onko kellään kokemuksia näistä väreistä etenkin ice ice blondysta ?
mahtaiskiko minulla vaalentua tuon verran, profiilikuvassa nykyinen sävy.
kiitso vastauksista :)
Four Reasons Take Away Color
6
20260
Vastaukset
Itse olen kerran värjännyt, juurikin tuolla Ice Ice Blondylla. Kävellessäni parturin ohitse jossa näin paketin, ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä! Aivan ihana supervaalea sävy!
Uskoisin että kyllä se tuosta jonkin verran vielä vaalentaa, itselläni ainakin :)- Vaniljablondi
Hei! Itse värjään kerran kuussa sävyllä Vanilla Sky, omat hiukseni ovat luonnostaan tuhkanvaaleat ja Vanilla Sky vaalentaa niitä juuri puoli astetta/ asteen, lopputulos on niinkuin paketin kyljessä.
Väri on helppo sekoittaa, helppo levittää ja lopputulos on mitä pitää, ei tule mitään harmaita tai violetteja yllätyksiä. Tämä on ihan rakkautta.:) ehdottomasti voin suositella!
Sävystä on itselläni tullut sellainen pehmeä, ei mitään luonnottomia sävyjä. Haalistuu myös kauniisti. - Vaniljablondi
Ja kyllä varmasti onnistuisi sinun hiukset!
no nyt on väri päässä,,,ja täytyy sanoa harmaaksi veti... :( nyt näyttää kuin olisi astetta jopa tummemmat hiukset ja ulkona valossa taas näyttää lilahtavata...
Kiitos, Nyt en kyllä malttaisi millään odottaa värin saapumista :D !!!
- ghj
itselläni on nytten tämmöset ei tumman ruskeet eikä ihan vaaleenruskeet hiukset. aika toffee tollanen. niin minkäköhänlaiseks laittais mun hiukset sitten :o? itselläni on postissa tulossa tämä vaalein sävy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939