kas-asunnot

kamelin selkä

käykääs kirjottaan adressi tulevia vuokrankorotuksii vastaan.en osaa lnkkiä laittaa,mut googlettaa adressit,sieltä löytyy,ja voi joku siirtää tänne,joka osaa.

41

805

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkaa hyvä

osoite
      www.adressit.com/kas-kunta-asunnot

• hop

lisää nimiä,ihmiset

• Veronmaksaja VV

Emme enää halua maksaa vuokrianne vuokratukien kautta.

• omat rahat

ja pöh! sinäkin vv! kuulehan! se on tämä paska järjestelmä rakennettu niin, että SINÄKIN ,vaikka kuinka käyt töissä, olet sosiaalitukien piirissä! se so w. itun warma!! se täytyy kuule olla w.tun hyvätulonen ,ettei jotain sosiaalirahaa napsaha .en välittäis ruveta jauhamaan siitä ,mitä ne on.tajuat kyllä ittekkin, jos vähän viittit funtsii!! että älä rupee ...
        sitähän tää alotus just meinaaki,ettei vuokrat nousis pilviin (niinku sun pääs tuntuu olevan), eikä weronmaksajien tarvis enempää kompensoida toisten asumista! senkin ääliö!

• V'itun hyvätuloinen
        omat rahat kirjoitti:

ja pöh! sinäkin vv! kuulehan! se on tämä paska järjestelmä rakennettu niin, että SINÄKIN ,vaikka kuinka käyt töissä, olet sosiaalitukien piirissä! se so w. itun warma!! se täytyy kuule olla w.tun hyvätulonen ,ettei jotain sosiaalirahaa napsaha .en välittäis ruveta jauhamaan siitä ,mitä ne on.tajuat kyllä ittekkin, jos vähän viittit funtsii!! että älä rupee ...
        sitähän tää alotus just meinaaki,ettei vuokrat nousis pilviin (niinku sun pääs tuntuu olevan), eikä weronmaksajien tarvis enempää kompensoida toisten asumista! senkin ääliö!

Mitä sosiaalitukia minä saan ?

Minä en tiedä mitä sosiaalitukia minä saan, mutta maksan v'itun paljon veroja. Ne kai on niitä sosiaalitukia, mutta mulle ne ovat menoja, eivät tuloja. .

• TöihinMars
        V'itun hyvätuloinen kirjoitti:

Minä en tiedä mitä sosiaalitukia minä saan, mutta maksan v'itun paljon veroja. Ne kai on niitä sosiaalitukia, mutta mulle ne ovat menoja, eivät tuloja. .

Omakotiasumisenkin kulut on noussut paljon viimeaikoina joten vuokrienkorotukset on ymmärrettäviä. Jos asumiseen saa tukea ja sossusta toimeentulotukea niin onko merkitystä korotusten suuruudella. Jos taas on töissä niin eikö ole järkevää ostaa oma asunto. Samalla paljastuu mitä on maksaa lainaa ja asumiskuluja eikä auta kitissä yhtään.

• määäääääää!

Saat mm. terveydenhoidon infran ympärilläsi jne... Jos sinulla ei ole tuon laajempaa käsitystä yhteiskunnan toiminnasta en kirjoittelisi typeriä mielipiteitä tänne! Itse olen kanssa "hyvätuloinen" en saa suoria sosiallitukia tililleni, mutta nautin verorahoillani yhteiskunnan palveluista.

• Valepukki/pösilö/yms

Kyllä on sitten paljon tyhmiä vielä tänäkin päivänä. Onko kenties tullut mieleesi että käytännössä KAIKKEA tuetaan jollain tavalla verorahoilla?!
        Mm. lastenhoito maksaisi ilman veroja n. 15000-20000e/vuosi, mutta verojen ansiosta hinta on paljon pienempi. Sama koskee monia tarvitsemiasi palveluita.
        Että jos kuvittelet edelleenkin vain maksavasi veroja etkä saavasi mitään tukea yhteiskunnalta, niin muutappa Pohjois-Koreaan, siellä retostelullasi olisi ainakin totuuspohja...

• MÄTÄ SYSTEEMI

sinä w..! n hyvätuloinen! ottaa niiin päähän "nämä" "VERONMAKSAJAT" !! woihan!! mennäämpä oikeen pohjamutiin, niin kuule just se työttömyystuella elävä se kuule maksaa siitä kössykkärahasta korkeimmat verot!!
      ja sosiaalituella(jota SINÄKIN saat), en tarkoittanut toimeentulotukea! vaan ihan näitä kaikkia lapsi- kodinhoito- omistusasunnon korkovähennys- ...ym..ym .niitähän on pilvinpimein..en todellakaan pysty kaikkia luettemaan, koska se on sellainen viidakko, ettei siitä ota ERKKIKÄÄN SELVÄÄ!!!!
      MIKSI pitää väsätä se omakotitalo, jos kerran ei itse pysty sitä maksamaan, vaan käytät korkojen verovähennysoikeutta! nostat kaikki tuet, jotka saat siihen !

ja kukahan pölvästi tääki on ,joka täällä luettelee kaikki loisiksi! oli sitten virastobyrokraatti , kaupungin työntekijä tai vaikka lääkäri tai tuomari. tälle tyypille tuntuvat kaikki muut olevan loisijoita! joille hän maksaa palkan!

JA LOPPUUN YKSI TODELLINEN HYVÄTULOINEN LOINEN TÄSSÄ! (jos kerran noudatetaan tätä havaittua "LOISLINJAA"!!! NALLE WAHLROOS! joka kuppaa maataloustukia 300 000 e / vuodessa!!

• anonyymi_asukas

"Jos asumiseen saa tukea ja sossusta toimeentulotukea niin onko merkitystä korotusten suuruudella. Jos taas on töissä niin eikö ole järkevää ostaa oma asunto."

KAS-asunnoilla on myös opiskelijoita ja muita pienituloisia, jotka eivät saa rahojaa sossulta ja joille vuokran korotuksen suuruudella on merkitystä.

• Painukaa sinne

w'itun Pohjois-Koreaan niin saatte taas "proletariaatin diktatuurin" ja ihan ikioman vankilan josta ette pääse edes pois, vaan joudutte elättämään kommunistien loiseliittiä.

HOHOHOH.. HOHOHOH.. HOHOHOH.. HOHOHOH.. HOHOHOH.. HOHOHOH..
      V'ituttaako ...

• Duunari......

Sinunkin mielenterveyspalvelut kustannetaan verovaroin.

Sivuhuomautukena vähän naurattaa huomata kuinka voi pienellä ihmisellä olla paha olo. No parempi kai se on purkaa netissä naamattomana... Voi reppanaa.

Koita kestää.

• Hulluhan se
        Duunari...... kirjoitti:

Sinunkin mielenterveyspalvelut kustannetaan verovaroin.

Sivuhuomautukena vähän naurattaa huomata kuinka voi pienellä ihmisellä olla paha olo. No parempi kai se on purkaa netissä naamattomana... Voi reppanaa.

Koita kestää.

on jota ei vituta p'askasakin elättäminen, eikö totta ?

• ..että osaakin wit..

anonyymiasukas on oikessa. juuri tätä tässä adressissa ajetaan takaa.kun elelee juuri ja juuri rimaa hipoen ilman, että tarvitsee mennä toimeentuloluukulle(vaikka se on jo kyllä aika lähellä), minäkin olen pienellä eläkkeellä.on työeläke, kansaneläke ja asumistuki, joilla tässä kitkutetaan.vuokran lisäksi kun maksaa sähkölaskun,netin ja puhelimen ym normaalin elämisen, ei käteen jää nykyään kuin muuan kymppi.

asunto ei ole kummonen, vuokra on nyt niin tapissa näissä KAS asunnoissa, että hinta - laatu suhde ei todellakaan ole kohillaan.

ja tuo, että "jos/kun käy töissä, eikö silloin kannata ostaa oma asunto" haha hah, väittääkö hän, että kaupan kassa tai bingoemäntä pystyy ostamaan oman asunnon, koska hän käy töissä? no, niillä palkoilla EI varmasti pysty ostamaan omaa tai jos ostaakin, niin se on kyllä NIIN ,että se torppari on ikuisesti pankin orja!
      kyllä on tavallinen työläinen vedetty niin tiukille, että kädestä suuhun elää hänkin. ja nostaa noita sosiaalitukia siinä kuin työtön ja eläkeläinenkin.
      ja vielä w.tutus joka aamu kaupan päälle, että on lähettävä tienaamaan pankille sitä asuntolainan lyhennysrahaa, joka ei taida edes lyhentyä, vaan on ikuisessa velkavankeudessa..

w.tuttaa, että tollaset POHJOIS-KOREA hölisijät saavat edes asua täällä! joutaisi sinne itse! siellä olisikin tollaselle lima-aivolle oikeat asuinolosuhteet!

• Ei kannata itkeä

köyhyyttä ja rahan vähyyttä, vaan kannatta muuttaa PKoreaan, siellä "köyhä työläinen" ja "pankin orja" määräävät kaikesta, joten ei pitäisi olla mitään huonoa. Eiks se PKorea ole "köyhän työläisen" ja pankin orjan" paratiisi maanpäällä ?? Ja mikä ennenkaikkea on jees, siellä ei ole yhtään riistävää kapitalistia eikä muitakaan m'ulkkuja ?
        Tä, kuuluu huonosti.

• TeeTöitäTee

Kyllä opiskelija kuuluu toimeentulotuen piiriin.

• höpö höpö

Opiskelijat ei muuten kuulu toimeentulotuen piiriin. Kyllä hänen on elettävä opintuella, -lainalla ja asuminlisällä jos sattuu asunto olemaan. Ja Opintotukeenhan otetaan vanhempien tulot huomioon..Että semmosta.

• Miksi h'elvetissä
        höpö höpö kirjoitti:

Opiskelijat ei muuten kuulu toimeentulotuen piiriin. Kyllä hänen on elettävä opintuella, -lainalla ja asuminlisällä jos sattuu asunto olemaan. Ja Opintotukeenhan otetaan vanhempien tulot huomioon..Että semmosta.

meidän tarttee elättää opiskelijat ? Sehän kuuluu niille itselleen ja niiden vanhemmille, eikä kenellekään muulle. Mutta ei ventovieraille muille ihmisille. Ompa tosi kummallista !!

• Sepä se
        Miksi h'elvetissä kirjoitti:

meidän tarttee elättää opiskelijat ? Sehän kuuluu niille itselleen ja niiden vanhemmille, eikä kenellekään muulle. Mutta ei ventovieraille muille ihmisille. Ompa tosi kummallista !!

Ennen elättäisin opiskelijat, jotka sentään yrittää ja vaikka oman maan lusmuritkin. Mutta järki ei riitä elättään rajan tuolta puolen tulleita, joita vaan hyysätään, paapotaan. Mutta minkäs, päättäjät on muka viisaampia.

• Päättäjät ovat
        Sepä se kirjoitti:

Ennen elättäisin opiskelijat, jotka sentään yrittää ja vaikka oman maan lusmuritkin. Mutta järki ei riitä elättään rajan tuolta puolen tulleita, joita vaan hyysätään, paapotaan. Mutta minkäs, päättäjät on muka viisaampia.

p'erseestä ja ennenpitkää sen huomaavat.
        Niille käy kuin NL:ssa, kansa kantaa kaatopaikalle.

• herääjo
        höpö höpö kirjoitti:

Riippuu opiskelijan iästä ja siitä missä asuu. Jos asuu poissa kotoa ja on täysin oma talous niin ei voi ottaa huomioon vanhempien tuloja. Sehän lukee jo perustuslaissa tollo.

• Tollo se sie oot
        herääjo kirjoitti:

Riippuu opiskelijan iästä ja siitä missä asuu. Jos asuu poissa kotoa ja on täysin oma talous niin ei voi ottaa huomioon vanhempien tuloja. Sehän lukee jo perustuslaissa tollo.

Ite olet tollo. Opiskeleva nuoren vanhemmat tulot otetaan huomioon kunnes hän täyttää 20 v ja on ottamassa opintotukea. Oli sitten oma asunto tai ei.
        Ja tästä voin vääntää vaikka kuin paljon,koska oma nuori valmistui toukokuussa ja meidän tulot otettiin huomioon OPINTOTUEN HAUSSA.
        Ja sosiaalista et saa, koska on mahdollisuus hakea OPINTOLAINAA. (Toki vaatii puhtaan nimen).

• HerääOikeasti
        Tollo se sie oot kirjoitti:

Ite olet tollo. Opiskeleva nuoren vanhemmat tulot otetaan huomioon kunnes hän täyttää 20 v ja on ottamassa opintotukea. Oli sitten oma asunto tai ei.
        Ja tästä voin vääntää vaikka kuin paljon,koska oma nuori valmistui toukokuussa ja meidän tulot otettiin huomioon OPINTOTUEN HAUSSA.
        Ja sosiaalista et saa, koska on mahdollisuus hakea OPINTOLAINAA. (Toki vaatii puhtaan nimen).

Niin juuri. Saa pienemmän opintotuen joka saadaan takaisin toimeentulotukena. Ja opintolainahan on aina laskettu tuloksi joten tyhmä joka sitä ei ota ja sitten kitisee ettei saa tukia. Eli kuuluu opintotuen piiriin. Oot tosi tollo. Toimeentulotukeen ei lasketa vanhemman tuloja jos asuu omassa osoitteessa.

• Herätty ollaan
        HerääOikeasti kirjoitti:

Niin juuri. Saa pienemmän opintotuen joka saadaan takaisin toimeentulotukena. Ja opintolainahan on aina laskettu tuloksi joten tyhmä joka sitä ei ota ja sitten kitisee ettei saa tukia. Eli kuuluu opintotuen piiriin. Oot tosi tollo. Toimeentulotukeen ei lasketa vanhemman tuloja jos asuu omassa osoitteessa.

Tyttö sai opintotukea, johon otettiin meidän tulot huomioon, sai asumislisää otti opintolainaa, joten ei kuulu enää toimeentulopiiriin, koska kyseiset rahat piti riittää elämiseen.(soststo.sta tuli tällainen päätös) Ja toki ei olla kitisty siitä, että sosiaali ei ole meidän elämää rahottanu...(ja toivottavasti ei tarvitse sitä tulla kokemaankaan). En tiedä muiden opiskelijoiden tilannetta, mutta meillä ollu jo kaks opiskelijaa ja kumpikin on elättänyt itsensä omilla rahoilla ilman sosiaalin tukia opiskelun aikana. Piste!!

Toki, jälkihuollon nuoret on eri asia...

• jäi vielä
        Herätty ollaan kirjoitti:

Tyttö sai opintotukea, johon otettiin meidän tulot huomioon, sai asumislisää otti opintolainaa, joten ei kuulu enää toimeentulopiiriin, koska kyseiset rahat piti riittää elämiseen.(soststo.sta tuli tällainen päätös) Ja toki ei olla kitisty siitä, että sosiaali ei ole meidän elämää rahottanu...(ja toivottavasti ei tarvitse sitä tulla kokemaankaan). En tiedä muiden opiskelijoiden tilannetta, mutta meillä ollu jo kaks opiskelijaa ja kumpikin on elättänyt itsensä omilla rahoilla ilman sosiaalin tukia opiskelun aikana. Piste!!

Toki, jälkihuollon nuoret on eri asia...

Eli ei ainakaan kaikki opiskelijat kuulu toimeentulo piiriin!

• VoiHyväSylyvi
        jäi vielä kirjoitti:

Eli ei ainakaan kaikki opiskelijat kuulu toimeentulo piiriin!

Kyllä kuuluu mutta tuloraja on heilläkin. Jos sitten elää yli varojensa niin sehän on oma ongelma. Nokian pääjohtajakin kuuluu toimeentulon piiriin mutta ei saa sieltä mitään koska hänen palkkansa ylittää toimeentulotukirajan. Onko tuo nyt niin vaikea käsittää häh. Se on perustuslaissa ja kuuluu jokaiselle. Ei toimeentulotuella olekkaan tarkoitus rahoittaa bileitä vaan taata että jokaiselle jää hyväksyttyjen menojen jälkeen tietty summa elämiseen. Ainoa poikkeus on sellaiset jotka eivät käy koulua tai kieltäytyvät työstä. Heiltä on lain mukaan oikeus leikata toimeentulotukea.

• no just
        VoiHyväSylyvi kirjoitti:

Kyllä kuuluu mutta tuloraja on heilläkin. Jos sitten elää yli varojensa niin sehän on oma ongelma. Nokian pääjohtajakin kuuluu toimeentulon piiriin mutta ei saa sieltä mitään koska hänen palkkansa ylittää toimeentulotukirajan. Onko tuo nyt niin vaikea käsittää häh. Se on perustuslaissa ja kuuluu jokaiselle. Ei toimeentulotuella olekkaan tarkoitus rahoittaa bileitä vaan taata että jokaiselle jää hyväksyttyjen menojen jälkeen tietty summa elämiseen. Ainoa poikkeus on sellaiset jotka eivät käy koulua tai kieltäytyvät työstä. Heiltä on lain mukaan oikeus leikata toimeentulotukea.

Voi luoja... Menit nuin pitkälle...No jos sua lohduttaa, niin ei olla tuhlattu sinun verorahoja sosiaalin kautta. Terveyspalveluja kylläkin.. Kato ku sekin kuuluu suomalaisen oikeuksiin!

• niinsemenee
        no just kirjoitti:

Voi luoja... Menit nuin pitkälle...No jos sua lohduttaa, niin ei olla tuhlattu sinun verorahoja sosiaalin kautta. Terveyspalveluja kylläkin.. Kato ku sekin kuuluu suomalaisen oikeuksiin!

Oho....Heräsit....?

• Sosiaalitukia liikaa
        Tollo se sie oot kirjoitti:

Juuri näin. Poikani aloitti opiskelut armeijan jälkeen ja vanhempien tulot kyllä vaikuttivat opintotuen määrään. Toimeentulotukea opiskelija ei saa, kehoitetaan hakemaan pankista opintolainaa.
        Jos sama poika olisi jäänyt kotiin lusmuilemaan, olisi hän saanut perupäivärahaa ja tarvittessa toimeentulotukea. Opiskelija voi saada teoriassa toimeentulotukea vain niiltä kuukausilta, joilta ei saa opintorahaa eikä ole palkkatuloja eli kelomakuukausilta. Opintoraha asumislisä ovat niin pienet, että niillä poika kustantaa juuri asumisensa ja ostaa ruokaliput kuukaudeksi korkeakoulun ruokalaan.
        Mutta poikapa ei valita, vaan tekee vielä töitäkin opintojensa ohella. Olen hänestä hyvin ylpeä, Suomessa on tarpeeksi näitä työkykyisiä mutta työhaluttomia lusmuilijoita, jotka näillä palstoilla ruikuttavat elämänsä surkeutta.
        Rovaniemelläkin töitä riittää, jos työtä haluaa tehdä! Omakin poikani on (lukion käynyt,ilman ammattitutkintoa) työskennellyt puhelinmyyjänä, lihanleikkaajana, muurarin apulaisena, lumenluojana, myymälässä myyjänä ja varastomiehenä, kesällä tietyömaalla ja muuallekin olisi päässyt...

• tsihihihiii

Kyllä bingon ja kaupan kassa voi ostaa oman asunnon. Oot vaan tyhmä. Jokainen asunnon omistaja on loppuelämän veloissa. Viisas vaan tietää saavansa joskus maksamansa lainanlyhennykset isolta osin takaisin myydessään asunnon.

• tsihihihiiitsihihihi

ja muuttaessaan kassin asuntoon... siinäpä vanhalla paskahatulla myyntivoitot hupenee maksaessaan ylisuuria vuokria tai maatessaan vihanneksena terkkarin vuodeosastolla sukulaiset kuppaa ns. myyntivoitot. Kaikkea se leipä elättää, tsihihihiiitsihihihiii...

• Kamelin kannattaa

rakentaa oma asunto ja periä siitä vaan vähän vuokraa itseltään. Sitten ei tartte kitistä, koska neuvottelutulokseen varmaan pääsee kun neuvottelee itsensä kanssa.

IHAN ILMAINEN NEUVO, ALV 0 %.

• Osakkeiden omistaja

..Hmmm...sossun elätti paras vuokralainen.Vuokra napsahtaa kaupungilta tilille just eräpäivänä.Kaupunki maksaa remppakulut kun vuokralainen vaihtuu.
      Kiitos sossun elätit!

• kamelin kaveri

kameli on hyväsydämminen ihminen joka yrittää pitää sinunki puolias

• tsahahahaaa

Kuka sanoi tsihihiille että asunnon jälkeen muutetaan kassin asuntoon. Viisas pääsee vähemmällä. Ei kai sille mitään voi jos joku haluaa tyhmyydestään maksaa.

• tshissiii

Toimitusjohtajan tehtävän päättyminen

Yhtiön hallitus ja toimitusjohtaja Kalervo Haverinen ovat yhteisymmärryksessä sopineet, että toimitusjohtajan työsuhde päättyy 16.6.2011.

• Olisko saanut

paremman jobin, piwu tietää.

• ijaerjgj

Tuon "adressin" kieli on niin huonoa että....

• Yks tyhmä

ja täällä taas pahnanpohjimmaiset, luottotiedottomat älypäät mölisee. Ihan oikeesti tehkää jotain muuta elämässänne kuin rutiskaa ja vetäkää mömmöjä otsaan. Hommatkaa luottotiedot kuntoon, maksakaa vuokranne edes hetken aikaa ajallaan. Ostakaa sitten oma asunto tai kaksi ja laittakaa toinen vuokralle.

• Ehdotus.

Kaikkien pitää saada asunto ilmaiseksi, naapuri maksaa.

• =========

muuttakaa pois KAS:in kämpistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe