Lyhyet vai pitkät hiukset naisilla?

....

Tykkäättekö ennemmän pitkistä vai lyhyistä hiuksista naisilla? Miksi?

22

4880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rose18

ukkoseni tykkää pitkistä..
      ohan mulla jo persuuksiin asti 8D

• rose18

olen suhteen alussa ollut kalju tai oikeestaan millijien siili.

• ::::::

Aika tyhmä kysymys, koska suurin osa miehistä tykkää pitkistä hiuksista naisella, mutteivat osaa selitää miksi.

Se johtuu siitä, että pitkistä hiuksista tykkääminen juontaa juurensa hyvin alkukantaiselle tasolle, vetoaa miehen alitajuntaan ja vaistoihin. Ja onhan pitkät hiukset kauniimmat, mukavammat kosketella ja pehmentävät ulkonäköä tehden naisen helpomminlähestyttävän näköiseksi.

Luepa wikipediasta hiusten tarkoituksesta http://fi.wikipedia.org/wiki/Hiukset

• Ja tää vietti on ratsastusvietti - heti ku mies näkee suitset niin jo sytyttää. Tää oli luettu ttuplaipediasta.

• Pitkät tietenkin ja mieluummin pitemmät kuin mulla.. Miksi? Siksi, koska naisen kuuluu näyttää paremmalta kuin mies.

• ihmettevä

Ei siis haittaa vaikka ne pitkät hiukset olisi huonokuntoiset, rasvaiset ja ohuet? Kunhan on vaan pitkät niin se riittää? Nimittäin harvoin näkee pitkiä hiuksia jotka on oikeesti kauniit. Monelle naiselle sopii lyhyet paremmin, mutta ei siten viitsi kuitenkaan leikata, kun on niin kiva kun miehet tykkää niistä kahdesta pitkästä selkään asti ulottuvasta karvasta.

• ihmettevä kirjoitti:

Ei siis haittaa vaikka ne pitkät hiukset olisi huonokuntoiset, rasvaiset ja ohuet? Kunhan on vaan pitkät niin se riittää? Nimittäin harvoin näkee pitkiä hiuksia jotka on oikeesti kauniit. Monelle naiselle sopii lyhyet paremmin, mutta ei siten viitsi kuitenkaan leikata, kun on niin kiva kun miehet tykkää niistä kahdesta pitkästä selkään asti ulottuvasta karvasta.

"Huonokuntoiset ja ohuet" on aika epämääräinen käsite. Rasvaiset varmaan kannattaisi pestä. Minä olen huomannut, että miesten ja naisten maku eroaa tässä hiusasiassa melkoisesti. Naiset pitävät usein lyhyistä ja miehet pitkistä hiuksista.

• rose18
        ihmettevä kirjoitti:

voisi harkita naisena peruukkia jos oisi kaksi pitkää karvaa.

• KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

"Huonokuntoiset ja ohuet" on aika epämääräinen käsite. Rasvaiset varmaan kannattaisi pestä. Minä olen huomannut, että miesten ja naisten maku eroaa tässä hiusasiassa melkoisesti. Naiset pitävät usein lyhyistä ja miehet pitkistä hiuksista.

Ei se kauhean epämääräinen käsite ole sellaiselle, jolla on tai on joskus ollut pitkät, huonokuntoiset ja ohuet hiukset.

Minä yritin taannoin kasvattaa pitempää tukkaa, mutta takaraivolla ei yhdessä kohtaa suostunut kasvamaan, joten auki pidettäessä näkyi selässä selkeä kolo tukassa. Ei hyvä, takaisin polkkaan.

Nyt tukka kasvaa paremmin ja ulottuu lapaluihin.

Kyse ei ole siitä, että miesten ja naisten hiusmaku olisi välttämättä erilainen, mutta näin naisena sanoisin, että kiinnitän huomiota hiusten käytännöllisyyteen ja siksi minulla on nyt pitkä tukka ilman otsista. Ja kukapa ei kaipaisi vaihtelua, jos tukka antaa sellaiseen mahdollisuuden?

Meillä on mies(kin) alkanut puhua, että voisi haluta nähdä minut tummalla tukalla. Tai ilmaisi asian niin, että "nyt kun me ollaan tunnettu näin kauan niin minua ei varmaankaan haittaisi vaikka tekisit tukallesi mitä. Olisi itse asiassa aika mielenkiintoista nähdä miten tumma ja lyhyt tukka sopii sinulle."

• KoppavaHoro kirjoitti:

Ei se kauhean epämääräinen käsite ole sellaiselle, jolla on tai on joskus ollut pitkät, huonokuntoiset ja ohuet hiukset.

Minä yritin taannoin kasvattaa pitempää tukkaa, mutta takaraivolla ei yhdessä kohtaa suostunut kasvamaan, joten auki pidettäessä näkyi selässä selkeä kolo tukassa. Ei hyvä, takaisin polkkaan.

