Matkailuauton saksassa laitettu lautasantenni.

TVkatsoja

Moi, onko tietoa ?
Hommasin matkailuauton saksasta ja siinä oli valmiina lautasantenni. Miten saisin kanavat näkymään täällä suomessa? Pitääkö vaihtaa antenni?
t. jones

49

2433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dethleffs
      • Taivas kattona

        Käsitteet sekaisin ?
        Lautasanteeni ja digianteeni ovat eri asia.
        Lautasanteenilla katsotaan yleensä taivaskanavia eli niitä joiden säde tulee sieltä kaukaa päiväntasajan yläpuolelta satelliitista.
        Kun taas nämä digisäteet tai oikeammin aallot saapuvat jostain kohtalaisen läheltä, yleensä maksimi on 100 km, lähetinmastosta.
        Eli suomeksi täysin eri asia.
        Ja aloittajalle sen verran että lukase sieltä anteenista ja myös sieltä dekooderista valmistajan nimi. Sen jälkeen menet niiden netti sivuille ja etsit sieltä peittokartan, mistä näet alueen jolla vehkeiden pitäisi toimia.
        Ja jos peittoalue on oikea, niin otat yhteyden valmistajan asiakastukeen ja kas saat kanavat näkymään


      • Anonyymi
        Taivas kattona kirjoitti:

        Käsitteet sekaisin ?
        Lautasanteeni ja digianteeni ovat eri asia.
        Lautasanteenilla katsotaan yleensä taivaskanavia eli niitä joiden säde tulee sieltä kaukaa päiväntasajan yläpuolelta satelliitista.
        Kun taas nämä digisäteet tai oikeammin aallot saapuvat jostain kohtalaisen läheltä, yleensä maksimi on 100 km, lähetinmastosta.
        Eli suomeksi täysin eri asia.
        Ja aloittajalle sen verran että lukase sieltä anteenista ja myös sieltä dekooderista valmistajan nimi. Sen jälkeen menet niiden netti sivuille ja etsit sieltä peittokartan, mistä näet alueen jolla vehkeiden pitäisi toimia.
        Ja jos peittoalue on oikea, niin otat yhteyden valmistajan asiakastukeen ja kas saat kanavat näkymään

        Älä puhu paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa

        Tuo vanha teksti oli täysin asiaa, itse olet jotenkin jälkeenjäänyt jos et ymmärrä mikä on lautasantenni.


    • Anonyymi

      Lautasantennilla ei näe muuta kuin Gordon Ramsayn ruokaohjelmia.
      Laita vanha harava-antenni, sillä näet YLE Areenan historia välähdyksiä -50 luvun heinätöistä.

    • Anonyymi

      Näkyy Partasen grillivaunusta livelähetystä Kuopion torilta.
      Palstavahti Joksu Kuopiosta

      • Anonyymi

        Palstavahti häirikkö Reino-Joksu kaivelee taas ikivanhoja viestejä, kun ei enää muuta keksi.


    • Anonyymi

      Livelähetys tulee suorana, se ei ole ikivanhaa tietoa Kuopiosta.
      Palstavahti Joksu Kuopiosta

      • Anonyymi

        Milloin Partanen on alkanut grillinpitäjäksi, ennenhän Partasen myyntivaunusta sai vain piirakoita ja kalakukkoja?


      • Anonyymi

        Hoitajan kanssa ollaan aina ostettu grillimakkaroita , parempia ovat kuin meillä hoitolaitoksessa
        Palstavahti Joksu Kuopiosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin Partanen on alkanut grillinpitäjäksi, ennenhän Partasen myyntivaunusta sai vain piirakoita ja kalakukkoja?

        Katso Livekamerasta Partasta


    • Anonyymi

      Luultavasti liian pieni antenni Suomeen. Eli saat toimimaan ajamalla auton Saksaan.

      • Anonyymi

        Tilastot osoittavat, että Joksu palstavahti on Reino joka parantaa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja.


    • Anonyymi

      Minä valmistin itse lautasantennin tynnyrin pohjasta.
      Joksun Niksinurkka

      • Anonyymi

        Onko se sama tynnyri missä lapsuuden olit.


    • Anonyymi

      Vein pohjattoman tynnörin vauhtipyörävelilleni , ei antaneet olla Hovilassa kerrostalo luukkuni rapun edessä kun olen nyt täällä Kuopiossa
      Palstavahti Joksu Kuopiosta

    • Anonyymi

      voi harmi, Joksulla kävi sit vähän huonosti

      • Anonyymi

        Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että JoksuReinon lautasantenni rauhoittaa nykysukupolvia henkisesti rasittavaa elämäntyyliä.


    • Anonyymi

      Jos on Saksassa asennettu lautasantenni niin tuleeko sillä illalla kymppiuutiset saksaksi?

