Paljonko miehet saa vastauksia?

camouflaged

Olen pitänyt netissä profiilia ehkä noin kaksi vuotta viimeisen viiden vuoden aikana. Olen saanut viisi asiallista vastausta, joista yhdellä ilmeni myöhemmin outoja huumepuheita ja toisella epärealistisia näkemyksiä parisuhteesta. Onko tämä normaali määrä? En laskenut venäläisten tai ukrainalaisten lähestymisyrityksiä tuohon viiteen vastaukseen.

Olen profiilissani aina maininnut liikuntavammani, joten mietin, että onko nettitreffailu nykyään todella pinnallista. Kuitenkin mulla pitäisi olla ihan järkeviä juttuja, hyvä koulutus ja sitä vastaava työpaikka sekä terveysasiani ovat kiitettävässä kunnossa lievää vammaa lukuun ottamatta. Nuorempana kuulin, että yökerhoissa vammaiset ei pärjää, joten en tuhlaa niihinkään rahojani. Tuntuu vaan todella oudolta, että vaikka kohtelen naisia hyvin ja mulle ollaan ystävällisiä esimerkiksi asiakaspalvelutilanteissa ja kavereiden kanssa, niin jotenkin maastoudun liian vahvasti bittiviidakkoon.

23

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujo ja ruma mies

      Muutaman kuukauden aikana nolla vastausta ja yhteensä kaksi käyttäjää oli käynyt lukemassa profiilin.

    • 15+19

      No oikeastaan aina on vastaus tullut, mutta olen mielestäni lähettänytkin viestiä naisille jotka vaikuttavat ihan kivoilta, joten homma meni kuten sen pitikin, mielestäni. Itsekin pyrin aina vastaamaan kaikille jotka jotain kysyvät ja heittämään ihan kohteliaisuudesta juttua, kuitenkin antaen ymmärtää jos en ole kiinnostunut, ettei vastapuoli jäisi vääriin käsityksiin. Näin toivon myös naisten menettelevän, eli nettideittailu on kivaa kun osataan olla sen pienen hetken ajan kohteliaita.

      Tosi monet naiset valittelevat että saavat paljon häiriöviestejä, joten varmaan myös sen vuoksi olen aina saanut vastauksen, kun kirjoitan ekaan viestiin paljon enemmän kuin vain sen hein, enkä kirjoita viestiä mihinkään ahdistelevaan sävyyn. Oma viesti on voinut olla sen päivän ainoa asiallinen viesti :)

      Muutaman kanssa on juttu ensin lähtenyt liikkeelle ja sitten tyssännyt kokonaan ilman selitystä, osa on sitten myöhemmin sanonutkin että keskustelevat yli kymmenenkin eri miehen kanssa yhtä aikaa eikä kaikille ehdi viestiä laittaa samana päivänä tai samalla viikollakaan. Okei, no, itse en tällaista haaremin pitämistä aina ihan ymmärrä, ehkä ihan alussa kun jokainen potentiaalinen seurustelukumppani on ihan tuntematon, mutta kyllä sitä jonkin ajan kuluttua pitäis kyetä päättämään mikä ehdokkaista oli se johon kannattais satsata aikaa enemmän ja mistä muusta tulee sit se kaveri vaan.

    • Komea Mies

      1-10 yhteydenottoa/vko.

      • gssssshhshshs sjsjs

        kateelliset vähä miinustelleet... :D


      • 12345678lökjhgfd

        venäläisiä ja nigerialaisia roskaposti viestejä EI lasketa!


      • Komea Mies
        12345678lökjhgfd kirjoitti:

        venäläisiä ja nigerialaisia roskaposti viestejä EI lasketa!

        Ei tietenkään. Se nyt vain on niin, että kun pitää ulkonäöstään huolta ja on miehekkäitä harrastuksia (laskuvarjohyppy, purjelento), naisilta saa huomiota. Vain pienessä osassa vastaajia tosin yhdistyy kauneus, älykkyys ja sitoutumishalu (jos tämä tieto jotain lohduttaa).


    • 19.8 tuli 2 vuotta täyteen Suomi24:lla. Eikä ensimmäistäkään viestiä ole tullut.

    • klxfgdklgjkldfjgkl

      profiili on mulla on/off ainakin 4 vuoden ajan.

      2 - 3 viestiä vuotta kohden, ottaen huomioon että olen täysin passiivinen ja odotan aloitetta naisilta.

