onko kokoomuksen junarata . kääritty rullalle,taisi olla hunpuukia.
ei tullut muonion junaa
13
265
Vastaukset
- anopinkaveri 1
Ei tullu. Mieki eilisestä saakka seisonu asemalla ja oottanu, etteikö se Muonion juna jo tule. Ei rietas tullu. Mutta eipä tullu anoppikhaan ! Hah hah haaaaa....
- vahä järkeäkin
ratakiskot tietenki talvela hyvä kelkkailla.
- kokkelis kooo
Ei jumalauta. Mennee sölköranka houshuin ko niin tärrää. Ja on sielä valmista munakokkeliaki. Pörrö solet
- sitäse
kokomus hunpuukia ja höpöpuhetta vain.
Älkääppä pojat hättäilkö, lukekaapa tämä... http://www.pohjolansanomat.fi/PS-Uutiset/1194694116336/artikkeli/rata kolarista skibotteniin voi olla totta parinkymmenen vuoden paasta.html
- utopiarata
nykyisen liikenneministerin mielestä hanke utopiaa.
- ei rattaa
muonion kuntakin lakkautetaan.pois suomen kunnista.
- poeski
joutaakin
- khahhaa
kokkoomuksen aikaan saannosta se kuntien karsiminen sittenoon.
- pois kunnat
No jotain hyvää siitäkin puolueesta, karsitaan ihmeessä turhat kunnat, säästyy joku euro siinäkin.
- näkkyy jo
kunnan hoitojen supistaminen. näkyy jääneen hoitoa tarvitsevat pörisemään,
rautatietä saapuvaa junaa, asemalla oottaessaan .- Metronomisti
Mie vai Se oottelen sitä metroa Muonioon pääsis suoraan Kamphiin ei tarttis käyttää ratikkaa sole poika mikhään tehä tuhannen kilometrin tunneli nykypäivänä ja saatas työttömät töihin ja eihän se ole ees kallista onhan suomella raahaa . Kreikkaanki rahojamme jakelevat , antasivat omistaan ku ovat niin höylillä päällä.
Ensin maksamma sotavelat ja sitten lahjottelemme ympäri eurooppaa rahojamme kyllä net nauraa meille Suomalaisille, että tämähä se on tyhmää kansaa. - Sie ja mie
Metronomisti kirjoitti:
Mie vai Se oottelen sitä metroa Muonioon pääsis suoraan Kamphiin ei tarttis käyttää ratikkaa sole poika mikhään tehä tuhannen kilometrin tunneli nykypäivänä ja saatas työttömät töihin ja eihän se ole ees kallista onhan suomella raahaa . Kreikkaanki rahojamme jakelevat , antasivat omistaan ku ovat niin höylillä päällä.
Ensin maksamma sotavelat ja sitten lahjottelemme ympäri eurooppaa rahojamme kyllä net nauraa meille Suomalaisille, että tämähä se on tyhmää kansaa.Voisimme maksaa suoraan Kreikalle veroja palkastamme vaikka 29% niin niillä olisi sielä mukavaa ettei tarvitsisi ahdigossa elellä voi voi sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511