Tää psykopaattikin saa enemmän rakkautta kuin minä. Naiset haluaa mennä namisiin sen kanssa ja tehdä siitä hyvä mies. Joten jos tää murhaaja joskus vapautuu niin siltä ei rakkautta ja naisia tule puuttumaan. Mulle sen sijaan kukaan nainen ei edes koskaan juttele. Olen vissiin aika tylsä tapaus koska en kohtele naisia huonosti, olen kiltti ja rauhallinen luonteeltani. Mut ei tää yllätys ollut et naiset kosii murhaajaa. Itse en pääse koskaan naimisiin. Väkisinkin tulee mieleen et olen varmaan pahempi kuin toi murhaaja vaikka rikoksia en ole koskaan tehnyt.
Tää nyt oli tällänen turhautuneen miehen sepustus mun tulevaisuudestani.!
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011082914282324_ul.shtml
Tää murhaaja saaa rakkauskirjeitä
51
643
Vastaukset
- gfkfkjgl
Luulis sunkin jo sentään tässä vaiheessa tajuavan, että naisilla on haarat levällään heti kun on tarjolla julkisuutta/statusta/rahaa parisuhteen kautta.
- gfkfkjgl
... tässä tapauksessa julkisuutta.
- gfkfkjgl
Ja kyllä, kaikki ne naurettavat lapsuuden kliseet onkin totta. Ei naiset halua mitään hellää, uskollista, kilttiä, mukavaa miestä. Pahat pojat vie kaikki naiset.
- Ärrimurri 2
Korjaan: pahat pojat vie kaikki häiriintyneet naiset.
Nainen, joka hakeutuu pahuuden lähelle ei ole terve.
- Kuvottavaa
Tää todistaa sen, että naiset on pelkkiä sairaita elukoita.
- Järjen jättiläinen
Heh heh, mikä logiikka. Breivik on mies ja suomalaiset kouluampujatkin oli miespuolisia, joten sekin on nyt sitten todistettu, että miehet on pelkkiä sairaita elukoita. KUVOTTAVAA!
- skitsoidiellipsoidi
Minä olen syrjäytynyt mies joka haluaa kuolla. Minulla ei ole ollut kaveria kahteenkymmeneenviiteen vuoteen. olen hylkiö jota kuusi mailjaldia ihmistä vihaa. Siinä on aika paljon vihamiehiä. Suomen valtion tulisi aloittaa nollien kaasukammioittaminen luusereiden poistamiseksi tästä bättre folkien maailmasta. Rukoilkaa minun kuolemaa.
- jk
vai iin
- yksin kotona
Kyl mä tajuun. Tavallinen kiltti mies on ulkona sinkku markkinoilta.
- aitoa rakkauttako?
Hei - kaikella ystävyydellä, etkö/ettekö tajua, että tällaiselle henkilölle rakkauskirjeitä lähettävät naiset ovat psyykkisesti sairaita ja vaikeasti tasapainottomia!!
Minua niin naisena kiukuttaa, kun miehet aina valittavat tästä asiasta. Suomalaisetkin murhaajat/rikolliset saavat vastaavia kirjeitä naisilta ja kun niistä uutisoidaan, katkeroituneet sinkkumiehet valittavat sitten juuri samalla tavalla kuin tässäkin ketjussa.
MUTTA, jos te olette kateellisia tästä "rakkaudesta" jota nämä miehet saavat ja joka todellakaan ei ole oikeaaa, tervettä rakkautta, niin MENKÄÄ TE VALITTAJAT tuonne mielenterveyspalstoille tai vankilaan hakemaan se nainen. Saatte sen varmasti heti. Jos teille kelpaa sellainen nainen, joka on mielenterveydeltään niin järkkynyt, että hän lähettelee kirjeitä murhaajille?
Jos ja kun minä naisena valitan yksinäisyyttä, sinkkuutta, minulle vastataan heti, että saisin miehen heti jos huolisin. Niin, saisin murhaajan, alkoholistin, narkkarin, pedofiilin joka vain kyttää lastani tai muuten vain vaikeasti mielenterveysongelmaisen. Kun en huoli tällaista miestä, minua haukutaan nirsoksi.- juupjuupajuu
Noo, ihan hyviä pointteja sulla siinä. Mut kyllä sä varmaan saisit jonkun ihan suht ok miehenkin, mut tuskin läheskään mitää unelmien prinssiä.
Ja onhan se niin että naisia kiehtoo voima. Se on sitten vähän ikävää naisille jos se voimakas mies käyttää sitä voimaansa väärin... - Bedlam in Tampere
Niin niin. Niin niin niin. Kun maailman outoa menoa kummastelee niin se on katkeruutta. Sää tosit voit valittaa yksinäisyyttä olematta yhtään katkeroitunut.
Kunnon rikolliset on muuten usein älykkäitä ja karismaattisia. Sitten vielä jos kuuluu johonkin isoon liigaan kuten mafiaan niin naisten määrällä ei ole mitään rajaa. Ei kaikki rikolliset oo hulluja eikä kaikki jotka niitä fanittaa ole hulluja. - 345343453432
"Hei - kaikella ystävyydellä, etkö/ettekö tajua, että tällaiselle henkilölle rakkauskirjeitä lähettävät naiset ovat psyykkisesti sairaita ja vaikeasti tasapainottomia!!"
Se ei saata näkyä naisten arjessa millään tavalla.
Eivät kaikki vankilahörhöt saa postia naisilta. Ne saavat joiden julkisuuskuva on hyvin maskuliininen ja voimakas. Voimakkuus kiehtoo naisia ja se tuntuu jännittävältä. Herkät tyypit ovat aika lailla eri asemassa.
Valtaosaa naisista tuommoiset henkilöt tietysti vain kauhistuttavat, mutta kun julkisuusmylly kasvaa tarpeeksi isoksi niin se lisää myös kiinnostusta.
"Jos ja kun minä naisena valitan yksinäisyyttä, sinkkuutta, minulle vastataan heti, että saisin miehen heti jos huolisin. Niin, saisin murhaajan, alkoholistin, narkkarin, pedofiilin joka vain kyttää lastani tai muuten vain vaikeasti mielenterveysongelmaisen. Kun en huoli tällaista miestä, minua haukutaan nirsoksi. "
Harvat miehet ovat rikollisia, mutta naisten mielestä suurempi rikos miehelle on olla tylsä. Tappaja on vielä ok koska sellaisia pidetään jännittävinä, mutta tylsä mies jolle ei tunnu tapahtuvan erikoisesti mitään on kauhistus. Alkoholistikin on siinä tilanteessa siunaus. - aitoa rakkauttako?
345343453432 kirjoitti:
"Hei - kaikella ystävyydellä, etkö/ettekö tajua, että tällaiselle henkilölle rakkauskirjeitä lähettävät naiset ovat psyykkisesti sairaita ja vaikeasti tasapainottomia!!"
Eivät kaikki vankilahörhöt saa postia naisilta. Ne saavat joiden julkisuuskuva on hyvin maskuliininen ja voimakas. Voimakkuus kiehtoo naisia ja se tuntuu jännittävältä. Herkät tyypit ovat aika lailla eri asemassa.
Valtaosaa naisista tuommoiset henkilöt tietysti vain kauhistuttavat, mutta kun julkisuusmylly kasvaa tarpeeksi isoksi niin se lisää myös kiinnostusta.
"Jos ja kun minä naisena valitan yksinäisyyttä, sinkkuutta, minulle vastataan heti, että saisin miehen heti jos huolisin. Niin, saisin murhaajan, alkoholistin, narkkarin, pedofiilin joka vain kyttää lastani tai muuten vain vaikeasti mielenterveysongelmaisen. Kun en huoli tällaista miestä, minua haukutaan nirsoksi. "
Harvat miehet ovat rikollisia, mutta naisten mielestä suurempi rikos miehelle on olla tylsä. Tappaja on vielä ok koska sellaisia pidetään jännittävinä, mutta tylsä mies jolle ei tunnu tapahtuvan erikoisesti mitään on kauhistus. Alkoholistikin on siinä tilanteessa siunaus.Tuo määritelmä "tylsä" on todella laaja, ja ehkä ihmiset käsittävät sen eri tavalla.
Minä ainakin (ja usea naistuttavani) haluan tavallisen "tylsän?" miehen, joka ei harrasta mitään outoa extremelajia eikä matkusta ex tempore maailman ääriin, eikä luonteenpiirteissäkään ole mitään, mitä en voisi ennakoida. Kaipaan aivan tavallista arkielämää, ja olen mieluummin koneella istuvan hiljaisen nörttimiehen kanssa kuin "ennalta arvaamattoman/jännittävän".
Mutta minä olenkin syntynyt 10v liian aikaisin, koska ns. nörttisukupolvi alkoi kehittyä vasta myöhemmin ; ( - satusetäsamuli
pyh. mitä siinä kitiset. oot nainen saat kyllä äijä, jos vaan viittit vähän karsia kriteerejäs. veikkaanpa vaan että oot niin helvetin ronkeli ettei oo tullu vastaan. turha vinkua täällä. ei sua usko kukaan
- Tavallisuus ok
345343453432 kirjoitti:
Harvat miehet ovat rikollisia, mutta naisten mielestä suurempi rikos miehelle on olla tylsä. Tappaja on vielä ok koska sellaisia pidetään jännittävinä, mutta tylsä mies jolle ei tunnu tapahtuvan erikoisesti mitään on kauhistus. Alkoholistikin on siinä tilanteessa siunaus.Ei ole noin. Moni ihminen kaipaa tasapainoa, ennakoitavuutta ja luotettavuutta. Olen naimisissa miehen kanssa, joka ei todellakaan ole "jännittävä": hän on turvallinen ja tasainen. Sellainen olen itsekin ja rakastan häntä todella paljon!
Alkoholismin tai väkivaltaisuuden kokeminen "jännittävänä" tai toivottavana parisuhteessa, on häiriintynyttä. - torstens
onpa viisas nainen näin on homman nimi hulluja naisia on paljon.olen mielummin yksin kun niiden naisten kansa .lycka till kaikki
- yksin kotona
Mä haluasin kans saada rakkauskirjeitä. Vaikka sitten joltain hullulta naiselta. En kuitenkaan ala rikolliseksi sen takia. Mut en ehkä tuntis itteeni niin yksinäiseksi jos joku edes kirjoittais.
- Mitä häh?
Mieti vähän, MILLAISILTA naisilta se murhaaja saa rakkauskirjeitä. Tahtoisitko todella SELLAISEN naisen? Usko pois, kyllä yksinäisyys huonon seuran voittaa.
- Miinuksia tällekin?
Tämä palstahan on Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys -osastolla, joten ei mikään ihme että äskeinen viesti on saanut miinuksia. Mielisairaat miehet voikin olla innoissaan, jos nainen on päästään sekaisin...
- Around the world
Mua kyllä kummastuttaa ja vähän huvittaakin se kuinka vähän ihmisen tappamista jaksetaan tuomita. Tuntuu kun ihmisiä seuraa että on miljoona asiaa mitkä on pahempia kuin murhaaminen.
- yksin kotona
Sori. ihan läpällä heitin. olen nähnyt ihan liikaa hulluja täs elämäs ja haluan pysyä kaukana sellaisesta.
Haluaisin oikeesti ihan tavalliselta naiselta rakkauskirjeen joka haluais tutustua muhun. Mut se on mahdoton tehtävä. - NainenisollaN
Nuo naiset ovat päästänsä vialla, josko heitä voi naisiksi edes sanoa.. Hohhoijaa, mitä täällä taas kirjoitellaan. Tuollaisista tapahtumista todennäköisesti innostuvat seksuaalisadistit, jotka saavat kiksejä noista jutuista.. Ei kukaan normaali tommosta ihmistä ikinä huolisi..
En yhtään ihmettele ettei viestin aloittaja tapaa naisia.. Ei kukaan kiinnostu itsesäälissä kierivästä ihmisestä. Lopeta ruikuttaminen ja toimi.. - yksin kotona
Mä yritin toimia jo monen vuoden ajan. En sitten ole vissiin niin hyvä mies kun ketään ei kiinnostanut. Nyt olen tylsistynyt ja kirjoittelen paskaa täällä että te saatte haukkua mut luuseriksi joka ei muka tehnyt mitään.
- yksin kotona
Olen siis pas.ka luuseri joka ei osaa puhua naisille jotta ne kiinnostuisi musta.
Lisäksi ulkonäkö ei tee vaikutusta kenenkään, joten sekin karkottaa kaikki naiset.
Joten on hauskaa ryvetä itsesäälissä näillä palstoilla jotta muutkin saa haukkua mua luuseriksi.- aitoa rakkauttako?
Moi
Mulle tuli paha mieli, kun vastasin sinulle niin napakasti. Tuolla sinkkupalstalla vaan on niin usein aloituksesi kaltaisia viestejä, jotka voi tulkita vihapuheeksi naisia kohtaan. Ymmärrän, että et varmastikaan ole oikeasti "kateellinen" siitä että hullu saa hullulta viestejä, vaan purit vain huonoa oloasi. Vaikka joku ketjussa väittikin, että "kaikki rikolliset eivät oile hulluja, eivätkä kaikki heille kirjoittavat naisetkaan" niin jankutan yhä, että täysin tasapainoinen ja järkevä ihminen ei lähettele minkäänlaisia kirjeitä murhamiehille eikä mafiajätkille. Eivätkä tavalliset naiset ihaile tatuoituja koviksia, jengiläisiä tmv.
Kokemusteni ja havaintojeni mukaan herkät, sielukkaat ja syvälliset persoonat ovat tod.näk. yksinäisiä. Massan mukana menevät pintaliitäjät löytävät kyllä (kaltaistaan) seuraa siitä suuresta massasta. Toivottavasti pystyt heittämään hemmettiin tuon "olen luuseri-asenteen". Yksinäisyys ei ole synonyymi luuseri-sanalle. Olken myös yksinäinen, mutta en todellakaan koe enkä myönnä olevani luuseri. Ehkä se sitten johtuu siitä, että olen jo vanhempi, enkä nuori. Yksinäisyydestäni huolimatta olen saanut elämässäni aika paljon aikaiseksi, hyvää ja pahaa ; D Toivon että tällä palstalla kukaan ei hauku ketään luuseriksi yksinäisyyden vuoksi!
Älä ole ainakaan passiivinen! Monella paikkakunnalla on sinkkuseuroja, joissa on aktiivista toimintaa. Ehkä sieltä löytyisi kavereita? Tiedän ihmisiä, jotka ovat ihan oikeasti saaneet helpotusta tilanteeseen sinkkuseuran tapahtumista!
Ennen kuin joku kysyy, miksi en itse mene sinne sinkkuseuraan, ja lopeta valittamista, kerron että tässä iässä on jo vaikeampaa löytää kumppania/ystäviä ja toinen ongelma on se että minullla on lapsia enkä saa lapsenhoitoa järjestettyä sinkkutapahtumien ajaksi. Te nuoret siis, joilla ei ole lapsia tai muitakaan kahleita - MENKÄÄ LIVE-ELÄMÄÄN ! - 45645645645
aitoa rakkauttako? kirjoitti:
Moi
Mulle tuli paha mieli, kun vastasin sinulle niin napakasti. Tuolla sinkkupalstalla vaan on niin usein aloituksesi kaltaisia viestejä, jotka voi tulkita vihapuheeksi naisia kohtaan. Ymmärrän, että et varmastikaan ole oikeasti "kateellinen" siitä että hullu saa hullulta viestejä, vaan purit vain huonoa oloasi. Vaikka joku ketjussa väittikin, että "kaikki rikolliset eivät oile hulluja, eivätkä kaikki heille kirjoittavat naisetkaan" niin jankutan yhä, että täysin tasapainoinen ja järkevä ihminen ei lähettele minkäänlaisia kirjeitä murhamiehille eikä mafiajätkille. Eivätkä tavalliset naiset ihaile tatuoituja koviksia, jengiläisiä tmv.
Kokemusteni ja havaintojeni mukaan herkät, sielukkaat ja syvälliset persoonat ovat tod.näk. yksinäisiä. Massan mukana menevät pintaliitäjät löytävät kyllä (kaltaistaan) seuraa siitä suuresta massasta. Toivottavasti pystyt heittämään hemmettiin tuon "olen luuseri-asenteen". Yksinäisyys ei ole synonyymi luuseri-sanalle. Olken myös yksinäinen, mutta en todellakaan koe enkä myönnä olevani luuseri. Ehkä se sitten johtuu siitä, että olen jo vanhempi, enkä nuori. Yksinäisyydestäni huolimatta olen saanut elämässäni aika paljon aikaiseksi, hyvää ja pahaa ; D Toivon että tällä palstalla kukaan ei hauku ketään luuseriksi yksinäisyyden vuoksi!
Älä ole ainakaan passiivinen! Monella paikkakunnalla on sinkkuseuroja, joissa on aktiivista toimintaa. Ehkä sieltä löytyisi kavereita? Tiedän ihmisiä, jotka ovat ihan oikeasti saaneet helpotusta tilanteeseen sinkkuseuran tapahtumista!
Ennen kuin joku kysyy, miksi en itse mene sinne sinkkuseuraan, ja lopeta valittamista, kerron että tässä iässä on jo vaikeampaa löytää kumppania/ystäviä ja toinen ongelma on se että minullla on lapsia enkä saa lapsenhoitoa järjestettyä sinkkutapahtumien ajaksi. Te nuoret siis, joilla ei ole lapsia tai muitakaan kahleita - MENKÄÄ LIVE-ELÄMÄÄN !"Kokemusteni ja havaintojeni mukaan herkät, sielukkaat ja syvälliset persoonat ovat tod.näk. yksinäisiä. Massan mukana menevät pintaliitäjät löytävät kyllä (kaltaistaan) seuraa siitä suuresta massasta."
Useimmiten yksinäiset ovat osittain herkkiäkin ja varsinkin miesten kohdalla lienee yleisiä piirteitä epäsosiaalisuus ja rohkeuden puute.
Ongelma lienee juuri siinä että nuo piirteet koetaan naismaisiksi ja niitä ei hyväksytä miehillä samalla tapaa. "Heikot miehet" ovat yleinen ivan aihe missä tahansa paikoissa niin keskustelupalstoista muuallekin.
Massan mukana menijät ovat yleensä "normaaleita". Tuo normaalius ei ole mikään itsestäänselvyys vaikka se monesti helposti tuntuukin siltä. Sekin on edellytänyt sitä että on selvinnyt ongelmista ilman suurempia kolhuja tai ei ole esim. sairastunut kovinkaan pahasti. Perusasiat ovat siis kunnossa. - yksin kotona
45645645645 kirjoitti:
"Kokemusteni ja havaintojeni mukaan herkät, sielukkaat ja syvälliset persoonat ovat tod.näk. yksinäisiä. Massan mukana menevät pintaliitäjät löytävät kyllä (kaltaistaan) seuraa siitä suuresta massasta."
Useimmiten yksinäiset ovat osittain herkkiäkin ja varsinkin miesten kohdalla lienee yleisiä piirteitä epäsosiaalisuus ja rohkeuden puute.
Ongelma lienee juuri siinä että nuo piirteet koetaan naismaisiksi ja niitä ei hyväksytä miehillä samalla tapaa. "Heikot miehet" ovat yleinen ivan aihe missä tahansa paikoissa niin keskustelupalstoista muuallekin.
Massan mukana menijät ovat yleensä "normaaleita". Tuo normaalius ei ole mikään itsestäänselvyys vaikka se monesti helposti tuntuukin siltä. Sekin on edellytänyt sitä että on selvinnyt ongelmista ilman suurempia kolhuja tai ei ole esim. sairastunut kovinkaan pahasti. Perusasiat ovat siis kunnossa.Kyl mä olen herkkä mut en ole mielestäni epäsosiaalinen. Juttelisin mielelläni ihmisten kanssa jaolen niin tehnytkin. Nuorempana olin kyl rohkee mut en enään niin rohkee. Mietin kenelle kannattaa jutella. Mä ikään kuin tarkkailen ihmisiä ja etenkin naisia. Jos mä juttelen joskus naiselle niin mä tarkkailen et miten se reakoi muhun. Et onko se välinpitämätön ja kiinnostaako mun jutut sitä. Jos se vaan vastaa yhellä sanalla kysymykseen niin tuskin olen kiinnostava.
Joskus nuorena rohkeuden puuskassa heitin naiselle baaritiskillä jotain kuivaa läppää et mä oon eksyny kavereistani. Pitäisitkö mulle hetken seuraa. Enään en uskaltais sellasta sanoo kenellekkään.
- yksin kotona
En ole kuullut et tääl olis jotain sinkkuseuroja. Tuskin edes menisin sellaseen. Sehän olis musta helvetin noloo mennä sellaseen. Baareiisakin olen pyörinyt ihan riittävästi elämäni aikana , joten ei huvita mennä baariinkaan. Pahoja asioita en mielestäni ole tehnyt elämäni aikana ja sepäs tässsä ihmetyksen aihe onkin et en ole siltin naisten suosiossa. Ne pahoja tekevät miehet saavat just niitä naisia ja sehän vituttaa pikkasen, kun yrittää olla hyvä mut siltin olen ihan nolla.
- E
Anteeksi, että tunkeudun, siilä sivulla on myös muu osasto nimeltä TREFFIT (http://treffit.suomi24.fi/), se on juuri tarkoittettu tutustumista varten.
- rethtejfk
E kirjoitti:
Anteeksi, että tunkeudun, siilä sivulla on myös muu osasto nimeltä TREFFIT (http://treffit.suomi24.fi/), se on juuri tarkoittettu tutustumista varten.
Lykkyä tykö. Nettideitissä saa juuri oivan kosketuksen realiteettiin siitä millaisia naiset oikeasti ovat.
- 34524234234
Samanlaista tapahtui jo poliisitappajan kohdalla Suomessa.
Johtuisiko tuo sitten todella isosta julkisuudesta ja vaikka rikos onkin hirveä ja täysin järjetön niin sellaisen tekijä tuntuu "voimakkaalta persoonalta".
Usein kun naisiin vetoaa maskuliiset tyypit ja Breivik on sellaisen julkisuuskuvan onnistunut saamaan. Kouluampujien kohdalla kuva oli "koulupoikamainen", joten semmoinen ei varmaankaan viehätä aivan samalla lailla.
Voi tosin sanoa että aika moni suomalaismies saisi postia, jos osallistuisi vaikkapa Maajussille morsian tyyppiseen ohjelmaan ja pystyisi olemaan siinä "omalla nimellään ja kasvoillaan". Käytännössä siis ihminen jolla ei ole suoranaisesti mitään erikoisempia ongelmia, niin omaa varsin hyvät mahdollisuudet saada kumppani.- aitoa rakkauttako?
.........Voi tosin sanoa että aika moni suomalaismies saisi postia, jos osallistuisi vaikkapa Maajussille morsian tyyppiseen ohjelmaan ja pystyisi olemaan siinä "omalla nimellään ja kasvoillaan".......
Juuri niin. Nettideittailu on liian kasvotonta. A - studiossa ollut nettideittaileva mies oli tosi suloinen ja kivan oloinen mutta kun siinä näytettiin hänen nettiin laittamansa kuva, se kuva antoi paljon huonomman käsityksen hänen ulkonäöstään! En suosittele tavismiehille valokuvan laittamista ilmoitukseen, koska kuvan perusteella tylsännäköinen mies tuskin saa vastauksia. Sama mies voikin sitten livenä olla paljon kiinnostavampi. Nettideittailu on takapuolesta. Vain livestä voi löytää kumppanin, netissä vain turhautuu.
Jankutan yhä palstan lukijoille sinkkuseuroista. Omalla paikkakunnallani on sellainen ja järjestävät paljon liikunnallista ohjelmaa, eikä pelkkää baarissa istumista. Jokainen uusi aktiivijäsen otetaan ilolla vastaan, eikä kukaan hauku luuseriksi yksinäisiä, koska valtaosa seuran jäsenistä on nimenomaan yksinäisyydestä kärsineitä. - 23432423432
.........Voi tosin sanoa että aika moni suomalaismies saisi postia, jos osallistuisi vaikkapa Maajussille morsian tyyppiseen ohjelmaan ja pystyisi olemaan siinä "omalla nimellään ja kasvoillaan".......
Juuri niin. Nettideittailu on liian kasvotonta. A - studiossa ollut nettideittaileva mies oli tosi suloinen ja kivan oloinen mutta kun siinä näytettiin hänen nettiin laittamansa kuva, se kuva antoi paljon huonomman käsityksen hänen ulkonäöstään! En suosittele tavismiehille valokuvan laittamista ilmoitukseen, koska kuvan perusteella tylsännäköinen mies tuskin saa vastauksia. Sama mies voikin sitten livenä olla paljon kiinnostavampi. Nettideittailu on takapuolesta. Vain livestä voi löytää kumppanin, netissä vain turhautuu.
Jankutan yhä palstan lukijoille sinkkuseuroista. Omalla paikkakunnallani on sellainen ja järjestävät paljon liikunnallista ohjelmaa, eikä pelkkää baarissa istumista. Jokainen uusi aktiivijäsen otetaan ilolla vastaan, eikä kukaan hauku luuseriksi yksinäisiä, koska valtaosa seuran jäsenistä on nimenomaan yksinäisyydestä kärsineitä."Jankutan yhä palstan lukijoille sinkkuseuroista. Omalla paikkakunnallani on sellainen ja järjestävät paljon liikunnallista ohjelmaa, eikä pelkkää baarissa istumista. Jokainen uusi aktiivijäsen otetaan ilolla vastaan, eikä kukaan hauku luuseriksi yksinäisiä, koska valtaosa seuran jäsenistä on nimenomaan yksinäisyydestä kärsineitä."
Suositeltavaa on mennä kaikenlaisiin tapahtumiin mutta on eri asia kannattaako mitään seuraa niistä odottaa. Varsinkin miesten kannattaa pitää "jalat maassa", koska jos olet "vääränlainen mies" niin et tule isolla todennäköisyydellä saamaan seuraa. - aitoa rakkauttako?
23432423432 kirjoitti:
"Jankutan yhä palstan lukijoille sinkkuseuroista. Omalla paikkakunnallani on sellainen ja järjestävät paljon liikunnallista ohjelmaa, eikä pelkkää baarissa istumista. Jokainen uusi aktiivijäsen otetaan ilolla vastaan, eikä kukaan hauku luuseriksi yksinäisiä, koska valtaosa seuran jäsenistä on nimenomaan yksinäisyydestä kärsineitä."
Suositeltavaa on mennä kaikenlaisiin tapahtumiin mutta on eri asia kannattaako mitään seuraa niistä odottaa. Varsinkin miesten kannattaa pitää "jalat maassa", koska jos olet "vääränlainen mies" niin et tule isolla todennäköisyydellä saamaan seuraa.Tämä on Yksinäisyyspalsta ja monet valittavat yksinäisyyttään. Ei sinkkuseurojen tarkoitus ole parittaa ihmisiä, vaan kiskoa yksin kotona kököttävät ihmiset ulos mökistään, tapaamaan muita ihmisiä, harrastamaan jne. Sinkkuseuroissa on yksinäisiä miehiä, jotka voivat löytää KAVEREITA tosistaan ja saada siten sisältöä elämään. Voivat vaikka sitten haukkua naisia porukalla ; D
Tällä palstalla huokuu useiden miesten asenne, että yksinäisyys olisi jotenkin synonyymi parisuhteettomuudelle. Minä ainakin kaipaan ystäviä, enkä (enää) niin hirveästi parisuhdetta. Jos löytäisin samanhenkisä kavereita, joiden kanssa voi viettää vapaa-aikaa, parisuhteettomuus on paljon pienempi ongelma kuin totaaliyksinäisyys. - adeleine¤
Tämä on Yksinäisyyspalsta ja monet valittavat yksinäisyyttään. Ei sinkkuseurojen tarkoitus ole parittaa ihmisiä, vaan kiskoa yksin kotona kököttävät ihmiset ulos mökistään, tapaamaan muita ihmisiä, harrastamaan jne. Sinkkuseuroissa on yksinäisiä miehiä, jotka voivat löytää KAVEREITA tosistaan ja saada siten sisältöä elämään. Voivat vaikka sitten haukkua naisia porukalla ; D
Tällä palstalla huokuu useiden miesten asenne, että yksinäisyys olisi jotenkin synonyymi parisuhteettomuudelle. Minä ainakin kaipaan ystäviä, enkä (enää) niin hirveästi parisuhdetta. Jos löytäisin samanhenkisä kavereita, joiden kanssa voi viettää vapaa-aikaa, parisuhteettomuus on paljon pienempi ongelma kuin totaaliyksinäisyys.Aivan samaa mieltä. Yksinäisyys on valinta, joka luodaan omassa päässä, jossa kenelläkään muulla ei ole niin paha ja yksinäinen olo kuin minulla tai kukaan ei ymmärrä minua, eikä maailmassa kenelläkään ole niin surkeaa kuin minulla. Ne jotka oikeasti ovat yksinäisiä, eivät ruikuta yksinäisyyttään täällä he ovat todella yksinäisiä ja heillä on todellisia ongelmia.
- valitusvirrestä 100
Jahas vai niin, ja mitään vikaa niissä yksinäisyydestä kärsivissä ei sitten ole vai? Kun semmosella yksinäisellä tuppaa olemaan aina päässä jotain vikaa tai ne on niitäå Breivikeitä just, jotka on niin mammanpojan näkösiä ja sitten pystyvät ihan hirveisiin tekoihin. Ikänä en ujoa ja yksinäiseen taipuvaista huolisi vaikka maksettaisiin, niissä kun piilee se kaikkein suurin vaara saada itselleen luonnehäiriöinen luuseri, josta ei todellakaan koskaan ole mihinkään ja jolta puuttuu ne todelliset tunteet ja aito välittäminen. Ne on niin omissa ympyröissään ja itteensä täynnä, ettei ne muita näe ja sitten ne valittaa kun niitä ei kukaan huomaa ja huoli. Jotain vikaa täytyy ihmisessä olla, jos se kärsii yksinäisyydestä, pelkkä muiden syyksi paneminen ei riitä,..pitää katsoa itse sinne peiliin ja nähdä mikä sen yksinäisyyden syynä oikein on.
- Rollo134
Mitä väliä vaikka joku murhaaja saa kirjeitä? Eihän se sinun ongelmasi ole?
- adrfhoi23i9uhwekjh23
Onko se nyt yllätys, että se joka tekee jotakin asioille ja pistää itsensä likoon, ottaen vankilan/mielisairaalan/kuoleman riskin herättää ihailua. Monet tietävät tämän, myös ne, jotka eivät valitse samoin, kun eivät usko väkivaltaan. Vaikkakin, onhan se aika uskomatonta, ettei maailmassa mikään mene julkisuuteen kuin väärin/muunneltuna.
Jos olisi ollut pelkkä saaressa ammuskelu, olisiko tapaus 'kontaminoitu', siis eristetty ja jauhettu julkisuudessa kakkaa. Tyyliin ei täällä mitään tapahtunut, täällä ei ole mitään nähtävää jne.
Moderni maailma, hulluista hulluin, raukkisten maailmanjärjestys, jossa kaikki on piilotettu syntymä, seksi, kuolema, jottei kukaan järkyty.
Turvallisuus on pahin uskonto psykiatrian kanssa, jotka molemmat saavat ihmisen haluamaankin räjähtää ennen moista lässytystä ja kidutuskeinoja. - sfgsgfsd
Täällä taas nörtit itkee kun eivät saa naisia. Kylpevät naisvihassaan miettimättä voisiko itse muuttaa tilannettaan.
Tyttöystäviä, kavereita ja vaikka yhdenyönsuhteita saa vasta kun uskaltaa mennä keskustelemaan naisille. TAI jos se on aivan ylivoimaista edes yrittää tehdä itsestään hieman mielenkiintoista ja ajautua sosiaalisiin tilanteisiin. Aloittaa esim harrastuksen jossa tapaa ihmisia.
Ihan normaalit ihmiset normaaleine harrastuksineen kelpaa mulle. Siis you know sellaiset joilla on elämääki ja jotka ei vietä päiviään netissä itkemässä naisten perään/ itkemässä miten naiset sitä ja naiset tätä.
Jos ajattelee tilannettaan niin että naisille kelpaa vain tälläiset ja tälläiset miehet koska naiset on huoria. Ni siinä vaiheessa on vaa hyväksyny tilanteensa aikomatta muuttaa sitä ja etsii vaan tekosyitä. KOSKA EIHÄN OMA HUONO OLO OLE OMA VIKA. ei tietenkään. Yhteiskunnan/naisten/somalien vika kaikki. - abney_park
Täälläkin taas yllättäen katkeruus puhumassa.
- ei nörtti mies
tääl mies joka oli koko kesän liikkeessä. tuli ajeltua viikossa 500-1000km joka viikko. netissä käyn silloin kun kerkeen. sinkku oon.
edellinen nainen kosi ja petti samalla viikolla. 20 seksikumppania vuodessa.
silti yksin. naiset ei vissii eti mitää vakavaa ainakaan luotettavasta miehestä.
onneks syksy tulee ni jos silloin ehtisivät vähän paneutua sisimpäänkin.
on mulla kyllä atk alan tutkinto, ja oon ollu yrityksissä mikrotukihenkilönä. mut vapaa-aikana en oo nörtti - Sama homma.
0 vs Breivikin rakakkauskirje tulva. Tosin jos totta puhutaan niin naisena valitsisin ennemmin Breivikin kuin itseni.
- psykopaatti297839023
Olipas hassu 'alphamale'-mielipide. Ai, että 'nörtit' ilman naista. HAHAHAH. Nörtit, kuules pistävät Teidät lutkuttamaan mitä tahansa. Kun pistävät komentorivina ja enteriä. Tai sitten mentaalipotalla ajatuksen voimalla. Mikäs se on se psykopaatiksi syntymisen todennäköisyys. NIIN. Pikkipikkiriikkisen pienempi kuin muiden. Mikäs se on se psykopaatin, rahallinen lukumäärä, orjamarkkinoilla esim. verrattuna miinanpolkijaalfaurokseen? Niin. Hupsista keikkaa. OHHOHOH.
- avokkiko
avohoito rules
- tappamallako
saa naisia? olen tätä mietityn että miten niitä saa..
- yksin kotona
Kaikki luulee et yksinäiset on hulluja rikollisia ja siks niille ei uskalleta puhua tai tutustua. Jos täälltä yksinäisyys palstalta ettii kaveria niin kukaan ei uskalla vastata kun ne luulee et olen joku rikollinen hullu.
- Hati.
Mä varmaan vastaisin, mutta sulla taitaa olla just nyt vaan noi naiset mielessä, etkä taida haluta miespuolisia kavereita?
- paituvei
Poliisimurhaaja Steen Christensen on naimisissa suomalaisen naisen kanssa ja heillä on ainakin yksi yhteinen lapsi.
- yksin kotona
No naispuolisii kavereita mulle ei hirveesti ole ikinä ollut et en kyllä näe järkee ettiä mitään miespuolisii kavereita. Nyt ei ole ollut moneen vuoteen naisystävää joten sellanen olis toiveissa. Ne on vaan niin arkoja ja niillä on naamaraja kenet ne ottaa kaveriksi joten taitaa olla turha toivo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841592
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53812
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680