EI homojen laji!!!!!!!!!!!!!!!!!

pelaaja (tyttö, ei homo)

Tällä palstalla on ollu niin paljon puhetta siitä, että salibandy ois homojen laji, että kyllä ihmetyttää miten ihmiset jaksaa jauhaa samanlaista paskaa samasta asiasta päivästä toiseen!! Onko miehillä jotenkin niin huono itsetunto, että pitää ottaa joku yks laji ja alkaa haukkuu sitä homojen lajiks? Ei oo kovin omaperästä! Eihän naisetkaan (onneks) käy haukkuu esim. kaikkia koripallon harrastajia lesboiks?? Vai? Salibandy on vaan yks laji muiden joukossa, enkä mä väitä, ettei salibandya harrastais yhtään homoo, on niitäkin, mutta mitäs sitten? Antaa olla!! Samalla tavalla homoja on muissakin urheilulajeissa! Just tollasten ääliöitten miesten tapasta käydä haukkuu jotain lajii homojen lajiks vaan kohottaakseen hieman omaa itsetuntoa!!

7

3483

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LittleSpot(tyttö mutta homo...

Jo on lapsellisia nää teidän jutut! Pelaaja on aivan oikeessa! Ja sinulle pah: selitätkö mullekkin miten tyttö voi olla HOMO? Ja kaiken lisäks mitä pahaa siinä on jos on homo? Ite ajattelen siltä kannalta että mikä olento tahansa voi rakastua keneen tahansa kunhan se on samaa lajia, ja se on niiden oma valinta. jos sattuu pitämään samasta sukupuolesta tai vaikka molemmista niin ei se tee ihmisestä erilaista! Ja mua ällöttää tää tällänen rasismi! Etteks te oo saanu minkäänlaista kasvatusta!?!?!!!

• pelaaja

Nii, mitä vikaa homoissa ees on?? Eihän se oo niitten vika, ei sille maha mitään! Miettikäähän nyt vähän mitä te tääl puhutte, kukaa nainen ei oo koskaan haukkunu mitään lajia homojen tai lesbojen lajiks tai jotain ihmistä homoks tai lesboks. Miksköhän? Koska useimmilla naisilla on sen verran tyyliä, että ne ei alennu sille tasolle. Toisin kun itsetuntoaan kohottavat miehet, joilla mahdollisesti menee juuri sillä hetkellä huonosti naisrintamalla...? MIES JOKA HAUKKUU TOISTA MIESTÄ HOMOKS TAI VARSINKIN YHTÄ KOKONAISTA LAJIA (jolla esim. suomessakin on kymmeniä tuhansia harrastajia) HOMOJEN LAJIKS ON SÄÄLITTÄVÄ JA ÄLLÖTTÄVÄ!!!! HYI ...TU!! Varmasti moni muu nainenkin ajattelee samalla tavalla, joten kannattaa heittää tuo asenne pois ihan vaikka niitten naistenkin takia!

• bodari

"Eihän naisetkaan (onneks) käy haukkuu esim. kaikkia koripallon harrastajia lesboiks??" Ei kai niitä,mutta kaikki fudis-ja lätkäpelaaja ämmät on lesboja. Ja sählynpelaajat homoja. Tuu tänne niin mä parannan sut mun isolla kyrvällä.

• pelaaja #59

on yks häirikkö täl palstal joka esiintyy monella nimellä häiriköiny jo n.1 vuoden ei taida kyseisellä henkilöllä olla muuta elämää ku tietokone ja salibandy palstat! taitaa ite olla homo ku ei näytä olevan mitkään muut asiat mielessä. HAHAHAHAHA naurattaa noi sun säälittävät homo kommentit painu pelle vittuun täält palstalt ja anna lajista kiinnostuneiden puhua asiaa täällä!

• Anonyymi

homojen laji

• Anonyymi

Kynäniska teinit trollaa, kannata välittää pa..kan vertaa. Jos kuitenkin jurppii niin ilmoita viestit ylläpidolle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      600
      1518
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      837
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      473
      713
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      11
      652
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      38
      580
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      42
      576
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      538
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      500
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      488
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      156
      471
    Aihe