Olen tympiintynyt, kun kaikkialla isokoisten naisten vaatteita esittelevät normaalikokoiset mallit. Kyllähän se nyt hyvälle näyttää vaate kuin vaate hoikan päällä.
Toivoisin, että vaatteet esiteteltäisiin XL- ja XXL-mallien päällä. Silloin näkisi todellisuudessa miltä vaate näyttää.
isokoisille vaatteille isokokoinen malli!
5
369
Vastaukset
- XO, Suvi
Olen kanssasi aivan samaa mieltä!
Siitä tosin olen eri mieltä, etteikö isokokoisen henkilön päällä vaate näyttäisi yhtä hyvältä kuin hoikan henkilön päällä. Vaatteen tulisi vain olla oikean kokoinen.
Sen vuoksi etsinkin oikeita XL -kokoisia malleja tulevan plus koon mallistoni malleiksi.
Aiheesta lisää: http://lovehandles-suvi.blogspot.com/- Ongelman piilotusta
Tässä mielessä XL tai jopa XXL kokoinen malli on vielä liian hoikka. Tuossa koossa vaatteet näyttävät vielä melko hyviltä, mutta kun mennään TODELLA suuriin kokoihin (esimerkiksi numeroissa 50-56 joka on oma kokoni) vaatteet alkaa muistuttaa telttoja.
- alkup. viestittäjä
Ongelman piilotusta kirjoitti:
Tässä mielessä XL tai jopa XXL kokoinen malli on vielä liian hoikka. Tuossa koossa vaatteet näyttävät vielä melko hyviltä, mutta kun mennään TODELLA suuriin kokoihin (esimerkiksi numeroissa 50-56 joka on oma kokoni) vaatteet alkaa muistuttaa telttoja.
Suvi: harmi ettei mun pärstäkerroin ole vaatimusten mukainen :)
Ongelman piilotusta: Joo, kyllä mun mielestä vielä XL-kokoinenkin on hoikanpuolella.
- Plus8koj90j
Mikä on plus koko? Jos puhutaan että mallit ovat kokoa 0. Niin kaikki siitä ylöspäin on pluskokoa? eli siis 38 kokoinen on plus koon malli?
- ex-xxxl
ainakin brittien yoursclothing.uk sivustolla o isokokoisia malleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777