Postitan saman postauksen tännekin, kun tuo "pienikokoisten muoti ja pukeutuminen" taitaa olla lähes kuollut palsta:
Minua taas luultiin ainakin muutaman vuoden nuoremmaksi. Mielelläni näyttäisin edes parikymppiselle, ikä siis lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä. Olen vain 152-cm pitkä, hoikka ja siro, pienet rinnat. Naisellinen lantio kapea vyötärö minulla tosin on, siksi en löydä IKINÄ hyvin istuvia housuja... Yritän pukeutumisessani korostaa siroutta, en siis pukeudu telttoihin vaan melko tyköistuviin vaatteisiin, yritän korostaa vyötäröä ja jalkoja (mielestäni parhaat puolet ulkonäössäni).
Pukeudun kuitenkin tällä hetkellä varmaan turhan tyttömäisesti enkä niinkään naisellisesti. Tykkään käyttää paljon lyhyitä hameita tai shortseja, molempien edellämainittujen kanssa värikkäät/kuviolliset sukkahousut tai polvisukat ja ballerinat. Ehkäpä korkokengät tai korolliset saappaat toisivat vähän lisää naisellisuutta pukeutumiseeni?
Olen myöskin aivan äärimmäisen laiska meikkaamaan, ehkä meikitön olemuskin nuorentaa? Jos joku osaa neuvoa hyviä kosmetiikkamerkkejä jotka eivät allergisoi, niin saa vinkata! Minulla on vyötärömittaiset hiukset, niitä en kyllä ala leikkaamaan vaikka se toisikin lisää ikää tai naisellisuutta tyyliin. Vaikka aina välillä haluaisinkin sellaisen supernaisellisen ja muhkean polkkatukan. Hmm.
Naisellinen pukeutuminen
2
317
Vastaukset
- Vähän vinkkejä
Minun korviin tekstisi perusteella kuulostat ihan Peppi Pitkätossulta.
Hiuksia voisi vähän lyhentää, ei tarvitse tehdä mitään dramaattista muutosta. Kampaaja osaisi varmasti löytää hyvän mallin säilyttäen hiukset kuitenkin pitkinä. Onko hiuksissasi väriä? Jos et halua värjätä hiuksiasi, niin raidat voisivat raikastaa ilmettä.
Voisit siirtyä tyttömäisistä vaatteista naisellisempiin vaatteisiin. Nyt syksyn tullessa kaupat on pullollaan erilaisia saappaita, joista varmasti löydät mieleisesi koroilla tai ilman. Villakangastakki on aina tyylikäs, mutta voisi myös hieman vanhentaa sinua. Sellainen takki ei myöskään kadota muotojasi ja sen kanssa sopii hyvin saapikkaat ja kuviolliset sukkahousut. Varmista myös, että kuviolliset sukkahousut eivät ole liian tyttömäiset.
Voit kysellä kosmetiikkamyyjiltä meikkejä, jotka ovat allergiatestattuja. Lumenella sellaisia löytyy ainakin. Eikä sinun tarvitsisi varmaan mitään sotamaalausta alkaa laittamaan, ripsiväri, hiven poskipunaa ja hyvä kulmakynä tekee jo kasvoille ryhdikkyyttä. :) - Cosechan verkkopuoti
Ihan vinkkinä, että lokakuun alussa avataan Cosechan verkkopuoti, joka on nimenomaan naiselliselle naiselle. Kaikki tuotteemme on 100 % suomalaista käsityötä. Korkeat vyötäröt vaatteissa, kuten hameissa ja mekoissa ovat meille se kaiken alku.
Hieman alustusta saat Facebookista sekä blogista:
https://www.facebook.com/pages/Cosecha/139648206122912
http://cosechanverkkopuoti.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338546Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4367224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647