Miten tiellä muilla ujoilla on seurustelu/parisuhde sujunut? onko mahdollista ujon ja sosiaalisen ihmisen suhde? Oletteko ajan kuluessa ja vain harjoittelemalla oppineet kertomaan ja osoittamaan tunteenne?
Oon seurustellu kohta kolme kuukautta tosi ihanan ja rakastavan miehen kanssa.Hän on aika puhelias ja sinut itsensä kanssa. Minä taas huonon itsetunnon omaava ja ujo, vaikkakin olen nyt oppinut jo jonkun verran ihmisten kanssa jokapäiväisistä asioista puhumaan. Kaikki meni alussa hyvin kun juttelimme omasta elämästämme ja toiveistamme ym. silloin juttua riitti ja kaikki näytti hyvältä. Itsekkin pystyin puhumaan hänelle helpommin kuin kenellekkään ikinä. Mutta nyt kun olemme elämämme,toiveemme, tavoitteemme ym. käyneet läpi ei puhuttavaa oikein ole. Poikaystäväni sanoo että hänestä on rasittavaa aina kysellä minulta ja nyhtää puhetta ulos, hän haluaisi että omaehtoisesti kertoisin miltä minusta tuntuu ja mitä mietin? Mutta koska en ole koskaan tottunut tunteistani, mietteistäni kertomaan niin en sitä myöskään osaa. Tämä ahdistaa poikakaveriani paljon ja hän sitten luulee että en enää rakastakkaan häntä kun olen joskus hiljaa ja mietteissäni. Olen yrittänyt hänelle selittää tästä ujoudestani ja puutteellisista sosiaalisista taidoistani, mutta hän puheliaana ja sosiaalisena ihmisenä ei oikein ymmärrä vaikka väittää ymmärtävänsä ja antavansa aikaa. Nyt mulla on alkanu ahistaan tämä tilanne ja tuntuu että tämän minun ujouteni takia tämä suhde päättyy vaikka rakastan häntä ihmisenä mielettömästi, en vain osaa sitä ilmaista hänelle.... :(
ujous ja seurustelu
6
621
Vastaukset
En usko että olisi ongelmia tutustumisen jälkeen. Mutta en voi varmana sanoa, kun ei ole kokemusta. Ei ole ujolla miehellä vientiä.
- a2323
kyllä ujollaki miehellä voi olla vientiä..on naisia jotka vievät. Tosin ne ovat harvassa. Mutta alkuperäisen kysyjälle että tosiaan samat on ongelmat havaittu. Tunteiden ilmaisu on erittäin vaikeaa ja saa kuulla ihan suoraa että "pitäisi puhua enemmän". Yleensä löytyykin sitten joku muu syy minkä verukkeella erotaan vaikka se olisi se todellinen syy
- saf46tr4w
Mikään ei vituta enemmän itsessäni kun tämä hemmetin ujous, sen takia ei ole yhtään kaveria taikka koskaan ollut edes seurustelu kumppania. Ei koulua eikä töitäkään. Alkoholia en käytä niin ei pääse edes karkuun tätä maailmaa silläkään. Masennusta jatkuvasti ja ei kyllä kiinnosta mennä lääkärille/terapeutillekkaan mutta eihän mulla olis siihen varaakaan. Kotona odottelen sitä maailman loppua.
M22- so sad..
:((
- rsjdjdk
Naiselle ujous mikään ongelma ole.
Miehille menolippu 40v neitsyyteen, ellet käytä maksullisia.- rsjdjdk
esim. katso OP.
Yhhyy mulla on ihq poikkis jota rakastan oon ujo yhyy.... huoh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550