    • yksin kotona

      kyllä se on naamasta kiinni et vastaavatko naiset. Mielestäni olen ihan normaalin näköinen mut siltin ei mulle ketään kirjoittele. Niin satakiloiset tantat kun 50 kiloiset naisetkaan ei vastaile. Ja on ihan sama onko liikunta vammainen vai ei niin ei siltin kukaan vastaile

    • 2 6 v

      likeemmäs 20 neitokaista kahlannut läpi Suomi24:ta joista yhdeltä tuli kohteliaasti "ei kiitos" ja yhden kanssa oli meilailua joka sitten kuitenkin kuihtui.
      Lopuilta,ei mitään.
      Aloituksia ei tee google translation huorat.

      Hieman on ylipainoa mutta en olekkaan laitellut millekkään urheiluhulluille jotka haluaa myös sen näköisen miehen.
      Muuten asiat on kunnossa,mukava,puhelias,käyn töissä,ihan hyvät tulot,kohteliais naisia kohtaan,en polta,juon todella vähän alkoholia,ja jos juon niin ei mitään örvellyskännejä jne.mut ei näköjään kelpaa.

    • Hetkinen otetaanko lukuun mukaan vain treffi-puoli? Jos vain se niin n. vajaa 10 kpl:tta viime vuoden lopusta lähtien, siis aloitteita. Mut ykskään ei ole jatkunut pidemmälle. Tietty yhdet oharitkin mahtuu joukkoon.

    • linkkejä tulemaan!

      No niin palstan miekkoset, mainostelkaas tässä ja nyt vähän niitä profiileitanne!

      • yksinäinen rumilus

        Ja mitä hyötyä siitä olisi? Haluaisit kuitenkin vain nauraa meille luusereille.


      • yööööööööööööööök
        yksinäinen rumilus kirjoitti:

        Ja mitä hyötyä siitä olisi? Haluaisit kuitenkin vain nauraa meille luusereille.

        Ai te ootte luusereita?
        No kehtaattekin ihmetellä miks ei tule yhteydenottoja!!!


      • Free Fannyn haamu
        yööööööööööööööök kirjoitti:

        Ai te ootte luusereita?
        No kehtaattekin ihmetellä miks ei tule yhteydenottoja!!!

        "Ai te ootte luusereita?"

        Naisten mielestä kyllä. Vai luulitko, että kirjoitan profiiliini olevani elämässä hävinnyt yksilö.


      • camouflaged

        Totta, ei kai sitä mainostamatta kukaan löydä. Mulla on proffa osoitteessa http://www.city.fi/deitti/112016/


    • 14+7

      Njuuh muutaman viikon kokeilin treffipuolta ja päädyin ottamaan profiilin pois. Ajanhaaskausta miehelle mun mielestä, kun naiset ei vaivaudu vastaamaan edes "ei kiinnosta" huolella laadittuun yhteydenottoon. En siis todellakaan lähetelly mitään yhen sanan viestejä tai flirtteja ja skippasin suosiolla kaikkein kauneimmat (joille varmasti tulee miljoona viestiä päivässä muutenkin). Viestejä lähettelin sekä kuvallisille että kuvattomille noin itseni ikäisille ja jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita omaaville naisille.. Itte urheilua harrastava, tupakoimaton, juomisen lähes kokonaan lopettanut "tavallinen" nuori mies.

      Tuli oikeestaan näin jälkikäteen mieleen, että ois varmaan ollu parempi vastausprosentti, jos ois sanonu jonkun "mennääks panee" alotuksen =D

    • vamma vaikeuttaa

      Tarvitset vain yhden vastauksen joka miellyttää joten onnea matkaan.

      • bla blaaa

        Tyhjää muka-filosofiaa.


      • camouflaged

        No, kokemuksen perusteella ensimmäisestä mukavastakin vastauksesta on vielä pitkä matka parisuhteeseen. Toisaalta eipä niillä vähemmän mukavillakaan mitään tee.


    • IsompiLuuseriM34v

      Valitettavasti asiat ovat niin, että parisuhdemarkkinat, jos niin voi sanoa, toimivat puhtaasti ulkonäkökeskeisesti ja pinnallisesti. Katsoppas kun naiset valitsevat ensin 10 komeinta ehdokasta ja niistä sitten 5 luonteeltaan sopivampaa miestä. Heistä sitten valitaan se paras. Näin naiset voivat sanoa että ei se ulkonäkö ratkaise vaan luonne. Mutta käytännössä kuitenkin ulkonäkö ratkaisee. Jos nimittäin olet ruma tai on jotain vammoja jne niin jäät taatusti yksin. Se vain on fakta tässä kylmässä pintaliitomaailmassa. Työpaikat, autot, hyvä koulutus, raha jne ei merkkaa mitään ELLET ole komea. Jos olet rikas niin silloin ehkä joku nainen saattaa kiinnostua mutta VAIN rahan takia.

