fanipostia ulkomaille

jenskuuu95

eli haluisin lähettää fanipostia ulkomaalaiselle laulajalle ja pyytää nimmaria...eli voiko tehä niin et laittaa yhteen kirjekuoreen jonku viestin ja pyytää siinä samlla sitä nimmaria? ja montako postimerkkiä tarvii et voi lähettää ulkomaille kirjeen ja pitääkö sinne mukaan laittaa joku tyhjä paperi mihin se voi kirjottaa sen nimmarin?

4

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skend

".. ja montako postimerkkiä tarvii et voi lähettää ulkomaille kirjeen.."

Mitä kauemmaksi menee, sitä enemmän merkkejä;)
      Eiköhän postissa tiedetä.

"...mukaan laittaa joku tyhjä paperi mihin se voi kirjottaa..."

On niillä tähdillä paprua, pyydä kuvaan se nimmari.

Laita myös palautuskuori ja siihen kuoreen tarpeeksi postimerkkejä sekä nimesi ja osoitteesi.

• kirjeen kirjoittelua

IRC= International Reply Coupon.
      Tällaisen ostat postista, tällä kupongilla missä maasta tahansa kys. laulaja voi vaihtaa kupongin paikallisiksi postimerkeiksi.
      Älä vaan suomalaisia postimerkkejä laita palautuskuoreen, jossa osoitteesi! Eihän ne suomal. postimerkit ulkomailla kelpaa!
      Tuo kuponki tunnetaan Postissa myös nimellä "palautuskuponki" tms. Kerro mistä on kyse, tietävät kyllä Itellassa/Postissa.

Kiva että joku vielä lähettää nimmaripyyntöjä paperikirjeellä! Itse elin nuoruuteni 80-luvulla, ja tuota touhua tuli harrastettua paljonkin. Suuret tähdet eivät kuitenkaan koskaan vastanneet, ovat tietty kiireisiä ja fanikirjeitä voi tulla säkeittäin.

Sen olen myöhemmin 2000-luvulla huomannut, että kun tähden ura alkaa olla ehtoopuolella ja häntä pidetään menneen ajan tähdenlentona, kuva nimmarilla voi tulla jo helpommin kun on epätoivoinen ja pelkää menettävänsä faninsa :)

Jos Jenskuu95 lähettää postia jollekin isolle staralle Lady Gaga, Britney tms. niin pahoin pelkään, että mitään kuvaa nimmarilla ei tule ikinä. Saavat varmaan postia niin paljon etteivät edes lue niitä ja ne päätyvät jonnekin avustajalle, managerille, levy-yhtiön kellariin tms...

Muista mukaan tuo kuponki, turha luullakaan että alkavat omilla rahoillaan postimaksun maksamaan! Toivottavasti saat postia joku päivä kys. laulajalta!

• aloittaja jenskuuu95

kiitos tosi paljon =) olinki miettiny et eihän ne suomalaiset postimerkit voi siellä käydä, mut unohin vaan kysyä :D ja ei se oo mikään kauheen iso tähti niinku lady gag tai britney ja oon kyllä kuullu et se vastaa aika moneen kirjeeseen ja lukee kaikki, jopa twitterissäki se lukee kaikki viestit mitä fanit sille lähettää (:

• LORDoftheRINGS

kiitos paljon noista vinkeistä. oon itekki lähettämässä kuuluisalle näyttelijälle fanipostii ja mulle sanottiin postissa siitä palautuskupongista. Kaikille niille jotka haluaisi lähettää fanipostia niin tiedoksi että tähdet ilahtuvat varsinkin ajatuksella tehdyistä kirjeistä tai lahjoista, itse aion laittaa mukaan piirtämäni kuvan hänestä. Onnea kaikille lähettäjille!! :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2625
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2229
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2171
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1894
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1783
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe