Olen 18-vuotias naisenalku ja olen kiinnostunut minua pari vuotta vanhemmasta miehestä. Tiedän hänet kavereideni kautta entuudestaan ja suhteemme olikin alaikäisenä ollessani täysin toverillinen.
Täyttäessäni 18 aloitin baareissa bailaamisen. Olen kuullut useilta ihmisiltä olevani erittäin mukavaa baariseuraa hyväntuulisuuteni vuoksi. Ihastukseni huomasi myös saman ja hän viihtyikin seurassani baareissa. Käyttäydyimme siellä useana viikonloppuna kuin seurusteleva pari. Hän halusi tutustua minuun paremmin.
Kävin hänen kanssaan kahveilla useamman kerran ja hän jopa kävi luonani pari kertaa. Minulla oli mukavaa hänen seurassaan ja luulin hänenkin ajattelevan samoin. Yhtäkkiä hän oli tavatttoman kylmä minua kohtaan, ei halunnut tavata, eikä pitää yhteyttä. Mitään hän ei sanonut suoraan, mutta näin oli asian laita.
En nähnyt häntä pariin kuukauteen lainkaan. Ehdin jo unohtaa kyseisen henkilön, kunnes taas näin hänet baarissa. Hetken kuluttua hän taas bailasi kanssani pyydellen anteeksi omaa parin kuukauden takaista käytöstään.
Nyt tilanne on se, että meillä on ollut parina viime viikonloppuna "juttua" baarissa, mutta arkisin kumpikaan meistä ei juurikaan pidä yhteyttä. Hän sanoi minulle baarissa (lähes selvinpäin) ettei tiedä mitä tekee itsensä tai minun kanssani. Hän ihmetteli myös, miksi olemme toistemme kimpussa ainoastaan baarissa. Samaa mietin minäkin. Hän on myös aikonut tulla käymään kylässä, mutta ei ole miestä näkynyt.
Olenko miehelle vain viihdyke vai mitä hän ajatettelee minusta? En ole harrastanut seksiä hänen kanssaan, joten seksisuhteestakaan ei voi puhua. Yhteistä meille on se, etei kumpikaan meistä ole koskaan seurustellut vakavissaan eli kummallakin on takanaan vain lyhyitä suhteita. Kommenttia, kiitos!
Olenko vain viihdyke?
3
940
Vastaukset
- toisesta...
...mutta jos nainen tekee samaa, ei puhu muulloin kuin baarissa, minä kyllä varoisin häntä baarissakin. kertaalleen yksi sellainen baarissa oli kaveria, muualla vihamiestä, siksi kai nykyään varoisin. ei kyllä ole vielä toista vastaan tullut samanlaista. eikä tuo sulla ole sama homma, koska kerran jo aiemmin tunsit.
- tuure
Tää voi olla nyt vähän tylysti sanottu, mutta se heppu on sun seurassasi ainoastaan sillon kun se ei löydä parempaakaan vaihtoehtoa.Sä olet sen mielestä varmaan ihan ok, mutta siihen se sitten jääkin.
- nainen
minulla oli tässä samantapainen tilanne.... lopputulos se, että miestä ei oikeasti (?) kiinnosta seurani, hän ei siis halua seurustella kenenkään kanssa, olen kuulemma "mukava". Baareissa tapailtii, hän nukkui öisin luonani. lopulta laitoin pisteen jutulle että näin ei voi jatkua ja nyt ei sitten jatku mitenkään. kahville piti mennä, ikinä ei menty. sitä kahvia hän hoki usein mutta lopulta ei kuitenkaan käyty, tuntui kuin hän olisi kusettanut mua sillä. kummatkin sanottii joskus toisillemme että toisesta ei saa otetta eikä tiedä mitä mieltä toinen on.
asia jäi siihen, kaipaan miestä. ja hän tuntui antavan ristiriitaisia viestejä käytöksellään ja puheillaan.
sen sanon että epäselvissä tapauksissa joihin ei saa järkeä, ei niihin järkeä tulekaan! parempi unohtaa, niin minäkin yritän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232