Minkälainen asunto alue on Kulmankylä(halvat asunnot)mikä on syy?
Kulmankylä
10
754
Vastaukset
- Olen asunut
Kulmankyläntien asuntoalue on tavallinen kerrostaloalue. Alueella ei ole mainittavia järjestyshäiriöitä. Tavallista porukkaa siellä asuu. Hinnan halpuus johtuu sijainnista ja kulkuyhteyksistä.
- Asunut usean vuoden
Mahtava paikka jos omistaa auton. Talvella teitä ei aurata lumesta kuin puolen päivän aikoihin, joten pyöräilijälle painajainen jos kulkee töissä aamulla. Rauhallista porukkaa, ei musiikin revittelijöitä joten yöt saa nukkua. Hyvä isännöinti.
- kulumankylä
aivan niin, jos omistat auton, mieluummin maasturin niin pääset sieltä töihin, jos töissä käyt. Ja tämä siis talvella. Muuten aikas ok, rauhallista menoa....
- Vinkelspy
Yli 5 min. matka lähimpään yökerhoon pudottaa vuokraa roimasti.
- meilläeiturhiaaurata
Jos tosiaan meinaat talvella päästä yhtään mihinkään, hanki tämä:
http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Traktorit-yli-200-hv/NEW-HOLLAND-TM-190---50-km-t/fgjcffba.html - Asun siellä.
Kulmankylä on rauhallinen ja mukava paikka asua. Talvellakin sieltä pääsee kulkemaan hyvin, vaikka aura tulisikin hieman myöhemmin, koska entiselle Eteläntielle pääsee melkein heti ja se aurataan ensimmäisten joukossa. Itsellä ei oo ollut mitään vaikeuksia. Julkinen liikenne kylläkin puuttuu, mutta keskustaan on lyhyt matka loppupeleissä.
- Anonyymi
Huono isännöinti (joku AVAK) kulmankyläntien kerrostaloasunnoissa, todella kallis, huonosti tavoitettavissa, saman palvelun saisi paljon halvemmalla.
- Anonyymi
Remonttikohteita, ylihintaisia, ei jatkoon
- Anonyymi
Mustalaiset siellä mellastaa.
- Anonyymi
On vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6102514Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4142001Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231900JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191506Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641478- 661412
- 1241223
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221020Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16968Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.18912