Treffeille exän kanssa.

Jännittää

Tarkoitus olisi mennä exän kanssa treffeille. Jos niitä voi niin sanoa. Kuitenkin tapaamme ja juttelemne asioista. Erosta on reilu kuukausi. Haluaisin miehen takaisin. Apuja kiitos :) Olemme kolmikymppisiä.

8

2540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari vuotta

Aika lyhyt aika erosta vasta, onkohan ny tarpeeksi mietitty?

• miehenkutale

Jos tosissaan tuntuu, että haluat miehesi takaisin, niin anna mennä ja ota selvää tunteeko mies samoin, jos et tätä tee, niin se jää vaivaamaan loppuelämäsi.

kokemusta on ja olen itse tällä hetkellä samassa tilanteessa, ja aion nöyrtyä sen verran, että selvitän asian, koska rakastan edelleen exääni.

• sakot pihtarille

Tuomioistuin Ranskassa on määrännyt miehen maksamaan ex-vaimolleen tuntuvat korvaukset seksin puutteesta."

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2011090614332295_hu.shtml

Joten tässä nyt sitten hieman yhteiskunnallista näkökulmaa länsimaista siihen aiheeseen joka täälläkin on puhuttanut, eli onko mies tai nainen velvollinen tyydyttämään puolisonsa seksuaaliset tarpeet.

Kuten kaikki tiedämme, avioliittolupaushan käytännössä tarkoittaa sitä että umpikin on velvollinen huolehtimaan toisen tarpeista. Eihän avioliitossa voi luvallisesti niitä tarpeitaan muiden kanssa tyydyttää.

Vieläkö joku haluaa inistä asiasta ???

• niiskutus

toivon sydämestäni että saatte asiat kuntoon ja uudet mahdollisuudet, niin ap kuin miehenkutalekkin! itsellä kans sama juttu, mut mun peli taitaa olla menetetty

• niiskutus

ja se pelihän oli menetetty, huonot kortit sain ja mies poistui luotani viimeisen kerran äsken. Suru jäi ja helvetillinen ikävä! tsemppiä teille muille!!! koittakaa saada yhteys rakkaisiinne että saisitte jatkaa!

• Siirry eteenpäin

Unohda exät, ei asiat muutu aiemmasta miksikään eikä paremmaksi saa.

Avaa silmät, katsele ympärille niin huomaat että maailmassa on AINA tusinan verran parempia kuin exä! :)

Laitoin poikki vuosi sitten enkä todellakaan ole katunut päätöstä, en himoinnut toista enkä todellakaan rakastanut. Eron jälkeen iskee vain "paniikki" jolloin menet tunnustamaan kaikkea, ennenkuin huomaat että petät vain itseäsi.

Parempi unohtaa ja jatkaa eteenpäin elämää, tuolla on paljon upeita naisia / miehiä olemassa. Oikeasti. Muuten jähmetyt paikallesi itsesäälissä rypien.

Tsemppiä!

• Tapauskohtaista

Itsekkin kävin "treffeillä" eksän kans ja olen menossa uudestaan, oli aivan pirun hauskaa... Puoli vuotta oltu erossa, kuuden vuoden suhteen jälkeen. Minulle on ollut uusia kumppaneita tarjolla, parin kanssa vähän aikaa värkkäsinkin, mutta mutta, ei niistä mitään tullut, kun ei vaan itellä kiinnostanut.

Eli ite en ainakaan ole löytäny parempaa, kuin ex, ennen exää olin kolme vuotta pääasiallisesti sinkkun, koska kriteerit oli melko kovat, enkä kelpuuttanut ketä tahansa, eli ei tuo ex mikään surkea voi olla kun hän oli ensimmäinen joka minulle kelpasi kolmen vuoden etsimisen jälkeen.

Meille tuon eron yksi suurimpia syitä, että emme tehneet enää mitään yhdessä, jälkeen päin olen huomannut, että olin todella itsekäs tuossa suhteessa, enkä antanut itsäni täysin tuolle suhteelle, vaan roikuin jarrulla koko ajan ja halusin pitää kaiken kontrollin itselläni, koska minua on petetty aikaisemmassa suhteessa. Nyt tekisin monta asiaa toisin, eli kävi niin, että en osannut arvostaa meidän suhdetta, ennen kuin menetin sen ja huomasin, että menetin jotain todella arvokasta. Monestihan ihmiset eivät osaa arvostaa jotain asiaa, ennen kuin menettävät sen ja näin kävi minulle.

Eli aion oppia virheistä ja kokeilla uudestaan avoimin mielin niin, että en anna minkään menneisyyden haamun häiritä, sekä tällä kertaa menen täysillä, enkä roiku jarrulla, koska kun olen ajatellut tätä asiaa, niin mitä järkeä on edes olla suhteessa, jos sille ei anna kaikkeansa, sama olla yksin jos ei halua omistautua täysillä suhteelle ja toiseen ihmiseen.

Tämä ei tosiaankaan ole sitten mitään itsesääliä, koen vain asian niin, että haluan ehdottomasti kokeilla uudelleen exän kanssa, viihdymme todella hyvin yhdessä, emme tapelleet juuri koskaan, seksi oli mahtavaa, pääsimme vain etääntymään pääasiassa minun itsekkyyteni johdosta, eli otan oppia ja kokeilen uudestaan, enkä välitä tässä asiassa muiden mielipiteistä, sillä tässä on kyseessä minun elämä.

Kirjoittelin vain sillä, että ei se exän kanssa takaisin yhteen palaaminen ole aina tuhoon tuomittua, sehän on tapauskohtainen, minkälaiset tausta jne. Muutonkin kun on kuullut sitä, että ihminen ei voi muuttua, niin siihen olen sitä mieltä, että jos on niin luupää, ettei opi mistään virheistä mitään, niin kyllä se on siinä vaiheessa sama kun hyppää kaivoon.

ps.tämän vuodatuksen kirjoitti 32-vuotias mies.

• vastaava edessä

Ehkä se kantsii ensin kuitenkin pitää yhteyttä vaikka puhelimella ja kuulostella puolin toisin, tai enhän mä tiiä vaik niin olisitte tehnykkin, mut tuli vaan mieleen.
      Onnea kaikille vastaaviin tapaamisiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe