sellaisen kaa, jonka kanssa musamaku ei natsaa siisniinku ollenkaan yhteen(yks tykkää esimerkiks Kingston Wallista ja toiselle Lautri Tähkä on jumalasta seuraava)? Jos pystyisit, niin kuin kauan kestäisi ennen kuin tulisi ensimmäinen kunnon matsi musiikista?
Pystyisitko seukkaamaan
61
134
Vastaukset
- minäkö se oon
Entä sellaisen kaa, joka ei kuuntele musiikkia ollenkaan eikä omaa minkäänlaista sävelkorvaa?
Helposti, mutta kuinka kauan sellainen kestäisi minua...?
Tota... Sitä vaan että... Tykkääkö sellainen musiikista tai inhooko se kenties musiikkia?- minäkö se oon
Genio.Mente kirjoitti:
Tota... Sitä vaan että... Tykkääkö sellainen musiikista tai inhooko se kenties musiikkia?Riippuu asumismuodosta. Kerrostalossa voisi käydä vaivihkaa hiljentämässä ääntä. Kuvittelen kaikkien, jotka kuuntelevat musiikkia, kuuntelevan sitä täysillä.
Ei musiikki herätä intohimoja suuntaan eikä toiseen - melko neutraali asia sävelkorvattomalle. minäkö se oon kirjoitti:
Riippuu asumismuodosta. Kerrostalossa voisi käydä vaivihkaa hiljentämässä ääntä. Kuvittelen kaikkien, jotka kuuntelevat musiikkia, kuuntelevan sitä täysillä.
Ei musiikki herätä intohimoja suuntaan eikä toiseen - melko neutraali asia sävelkorvattomalle.Musan kuuntelun volyymi on ainakin minulla sidottuna aika vahvasti humaltumisasteeseen. Selvinpäin on tarkempi kuulo, eikä nuppien kaakkoon vääntäminen ole niin tarpeellista.
Musiikki neutraali? Herättääkö matematiikka voimakkaita intohimoja?- minäkö se oon
Genio.Mente kirjoitti:
Tota... Sitä vaan että... Tykkääkö sellainen musiikista tai inhooko se kenties musiikkia?Nyt muistinkin, että Anna Eriksonit ja Seija Simolat ovat kuin itkuun purskahtamaisillaan. Ei siis hyvä asia.
- minäkö se oon
Genio.Mente kirjoitti:
Musan kuuntelun volyymi on ainakin minulla sidottuna aika vahvasti humaltumisasteeseen. Selvinpäin on tarkempi kuulo, eikä nuppien kaakkoon vääntäminen ole niin tarpeellista.
Musiikki neutraali? Herättääkö matematiikka voimakkaita intohimoja?Jos tarkoitat matematiikalla numeroita, niin ei. Jos logiikkaa, niin kyllä.
minäkö se oon kirjoitti:
Nyt muistinkin, että Anna Eriksonit ja Seija Simolat ovat kuin itkuun purskahtamaisillaan. Ei siis hyvä asia.
Mä oon muuten joskus saanut lyhyen aikaa sellaisia pakollisia kännisyöttöjä a'la Anna Eriksson yms... Onneks oli aina oma mp3 soitin mukana...
minäkö se oon kirjoitti:
Jos tarkoitat matematiikalla numeroita, niin ei. Jos logiikkaa, niin kyllä.
Numeroillahan sen logiikan voi parhaiten havainnoillistaa. Toki numeroillakin voi tehdä helposta asiasta vaikean. Niin kuin logiikallakin...
Mie en tykkää logiikasta. Sellainen elämän välttämätön paha, mikä on joskus tarpeellinen väline saadakseen toinen ymmärtämään mitä on sanomisillaan tarkoittanut.minäkö se oon kirjoitti:
Riippuu asumismuodosta. Kerrostalossa voisi käydä vaivihkaa hiljentämässä ääntä. Kuvittelen kaikkien, jotka kuuntelevat musiikkia, kuuntelevan sitä täysillä.
Ei musiikki herätä intohimoja suuntaan eikä toiseen - melko neutraali asia sävelkorvattomalle.Mut tiedätkö? Mietin tässä vähän ja tulin siihen tulokseen, että paljon parempi kun ei ole musiikkimakua ollenkaan, kuin p*ska musamaku. Sellaisen kans pärjäis paremmin.
Genio.Mente kirjoitti:
Mä oon muuten joskus saanut lyhyen aikaa sellaisia pakollisia kännisyöttöjä a'la Anna Eriksson yms... Onneks oli aina oma mp3 soitin mukana...
Mut kyllä Pepe saa naisenkin kyyneliin. En vaan voi sille mitään. Oli sitten jonkun mielestä kuinka romanttista musiikkia tahansa :\
- tikru..
Pystyisin ihan hyvin. Ei meilläkään kaikki musamaku natsaa yhteen toisen puoliskoni kanssa, mutta ei siitä ole ainuttakaan riitaa syntynyt. Löytyy kuitenkin sitäkin sorttia, jota kumpikin tykkää kuunnella jopa yhdessä.
Minä en pystyis seukkaamaan paskaa musaa kuuntelevan kans. Ensimmäiset kalsonkikännit paskaa musaa kuuntelevan kanssa menis vielä jotenkin alkuhuumassa, mutta seuraavien kalsonkikännien aikana saattaisi alkaa verisuonet päässä pullistumaan, jos alkais tulla pakkosyöttönä jotain Jari Sillanpäätä, Lauri Tähkää tai Anna Erikssonia...
- tikru..
Genio.Mente kirjoitti:
Minä en pystyis seukkaamaan paskaa musaa kuuntelevan kans. Ensimmäiset kalsonkikännit paskaa musaa kuuntelevan kanssa menis vielä jotenkin alkuhuumassa, mutta seuraavien kalsonkikännien aikana saattaisi alkaa verisuonet päässä pullistumaan, jos alkais tulla pakkosyöttönä jotain Jari Sillanpäätä, Lauri Tähkää tai Anna Erikssonia...
Tällaista mä vähän ounastelinkin. :-)
- vau...
Genio.Mente kirjoitti:
tästä tuli todella herkulliset mielikuvat....
vau... kirjoitti:
tästä tuli todella herkulliset mielikuvat....
Heh... Kuvittele mun ilmeet siinä tilanteessa...
- näi o
Virtuaaliseukkaaminen onnistuu, mutta irl saman katon alla ei onnistuisi ilman että toinen tai molemmat tulee hulluksi.
Emmie tiiä. Toi virtuaaliseukkaaminenkin olis vähän hankalaa. Ei sitä loputtomin jaksa höpöttääkään virtuaalisesti. Kivaa laittaa vaikka välil musaakin soimaan kesken höpöttämisien...
- näi o
Genio.Mente kirjoitti:
Emmie tiiä. Toi virtuaaliseukkaaminenkin olis vähän hankalaa. Ei sitä loputtomin jaksa höpöttääkään virtuaalisesti. Kivaa laittaa vaikka välil musaakin soimaan kesken höpöttämisien...
Niin mutta ei tarvi kuunnella sen toisen laittamia linkkejä, vaan olla vaan tykkäävinään. Virtuaaliseukkaamisessa voi muutenkin mennä siitä mistä aita on matalin, jos ei ole tarkoituskaan tavata.
näi o kirjoitti:
Niin mutta ei tarvi kuunnella sen toisen laittamia linkkejä, vaan olla vaan tykkäävinään. Virtuaaliseukkaamisessa voi muutenkin mennä siitä mistä aita on matalin, jos ei ole tarkoituskaan tavata.
Ei virtuaalissa mitään aitoja ole...
Oiskohan mennyt viikko tai kaks siitä kun muutettiin saman katon alle. Kyllähän se kieltämättä aluksi ja joskus myöhemminkin vitutti, kun "kalliit" stereot seisoo nurkassa tyhjän panttina, mutta niin sitä on vaan vuosien saatossa joten kuten tottunut kuunteleen musiikkia luurit päässä. Viimeksi varmaan 5 vuotta sitten meinasin (omassa pienessä mielessä) teatraalisesti kantaa ämyrit pihalle ja pilkkoa kirveellä saunapuiksi.
