Autokoulut

Jännittää jo

Olen kohta täysi-ikäinen ja kesällä muuttanut Rovaniemelle. Hintakysely osoitti hintojen olevan suunnilleen samat joten autokoulun valinta tulee olemaan hankalampaa kuin olin odottanut. Onko hyviä kokemuksia jostain tietystä koulusta?

18

2612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MEEIIKÄ

Pohjolan liikennekoulu. Paras opetus, rento fiilis, henkilökunta lungia. Ei piä ressata.

• Roi-mies

"Paras opetus"

• Ei kolaria

Minä kävin myös Pohjolalla ja siellä sain mielestäni hyvän opetuksen. Olen ainakin vielä ajanut kolaroimatta ja siellä on käynyt useampi kaverinikin. Rata opetus oli ainakin minulla Mäntyvaarassa eli keskustan lähellä. Opettajat olivat mukavia ja auttavaisia yhtä miestä lukuunottamatta mikä oli hieman hapan mutta siellä sai opettajan ja auton valita ja ajoaikoja sai aina kun halusi.

• #Heli#

Mie kävin Napapiirillä ja siellä oli kiva naisopettaja. Korttikin tuli ensimmäisellä yrityksellä. Mukavia olivat kyllä muutkin joten suosittelen!

• toispaikkakuntalaine

Paljonko teillä rovaniemellä maksaa autokoulu?

• ...

Mene ihmeessä pohjolalle... Itte kävin sielä autokoulun ja sen jälkeen useita kertoja ihan muuten vaan tullu pyörähettyä pohjolalla kahvilla ja rupattelemassa... Nykyään asun etelässä, mutta pakkohan se oli tulla kakkosvaiheki pohjolalla käymään, vaikka opettajat oli muuttunu, niin sama rento ja mukava fiilis oli...

• ...

Nii joo ja radasta vielä, se tosiaan pohjolalla on mäntyvaarassa...

• autokoulu jylhä

hyvä ja ammattimainen.

• B.M.W.

Ykkösvaiheen kävin Nuutisella missä kyllä viihdyin ja kakkosvaiheen suoritin Pohjolalla. Autokoulun vaihdon perusteena oli että heillä on rata Rovaniemellä. Kakkosvaihe kuitenkin ylitti odotukset koska olin asennoitunut tylsään, turhaan rahan menoon. Yllätys olikin positiivinen koska opettaja olikin hauska eikä turhan tärkeilevä. Voin siis suositella molempia kouluja.

• kohpghpug

Etköhän tuota opi ajamaan oli koulu mikä tahansa. Jokaisessa koulussa kuitenkin on ammattitaitoiset opettajat.

• barbarosssa

Suosittelen Laineen autokoulua. Homma sujui kitkatta ja kortti tuli nopeasti. Opetus oli erittäin hyvää, rauhallista ja tehokasta. Kaksi ajotuntia ajatti koulun naisope, joka oli jotenkin vauhko. Siitä jäi paha maku. Mutta oman opettajan saa kai valita. Matti ja marko tekee loistotyötä.

• Palautetta2

Mulla sama kokemus tuosta Laineen naisopettajasta, näköjään vaihtanu koulua oli ennen Jylhällä. Todella veemäisesti aina kommentoi virheitä ja muutenki vaikutti niin työhönsä tympääntyneeltä, rakentavasta palautteesta tietoakaan. En halunnu maksaa enää jokatuntisesta v#ttuilusta ja vaihdoin koulua Nuutiselle josta minä ainakin sain tosi asiantuntevaa ja laadukasta opetusta josta myös oppi paljon paremmin kuin näsäviisastelevalta ja veemäiseltä mötkyltä.

• ikunen opiskelija

Ja minä kävin C-kortin Nuutisella, ainakin silloin hinta tuolle kortille oli edullisin. Ei ollut suuria eroja. Mutta opettajat kivoja, asiallisia ja rentoja.
      D kortin suoritin muuala, mutta ns. direktiivikoulutusta kävin Pohjolalla - oma liukkaan kelin rata Mäntyvaarassa - sain kokeilla jopa täyspitkää rekkaa.
      Opettajat mukavia ja vastailivat jokaiseen kysymykseen asiallisesti
      Mutta oli autokoulu mikä hyvänsä niin sen mukavuus on hyvin pitkälle meistä oppilaista kiinni.
      Onnea ja menestystä

• hyrre2

Siis kuka on vittuileva mötky? Eiks sellaset oo töissä sossussa tai kelassa.

• hippulanvingutin

napapiirin autokoulua suosittelen, ite olen aikamoinen tunari vaan niinvain saivat opetettua mut ajamaan

• intrudertyttö

Laineelle pisteet. Hommat hoituu turhia lätisemättä sydämellisesti ja ymmärtäväisesti.

• Rikhard96

Kaverit suosittelee Nuutista ja Lainetta. ne kai parhaat. Jylhää ainakin haukkuu moni.

• Ladytropper

Pohojolan pojat taitaa itte kehua. Oma kokemus oli, että ihan paska. Tai ainakin yksi kuski siellä on tosi kyllästynyt työhönsä. Jos menette, niin kattokaa, ettette semmosta vanhempaa miestä ota ajattajaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe