Kemin S-rauta

Palautelaatikko!!!

Kauan sitä odotettiin ja iloittiin, kun tuotevalikoima laajenee... mutta omat kokemukset kyseisessä liikkeessä asioinnista on kaikkea muuta kuin positiivisia.

Ensinnäkin palvelua ei meinaa saada, sitä tarvitessa. Myyjiä on aivan liian vähän, puoli tuntia joutuu odottamaan, jotta saa yhden vaivaisen maalipurkin sävytettyä. Siinä sitten kuuntelet, kun myyjä juttelee palveltavan asiakkaan kanssa mukavia, vaikka itse asia on jo hoidettu, tosi kiva. Siinä on sitten itse jo niin kärttyinen, että kun se myyjä vihdoin tulee palvelemaan, niin hän saa sitten kyllä kuulla kunniansa.

Tuota maalini sävytystä odotellessa, huomasin, että eipä siellä kovin koulutettua ole muutoinkaan kaikki myyjät. Toisen asiakkaan kysyessä jostain tuotteesta sen käyttösoveltuvuutta, otti myyjä kyseisen purkin kouraan, luki purkin kyljen läpi ja totesi "Kyllä tää varmaan käy". Noh tuon päätelmän olisi varmaan voinut tehdä asiakas itsekin, ilman myyjän "ammattitaitoista" apua. Minua palvellut myyjä sitten kertoikin, että kaikki myyjät eivät osaa sävyttää esimerkiksi niitä maaleja ts. eivät uskalla käyttää sitä konetta. Siis häh, saappa sieltä sitten palvelua, jos kaikki myyjät eivät osaa tai eivät edes halua osata suorittaa kaikkia tarvittavia myyntiin liittyviä toimenpiteitä. iinähän sitä odottelua tulee sitten entisestään, kun ensin odotat apua joltain myyjältä ja hän sanookin sitten, että minä en osaa, kysy tuolta toiselta, joka palveleekin sitten jotain toista asiakasta ja taas odotat omaa vuoroasi.

Toiseksi ne hinnat, aivan järkyttäviä hinannousuja sellaisissa tuotteissa, joita meilläkin on toistuvasti ostettu Prisman rautapuolelta. Toki tiedän, että kyseessä ei ole enää sama liike, mutta en olisi uskonut noin suuria hinnan korotuksia. Maalin sävytyskin on 5 euroa kalliimpi S-raudassa kuin Prismassa. Ja täysin sama pensseli maksaa puolet enemmän kuin Prismasta aikanaan ostettu. Tarkkailkaapa itse noita hintoja...

Ja kolmanneksi, jos ja kun kerrankin saat sen haluamasi tuotteen haettua ihan ilman myyjän apua niin eiköhän kassalla ole sitten kilometrin mittainen jono ja YKSI kassa. Ja se takuulapun kopioiminen jokaiselle asiakkaalle vielä hidastuttaa sitä jonon etenemistä entisestään, eikö siihen voisi keksiä jonkin paremman systeemin!!?

Tähän astisten kyseisessä liikkeessä asiointien jälkeen olen kyllä todella pettynyt. Ei ne hienot puitteet takaa sitä asiakastyytyväisyyttä, kyllä se on se asiakaspalvelu, kohtuulliset hinnat ja asioinnin sujuvuus. Hiiteen koko S-rauta ja takas se Prisman rautapuoli. Minä kyllä mielummin kannatan sitten pienempiä paikallisia yrityksiä (joilla usein saattaa olla hieman kalliimmat hinnat), kuin maksan maltaita niille isoille firmoille, joilla luulisi olevan varaa myydä tuotteet vähän edullisemminkin.

Ja missä on se palautelaatikko, johon näistä epäkohdista voisi antaa pikkasen palautetta niille päättäville herroille, kysyn vaan? Ei ole näkynyt...

29

2167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pujujähis

Mihin sulla oli sellanen kiire ****na soikoon ! Oliko perjantai tai jotain ? Tai vaimolla kuukautiset ? Se joka omaan kotiin tahtoo hyvää antaa sille aikaa ja ajatusta. Ja jaksaa jonottaa eikä huutamalla honottaa :)

• Unnah Anumemah

Jos tosiaankin kyse vain maaleista ja pensseleistä, niin kuin pitkässä vuodatuksessasi tuot usein esiin. Olet väärässä kaupassa. Itse ostanu aina maalit, lakat,ohenteet, sutdit ja pensselit asiantuntija liikkeista. Kaikki mikä kuuluu sisustamiseen, niin kannattaa kiertää kaukaa mokomat S- ja K-raudat. Heidän sapluunoilla kohta jokaisen keittiö tai olohuone on saman näköinen.

• ertgfdhtrgf

Menkää hyvät ihmiset Keminmaan Agrimarketiin. Sieltä saa samoja tavaroita halvemmalla ja on palvelul kohdillaan!!!

• hfyeikdj76543

Älkää hyvät ihmiset menkö tähän provoon, varmaan joku evätty työnhakija -ei muuta. Rauha hänén sielunelämälleen näin jälkikäteen. R.I.P:

• just joo
      • HÖH,höh

Hei, kyse oli S-raudasta ei Prismasta. Eiköhän palaute kuulu S-raudalle.

• Palvelu pelaa
        HÖH,höh kirjoitti:

Hei, kyse oli S-raudasta ei Prismasta. Eiköhän palaute kuulu S-raudalle.

Samaa konsernia ovat.
        Mutta miksi vikistä heti jos et saa just minsan sisällä omaa "piikaa" nenäsi eteen passaamaan ja palvelemaan. Aina sam vikinä, kun mikään ei kelpaa kun ei ole se YKKÖNEN asiakasvalikossa!

• Jonne_92

Eikös S-rauta kuulu arinaan? Eli agrimarketissa, kodin terrassa sun muualla hinnat ovat samat (toki tarjoukset vaihtelevat). Ja se pisti miettimään lisäksi että jos hinnat jo valmiiksi hirvittää niin kuinka olet valmis maksamaan pienemmille yrityksille vielä tyyriimpää hintaa? :D Aika huvittavaa, tietämättä hintaluokkia..

• äs-rauta

Voi jumalauta, mitä urpoja. Koko se saatanan S-rauta ja Prisma on ARINAN alaisia, niin eiköhän se palaute silloin anneta Arinalle. Ja sieltä se ohjautuu oikeille ihmisille. Tai jos on niin kovaa tekstiä tulossa, niin mene hyvä ihminen sinne äs rautaan tai Prisman infoon ja vie sinne lappu, missä on palaute.

herrajumala, istut koneella päivät niin etkö googlella löydä palautelomaketta, että saat haukkua äs-rautaa????

• JKoo*

En saanut minäkään palvelua. Puolisentuntia pyöriskelin siellä ja kattelin terassin käsittely aineita, eipä saanut myyjää kiinni sävyttämään sitä. No menin sit K-Rautaan ja palvelua tuli heti.

• Höpö höpö!

No nyt jotenkin toimii K-Raudan palvelu kun omistaja vaihtu, mut ei sitä ennen! Miespuoleiset myyjät makas talomyyntipuolella koivet tiskillä, keikutellen sitä konttuurituoliaan, ja kattomalla asiakasta kun halpaa makkaraa.

• Maalipurkin ostaja

minä ainakin olen saanut palvelua Kemin S-Rsudasta ja olen jo asioinut monta kertaa. tietty kun siellä on asiakkaita paljon niin olen joutunut odottamaan vuoroani. Aina kuitenkin on palveltu. Ei jokaiselle asiakkaalle varmasti yhtäaikaa myyjää löydy. Kiitos S-raudan tytöille erittäin hyvästä palvelusta:)

• ent asiakas

S-Rauta kuulemma lopettaa huonon kysynnän takia jo näinkin pian suurempien tappioiden välttämiseksi.

• Kiinnostunut 2

Mitäs nyt moista olet kuullut? Vastahan toi aloitti.

• Habaneero

Ite olen kerran käyny uudessa S-marketissa. Olin katsomassa wc:n kalusteita, odottelin pienten lasten kanssa 15minuuttia ja yritin katsella myyjiä että saisko vastauksia kysymyksiin mutta ketään ei näkyny. Lähin lätkimään.

• Harmittaako?

Kuules Habanero,

Kannatta varmaan mennä S-rautaan sitä vessanpyttyä ostaan. S-marketista niitä tuskin löytyy saati R-kioskilta. Ressukka!

• Habaneero
        Harmittaako? kirjoitti:

Kuules Habanero,

Kannatta varmaan mennä S-rautaan sitä vessanpyttyä ostaan. S-marketista niitä tuskin löytyy saati R-kioskilta. Ressukka!

No tietty harmittaa, ko olis ollu läjä rahaa taskussa, mut ei kellekään kelvannu Kemissä. Ajoin sitte Tornioon Lakkapääle, sieltä löyty porukkaa jolle raha kelpasi.

• HomerW.

Tottakai saa, mutta saa sitä olla eriäviäkin mielipiteitä. Olen saanut S-raudassa ihan hyvää palvelua ja kohtuu ajassa. Se on minun mielipiteeni, piste. Jos olet eri mieltä niin senkus olet. Teen itse arvioni asiakaspalvelun tasosta ja kestosta. Se että joku muu on voinut saada mielestään huonoa palvelua on vain hänen oma arvionsa. Se ei voi ollakaan kenenkään muun.