Jos tuosta nyt jotain hyvää pitää keksiä, niin eipä ole enää tarvittunut rahaa "tuhlata" stereoihin....Genio.Mente kirjoitti:
Sä ootkin aika sitkeä sissi omassa avioliitossa...
Kunhan toi autotalli joskus valmistuu, niin roudaan stereot sinne...
Richartti kirjoitti:
Kunhan toi autotalli joskus valmistuu, niin roudaan stereot sinne...
Siellä sit voi luukuttaa täysillä, vedellä kalsonkikännejä ja palstailla rauhassa...
Genio.Mente kirjoitti:
Siellä sit voi luukuttaa täysillä, vedellä kalsonkikännejä ja palstailla rauhassa...
Sitten siinä käy niinku muutamalle tuttavalle, että eräänä iltana tallista saapuessaan talo on tyhjä :)
Musa-aiheen innoittamana vähän selailin Youtube ja löysin tälläsen:
http://www.youtube.com/watch?v=quH_vUCdy2o
On se ihme ikiliikkuja toi klasu :)Richartti kirjoitti:
Sitten siinä käy niinku muutamalle tuttavalle, että eräänä iltana tallista saapuessaan talo on tyhjä :)
Musa-aiheen innoittamana vähän selailin Youtube ja löysin tälläsen:
http://www.youtube.com/watch?v=quH_vUCdy2o
On se ihme ikiliikkuja toi klasu :)Äläsny! Silloin alkaisi sinullakin Elämä...
Genio.Mente kirjoitti:
Äläsny! Silloin alkaisi sinullakin Elämä...
Mä voisin kertoa detaileja tuosta elämästä, on sitä tullut jo vuosikausia suunniteltua. Tänään viimeksi tsekkasin kaikki mielenkiintoiset työpaikkailmoitukset. Helsingissä ja Oulussa ois auki sellaiset paikat, että työkokemuksesta ei pitäis ainakaan jäädä kiinni. Toisaalta joku vuoden ulkomaan komennuskaan ei tuntuis hullummalta ajatukselta, tuollaiseenkin voisi olla ihan hyvät saumat tällä hetkellä...
Genio.Mente kirjoitti:
Äläsny! Silloin alkaisi sinullakin Elämä...
No mut on sitä oltava muutakin Elämää kuin musa, vaikka sillä voi korvata väliaikaisesti vähän kaikkea :)
- Erkki Tuomio&
Samanlainen musiikkimaku voisi olla edellytys vain. jos musiikki olisi niin tärkeässä asemassa elämässä, että sitä pitäisi jotenkin harrastaa yhdessä. Kuulokkeet on keksitty, joten musiikkia voi hyvin kuunnella vaikka samaan aikaan samassa huoneistossa, jos on tarve. Pitkät matkat autossa on jonkinlainen haaste, mutta yleensä kai jonkinlainen ratkaisu on löydettävissä.
Samansuuntainen maku esim. ruuan suhteen on mielestäni paljon oleellisempi.Ruoan suhteen? Mulle taas sillä ei ole mitään väliä. Kyllä mä omat sapuskani itselleni laittaa osaan. Ja juuri sen makuiset, mistä itse pidän.
Mut toi olis paha, jos naisesta ei ruoanlaittoon olis. Mitä h*elvettiä sellaisella tekis...?- Erkki Tuomio&
Genio.Mente kirjoitti:
Ruoan suhteen? Mulle taas sillä ei ole mitään väliä. Kyllä mä omat sapuskani itselleni laittaa osaan. Ja juuri sen makuiset, mistä itse pidän.
Mut toi olis paha, jos naisesta ei ruoanlaittoon olis. Mitä h*elvettiä sellaisella tekis...?"Ruoan suhteen? "
No, tällainen panos/tuotos-suhteen ajattelu on mun elämänfilosofiani peruspilareita. Ruuan tekeminen kahdelle on osapuilleen yhtä helppoa kahdelle kuin yhdellekin. Joten kivaa, jos voi kotona tehdä ja syödä hyvää ruokaa ja se maistuu toisellekin. Juomat taas on helppo valita jokainen oman maun mukaan.
"Mut toi olis paha, jos naisesta ei ruoanlaittoon olis. Mitä h*elvettiä sellaisella tekis...? "
Jos se kantais säkillisen rahaa kotiin joka päivä ja tarjoisi sitten sapuskat jossain, missä ammattilaiset kokkaisi. Joo, ei tule tapahtumaan kun ei ole tasa-arvo sellaista. Erkki Tuomio& kirjoitti:
"Ruoan suhteen? "
No, tällainen panos/tuotos-suhteen ajattelu on mun elämänfilosofiani peruspilareita. Ruuan tekeminen kahdelle on osapuilleen yhtä helppoa kahdelle kuin yhdellekin. Joten kivaa, jos voi kotona tehdä ja syödä hyvää ruokaa ja se maistuu toisellekin. Juomat taas on helppo valita jokainen oman maun mukaan.
"Mut toi olis paha, jos naisesta ei ruoanlaittoon olis. Mitä h*elvettiä sellaisella tekis...? "
Jos se kantais säkillisen rahaa kotiin joka päivä ja tarjoisi sitten sapuskat jossain, missä ammattilaiset kokkaisi. Joo, ei tule tapahtumaan kun ei ole tasa-arvo sellaista.Emmä pystyis seukkaamaan sellaisenkaan kans, jonka mielestä lonkero on The Juoma.
- Yrjö Okse
Erkki Tuomio& kirjoitti:
"Ruoan suhteen? "
Jos se kantais säkillisen rahaa kotiin joka päivä ja tarjoisi sitten sapuskat jossain, missä ammattilaiset kokkaisi. Joo, ei tule tapahtumaan kun ei ole tasa-arvo sellaista.Jos se ruoka on hyvää vain sun mielestä, niin kaadatko padan naisen niskaan?
- Erkki Tuomio&
Yrjö Okse kirjoitti:
Jos se ruoka on hyvää vain sun mielestä, niin kaadatko padan naisen niskaan?
Eihän toki hyvää ruokaa pois kipata. Minulla on niin iso vatsa että sinne mahtuu helposti kaksikin annosta. Hoikka, siro vartalo sopii naiselle, joten nainen voi hyvin silloin tällöin paastota.
Ei ole minulle mikään ongelma. - Mutta minun autossani kuunnellaan sitä kanavaa, josta minä tykkään ja niitä levyjä joita olen sinne ottanut, ja kumppanin auto on sit hänen valtakuntaansa. - Olen aika kaikkiruokainen musiikin suhteen, mutta toki se harmittaisi, mikäli minun musiikkimakuni ärsyttäisi kumppania silminnähden, eikä hän voisi siis joustaa.
Voi v*ttu! Radiostahan sitä p*skaa vasta tuleekin. Kukaan ei ole niille kertonut, että eri artisteilta löytyy muitakin kuin se yks The Biisi, minkä jotkut pisnismiähet ovat päättäneet nimetä The Biisiks. Ei jaksa...
Mun hermot ei kestäisi jotain nonstop Rihannaa tai jotain... Ei kestäisi edes pieninä annoksina.
Minkälainen ihminen muuten pitää Rihannan musaa hyvänä musana? En oikeastaan edes halua tietää. Ymmärrän kyllä, et jotku sen persettä ja tissejä kuolaa, mut se musa...?Genio.Mente kirjoitti:
Voi v*ttu! Radiostahan sitä p*skaa vasta tuleekin. Kukaan ei ole niille kertonut, että eri artisteilta löytyy muitakin kuin se yks The Biisi, minkä jotkut pisnismiähet ovat päättäneet nimetä The Biisiks. Ei jaksa...
Mun hermot ei kestäisi jotain nonstop Rihannaa tai jotain... Ei kestäisi edes pieninä annoksina.
Minkälainen ihminen muuten pitää Rihannan musaa hyvänä musana? En oikeastaan edes halua tietää. Ymmärrän kyllä, et jotku sen persettä ja tissejä kuolaa, mut se musa...?Olen varmaan joskus jotakin Rihannaa kuunnellut, mut en muista olenko pitänyt; todennäköisesti. - Joo, juuri tuollaisen erittäin heikkohermoisen hifistin kanssa voisi kyl olla tosi raskasta... ;)
xena-183 kirjoitti:
Olen varmaan joskus jotakin Rihannaa kuunnellut, mut en muista olenko pitänyt; todennäköisesti. - Joo, juuri tuollaisen erittäin heikkohermoisen hifistin kanssa voisi kyl olla tosi raskasta... ;)
Mutta mitä tekemistä Rihannalla on musiikin kanssa? Joo, se kuulostaa ehkä jollekin musiikin tapaiselle, mutta onko se sitä?
- Erkki Tuomio&
Genio.Mente kirjoitti:
Minkälainen ihminen muuten pitää Rihannan musaa hyvänä musana? En oikeastaan edes halua tietää. Ymmärrän kyllä, et jotku sen persettä ja tissejä kuolaa, mut se musa...?Niksi-Pirkka: Pikkuakuilla toimii vaikka taskunpohjassa jemmassa tuntikausia MP3-soitin radiolähetin-yhdistelmä, joka soittaa satunnaistoiminnolla hyvää musiikkia, jonka autosta voi "yllättäen" löytää "uutena" kanavana. Eikä ole mainoksia eikä rasittavia radiojuontajia.
Genio.Mente kirjoitti:
Mutta mitä tekemistä Rihannalla on musiikin kanssa? Joo, se kuulostaa ehkä jollekin musiikin tapaiselle, mutta onko se sitä?
Kannattaa ehkä tiedustella joltakulta sellaiselta, joka enemmänkin Rihannaa kuuntelee :) Täytyypä käydä Youtubessa katsomassa mitä biisejä hänellä onkaan.
xena-183 kirjoitti:
Kannattaa ehkä tiedustella joltakulta sellaiselta, joka enemmänkin Rihannaa kuuntelee :) Täytyypä käydä Youtubessa katsomassa mitä biisejä hänellä onkaan.
No Rihanna nyt tuli ekaks mieleen, kun se oli täällä eilen keikallakin ja sitä vähän siellä-täällä hehkutettiin.
Emmie ymmärrä kyllä Lady-Gagankaan fanittajia. Ok. Meneehän se siinä taustakla hiljaisella volyymilla. Silleen hissimusana, mut se Fanittaminen? Häh? Emmie vaan tajjuu...Erkki Tuomio& kirjoitti:
Niksi-Pirkka: Pikkuakuilla toimii vaikka taskunpohjassa jemmassa tuntikausia MP3-soitin radiolähetin-yhdistelmä, joka soittaa satunnaistoiminnolla hyvää musiikkia, jonka autosta voi "yllättäen" löytää "uutena" kanavana. Eikä ole mainoksia eikä rasittavia radiojuontajia.
Jep.. Hyvä vinkki...
Genio.Mente kirjoitti:
No Rihanna nyt tuli ekaks mieleen, kun se oli täällä eilen keikallakin ja sitä vähän siellä-täällä hehkutettiin.
Emmie ymmärrä kyllä Lady-Gagankaan fanittajia. Ok. Meneehän se siinä taustakla hiljaisella volyymilla. Silleen hissimusana, mut se Fanittaminen? Häh? Emmie vaan tajjuu...No Lady-Gagan olen ainakin nähnyt vahanukkena ;)
Minä kuuntelen ulkomaisista naisartisteista lähinnä Christina Aguileraa, Celine Dionia, Patricia Kaasia jne.xena-183 kirjoitti:
No Lady-Gagan olen ainakin nähnyt vahanukkena ;)
Minä kuuntelen ulkomaisista naisartisteista lähinnä Christina Aguileraa, Celine Dionia, Patricia Kaasia jne.Patricia on ainoa niistä, minkä kelpuutan. Eikä häneltäkään ihan kaikkea.
Genio.Mente kirjoitti:
Minkälainen ihminen muuten pitää Rihannan musaa hyvänä musana? En oikeastaan edes halua tietää. Ymmärrän kyllä, et jotku sen persettä ja tissejä kuolaa, mut se musa...?Mutta ylexillä esittelevät paljon kotimaisia uutuuksia ja se on mulla aina utossa auki, joskus kotonakin. Esim Rubik - World Around You.
Juu tiedän :) Et ehkä pidä äänestä, mut kuuntelele edes alkua pitemmälle.
http://www.youtube.com/watch?v=LTfKH7vNqdgGenio.Mente kirjoitti:
Emmie ymmärrä kyllä Lady-Gagankaan fanittajia. Ok. Meneehän se siinä taustakla hiljaisella volyymilla. Silleen hissimusana, mut se Fanittaminen? Häh? Emmie vaan tajjuu...Niin kyllä nämä Rihannan ja Gagan päihittää. 100-0. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=oFz7ZeMjcYc
- Tikru bändäri
Mullon musamaku sen mukaan, mikä bändi maamieseurantalolla esiintyy
ja ruodari on mun ikioma Nalle Puh - y.b..
No sanotaan, että n. 70%:sesti on pitänyt olla jotenkuten yhteneväinen musiikkimaku. Että voi kuunnella yhdessäkin musiikkia.Vähän hölmöä olis koko ajan luureja käyttää.
Mun mielestä samoista arteista diggaaminen ei ole mitenkään välttämätöntä. Kunhan toinen vaan pitää hyvästä musasta. Ei toisen osapuolen tarvitse välttämättä tykätä koko Stranglersin tuotannosta. Se ei välttämättä aukea ihan heti ja helposti, mutta siinä olis ihmettelemistä ja sulattamista, jos ei heidän tätä biisiä huonoksi sanoisi...
http://www.youtube.com/watch?v=00DFmi3x7tk&feature=relatedGenio.Mente kirjoitti:
Mun mielestä samoista arteista diggaaminen ei ole mitenkään välttämätöntä. Kunhan toinen vaan pitää hyvästä musasta. Ei toisen osapuolen tarvitse välttämättä tykätä koko Stranglersin tuotannosta. Se ei välttämättä aukea ihan heti ja helposti, mutta siinä olis ihmettelemistä ja sulattamista, jos ei heidän tätä biisiä huonoksi sanoisi...
http://www.youtube.com/watch?v=00DFmi3x7tk&feature=relatedOoops...!
Piti sanoa, että jos heidän tätä biisiä huonoksi sanoisi...Genio.Mente kirjoitti:
Ooops...!
Piti sanoa, että jos heidän tätä biisiä huonoksi sanoisi...Eihän tuota kukaan voi sanoa huonoksi. Minulle tulee mieleen siitä tanssiminen. Tanssiminen jonkun kanssa ja.. you know ;)
Mut ehkä täältä löytyy joku, joka ei voisi kuunnella tuota ollenkaan. En tiedä.
Kyllä nyt jonkun aikaa, mut kyllä se pitkässä juoksussa käy erottamaan, jos toinen tykkää latotansseista ja toinen festareista.
Ensimmäinen matsi tulee esim. jollakin pitkällä autoreissulla, jossa Jorma Kääriäinen tekee mieli kääriä autosta ulos.Kyllä nyt Jortsikkaa vielä jaksais, mut mieti jos koko automatkan joutuis kuunteleen jotain Britneyta... Painajainen...
Genio.Mente kirjoitti:
Kyllä nyt Jortsikkaa vielä jaksais, mut mieti jos koko automatkan joutuis kuunteleen jotain Britneyta... Painajainen...
Tota noin :) Ihan kerran olen Britney CD:n ostanut ja vähän sitä kuunnellut. Siis vähän. Britney onnistuu paremmin musavideoissa.
Miten se muuten on. Voiko sellaisen kanssa seurustella, joka katselee erillaisia musavideoita :DSxthsense kirjoitti:
Tota noin :) Ihan kerran olen Britney CD:n ostanut ja vähän sitä kuunnellut. Siis vähän. Britney onnistuu paremmin musavideoissa.
Miten se muuten on. Voiko sellaisen kanssa seurustella, joka katselee erillaisia musavideoita :DÖöö... Jäin just miettimään, että kuinkahan kauan sitä jaksais, jos olis joko Voice tai Mtv 24//7 auki...?
Juuei. Videot on joskus ihan ok, mut ei ne silti ole se juttu musassa...
http://www.youtube.com/watch?v=UDcfPZOBiowGenio.Mente kirjoitti:
Ööö... Jäin just miettimään, että kuinkahan kauan sitä jaksais, jos olis joko Voice tai Mtv 24//7 auki...?
Juuei. Videot on joskus ihan ok, mut ei ne silti ole se juttu musassa...
http://www.youtube.com/watch?v=UDcfPZOBiowMä en ole omalla kohdallani enää niin varma asiasta. Katselen lähes yhtä paljon kuuntelen. Kaiken lisäksi lyricsienkin satuttava edellisiin. Mut että jaksasinko kuunnella koko ajan Voicea tai katsoa mtv musaa? No en todellakaan
Art Brut, "Lost Weekend" (dir Alex de Campi)
http://www.youtube.com/watch?v=Z_IGqNoB4e
no kyllä sellaisen kanssa joka suhtautuu musiikkiin pääsääntöisesti viihteenä,
eli sitä on kiva kuunnella, sillä ei tarvitse yrittää päteä..
eli vielä selvemmin sellaisen, jonka suosikkimusiikkityyliä riittää kuvaamaan enintään kaksi sanaa; pop, rock, heavy, heavyrock, punk, punkrock jne...
koska mun mielestä niin musiikissa, kuin missä tahansa taiteenlajissa, mitä useammalla sanalla sitä pitää kuvailla, sen paskempaa se todennäköisesti on..
postcyberpunkrockhevimetalhardgorepoprockabillymurOlen naimisissa sellaisen naisen kanssa. Kohta ollaan 4 vuotta oltu eikä yhtäkään matsia musiikista. Kertoo varmasti siitä, että se ei oo meille kummallekaan kovin tärkeä asia.
- bravo bravi
Lauri Tähkän himokuuntelija olis aika paha rasti, mutta muuten asia ei kovin merkittävä ole. Poisoppimisprosessi pitäisi aloittaa pikaisesti :)
Aika karseeta on joku Rammstein, sitä ei voida kuunnella kyllä ilman luureja tässä taloudessa. Mä en valitettavasti voi sietää siltä kun kaksi biisiä, nekin vain kerran kuukaudessa tai harvemmin. Ensinnäkään se ei osaa laulaa yhtään (örisee) ja se musiikki repii hermoja. :-) Mut sitten löytyyhän tuolta kitara ja klassisemmalta puolelta yhteistäkin sekä rockin/metallin puolelta joitakin mitkä menee hyvin yksiin.
Sit taas mun suosikit, jotkut discon jumputukset ja Bruno Marsilaisen tyyppiset ei kolahda ukkeliin yhtään. Jne. mitkä ei kuulu suosikkeihin. Niinpä...
http://www.youtube.com/watch?v=nMDBU3D-WZg&feature=related
Sitä mikä miellyttää kummankin korvaa. Toki mulla on hyvät mahkut kuunnella päivisin omaa mielimusiikkiani sitten enemmän. Mä nyt aika harvasta musiikista muutenkaan suorastaan ärsyynnyn, kuuntelen jopa karaistakseni itseeni täältäkin monia linkkejä, mistä en normisti tykkää lainkaan.Liitän nyt vielä jotain hyvää ja kuunneltavaa. :-) Kingston Wall ja Lauri Tähkäkin muuten kuuluu tykättäviin. Mää olen enemmän Kingston Wallin kannalla ja toinen Tähkän.
http://www.youtube.com/watch?v=FpjX0m_V5N0&NR=1
Entwine. Someone to blame.
- elämä on
No ei se oikeastaan haittaa kun autossa,mutta siihenkin auttaa,että kuunnellaan mitä kuski kuuntelee. Jos (siis kun) ukko kuuntelee miun inhoamaa horrorsaastetta, sille iskee väliin klassinen/gospelnakki :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4221227- 641106
- 61842
- 61795
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18717Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100713- 72684
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 26653
- 60647