    • Anonyymi

      Haluan kotiini kymenlaaksoon ,täällä savossa miä olen vankina kuin eläin
      Palstavahti Joku Kuopiosta

    • Anonyymi

      Vaihda ensin Fiattiisi jakohihna, ennen kuin lähdet Kotkaan ..Palstavahti Joksu

    • Anonyymi

      Miulla on Fordi matkakuljin .mutta se on nyt talvikorjuussa vauhtipyörävelilläni
      Palstavahti Joksu Kuopiosta

      • Anonyymi

        Kuinka monta vuotta tuo vajaapäinen jaksaa vielä höpöttää tuota samaa asiaa?


    • Anonyymi

      Kyllä palstavahti jaksaa

      • Anonyymi

        Kyllähän se jaksaa, sillä sehän käy säännöllisin välein Kuopiossa ladattavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se jaksaa, sillä sehän käy säännöllisin välein Kuopiossa ladattavana.

        Kaikesta huolimatta palstavahti ReinoJoksun lataus ratkaisee ongelmia tutkittaessa yleisesti sovittuja ja toimiviksi todettuja organisaatio- ja johtamismallin muodollisuuksia.


    • Anonyymi

      itsekö keksit noin hyvän jutun Palstavahti Joksu???

      • Anonyymi

        Palstavahti Joksu on Reino.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/13596255/sf-c-jasenasiaa

        Keskuudessamme loisii eräs nimeltä tunnistettu henkilö, joka päihittää nettipalstoille lähetettyjen spämmien määrissä jopa pahimmat räkänokkatrollitkin!
        (spämmi = asiaankuulumaton, turha ja useaan kertaan toistettu tai lähetetty aloitus tai viesti)

        Kyseinen henkilö on omasta mielestään parhaaseen A-ryhmään kuuluva, lukuisilla eri nimimerkillä tälle palstalle rivouksia ja muita epäasiallisia viestejä kirjoitteleva SF-Caravan ry:n jäsen, jonka nimeä eikä muitakaan henkilökohtaisia tietoja intimiteettisuojalain mukaisesti ole täällä mahdollista julkaista.

        Kyseessä olevan henkilön, ja hänen tälle palstalle lähettämät spämminsä tosin tunnistaa ilman nimen julkistamistakin ainakin ko. paikallisyhdistyksen muut jäsenet, kuten myöskin kaikki tämän palstan vakituiset lukijat.


    • Anonyymi

      Annetaan se Palstavahdille anteeksi. Palstavahti on taas alkanut vetämään viinaa naamariin.
      Odotamme lisää mielenkiintoisia juttuja Reinostaan viikonloppuna

      • Anonyymi

        Mielikuvitus Reino vai mielikuvitus Joksu, kas siinäpä vasta pulma.


      • Anonyymi

        Onkohan tämä sama hörhö joka Kuopion palstalla höpöttänyt vuosia jostain tuhansien aiheiden tyypistä.
        Hänellä lienee jakomielitauti ja paha.


    • Anonyymi

      Joksu on aito karavaanari Kuopiosta

    • Anonyymi

      Tuskin tämä "Oikea"henkilö täällä kirjoittelee. Joku on ottanut hänen identiteetin käyttöön.
      Siitä saa linnaa jos oikea henkilö tekee rikosilmoituksen.

    • Anonyymi

      juu ole varovainen Palstavahti

    • Anonyymi

      Kamalaa, Reinon Commodori on kaapattu!

    • Anonyymi

      Savossa viännetään Computer jo Commororiksikin . Hyvä Palstavahti Joksu

    • Anonyymi

      Tällaista se on kun nykyään hullut vapaalla jalalla. Vielä -70 luvulla ja -80 luvulla tuollaiset olisi laitettu Siilinjärven Harjamäkeen tai Kellokoskelle lukkojen taakse ja annettu sähköshokkeja ja jäävesi kylpylä.

    • Anonyymi

      Täällä Kuopiossa on kaikki mahdollista

      • Anonyymi

        Commodore 64 on Reinon tietomoottori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Commodore 64 on Reinon tietomoottori.

        aina paranee , tietomoottori. Onko Joksu sinulla uusia pelejä tietomoottoriisi ??


    • Anonyymi

      ATK kyllä tietää ja muistaa mitä sinne on kerran kirjoitettu.

    • Anonyymi

      Saksalaisella antennilla ei mulla näy telkkarista muita kuin Kettu-sarja.

      • Anonyymi

        Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että vain JoksuReinon telkkari avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti peräänkuulutettua lakonisuutta.


    • Anonyymi

      Minun telkkarista näkyy viritysmusiikki Kuopiossa Puijon juurella. Palstavahti Joksu

      • Anonyymi

        Mulla näkyy Niuvan valvontakameroiden kuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla näkyy Niuvan valvontakameroiden kuvat.

        Jokisen onanointi potilashuoneessa ei varmaan ole kaunista katseltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla näkyy Niuvan valvontakameroiden kuvat.

        Hyvä. Sit sinulla on elävät kuvat yksiössäsi . Palstavahti


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe