Miten saan miehen antamaan fyysistä hellyyttä?!

A. F.

Olen seurustellut ihanan miehen kanssa nyt muutaman vuoden. Romanttinen elämä toimii siltä kantilta, että meillä on toisillemme lukuisia lempinimiä, joita päivittäin käytämme. Puhumme toisillemme hyvin hellästi, tiedämme toistemme tavat ja kiinnostuksen kohteet joita otamme huomioon, jne.

Ongelmani on seuraavanlainen: Pidän aivan valtavasti fyysisestä kosketuksesta. Tulen todella onnelliseksi jo pienistä hipaisuista, ja otan mielelläni vastaan kovempaakin rutistelua, tilanteesta riippuen. Rakastan hiusten koskettelua, silittelyä, hellää tukistelua ja päänahan hierontaa. Kaikki käy!!!

Mieheni taas ei ole fyysisen hellyyden perään. Itse asiassa kun koetan tehdä hänelle mitä haluaisin itselleni tehtävän - silitellä, suudella eri paikkoja, puristella, nuolla ja hivellä - häntä kutittaa aivan hillittömästi. Kutittaa vaikka koskisin hiljaa, kutittaa vaikka koskisin kovaa, kutittaa melkein vaikka vain ajattelisin koskevani häneen.

Olen sanonut hänelle suoraan, kuinka paljon fyysisyydestä nautin. Olen kertonut mistä pidän ja näyttänyt miten sitä tehdään, jaksan aina kommentoida ja kiitellä kun hän vaivautuu jotain tekemään. Silti fyysisen hellyyden saaminen on kiven alla!!!

Selvästi hänellä on vaikeuksia eläytyä kun ei itse nauti samoista asioista, mutta en - vaikka olen todella yrittänyt - pysty jättämään mielitekojani huomiotta. Vika ei voi olla tilanteissa, sillä olen kysynyt viikolla, viikonloppuna, aamulla, illalla ja yöllä, kotona ja kylässä, ja sen jälkeen kun olen itse jollakin miestäni miellyttävällä tavalla huomioinut häntä.

Miten ihmeessä saan häneltä lisää kosketuksia? Onko vika minussa, vai pitäisikö pistää siippa kiertoon?

8

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23

      Vika sinussa.

    • Ultra Mies

      On kyllä sangen kummalista että mies ei pidä naisensa kopeloinnista. Minä ainakin naimissa olevana mihenä pidän naiseni kopeloinnista, silittelystä ja koskettelusta yleensä.

      Jos vain joku penis on kosketusvälineenä eniten käytössä, niin ei sekään ihan tervettä ole.

    • Daddy Cool

      No kaikki vaan eivät ole hiplaajia. Omasta mielestäni tämä on enemmän naisten ongelma. He kyllä tykkäävät olla kosketeltavana ja nauttivat siitä suunnattomasti, mutta eivät jaksa opetella tuottamaan samaa nautintoa miehelle. Liian usein saan naiseltani kosketusta, jossa ei ole ajatusta takana. Tekee mieli sanoa, että anna olla, kun et kerran halua koskea.

    • A. F.

      Kyllä mielelläni hellin miestäni, aina kun hän on kosketusetäisyydellä automaattisesti silitän, hieron, tai raavin hellästi selkää, mikä on hänelle erityisen mieluista. Annan myös pyytämättä suu- ja käsihoitoa. Siltikään, vaikka pyytäisin suoraan pientäkin vastapalvelusta, en saa sitä kovin pitkään. Pitääkö tässä nyt oikeasti alkaa tekemään selväksi, kuinka paljon vaivaa mielestäni näen, ja kertomaan sen joka kerta kun pidän häntä hyvänä?

      • The born looser

        Vaadi että se nuolee kunnolla pillua. Tuohan on ihan naurettavaa, ei tule mitään! Minkälaisen luuserin kanssa sinä touhuat?


    • silisili

      Ota vähän käskevämpi ote asiaan. Mene viereen ja sano että nyt sä haluat tai jopa vaadit sua paijattavan. Sit kehräät siinä hetken ja sanot miehelle kiitos.

      Ehkä se siitä oppii/tottuu sitten vaikka väkisin että sua pitää silitellä vaikkei mies ite siitä niin innostuiskaan. Muista sitten myös että mieheskin varmaankin odottaa jotain sitä miellyttävää sitten vastavuoroisesti.

      Jännä sinänsä, koska joskus mua (mies) pitää jo käskeä loitommallekin ;)

    • Anna itse hellyyttä

      Se on vähän siitä, kuka mistäkin pitää, itse en sidä pillun nuokeskelusta, mutta suudelmista pidän ja halailuista ja käsin koskettelusta. Uskon miehenkin pitän kun häntä koskettelen todellakin hiukista, selästä ylävartalosta.

      Alavartalon hiplaaminen johtaa ain seksiin, eikähän se ole aina koskettelun tarkoitus.
      Kulkinen käsi kädessä voi aloittaa tuon läheisen koskettelun. Miehesi on voinut elää lapsena tältä osin tyhjyydessä, että kokee sen jotenkin vieraaksi tai sitten on koko ajan kielletty lapsena.
      Käskyillä vain karkoitat, tarvitaan todella miellyttävä tapa edetä.

      • Helläheikki

        Tekstisi perusteella neuvoisin, että älä ota enää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe