Tämä viesti on teille kaikille, jotka kärsitte aknen jättämistä arvista ja haluatte päästä niistä eroon. Suomeen on tänä vuonna tullut uusi menetelmä hoitaa arpista ihoa ja se on Intracel. Olen nyt käynyt kaksi kertaa ja tulokset - HUOMATTAVIA! Kävin aiemmin mm. fraxelissa ja CO2:ssa, mutta tulokset eivät olleet niin huomattavia kuin mitä tämä Intracel pystyy tekemään. Ihoakatemia Helsingissä tekee tällä menetelmällä ja muutenkin palvelu siellä miellyttävää, joten suosittelen lämpimästi. Hinta 900e voi tuntua joistakuista kovalta mutta jos vertaa sitä siihen helpotukseen, mitä sillä saa, niin...
Olen vähän yli 30 v mies ja ajattelin hoitaa kasvot kuosiin kärsittyäni yli kymmenen vuotta pahoista arvista. Minulle on tehty toimiva hoitosuunnitelma ja ensi keväänä kasvot ja iho tulevat olemaan todella hyvässä kunnossa!
Huomattavaa apua aknearpiin
10
3268
Vastaukset
- arveton!
Huhhuh aika moinen hinta... Tuolla samalla hinnalla saisi jo kymmenen kertaa Dui Clinique hoitoja. Ite kävin hoidattamassa vesirokkoarpia, ja paranivatkin huomattavasti jo muutamalla kerralla. Kymmenellä kerralla ois varmaan kaikki pois!
- skinneruikki
onko tosiaan parempi hoito kuin fraxel?itte kävin 3-vuotta sitten ja 3-kertaa,enpä ole hoitoa jatkanut kun tuntui että ei sillä edes pinetkään arvet häipyneet.aika kallista rallia.kerta oli 400e.suosittelivat 5-6 hoitokertaa.onko tietoa sinulla tuleeko tollanen hoito keskiseen suomeen koskaan?kiitos pajon sinulle:)
- JAMZZZZZZZZZZZZZZZZZ
tasaoittiko arvet näkymättömäksi?
- ex scarface
Skinneruikille; Kävit siis fraxelissa ton kolme kertaa? Mulla ei ole tietoa tuleeko keskisuomeen, mutta oikeesti tämän hoidon takia pientä reissua Helsinkiin kannattaa ainakin harkita.
Jamzzzzzzzzzzzzzzzz:ille: Arpien näkymättömyyskysymys riippuu täysin valosta ja siitä, mistä kulmasta valoo tulee kasvoihin. Itselläni aknearvet olivat laajalla alueella ja osa arvista todella syviä. Nyt ei todellakaan uskoisi sitä, mutta esim jos menen hissiin jossa on kaiken paljastava loisteputkikeinovalo, näkee, että arpia on ollut ja että iho ei ole virheetön. Normaalivaloissa esim päivänvalo ja aurinngonvalo iho näyttää lähes virheettömältä, joten kaikkiaan tyytyväinen voi olla! Iho ei tietenkään tule täydelliseksi kohdallani eikä se ole tavoitekaan, halusin päästä eroon liiaallisesta arpien näkyvyydestä, nyt kun ne on hiottu pieniksi ja lähes olemattomiin ne eivät enää häiritse; toisaalta nämä jäljelläolevat antavat ulkonäköön tiettyä persoonaa ja karismaa ( naisten suusta kuultua ) !
- JAMZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ex scarface sanoit että iho ei saadan virhettömäks,mutta maksoit kuitenkin hoidoista yli 1800 €.SILLÄ SUMMALLA pääsisin tekemään n.8 kertaa tca kuorinta ja saisin ihon varmasti virheettömäksi.
TÄSSÄ ON ENNEN/JÄLKEEN KUVIA :
http://jps.ac/menu/articles/2009/20091121ksas/
ITSE PIDÄN TCA KUORINA PALJON TEHOKKAAMPANA NÄIDEN KUVIEN PERUSTEELLA.- ex scarface
Tca:llako sitten aknearvt lähtee KOKONAAN? Millään hoidolla ne ei tiettävästi lähde KOKONAAN ja sitä paitsi noi laittamasi kuvalinkit on siitä rehellisimmistä valosta otettu ja näytetty eli asiasta tietävät / kärsivät ihmiset kyllä näkevät eron. Olen nimittäin myös käynyt tca konsultaatiossa ja mun kohdalla hinta oli aivan muu kuin väitit; ei paljonkaan edukkaampi Intracelia ja hoidosta saatava hyöty lääkärin mukaan huonompi kuin Inyracelissa. Juttu oikeesti menee niin, että noissa kuvissahan voi pelata niin, että before kuva on otettu rehelisessä / epäsuotuisassa valossa ja after kuvat suotuissa kohdevalossa ja sit luullaan että kyseisen kuvan julkaisija häivyttää arvet TÄYSIN ja KOKONAAN hoidoillaan. Se ei pidä paikkaansa. TCA ei tee virheetöntä ihoa, kuten ei CO2, Fraxel, mekaaninen hionta eli dermabracio tai mikään muukaan vastaava arpien hoito menentelmä; puhun siis pahoista aknearvista. Intracel on tutkitusti tehokkain ja turvallisin koska se ei polta ihon pintaa rikki ja palautuminen on huippu nopeaa; parissa päivässä voi mennä ihmisten ilmoille ym. Onko sulla JAMZZZZZZZZZZ näyttää vastaavia ja samassa valossa otettuja kuvia before ja after TCA hoidoista? Jos on noilla edellytyksillä, niin laita toki eteenpäin! Ihoakatemia ottaa ne asiakkailleen ja niistä nähdään ne todelliset hyödyt; ilman täydellistä harhakuvaa eri valossa tai väärin lupauksin!
