Miten paljon menee pisteitä kuntopyöräilystä?Esim 30 min
painovartijat liikunta
4
120
Vastaukset
- komatsu
Olisko jokunen entinen painonvartija kuulolla?Olen hukannu liikunta vihkosen ja haluaisin saada tietää että mitä saapi pisteitä eri liikunnasta esim kuntopyöräilystä.Esim 30 min.Kiitos:-))
- hyvin toimii
Hei
minulla on vanhat tiedot, mistä itse edelleen lasken näin:
(1 piste on 62 kaloria)
uinti 15min=2 p
kävely(6,5km) 15 min=1,5p
rullaluistelu 15 min=2p
pihatyö 15 min=1p
sauvakävely 15 min=2p
jumppa 15min=1p
aerobic 15 min=1,5p
pyöräily 15 min=1p
- komatsu
Kiitos näillä kyllä pääsee etiäpäin.:-))
- pisteiden laskija
Pisteitä ei suoraan voi laskea noin, vaikuttaa oma paino hyvin paljon. Liikunnan teho määritellään lajista riippumatta sen mukaan, kuinka rasittavalta se sinusta itsestäsi tuntuu. Esimerkiksi 80-kiloinen saa tunnin kevyestä liikunnasta kaksi, keskitehoisesta neljä ja rasittavasta liikunnasta yhdeksän pistettä.
Eri tasot erotat toisistaan näin:
Kevyessä liikunnassa ei tule edes lämmin, etkä hengästy lainkaan (rauhallinen kävely, rauhallinen pyöräily ym.)
Keskinkertaisella teholla tulee lämmin, mutta pystyt vaivatta puhumaan samanaikaisesti. (esim. uinti, reipas kävely ym. on monille tällaista)
Rasittava liikunta on sellaista, jossa syke nousee korkealle ja hengästyt kunnolla. Puhuminen onnistuu vain lyhyillä lauseilla katkonaisesti. Tähän kuuluvat useimmilla esim. monet ryhmäliikuntatunnit, vauhdikkaat pallopelit, juoksu, vähemmän liikkuneella myös hölkkä, jne. jne.
Esimerkiksi minulle kuntopyöräily olisi keskitehoista liikuntaa ja saisin 80-kiloisena siitä neljä liikuntapistettä tunnissa. Kevyemmälle pisteitä kertyy vähemmän ja painavammalle enemmän. Jos taas tarkoitat spinningiä, siinä syke nousee korkeatehoisen liikunnan tasolle ja pisteitä tulisi yhdeksän tunnissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3752700Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632150Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861445- 1091435
- 271407
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191293- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401176