44:22 "Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi niinkuin pilven ja sinun syntisi niinkuin sumun. Palaja minun tyköni, sillä minä lunastan sinut."
Jesaja 44:22
Tässä on ainoa ehto, mitä Jeesus pyytää meiltä: "Palaja minun tyköni."
Mutta myöskin lupaus, jos joku tahtoo palata synnin tieltä Kristuksen parannettavaksi:"Sillä minä lunastan sinut."
Mitään muuta ulospääsyä ei synnistä ole kuin Jumalan armo Jeesuksessa Kristuksessa, sillä hänessä AINOASSA on syntien sovitus ja armahdus.
"Tänä päivänä, jos te kuulette Hänen äänensä, älkää paaduttako sydäntänne."
ANNA Jeesuksen sovittaa syntisi, niin saat armon ja pelastut.
"Palaja minun tyköni, sillä minä lunastan sinut."
10
61
Vastaukset
Amen! Oi että moni voisi Jobin lailla alkaa tunnustamaan:
JOB 19:23
Kunpa minun sanani kirjoitettaisiin muistiin, kunpa ne talletettaisiin kirjaan,
24 uurrettaisiin kallioon ikuisiksi ajoiksi taltalla hakaten, lyijyllä piirtäen!
25 Minä tiedän, että lunastajani elää. Hän sanoo viimeisen sanan maan päällä.
26 Ja sitten, kun minun nahkani on riekaleina ja lihani on riistetty irti, minä saan nähdä Jumalan,
27 saan katsella häntä omin silmin, ja silmäni näkevät: hän ei ole minulle outo! Tätä minun sydämeni kaipaa.
28 Mutta te sanotte: "Kuinka puristamme hänestä totuuden esiin? Syyllinen hän joka tapauksessa on."
29 Pelätkää toki miekkaa! Tuollainen kovuus on synti, joka ansaitsee kuoleman. Muistakaa: on olemassa tuomari.
Ps. 19:14 (19:15)
Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani.
ANTTIPs. 19:14 (19:15)
"Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani. "
Aamen!
Mitään muuta meillä ei ole Jumalalle annettavana kuin nöyrä anteeksi pyyntö Hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen välittämänä.- 14.09.2011 merkkipäi
Sirkka-Iitan vakkasessa on hyvää siementä, sitä on hyvä kylvää elopellolla.
On tärkeä viesti, että palautetaan se vielä luettavaksi.
Jos tunnet lukija sydämessäsi piston, että Jumalan edessä ei kaikki ole kunnossa, niin tänään on armonpäivä, jolloin on hyvä tehdä parannusta.
Jeesuksen sovitustyö, se on täydellinen, sen armoalttarin kansilevyn äärellä on hyvä polvistua, se veri riittää lunastusuhriksi.
Ei enää kannata paeta, tahi paaduttaa sydäntä. Kallis aarre on käsissäsi, kun otat sen vastaan.- Aamen!
Aamen!
- suap toestoo
Mutta Sirkka-Iita! Ethän ole koskaan luona ollutkaan! Miten voisit palata jos et ole liki ollutkaan?
Tuo kohta jota lainaat puhuu ihan muusta kuin sinusta ja minusta. Jesajassa puhutaan Israelin synneist ja Israelin palaamisesta Jumalansa tykö Jos muutat merkitykset, ne ovat senjälkeen omiasi.. - Outo huumori sinulla
"suap toistoo`lle!"
Eihän Sirkka-iita evankelioi itseään vaan luoppioita, siis niitä jotka ovat luopuneet uskostaan Jeesukseen Kristukseen.
Ja miten voit tuomita, ettei Sirkka ole ollut Kristuksen luona?
Jokainen, jonka Jumala on kutsunut pelastukseen Kristuksessa on ollut ja on Kristuksen luona, paitsi jos luopuu uskostaan.- us kova
Eihän adventismiin kääntyminen ole uskoontulo!
- voi puheittesi suuru
us kova kirjoitti:
us on kova, sydämeltään ja sanoiltaan.
Adventtiuskova on Kristuksessa, hänen paluutaan odottava lunastettu ihminen.
Sinäkö olet tuomari? Käy kertomassa se ensin Jumalalle, ennekuin puhut täällä.
Toisaalta, rienaaja on syösty jo taivaasta alas ja odottaa tuomiotaan, ei sinulla ole asiaa Isän eteen noilla sanoilla mitään puhumaan.
Kuis on sinun oma kohtasi? Onko veriruskeat synnit pyyhitty ja nyt ruskistat sydämesi synnille?!! Voi sinua ja sanojasi. - vapautettu armosta
us kova kirjoitti:
Ei niin, senkummemmin kuin heluntalaisuuteen, herätysliikkeisiin, tai mihinkään muuhunkaan lahkoon tulo riitä. Usko Jeesukseen Kristukseen omana Vapahtajanaan ja uudestisyntyminen Jeesuksessa syntien sovituksen kautta on ainoa Jumalan hyväksymä uskoontulo.
- us kova
voi puheittesi suuru kirjoitti:
us on kova, sydämeltään ja sanoiltaan.
Adventtiuskova on Kristuksessa, hänen paluutaan odottava lunastettu ihminen.
Sinäkö olet tuomari? Käy kertomassa se ensin Jumalalle, ennekuin puhut täällä.
Toisaalta, rienaaja on syösty jo taivaasta alas ja odottaa tuomiotaan, ei sinulla ole asiaa Isän eteen noilla sanoilla mitään puhumaan.
Kuis on sinun oma kohtasi? Onko veriruskeat synnit pyyhitty ja nyt ruskistat sydämesi synnille?!! Voi sinua ja sanojasi.Ei Raamattu puhu mitään adventismiin kääntymisestä!
Uskoontulolla ei ole adventismin kanssa mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563