      Yleensäkin missään nettideiteissä miehet eivät koskaan tai HYVIN harvoin saa vastauksia naisilta. Miesten pitäisi tehdä se aloite ja ottaa yhteyttä niihin naisiin. Mutta silloinkin vastaus on epätodennäköinen, koska naiset saavat aina vähintään kymmeniä ja kauniimmat tuhansia vastauksia miehiltä. Joten heillä ei riitä aika vastaamaan kaikille ja jos on siitä rumemmasta päästä, niin nainen ei tasan vastaa ikinä.

      Joten nettideiteistä on turha toivoa löytävänsä mitään. Minullakin ollut jopa 7 eri deittipalveluss hyvä profiili (sentään saanut hyvää palautetta profiilista naisilta, mutta muuten ei kiinnosta), mutta ei vastauksia.

      Maailma on kylmä ja pinnallinen ja harvat ovat enää ne jotka todellisen rakkauden löytävät. Paneminen, oma tyydytys ja pinnallinen kimallus ovat tärkeimpiä tässä maailmassa. Vain kauniit ja rikkaat menestyvät. Rumat ja köyhät lyödään armotta lyttyyn.

      Siis odottakaamme omaa vuoroamme tulla lopullisesti lyttyyn lyödyiksi, sillä muuta kohtaloa ei ole.

      IsompiLuuseriM34v

      PS. Viikonloppu korostaa naisenkaipuuta potenssiin 100 ja siksi myös ikiyksinäiseksi jääneen syrjäytyneen mieli on tavallista katkerampi. Pakko jaksaa. Anteeksi.

    • jaapa jaaaaaaaaaaa

      No minä olen jo vanhempi äijä ja tein piruuttani jotain kolme vuotta sitten kuvattoman niukan profiilin Suomi24-palstalle.
      Profiilin tehtyäni klikkailin siinä muutamia jo jotain viiskymppisten naisten profiileja, ja yhdestä profiilista ilmestyi siinä jo minulle peräti bannikin, vaikka ei se lyyli minua niin pahemmin kiinnostanut, mutta taisi se lyyli sitten jo edustaa jotain paremman näköisiä. No sen profiilini otin sitten melkein saman tien pois.

      E-kontaktissa minulla on profiili ollut jotain kolme vuotta ja albumi täynnä kuviani, mutta ei profiilikuvaa kaikkien nähtävähän . Olen myös ollut täysin passiivinen, enkä edes maksvana jäsenenä kuin pari kertaa kuukauden pätkän, silloin kun joku edes vähän mielenkiintoisempi nainen on profiilissani vieraillut. Kyllä siellä profiilissa vierailee naisia ja joskus aina flirttejä ja avinpyyntöjä albumiini tulee, ja niitä avaimia olen joillekkin antanutkin. Kuitenkin vain muutaman naisen kanssa olen jonkun mailin vaihtanut. Vain yhden naisen olen tavannutkin, mutta sekin oli muusta syystä kuin siksi että olisin ollut naisesta naisena kiinnostunut.
      Naisia käy siksi kun ikäjuttuun olen laittanut 40 , ja nämä naiset sitten ovat enimmäkseen jo lähempänä kuutta kuin viittä kymppiä. Kyllä näiltä naisilta tulisi varmasti vielä paljon enemmän yhteydenottoja jos profiilikuvani nähtäväksi laittaisin, vaan empä laita kun tiedän sen että ei siellä minulle sopivaa naista kuitenkaan ole. No voisin silloin rehvastella naistenmiehenä, jos pelkästään se naisten lukumäärä joka miehestä kiinnostunut on tekisi miehestä naistenmiehen, mutta näinhän se ei tietenkään ole.

    • pettynyt atm

      Otin yhteyttä vain naisiin, joiden toiveita itse vastasin, eli en yrittänyt mahdottomia. Ei yhtään aloitetta naisilta, noin kerran kuussa vastaus itse lähettämääni avaukseen, ja yksikään tapaus ei edennyt muutamaa viestiä pidemmälle (totesivat vain, että ei nyt kiinnostakaan). Kyllästyin ajan tuhlaukseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      95
      2610
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      191
      1706
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      83
      1655
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1360
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      77
      1057
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      82
      847
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      844
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      19
      785
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      700
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      35
      696
    Aihe