- jamzzzzzzzzz
Tässä on erään henkilön tekämä kuva sarja :
http://www.flickr.com/photos/35189197@N04/
siis tca kuorinta ja mä en oo mainostamassa mitään vaan haluaan ittelläni ja muilla tehokkaan hoiidon ei rahastuttava hoito , mutta jos sanot että sait hyvän jäljen ,niin voisitko toimitta enne/jälkeen kuvia .
Sinun kertomasi valokuvia pitää paikkansa sen takia sanon että ei kannatta usko kaikee mitä netissä lukee tai näytetään täytyy perehtyy kunnolla enne kuin menee johonkin hoitoon.
ITSE KUITENKIN OLEN ONNELLINEN SINUN PUOLESTA ETTÄ SAIT HYVÄN TULOKSEN INTRACELISTA.- ex scarface
Moi JAMZZZZZZZZZ ja kiitos kuvista!
Tulokset vaikuttivat KUVIEN perusteella ihan hyviltä, toki ennen / jälkeen kuvat oli otettu niin eri valoissa että ero hoidon tulokseen jäi enempää näkemättä vaikeasti arvioitavaksi. Itselläni ei ole kuvia muuta kuin lääkärillä, enkä niitä huomannut pyytää ( harmi, koska niillä on siellä ihoanalyyejä varten omistettu kuvauslaite, joka pystyy 3D tekniikalla ym näyttämään syvyyden arpien tasoittumisessa ym ).
Tärkeää olisi juuri se, että ennen jälkeen kuvat olisivat täsmälleen samasta kulmasta otettu ja samassa valossa.
Ylipäätään tyytyväisyys on kuitenkin se tavoite hoidossa; omat arpeni olivat kaikentyyppisiä rulla-arvista syviin ice-pick arpiin sekä myös paljon laajemmalla alueella kuin lähettämissäsi kuvissa ja siksi uskon että minulle Intracel oli optimi vaihtoehto.
Jos ennen hoitoja poskeni näyttivät melkein joka paikassa "raastinraudalta", nyt ne näyttävät hyvinvoivilta kasvoilta!
Ennen hoitoja kannattaa siis käydä konsultaatiossa ja selvittää, mikä juuri kenenkin arpiongelmaan auttaisi parhaiten. - jamzzzzzzzzzzzz
ex scarface kirjoitti:
Moi JAMZZZZZZZZZ ja kiitos kuvista!
Tulokset vaikuttivat KUVIEN perusteella ihan hyviltä, toki ennen / jälkeen kuvat oli otettu niin eri valoissa että ero hoidon tulokseen jäi enempää näkemättä vaikeasti arvioitavaksi. Itselläni ei ole kuvia muuta kuin lääkärillä, enkä niitä huomannut pyytää ( harmi, koska niillä on siellä ihoanalyyejä varten omistettu kuvauslaite, joka pystyy 3D tekniikalla ym näyttämään syvyyden arpien tasoittumisessa ym ).
Tärkeää olisi juuri se, että ennen jälkeen kuvat olisivat täsmälleen samasta kulmasta otettu ja samassa valossa.
Ylipäätään tyytyväisyys on kuitenkin se tavoite hoidossa; omat arpeni olivat kaikentyyppisiä rulla-arvista syviin ice-pick arpiin sekä myös paljon laajemmalla alueella kuin lähettämissäsi kuvissa ja siksi uskon että minulle Intracel oli optimi vaihtoehto.
Jos ennen hoitoja poskeni näyttivät melkein joka paikassa "raastinraudalta", nyt ne näyttävät hyvinvoivilta kasvoilta!
Ennen hoitoja kannattaa siis käydä konsultaatiossa ja selvittää, mikä juuri kenenkin arpiongelmaan auttaisi parhaiten.Minulla on juuri noita ice-pick arvet.Miten se hoito vaikutti niihin ja onko niissä selvä parennus?
- ex scarface
Kuten jo aiemminkin olen tuonut esille, selvä ja HUOMATTAVA parannus on tapahtunut, kun ice-pick tyyppisiä arpiani katselen normaalioloissa, kuten esim luonnonvalossa. Nämä ice-pick arvet ovat niitä haastavimpia, varsinkin jos arpi on syvä ja kovin terävä reunoiltaan. Omat ice pick arpeni kokivat huomattavan edistyksen! Mulle tarjottiin myös uudentyyppisiä täyttöaineita näihin arpiin, mutta en ota niitä, koska niitä saa sitten vähän väliä olla laitattamassa, koska ne ovat väliaikaisia ( botox-tyyppisiä ? ). Ice pick arpia voi toki myös stanssata tai täyttää omalla ihosiirteellä tai jollain rasva-aineilla ( ? ). Korostan kuitenkin edelleen sitä, että vaikka missä hoidossa kävisi ( mukaanlukien intracel ) arvet eivät katoa kasvoista täysin, koska tietyntyyppinen valo varjostaa häivytetyimmätkin arvet ja niiden hioituimmatkin reunat ja näyttää kaikenlaiset ihonvirheet. Mutta, apu on minulla ainakin ollut niin huomattava, että suosittelen tätä vaihtoehtoa myös sen ihoa kiristävästä vaikutuksesta, jolloin kasvojen kokonaisilme muuttuu arpisesta tasaisemmaksi eivätkä ihon virheet / arvet hallitse kasvojen yleisilmettä! Hoitokertoja joutuu ehkä ottamaan useamman jotta tulos olisi hyvä, ja valohotoa siihen päälle, jotta ihon pintaa uudistamalla saadaan lopullinen pysyvä tulos mahdollisimman siloiseksi! Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872