Olen seurustellut ihanan miehen kanssa nyt muutaman vuoden. Romanttinen elämä toimii siltä kantilta, että meillä on toisillemme lukuisia lempinimiä, joita päivittäin käytämme. Puhumme toisillemme hyvin hellästi, tiedämme toistemme tavat ja kiinnostuksen kohteet joita otamme huomioon, jne.
Ongelmani on seuraavanlainen: Pidän aivan valtavasti fyysisestä kosketuksesta. Tulen todella onnelliseksi jo pienistä hipaisuista, ja otan mielelläni vastaan kovempaakin rutistelua, tilanteesta riippuen. Rakastan hiusten koskettelua, silittelyä, hellää tukistelua ja päänahan hierontaa. Kaikki käy!!!
Mieheni taas ei ole fyysisen hellyyden perään. Itse asiassa kun koetan tehdä hänelle mitä haluaisin itselleni tehtävän - silitellä, suudella eri paikkoja, puristella, nuolla ja hivellä - häntä kutittaa aivan hillittömästi. Kutittaa vaikka koskisin hiljaa, kutittaa vaikka koskisin kovaa, kutittaa melkein vaikka vain ajattelisin koskevani häneen.
Olen sanonut hänelle suoraan, kuinka paljon fyysisyydestä nautin. Olen kertonut mistä pidän ja näyttänyt miten sitä tehdään, jaksan aina kommentoida ja kiitellä kun hän vaivautuu jotain tekemään. Silti fyysisen hellyyden saaminen on kiven alla!!!
Selvästi hänellä on vaikeuksia eläytyä kun ei itse nauti samoista asioista, mutta en - vaikka olen todella yrittänyt - pysty jättämään mielitekojani huomiotta. Vika ei voi olla tilanteissa, sillä olen kysynyt viikolla, viikonloppuna, aamulla, illalla ja yöllä, kotona ja kylässä, ja sen jälkeen kun olen itse jollakin miestäni miellyttävällä tavalla huomioinut häntä.
Miten ihmeessä saan häneltä lisää kosketuksia? Onko vika minussa, vai pitäisikö pistää siippa kiertoon?
Miten saan miehen antamaan fyysistä hellyyttä?!
8
591
Vastaukset
- 23
Vika sinussa.
- Ultra Mies
On kyllä sangen kummalista että mies ei pidä naisensa kopeloinnista. Minä ainakin naimissa olevana mihenä pidän naiseni kopeloinnista, silittelystä ja koskettelusta yleensä.
Jos vain joku penis on kosketusvälineenä eniten käytössä, niin ei sekään ihan tervettä ole. - Daddy Cool
No kaikki vaan eivät ole hiplaajia. Omasta mielestäni tämä on enemmän naisten ongelma. He kyllä tykkäävät olla kosketeltavana ja nauttivat siitä suunnattomasti, mutta eivät jaksa opetella tuottamaan samaa nautintoa miehelle. Liian usein saan naiseltani kosketusta, jossa ei ole ajatusta takana. Tekee mieli sanoa, että anna olla, kun et kerran halua koskea.
- A. F.
Kyllä mielelläni hellin miestäni, aina kun hän on kosketusetäisyydellä automaattisesti silitän, hieron, tai raavin hellästi selkää, mikä on hänelle erityisen mieluista. Annan myös pyytämättä suu- ja käsihoitoa. Siltikään, vaikka pyytäisin suoraan pientäkin vastapalvelusta, en saa sitä kovin pitkään. Pitääkö tässä nyt oikeasti alkaa tekemään selväksi, kuinka paljon vaivaa mielestäni näen, ja kertomaan sen joka kerta kun pidän häntä hyvänä?
- The born looser
Vaadi että se nuolee kunnolla pillua. Tuohan on ihan naurettavaa, ei tule mitään! Minkälaisen luuserin kanssa sinä touhuat?
- silisili
Ota vähän käskevämpi ote asiaan. Mene viereen ja sano että nyt sä haluat tai jopa vaadit sua paijattavan. Sit kehräät siinä hetken ja sanot miehelle kiitos.
Ehkä se siitä oppii/tottuu sitten vaikka väkisin että sua pitää silitellä vaikkei mies ite siitä niin innostuiskaan. Muista sitten myös että mieheskin varmaankin odottaa jotain sitä miellyttävää sitten vastavuoroisesti.
Jännä sinänsä, koska joskus mua (mies) pitää jo käskeä loitommallekin ;) - Anna itse hellyyttä
Se on vähän siitä, kuka mistäkin pitää, itse en sidä pillun nuokeskelusta, mutta suudelmista pidän ja halailuista ja käsin koskettelusta. Uskon miehenkin pitän kun häntä koskettelen todellakin hiukista, selästä ylävartalosta.
Alavartalon hiplaaminen johtaa ain seksiin, eikähän se ole aina koskettelun tarkoitus.
Kulkinen käsi kädessä voi aloittaa tuon läheisen koskettelun. Miehesi on voinut elää lapsena tältä osin tyhjyydessä, että kokee sen jotenkin vieraaksi tai sitten on koko ajan kielletty lapsena.
Käskyillä vain karkoitat, tarvitaan todella miellyttävä tapa edetä.- Helläheikki
Tekstisi perusteella neuvoisin, että älä ota enää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446