"77 ihmistä Oslossa ja Utöyan saarella surmannut norjalainen Anders Behring Breivik saa vankilaan säkkikaupalla rakkauskirjeitä naisilta."
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011082914282324_ul.shtml
Massamurhaajassa on vissiin enemmän potentiaalia mieheksi kuin sivaritaviksessa.
Murhaamalla saat naiset kiinnostumaan
8
242
Vastaukset 8
- ei kiitos kiertopalk
Mikä helkutti siinä on kun jokainen mies haluaisi olla "säkkikaupalla" ihailtu. Eikö yksi nainen riitä millään?
- fghjdfpgjdgm
Yksi nainen riittäisi mulle vallan mainiosti mutta siihenhän se ongelma liittyykin! Olen kai sitten liian ujo ja niin kamalan näköinen ettei kukaan nainen voi tykätä.
- .................
- älä jaksa lässyttää
Ja sinäkö sitten haluaisit että nuo samat naiset kirjoittelisivat sinullekin? Ja montako aloitusta aiot vääntää tästä samasta aiheesta vielä? Luulenpa että suurin osa maailman naisista jättää kirjoittelematta tuollaisille tyypeille. Vähän sama kuin väittäisi kaikkien miesten olevan pedofiileja vain siksi koska jotkut miehet ovat...
- yksin kotona
Sama juttu. Mullekkin riittäis yks nainen mut naama ei ole mikään kovin häävi näköinen. Ja sit massamurhaajaa kositaan ja saa rakkauskirjeitä säkkikaupalla. Taidan siis olla kamalampi ja hullumpi mies kuin Breivik vaikka mun rikosrekisteri on ihan puhdas.
- normityttö
Varmaan saa kirjeitä vankilassa olevilta ja muilta ongelmaisilta muijilta, joo...
- 3454768
Mun mielestä tämä maailma on sairas, jos mitä 77 ihmistä raa'asti tappanut henkilö saa enemmän huomiota naisilta kuin tällainen normaali kaveri, kuten vaikka minä. Ja vielä paljon enemmän. No, tuo nyt ei ollut mikään uutinen. Oksettaa tämä maailma.
- ...
Muistan lukion psykologian tunnilta, kun opettaja selitti, miksi jotkut naiset ihastuvat murhaajiin ja muihin linnakundeihin. Jotkut naiset nimittäin luulevat pystyvänsä tekemään miehestä kunnollisen ja hyvän rakkautensa avulla. Typerää, mutta meitä on moneen junaan.
Onneksi kaikki naiset eivät ajattele noin, vaan useimmille kelpaa jo valmiiksi kunnollinen kaveri. Kyllä sä jonkun löydät, kunhan olet mukava ja juttelet naisille. Ujoihin tuppisuihin on vaikea tutustua, oli kyseessä sitten mies tai nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493