, joiden avulla oma kuva muuttuu. Kun omassa päässä on usko siihen, että on kaunis, niin näkee itsensä myös kauniina.

Kaikilla ei tietenkään ole varaa panostaa omaan tyyliinsä tai ole aikaa miettiä sellaisia asioita. Kuten sanoit, että kyllähän se tyyli nostaa hieman itsetuntoa, mutta ei se kuitenkaan sitten loppupeleissä kokonaan auta. Pitäisi vaan oppia rakastamaan itseään sellaisena kuin on, kun ei kuitenkaan voi muuttaa itseään. Ja miksi edes lähteä muuttamaan itseään (ulkonäöltä) kun jokainen on ainutlaatuinen yksilö.

Ei kannata olla liian kriittinen itsensä suhteen, vaikka täytyy myöntää, että itse olen välillä liian kriittinen enkä kestä epäonnistumisia. Nykyään kuitenkin olen yrittänyt suhtautua asioihin vähemmän kriittisesti enkä murehdi liikaa.

Ei tietenkään tartte hokea itselle semmoista, mitä ei ehkä ole. Mutta uskon, että sinäkin olet hyvä tyyppi, joten sitä voi ainakin koitella. Ja hyvä, että olet keksinyt edes yhden positiivisen asian itsestäsi! Sehän on tosi hyvä, jos sinulla on hyvä muisti ainakin opintojen kannalta ja työelämässä :) Itse opiskelen oikeustiedettä ja siinä tosiaan hyvä muisti on plussaa! Nyt vaan lähet miettimään lisää positiivisia asioita, niin vähitellen huomaat, että kyllä niitä on jokaisessa jotakin :)

• Nainen Helsingistä
        yksin kotona kirjoitti:

Kyllä se on naamasta kii mun kohdalla. Eipä naiset edes juttele mulle ikinä mitään. Kattovat vaan et mikä vittuu toikin on olevinaan. Jo sanoo moi niin heti kääntävät selkää.

Se on harmi jos jotkut naiset käyttäytyvät töykeästi, jos menee sanomaan moi. Uskon, ettei semmoinen nosta itsetuntoa :( En kuitenkaan usko, että kaikki naiset käyttäytyvät noin. Olen tavannut monia naisia, joille miehen ulkonäkö ei ole pääasia. Myös olen nähnyt monia naisia ihan tavallisten miesten kanssa. Ja kukaanhan ihminen ei ole ruma! Jokainen on ainutlaatuinen yksilö. Ehkä ne naiset eivät halunneet seuraa ja siksi olivat tylyjä. Ei se välttämättä johtunut siitä, että he eivät tykkäisi ulkonäöstäsi. Enkä usko, että he ajattelivat, että mikä vittu toikin on.

Itse olen ainakin huomannut kaupungilla yms. että ihmiset on kaikki melko tavallisen näkösiä eikä semmoisia kaunottaria ja komeita kuin hollywoodissa. Naiset käyttävät meikkiä mikä saa heidät näyttämään paremmilta. Kun on joskus nähnyt näyttelijöitä ihan arkiset vaatteet päällä ja ilman meikkiä, niin ei ne olekaan niin kauniita kun elokuvissa ajattelisi. Myös miehet meikataan elokuvia varten. Niihin ei ainakaan kannata verrata itseään :)

• Nainen Helsingistä kirjoitti:

"En usko, että sillä ulkonäöllä on loppupeleissä paljonkaan merkitystä. Kyllähän se aluksi voi vetää ihmisiä puoleensa, jos on hyvännäköinen."

Sosiaalisella kaverilla ei sillä ulkonäöllä ole niin paljoa merkitystä. Mutta ujolla miehellä ulkonäkö on huomattavasti tärkeämpi, jos ei ujouttaan pysty lähestymään naisia.

• naisasia

"vuosi sitten yksi nainen sanoi minulle, että selibaatti on oma valinta. se oli minulle liikaa. ensimmäisen kerran olisin halunnut lyödä tältä ihmiseltä hampaat irti ja syöttää ne hänelle."

Miten tällainen aarre voi olla vielä vapaalla jalalla?

Ja kyllä, tajusin ettei tuota sanottu ääneen tai siirrytty sanoista tekoihin. Mutta on turha kuvitella että taipumus tuollaiseen ajatteluun ei näkyisi ihmisestä mitenkään ulospäin.

• seppo froidi

kokeileppa elää 10 vuotta yksin. katotaan sitten kuinka ihana ja lähestyttävä ihminen ite oot

• Green heaven

Tyttöystävä vois tehdä mulle hyvää. Mistä löytyis nainen johon ei tarvitsisi tehdä vaikutusta ja jota ei tarvitsisi ruokkia ravintoloissa sun muuta vaan vois vaan tutustua person to person, ja jonka seurassa voitaisiin molemmat vaan nauttia toistemme seurasta ilman mitään valtataisteluja. Onko ainut mahdollisuus joku tyttö jonka itsetunto on ihan pohjassa? Hyväksikäytetty, masentunut nainen?

• masistyttö

Miksi masentunut nainen ei kelpaa? Jos kerran itsekin olette aina masentuneita ja viesteistänne kyllä hohkaa huono itsetunto.

• Green heaven
        masistyttö kirjoitti:

Miksi masentunut nainen ei kelpaa? Jos kerran itsekin olette aina masentuneita ja viesteistänne kyllä hohkaa huono itsetunto.

Ala-arvoista amatööripsykologiointia neiti Freud.

• internationaliista

thaimaasta ja venäjältähän noita.....

• masistyttö
        Green heaven kirjoitti:

Ala-arvoista amatööripsykologiointia neiti Freud.

Ehkä, mutta miksi masentunut nainen ei kelpaa? Täällä kuitenkin suurin osa tuntuu olevan itsekin masentuneita, eikö siis ole tekopyhää olla kelpuuttamatta masentunutta naista? Ihmettelen vain.

• Green heaven
        masistyttö kirjoitti:

Ehkä, mutta miksi masentunut nainen ei kelpaa? Täällä kuitenkin suurin osa tuntuu olevan itsekin masentuneita, eikö siis ole tekopyhää olla kelpuuttamatta masentunutta naista? Ihmettelen vain.

Mää kerroin jo viestissäni. Mää en halua seksilelua vaan ihmisen.

• yksin kotona
        masistyttö kirjoitti:

Mua ei huoli edes masentunut nainen. Olen se jo monta kertaa todennut

• masistyttö
        Green heaven kirjoitti:

Mää kerroin jo viestissäni. Mää en halua seksilelua vaan ihmisen.

Eli masentunut ei ole ihminen?

• Suomalainen lehmä...
        internationaliista kirjoitti:

thaimaasta ja venäjältähän noita.....

Niinpä, en haluaisi olla rotupetturi, mutta suomalainen nainen ei vedä puoleensa rehellisesti sanottuna. Maailmassa on niin paljon kauneutta jos sitä etsii. Ainut mikä minua pitää poissa tuosta on rotupetturuus.

• 18+20

Vaikka tästä. Pistä mulle sähköpostia ja kerro nyt ainakin ikä ja missä päin asut jne. [email protected]

• Green heaven
        masistyttö kirjoitti:

Eli masentunut ei ole ihminen?

Eh. Täytyy vähän selventää. Olin ristiriitainen ja epäselvä ja sitten mun sanoja tulkitaan väärin ihan tahallaan. Kuten ensimmäisessä viestissäni sanoin haluaisin tasapainoisen suhteen. Masentuneen ihmisen kanssa tämä voisi periaatteessa onnistua tässä kivassa yhteiskunnassa, tällä kivalla aikakaudella. Mutta, mä en halua että toinen alistuu mulle sen takia että se on masentunut. Ei kiva.

• orientexpress
        Suomalainen lehmä... kirjoitti:

Niinpä, en haluaisi olla rotupetturi, mutta suomalainen nainen ei vedä puoleensa rehellisesti sanottuna. Maailmassa on niin paljon kauneutta jos sitä etsii. Ainut mikä minua pitää poissa tuosta on rotupetturuus.

eipä oo kovin iso kynnys mikään rotupetturi. itse olen jo naiseni pitkään hakenut idästä. Siellä naiset on naisia eikä mitään nykyajan femakoita. Suosittelen muillekin.

• Mmm...Marabouu
        Suomalainen lehmä... kirjoitti:

Tuollaisten tyyppien pitääkin lähteä merta edemmäs kalaan. Eipä tuollaisia juntteja kukaan tasokaskaan suominainen halua. Muuttakaa Ruotsiin tai thaikkulaan.

• Hanki...

Fleshlight keinovagina. Hankin itse sellaisen tänä kesänä, enkä ole katunut. Tuntuu aivan, kuin oikeaa saisi. Oma fiilis on kohentunut huomattavasti ja osaa olla rennompi myös naisten seurassa. Nautinto on 100 x kertaa parempi, kuin omalla kädellä saatu.

• timanttiporaaja

samaa mieltä täällä. paras sijoitus ikinä.

• 10+3

itse olin pitkään ATM, naista ei herunut. Luonnollisesti minulle jäi runsaasti omaa aikaa. Käytin tämän kouluttautumiseen ja oman yrityksen perustamiseen. Vieläkään en saanut. Noh aikaa oli käytettävissäni edelleen runsaasti. Ahkeroin yrityksen parissa, loin asiakaskuntaa ja laajensin tomintaa pohjoismaihin. Muutama vuosi sitten myin yrityksen ulkomaiselle sijoitusyhtiölle ja sain sen verran rahaa ettei töitä tarvitse koskaan tehdä vaikka pidän korkeata elintasoa. Kuitenkaan koko tänä aikana en ole onnistunut itselleni puolisoa, seurustelukumppania tai edes naispuolisia ystäviä hankkimaan.

Yritykseni myytyä alkoikin sitten tulla naisia, kun sana lähti kiertämään kylällä, että paikallinen poika tehny rahaa vähän. Oli jos minkälaista viettelijätärtä ja johan alkoi tulla aloitteita aivan arkisissa tilanteissa. Ehkä, jos olisin ollut vielä nuori tässä vaiheessa, olisin saattanut innostua moisesta huomiosta. Kuitenkin vuodet ovat tehneet minusta kyynikon ja naistenvihaajan. aluksi oli erittäin vaikea tunnustaa itselleni että olen naistenvihaaja. Mutta kun oikein ajattelee se on vain välttämätön sivutuote.

tällä hetkellä asustelen filippiineillä ja voin sanoa, että kauniita naisia täällä riittää. yhdestäkään en ota itselleni vaimoa, koska en enää kunnioita naisia millään tasolla. Seksin takia pidän heitä ja tietysti maksan heille siitä. Ilmaiseksi en suostu ottamaan. Taidan oikeastaan haluta halveksua heitä.

tällasta tarinaa täältä...

Terveisin Manilasta

• Kokemusta on....

Oikean päätöksen teit kun et ottanut rahan perässä olevia prostituutteja.

• mk

Olisit vaan käynyt kaikki kylän naiset ja ehdottelijat panemassa ja aina kun olit saanut naisen sankyyn sanonut että sain mitä halusin ja ei voisi vähempää kiinnostaa niin olisi kylällä ollut juorut liikkeellä. Uksi hyvä asia olsii ollut sanoa naisille että olette liina myöhässä ja se perheen perustamis juttu on mennut ohi muttä kyllä minä seitä seksiä teidän kanssa voin harrasta koska se ei ole keltään pois.

• juurikinnäinmies
        mk kirjoitti:

Olisit vaan käynyt kaikki kylän naiset ja ehdottelijat panemassa ja aina kun olit saanut naisen sankyyn sanonut että sain mitä halusin ja ei voisi vähempää kiinnostaa niin olisi kylällä ollut juorut liikkeellä. Uksi hyvä asia olsii ollut sanoa naisille että olette liina myöhässä ja se perheen perustamis juttu on mennut ohi muttä kyllä minä seitä seksiä teidän kanssa voin harrasta koska se ei ole keltään pois.

juurikin näin

• juu on se hienoo

et sul on ääkköset käytös siel manilas.....

• herlokki solmunen
        juu on se hienoo kirjoitti:

et sul on ääkköset käytös siel manilas.....

itse asun englannissa ja voin sanoa, että ei ole vaikea tilata ääkkösellistä näppäimistöä. itse olen tilannut ihan suomesta samalla kun muuta kamaa on tullut tilattua. läppärikin kulkee laukussa, jos sellaisen on vaikka suomesta ostanut.

että näin

• oikein toimittu

Luetun ymmärtäminen, missä se on?
      Hänhän nimenomaan otti filippiiniläisiä prostituoituja ja maksaa palveluksista rahalla. Mutta tuo on parempi vaihtoehto kuin että ottaisi suomalaisen lehmän elämänkumppaniksi joka yhtäkkiä "rakastaa" miestään kun tällä sattuu olemaan paljon rahaa. Filippiiniläiset ei teeskentele.

• uudeltamaalta

käykää kuntosaleilla.pururadoilla,yms harrastus paikoissa niistä löytää hyviä misuja.kukapa nyt haluaisi baarien muijiin sekaantua nekun on takuulla punkannu baarin jokaisen jätkän kanssa. selvänä ollaan niin saakelin yrpeitä,mutta muutaman siiderin jälkeen kukavaan pääsee pukille kunhan ns muistaa vuoronumeron ottaa.
      en muuten ole koskaan suostunut naisen iskettäväksi koska haluan tehdä aloitteen sillon kun itselleni sopii tai haluan.eli pidän naisen iskuyrityksiä lähinnä naurettavina,ja torjun ne aina.

• dollyn omaava

Kannattaa ostaa pumpattava Barbara, on aina valmis, uskollinen jne....
      kolme vaihtoehto reikääkin on......
      ja nukkuu vieressäsi ovat oikeesti ihan oikean naisen tuntuisia ihoaan myöten
      hankin oman dollyni noin 5 vee sitten ja toimii vielä kuin uusi, eikä ole paikan paikkaa tarvinnut laittaa
      eikä tartte pelätä sukupuolitauteja, ei edes satiaisia
      enkä ole ollut koskaan oikean naisen kanssa ja ikääkin jo on 28 vee enkä kait enää haluakkaan on mun dollyni niin ihana ja parasta tässä on se ei tuu riitaa ja on halpa (ei ruoka menoja ym.....)

• mk

Ei siihen seksiin mitään parisuhdetta tarvita vaan vaikka vakinainen missä käydään panemassa ja kyllä se hyvä nanen jossain vaiheessa kohdalle sattu ja niin edelleen. Ensin kunnon sinkkuaika ja sitten kun rupeaa se naiten iskeminen kyllästyttään ja baarissa oleminen niin siteen sitä vakikumppania etsimää ja jos on vähänkin pelimies niin kyllä se löytyy ja niin edelleen. Nuorempana kun meni muutaman vuoden suhde poikki niin ajattelin että ennen en rupea seurustelemaan enne kuin 100 naista on sänkyyn saatu mutta pääsin johonkin 25-30 paikkeille kun nykyinen puoliso tuli kohdalle ja siitä jo yli 20v mutta se hyvä puoli oli ettei enää tule mitään viiden kympin villitystä kun se pelimiehen elämä on tullut jo kokeiltua ja niin edelleen. Kun kimppaan muutetetaan niin kannsttaa tehdä selväksi mitä suhteeltaan haluaa niin ei tule pettymyksiä ja niin edelleen.

• Huorintekijät?

Helevetin raiskaajat täällä kirjottelee.

• eettallasii

Älähän nyt lannistu nuin. oikean löytyminen voi olla kiven alla ja kestää kauan. Ei pidä yleistää ja muuttua nais/miesvihaajaksi huonojen kokemusten perusteella.
      On kamalaa jos muutut katkeraksi elämälle sen takia että kemiat ei ole kohdannut. Ymmärrän kyllä sinua olen ollut ilman jo 10v itekin naisena. Uskon kyllä että mukaviakin miehiä on olemassa, vaikka itse olen pettynyt moneen. Oletko kokeillut netin kautta deittailua? Ole kärsivällinen. Voit myös kyvyä vineekejä joltakin tutlta naiselta, onko jatain mitä voisit tehdä oman käytöksen tai ulkonäkösi suhteen joka voisi auttaa sua parempaan tulokseen. Joku pikkujuttu voi olla syynä ettei natsaa, en tiedä onko näin mut joskus voi olla. Esim:Tapasin itse tosi mukavan kaverin mut se alkoi ensi tapaamisella heti puhua exstään. big mistake! Sitten oli et soitteli liikaa jatkuvaan, mikä niin alkuun tuntuu liialle takertumiselle. pitää antaa toiselle aikaa. Sit puhui 2mielisiä juttuja jotka koen monen muun lailla totaalisina romantiikan tappajina. Eri asia on puheet sitten jos suhde on edennyt tietylle tasolle.

• juujoojuu

Haha, miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia nettideittailussa ellei ole todellinen Adonis.

• ojipfsojifsdaljkfdsk

nettideittailu on naisille ehkä toimiva ratkaisu, mutta miehelle siitä ei ole mitään hyötyä.

• moniongelmaisille:

Eikä adoniksellakaan ole mahdollisuuksia.
      Sillä silloin herää epäilys: miksi hyvännäköinen mies joutuu etsimään seuraa netistä eikä löydä sitä reaalielämästä? Mielenterveysongelma?

• römpsäritariässä

15 vuotta sitten täällä. että älä kitise.

• misogyynikko

mäkin vihaan naisia.

• Retu1234

Mä rakastan mun miestä, joka oli 30-vuotias täysin kokematon tavatessamme. Tavattiin netissä deittipalstalla, ensin juteltiin, huomattiin, että jutut kohtaa, ajatusmaailma, arvot samankaltaiset, tavattiin, vielä uudelleen, PAM, rakastuttiin. Ihmettelin kun mies oli niin ujonoloinen ekoilla tapaamisilla. Alussa jo osasi kyllä silitellä ja hyväillä kasvoja, selkää jne. Kun suutelin eken kerran, ihmettelin, kun mies oli niin hämillään. Kertoi mulle hirveästi häpeillen myöhemmin, että ei ole ollut koskaan naisen kanssa.

Siitä se alkoi. Oli ihanaa opettaa häntä. Nyt ollaan 33-vuotiaita ja seksimme on loistavaa!

Älkää miehet ajatelko että kokemattomuus on huono asia! Voipi olla että kohdalle osuu nainen, joka arvostaa sitä. On ihan tarpeeksi playboy-tyyppisiä miehiä. Niitä saa kuka vaan nainen jolla on vähänkin ulkonäköä. Mutta mitä niillä sitten tekee, kun on sängystä noustu? Ei niin mitään.

• 50794547

Kiva kuulla, että joskus on tapahtunut noinkin! Onnea teille!

• uuninpankollalämmim

juupa juu. taitaa joku vässykkä äijä kirjotella näit juttui. päiväuniaan tänne kirjoittaa. peräakmmarinpoika.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      51
      1439
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      169
      1234
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1067
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      1002
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      207
      942
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      12
      902
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      54
      838
    8. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      28
      809
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      802
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      775
    Aihe