• näin on1

Joo kyllä on huonoo palveluu,ite kyselin ikkunoista tarjousta eka kerralla otettiin sähköposti osoite mihin tarjous lähetetään viikon ootelin ei kuulunu mitään,toisen kerran jätin puhelin numeron ja taas ootelin viikon edelleenkään ei mitään.Marssin toiseen kauppaan ja sain tarjouksen ja kymmenen ikkunaa 4ssä päivässä.

• Masa

Palvelu on Neuvostoliiton tasoa. Syy on ihan selvä. Myyjiä ei kiinnosta auttaa asiakkaita, koska se ei vaikuta heidän palkkaansa. Sama palkka juoksee, vaikka juttelisi tuttaviensa kanssa. Kauppiasta ei ole, joka patistaisi myyjiä palvelemaan. Samasta syystä osastonhoitajaa ei kiinnosta kaupan tuotto. Oletteko käyneet Kemin Väri- ja Tapettikaupassa? Mitä mieltä olette olleet palvelusta? Ainakin ennen toimi.

• HomerW,

Se on hyvä, että on kilpailua. Jos jokin ei natsaa eikä miellytä, niin voi vaihtaa asiointipaikkaa. Markkinatalous jyrää.

• Kylppäri

Tänään menin s rautaatn kemissä paksun lompakon kanssa aikeissa ostaa uuteen kylppäriin tarvikkeet Aina kyprokista kaakeileihin asti ja kaikki mitä siihen välille tulee kalusteet. Odottelin ja keirtelin n45 min liikkeessä saamatta palvelua vaikka olin ainoita asiakkaita tuohon aikaan. 2 myyjää raatas mukavia 1 asiakkaan kanssa ja kattelivat katalogeja yms.. alko niin vituttaan, että lapoin jo kärryssä olleet tavarat takas hyllyyn ja huomenna painun k-rautaan sieltä ainakin saa palvelua, enkä enään jalallanikaan astu s-rautaan arviolta ko yrityksen huonosti koulutetut myyjät tekivät firmalleen 2 tonnia tappiota tänään jättämällä palvelematta kuluttajaa.

• Ei sen kummempaa

palvelu ole k-raudassakaan. Olisit menny henkilökunnan pakeille, kun usein asiakkaat haluavat itse toimia ostoksiensa kanssa, ja myyjä tuntee tunkeutuvansa asikkaan varpaille jos menee kysymään asiakkaalta haluaako tämä apua.

• sverigerules

ihanan maton ostin 5 minsitten ihastuttava poika möi älkää möllätkö!

• huhhhuuhhuuu

kävin s-raudassa asiomassa ja tarvitsin ehdottomasti myyjää. muutaman sieltä kopeista pongasin mutta kaikki olivat varattuja, kuka puhelimessa ja kuka tietokonetta näppäili eikä ympärilleen nähny....
      siirryin k-rautaan. siellä sama tilanne, ei yksikään myyjä vilkaissu.....
      seuraavaksi värisilmä, siellä kuulin jonkun sisustusmyyjän puheen asiakkaan kanssa, mutta en tietenkään häirinnyt. näin kaksi hyllyttäjää joita kohti lähdin menemään. molemmat suorastaan juoksivat pakosalle johonkin takahuoneeseen.
      kiitos ja näkemiin, lähdin tornioon ja sain sieltä tarvitsemani!

• Ei ikuna enää kemiin

Noon vissiin niin masentuneita sielä Kemissä, etteivä jaksa palvella. Tervetuloa Tornioon, täällä palvelu pelaa ainakin Värisilmässä ja Väriraitissa.

• gasgsadasdf
        Ei ikuna enää kemiin kirjoitti:

Noon vissiin niin masentuneita sielä Kemissä, etteivä jaksa palvella. Tervetuloa Tornioon, täällä palvelu pelaa ainakin Värisilmässä ja Väriraitissa.

Jaa pelaa vai? Ei se ainakaan Tornion L-raudassa pelaa joten turhaa puhetta. Noon vissiin niin itteään täynnä sielä Torniossa, ettei raha kelpaa.

• Tää on tätä..

Yritetään haukkua toista butiikkia että toinen sais lisää asiakkaita.

• VeneiIijä

Mistähän johtuu teillä jotka ette ole saaneet palvelua?
        Itse olen asioinut useinkin kaikissa moittimissanne liikkeissä ja saanut asianmukaista palvelua, vaikka myyjä(t) tiennyt etten sillä kertaa edes osta mitään, kysellyt neuvoa ja tiedustellen tarvehankinnoista.
        Erityisesti Kemin Väri-Piste saa kiitosta hyvistä neuvoista ja palvelualttiudellaan.
        S-rauta nykyään tulee hyvänä kakkosena. K-rauta ei edelleenkään pysty tarjoamaan palvelua, heitä kiinnostaa vain suurrakentajat ja heidän kauttaan sovitut pakettiasiakkaat? Mutta palvelua saanut kyllä sieltäkin, kunhan sen myyjän saa ensin kiinnostumaan millä asialla liikun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe