Hei, paastoan itse parhaillaan ja ajattelin mielenkiinnosta kysyä teiltä jotka olette paastonnut.
1) Kauanko paastosit ja mitä joit/kuinka paljon?
2) Paljonko tippui painoa? Tuliko kilot nopeasti takaisin?
3) Oliko vaikeuksia lopettamisen kanssa tai paaston aikana?
4) Urheilitko samaan aikaan?
Gallup paastonneille
3
176
Vastaukset
- pkjhbrf
1. 7 päivää
2. 5kg (59->54kg), Ei tullut takaisin kun jatkoin terveellisellä linjalla enkä ruvennut ahmimaan, vaikka mieli teki.
3. 2 ekaa päivää oli pahimmat, muuten sujui hyvin
4. Pieniä kävely lenkkejä joskus.- innoissaan0
Tääpä kuulosti hyvälle:O. Ku mun paino on 58-59 ja mul on tavotteena päästä 54 kiloseks, niin mähän voisin just paastota sen viikon ja katsoa kuinka käy.
Paastositko sä ihan täysin vai joitko mehuja?
- vastaajanr1
Siis sallin mehut ja smoothiet, kunhan ei ollut mitään lisäaineita. Kalorit pidin siinä 200-300 kieppeillä. Mutta hei, ihan neuvona sulla.. Paasto itsessään on helppoa ja paino putoaa helposti ja nopeasti. Mutta tää laihtumisen taika piilee siinä, että osaat pysyä kurissa, kun lopetat paaston (itselläni teki liiankin tiukkaa, etten lähtenyt saman tien kauppaan ostamaan kaikkia herkkuja). Ehkä tuon takia monet sanovat, että paaston jälkeen paino tulisi takaisin.
Kehohan reagoi paaston jälkeen voimakkaasti ruokaan ja siihen nälkätilaan. Se ajattelee, että nyt pitää syödä, koska ehkä kohta saattaa tulla seuraava nälkä-jakso.
Tsemppiä sulle ! En rupee nyt saarnaa, ettei paasto ole laihdutuskeino.. Kun itse olen sillä aikanaan laihtunut.. Mutta paras keino se ei kyllä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486267
- 461695
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381334- 451008
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320991Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14847Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845