Haluaisin "nostattaa" peppuani korkeammalla ja kiinteyttää sitä. Olen katsonut mm. VelaShapen tuloksia, mutta ne eivät näytä kyllä mitenkään kiinteyttävän ihoa (ainakaan kuvista päätellen). Mitään pakaraimplanttejakaan en tahtoisi. Mikä siis neuvoksi?
Ja tarkoitan nyt muuta kuin urheilua. Olen hoikka ja urheilen kyllä, mutta haluan saada pepun mahdollisimman nopealla tavalla paremman näköiseksi.
Pepun kiinteytys ja kohotus
3
1043
Vastaukset
- 6789hjnmkl,
Minulla on sama tavoite, en vain tiedä mitä tehdä :)
- Pöpö456
http://www.laihduttamaan.net/videot/6-minuutin-pepputreeni , joka päivä ku noita tekee nii muutaman viikon jälkeen näkyy jo tuloksia.toimii ainakin mulla ja olen myöskin muuten laiha, mu8tta peppu on ongelma alue tai oli:))
- Holae
Kuulin että sen pitäisi myös auttaa että menet selällesi makaamaan, laitat toisen jalan korkeammalle..esim rappusen päälle ja siitä nostat itseäsi ylös monia kertoja. Eli yksi jalka rapun päälle, toinen siihen viereen ja siitä nostat peppua ja alakroppaa ylöspäin, n.15min ajan aina jalkaa vaihdellen. Kuulemma toimii parhaiten kaikista ja auttaa myös selluliittiin. Omakohtaista kokemusta ei ole, koska olen laiska enkä jaksanut odottaa tuloksia, vaikka niitä pitäisi tullajo parin viikon sisään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721954
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,761412Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821374Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101107Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391026Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!209951- 94814
- 38795
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755