Nyt tukka kasvaa paremmin ja ulottuu lapaluihin.

Kyse ei ole siitä, että miesten ja naisten hiusmaku olisi välttämättä erilainen, mutta näin naisena sanoisin, että kiinnitän huomiota hiusten käytännöllisyyteen ja siksi minulla on nyt pitkä tukka ilman otsista. Ja kukapa ei kaipaisi vaihtelua, jos tukka antaa sellaiseen mahdollisuuden?

Meillä on mies(kin) alkanut puhua, että voisi haluta nähdä minut tummalla tukalla. Tai ilmaisi asian niin, että "nyt kun me ollaan tunnettu näin kauan niin minua ei varmaankaan haittaisi vaikka tekisit tukallesi mitä. Olisi itse asiassa aika mielenkiintoista nähdä miten tumma ja lyhyt tukka sopii sinulle."

höh oon nähnyt siut sieluni silmin aina pitkätukkaisena

• tuula-neiti

Mielenkiintoista olisi tietää haluaako useimmat miehet naisen käyttävän mieluummin pitkähiusperuukkia seksin aikana jos naisen omat hiukset ovat lyhyet tai muuten huonokuntoiset. Ainakin minua on pyydetty peruukkia käyttämään.

• sss...sss...

Ei hemmetti! Voiko joku vaatia pitämään peruukkia kunnes hiukset kasvavat? Hullua. Toi on fetissi.

• Grimmix

Ehdottomasti riippuu naisen ulkonäöstä. Joillekin sopii paremmin sellainen lyhyempi malli, joka paljastaa niskaa ja kaulaa. Toisille taas pitkät hiukset.

Ystävän tyttöystävällä on sellainen aika pitkä, vaalea ja tosi ohut tukka. Kamalan näköistä kun korvat pilkistää luirun tukan seasta. Kuin Hohto- elokuvan tumma nainen. Puistattaa. Eikös sitä sais jollain aineilla tuuheammaksi tai leikkauksella? Kauniit kasvot ja söpö likka muuten...

Eli hiukset aina persoonan mukaan; ja hyviä puolia korostaen, kiitos.

• kuivat hiukset

mä haluisin leikkaa hiukset kun ne on niin kuivat,mutta tiedän että miehet pitävät pitkä hiuksista naisista. Siihen on juuri nuo alkukantaiset syyt se viestittää, että naisella on hyvät geenit ja jotain muita perusteluja siihen oli myös ei nyt muistu mieleen. Pitäs kai koittaa jotain uutta hoito ainetta taas

• Periaatteessa pidän pitkistä hiuksista, mutta joillekin sopii lyhyet paremmin.

• kirpsu

Pitkistätuntuvat pitävän,kun heti lookin vaihduttua tulee älämölöä joka suunnalta.

• tikru..

Riippuu paljon kasvonpiirteistä. Tukan väristä ja mallista. Upeiksi kuitenkin luonnehtisin pitkiä, paksuja ja kiiltäviä tummia hiuksia. Tyyliin Anelia Georgieva Atanasovan hiuskuontalo.

• tikru..

Tai Pia Toscanon hiukset ovat myös upeat. Hiuksia kasvatellessa. :-)

• riippuu ihan siitä onko miul prätkää, jos on niin pitkät hiukset naiselle, jos ei oon saapi vaik olla kalju.

pitkähiuksisuus on ikävä ku nainen ratsastaa miun päällä, oon nääs kerran kaks vetänyt naisen hiukset henkitorveeni eikä yskimiskohtaus ole kiva sekstailessa.

• ~cissi~

Niin ja isot vai pienet tisut, no periaatteessa kokoa pitää olla riittävästi, mutta tärkeintä että ovat terhakat. Sama juttu pepun kanssa, pitää olla pikkasen matskuu mutta ylöspäin suuntautuvaa, alaspäin valuvat laardit ei sytytä. Entäs sitten kumpi olis parempi, hoikka vai paksu vyötärö...ööö...

Joopa joo, miesten mieltymykset ei ole mitään rakettitiedettä..mitä ikinä sä haluut ni sä saat

• uppopumppu

Pitkät on ihan kivat, kunhan ne on nidottu päähän kiinni niin etteivät mene suuhun tai silmiin ulkona syödessä tai kanervikossa naidessa.

Siis oikeastaan lyhyet on paremmat. Paitsi jos lyylillä on huono läppä ja on muuten tylsää seuraa, niin sitten pitää vaan katella - joka sekin on aika höynää hommaa kestäessään yli viikon.

Elokuvissa mä vihaan etupenkkiläisen afroja. Afrot sais istua aina peräpenkillä rapistelemassa pussukoitaan.

• uppopumppu

Tässä pitää myös muistaa se toisseikka, että pitkät hiukset ovat talvella lämpimämmät kuin lyhyet. Ilmiö perustaa käsittääkseni fysiikan lakeihin.

Kesällä asiat ovat aian päinvastoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe