Palsta "Ihannemies" on varmaan vähän huono kysyä tätä, koska tuskinpa kukaan eritoten toivoo miehensä pössyttelevän, mutta kysyn silti nyt ihan mielenkiinnosta kun täällä kerran jutellaan siitä mikä on turn off ja mikä turn on ja niin pois päin, että kuinka iso miinus se teidän mielestä on. Vai onko asia luokkaa "hälläväliä"?
Pilven poltto = max turn off?
93
1837
Vastaukset
- tot turn-off
No kyllä se minulle ainakin totaalinen turn-off on. En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka hairahtuisi pilvenpolttoon. Kaikki huumeisiin sekaantuminen on heikon luonteen merkki. Kunnon mies ei mitään pilveä polttele vaan käyttää ajan itsensä kehittämiseen. Kaikki tuntemani pilvenpolttajat ovat olleet sellaisia hällähäväliä/hippi-ihmisiä.
- Sattu Viitana
Mistä tiedät etteivät tuntemasi "kunnon ihmiset" pössyttele?
- asioista selvää
Sattu Viitana kirjoitti:
Mistä tiedät etteivät tuntemasi "kunnon ihmiset" pössyttele?
niin ja mites sä tiedät miten se pössyttely kehittää ihmistä ? Sulla on taas ihan omat mielikuvat,totuudesta ei mitään tietoa.
- nainen 26
Minä en hyväksy mitään huumeita. Alkoholi tai tupakka ovat pahimmat aineet mitä hyväksyn. Minun mielestäni huumeita käyttävä ihminen on heikko ja ei kunnioita itseään. Kunniaton ihminen ei voi kunnioittaa muitakaan ihmisiä, koska on niin itsekeskeinen, että ei ajattele mitään muuta kuin aivojensa sekoittamista aineilla.
Täysijärkinen ihminen kyllä kestää elämän pettymykset ilman huumeitakin. Huumeet siis kertovat minusta myös siitä, että henkilö on jollain asteella henkisesti vaajaavainen, koska on alkanut käyttämään aineita. Ja viimeistään silloin käytön alettua ovat aivot alkaneet surkastumaan.- fsdfsdcvxvxc
Pilvi on vähemmän haitallinen terveydelle kuin alkoholi. Ja kevyt pilven polttaminen saa pitkälti samat vaikutukset kuin alkoholikin.
Tosin en kyllä itsekään olisi kiinnostunut pilveä polttavasta ihmisestä, koska se on kuitenkin Suomessa rikollista, enkä ymmärrä miksi ei voisi vain juoda laillista alkoholia tai olla kokonaan ilman. Eli mielestäni se olisi aika typerää riskinottoa ja näin ollen huonoa harkintakykyä. - tolokku
diapam10 kirjoitti:
mari on pelastanu monta alkoholistii nimi merki,sivusta seurannu
Raittius vielä useamman.
- 12+12
Harva niitä päihteitä pettymyksiinsä käyttää vai juotko alkoholia pettymyksiisi? Jotkut tosin joille päihteet ovat ongelma tekevät sitä ihan sillä alkoholillakin.
Kerrottakoon nyt sinullekkin että kaikki päihdyttävät aineet eivät surkastuta aivoja kuten esim. alkoholi tekee.
Toisaalta on vain hyvä että sinulla on kuivailemasi filtteri päällä, koska en voisi kuvitella kiduttavampaa elämää kuin elämän sinun kanssa!
PS. Olen jo ajat sitten raitistunut (paitsi sen teknisen liuottimen suhteen (etanoli))
- Sattu Viitana
Alkoholi ei onneksi sekoita kantikasta suomalaispäätä. Sehän on laillista.
- sss...sss...
Tyypillinen kommentti. Näitä viljelevät erityisesti kannabiksen (suur) kuluttajat. Niin pitkästyttävää.
- Sattu viitana
sss...sss... kirjoitti:
Tyypillinen kommentti. Näitä viljelevät erityisesti kannabiksen (suur) kuluttajat. Niin pitkästyttävää.
Mä en käytä mitään muuta kun kahvia ja joskus pikkusiggee. Mutta tyypillinen kommentti suomalaiselta kanttipäältä joka ei osaa edes paskoa ilma ohjeistusta.
- sss...sss...
Sattu viitana kirjoitti:
Mä en käytä mitään muuta kun kahvia ja joskus pikkusiggee. Mutta tyypillinen kommentti suomalaiselta kanttipäältä joka ei osaa edes paskoa ilma ohjeistusta.
Aika tyly kommentti tuntemattomalle. Olet varmasti verrattoman rohkea ja viisas pallopäinen suomalainen, ilman kantteja. Osaat selvästikin ulostaa ilman ohjeita. Wau. Taidat huolehtia aina siitä, että saat viimeisen sanan? Ja sitä myöden koet itsesi voittajaksi?
Jatka toki.
Minä lopetin. - Sattu Viitana
sss...sss... kirjoitti:
Aika tyly kommentti tuntemattomalle. Olet varmasti verrattoman rohkea ja viisas pallopäinen suomalainen, ilman kantteja. Osaat selvästikin ulostaa ilman ohjeita. Wau. Taidat huolehtia aina siitä, että saat viimeisen sanan? Ja sitä myöden koet itsesi voittajaksi?
Jatka toki.
Minä lopetin.Ei oo kuitenkaan tylyä pitää tuntematonta oletusarvoisesti päihdeaddiktina :)
- Cloud 9 minus 9
Maksimaalinen turn-off potenssiin sata. En edes päällä seisomalla voisi saada itseäni luottamaan pilviveikkoon. Kännikalatkin aiheuttavat aivan tarpeeksi päänvaivaa.
Riippuu niin paljon keltä kysytään. Ite oon nätti sosiaalinen onnellinen vastuuntuntoinen tyttö, joka tykkää sillon tällön kavereitten kaa pössytellä. Eli mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa jos jätkä polttaa. riippuu minkälaista seuraa etit? jos etit semmosia tosi koulutettuja ja fiksusti pukeutuneita vastuuntuntosia naisia niin varmasti et sellasta itelles saa. mutta naisia riittää onneks monek :D
- Marry me tomorrow ?
I love you !
- JokuRajaN
On ehdoton "turn-off" jos se ei sitten kuulu jonnekin menneisyyteen. Tämän tiesi myös nykyinen avomieheni, kun aloimme seurustella. 1,5 vuotta ehti valehdella, kunnes totuus tuli julki. Olisin jättäny heti, jos ei olis yhteistä lasta. On luvannut hakea apua riippuvuuteen, saa nähdä onnistuuko lopettamaan. Jos ei onnistu, lentää pihalle kuin leppäkeihäs, vaikka muutoin onkin ihana mies ja isä..
- buju
Pilvenpoltosta riippuvuutta?
- 12
Jos pössyttely olisi ihan tapana, minun olisi vaikea kuvitella, että tahtoisin olla miehen kanssa. En missään mielessä arvosta huumemaailmaa. Jos mies polttelisi ehkä kerran vuodessa jossain bileissä, sen nyt voisi vielä hyväksyä.
- .......
On totaalinen turn-off, samoin kuin muukin huumeiden käyttö ja alkoholin liikakäyttö.
- pavi_
Pilven poltossa ei ole mitään vikaa. Viestittää ehkäpä keskivertoa mielenkiintoisemmasta persoonasta. Näin siis kohtuukäytöllä.
- å
Kaverina noin, ehkä, mutta elämänkumppani ja rakastettu on vähän eri asia.
Jos osaa käyttää kohtuudella, niin ihan ok. Mutta kysyttäessä se pitää myöntää, ottaa päähän jos valehtelee noin pienistä. Itekin vuosien ajan jo poltellut enemmän ja vähemmän satunnaisesti.
- ..........
alkoholi on kyllä monin verroin pahempaa ku tupakka tai pilvi.. mun mielestä pitäs hylätä kaikki noi 'savuton suomi' hankkeet ja siirtyä tipaton suomi linjaan.. alkoholi se tässä pitäs laissa kieltää,jos nyt kerta on pakko saaha 100v eläviä kuolleita ja kieltää kaikki hauska.. ja sit vaikka ganja alkoholin tilalle,paljon parempi.
Mut nii,ei mua haittais jos sillon tällö ja jos ei käyttäs kovempia aineita (:- hjhjkkhj
Millä perusteella alkoholi on haitallisempaa kuin tupakka? Alkoholi on jopa terveellistä pieninä määrinä.
En ymmärrä tupakan hauskuutta, mielestäni se pitäisi kieltää taajamissa hajuhaittojen takia. Itsensä saa mielestäni tuhota tupakalla, mutta ympäristöä ei. - .............
hjhjkkhj kirjoitti:
Millä perusteella alkoholi on haitallisempaa kuin tupakka? Alkoholi on jopa terveellistä pieninä määrinä.
En ymmärrä tupakan hauskuutta, mielestäni se pitäisi kieltää taajamissa hajuhaittojen takia. Itsensä saa mielestäni tuhota tupakalla, mutta ympäristöä ei.no iha jos aatellaa tälläsiä yleisempiä: kuinka moni on tappanu tupakkapäissää kamujasa ilman mitää sen kummempaa syytä entä kuinka moni on ajanu esim.40km/h rajotusalueella 100km/h tupakan takia ? kuinka moni on tappanu ittesä tupakan takia ? kuinka moni on tappanu sivullisia tupakan takia ? kuinka moni on pahoinpidelty jopa koomaa/ikuiseksi vammaseks tupakan takia ? jnejnejnejne....
tässä nyt muutama asia mitä kannattas miettiä ennenku sitä viinaa menee vetämää
ja tietty sit nää terveysriskit,mut toki niitä on myös tupakassa,mutta elä tule väittämää ettei olis,mie tunnen sen verta monta alkoholistia... ja samoi tietty tunnen näitä narkkareita tai muute vaa aineita käyttäjiä että kyllä toki,varsinki kovissa,on pahojaki terveysriskejä - cvxcvxvfsdsdfdsf
............. kirjoitti:
no iha jos aatellaa tälläsiä yleisempiä: kuinka moni on tappanu tupakkapäissää kamujasa ilman mitää sen kummempaa syytä entä kuinka moni on ajanu esim.40km/h rajotusalueella 100km/h tupakan takia ? kuinka moni on tappanu ittesä tupakan takia ? kuinka moni on tappanu sivullisia tupakan takia ? kuinka moni on pahoinpidelty jopa koomaa/ikuiseksi vammaseks tupakan takia ? jnejnejnejne....
ja tietty sit nää terveysriskit,mut toki niitä on myös tupakassa,mutta elä tule väittämää ettei olis,mie tunnen sen verta monta alkoholistia... ja samoi tietty tunnen näitä narkkareita tai muute vaa aineita käyttäjiä että kyllä toki,varsinki kovissa,on pahojaki terveysriskejäKuinkahan moni kuolee tupakan aiheuttamaan syöpään? Eihän tupakkaa periaatteessa voisi ainoaksi tekijäksi nostaa, mutta ei voi nostaa alkoholia myöskään ainoaksi tekijäksi näissä sinun mainitsemissasi tapauksissa. Vika on käyttäjässä, eikä alkoholissa. Tuskin ihmisiä kännissä pahoinpitelevä on kovin selväjärkinen selvinpäinkään. Samoin ylinopeuksia kännissä ajava tuskin rajoituksia noudattaa kovin hyvin selvänäkään.
Tupakan "järkeväkin" käyttö on haitallista, alkoholin järkevä käyttö on jopa terveydelle edullista. - jauu
............. kirjoitti:
no iha jos aatellaa tälläsiä yleisempiä: kuinka moni on tappanu tupakkapäissää kamujasa ilman mitää sen kummempaa syytä entä kuinka moni on ajanu esim.40km/h rajotusalueella 100km/h tupakan takia ? kuinka moni on tappanu ittesä tupakan takia ? kuinka moni on tappanu sivullisia tupakan takia ? kuinka moni on pahoinpidelty jopa koomaa/ikuiseksi vammaseks tupakan takia ? jnejnejnejne....
ja tietty sit nää terveysriskit,mut toki niitä on myös tupakassa,mutta elä tule väittämää ettei olis,mie tunnen sen verta monta alkoholistia... ja samoi tietty tunnen näitä narkkareita tai muute vaa aineita käyttäjiä että kyllä toki,varsinki kovissa,on pahojaki terveysriskejäNii.. Ja kui moni on hakannu vaimonsa ja lapsensa tupakantakia?
- suukkis
jauu kirjoitti:
Nii.. Ja kui moni on hakannu vaimonsa ja lapsensa tupakantakia?
Kuinka moni hakkaaja tarvitsee mitään syytä hakata läheisiään? Ajatteletko, että kaikki väkivaltarikokset on tehty puhtaasti alkoholin vaikutuksenalaisena? Tai mistä tiedät, ettei päihtynyt pieksijä ole myös imenyt thc ja napannut pari sopivasti mielentilaan sopivaa nappia huulen ennen kiihtymystilaansa?
Taas tätä täysin triviaalia "kumpi on haitallisempaa" keskustelua... Jota nimenomaan käyttäjät rakastavat. Eiköhän kaikki päihteet väärin käytettynä ole haitallisia? Jotkut vain ovat laittomia ja jotkut laillisia.
Kannabis on ehdoton ei seurustelukumppanilla. Aivan ehdoton ei. Työni puolesta olen nähnyt liikaa näiden "kohtuukäyttäjien" elämää... Mut onneksi jokainen saa valita kumppaninsa vapaasti. ............. kirjoitti:
ja tietty sit nää terveysriskit,mut toki niitä on myös tupakassa,mutta elä tule väittämää ettei olis,mie tunnen sen verta monta alkoholistia... ja samoi tietty tunnen näitä narkkareita tai muute vaa aineita käyttäjiä että kyllä toki,varsinki kovissa,on pahojaki terveysriskejäviina päis tapetaa,ei rastafari oo väkivaltanen päin vastoin.hän on servuudin iloinen veikko
- 3+3=6
suukkis kirjoitti:
Kuinka moni hakkaaja tarvitsee mitään syytä hakata läheisiään? Ajatteletko, että kaikki väkivaltarikokset on tehty puhtaasti alkoholin vaikutuksenalaisena? Tai mistä tiedät, ettei päihtynyt pieksijä ole myös imenyt thc ja napannut pari sopivasti mielentilaan sopivaa nappia huulen ennen kiihtymystilaansa?
Taas tätä täysin triviaalia "kumpi on haitallisempaa" keskustelua... Jota nimenomaan käyttäjät rakastavat. Eiköhän kaikki päihteet väärin käytettynä ole haitallisia? Jotkut vain ovat laittomia ja jotkut laillisia.
Kannabis on ehdoton ei seurustelukumppanilla. Aivan ehdoton ei. Työni puolesta olen nähnyt liikaa näiden "kohtuukäyttäjien" elämää... Mut onneksi jokainen saa valita kumppaninsa vapaasti.Olet siis MT_hoitaja! Itse olen kertonut rehellisesti itsestäni heille, kun jouduin tekemisiin heidän kanssaan. Eikä asiakkaaksi joutumiseen tarvittu sitä budia vaan ihan perus perheriidat johtivat tähän tilanteeseen (riidat joita käytiin lähinnä alkoholin vaikutuksen alaisina). Budin polton olin lopettanut jo ajat sitten ennen näitä "MT-ongelmiani".
- gj
............. kirjoitti:
ja tietty sit nää terveysriskit,mut toki niitä on myös tupakassa,mutta elä tule väittämää ettei olis,mie tunnen sen verta monta alkoholistia... ja samoi tietty tunnen näitä narkkareita tai muute vaa aineita käyttäjiä että kyllä toki,varsinki kovissa,on pahojaki terveysriskejäalkoholin kohtuu käyttö on jopa terveellustö toisin kuin jo tupakka päivässä lisää selkeästi riskiä sairastua keuhko syöpään. Siinä olet aivan oikeassa että tupakan käyttö vaarantaa vain itsesi (passiivinen tupakointi on oma valinta) ja alkoholin liikakäyttö vaarantaa myös ystäviesi ja nuiden ihmisten hengen.
- Sattu Viitana
Kaikki on joko puolesta tai vihtaan, mutta miksi se pää pitää saada sekaisin?
- pössyttelijä
siksi ku arki pelottaa
pössyttelijä kirjoitti:
siksi ku arki pelottaa
must se auttaa kivut ja sosiaalinen toiminta luo yhteen kuuluvuutta.ei syrjäydy
- savuinen ilmapiiri
diapam10 kirjoitti:
must se auttaa kivut ja sosiaalinen toiminta luo yhteen kuuluvuutta.ei syrjäydy
pari vuotta tullut pössyteltyä lähes joka päivä ja nyt vähentäny ku ei jaksa enään, olen lopettanu tupakan polton ja juomisen, alkanu kuntoileen ja kaikki samaan aikaan marin kans. on sillä hyviäki puolia :) sitä vaan sättää liikaa savuissa esim kaupassa, mut muuten kaikki on mukavampaa jos jaksaa liikkua. esim musiikki, leffat ja moni muu asia on paljon hauskempaa. autollaki ajaa nii nätisti :)
- tyyppiA
Kaverin poikaystäväehdokas käytti huumeita (paljastui onneksi ajoissa), oltiin yhtä mieltä siitä että kaverin oli aika lähteä juoksemaan ja kauas.
Läheiseni eivät hyväksyisi huumeita käyttävää kumppania, enkä minäkään sellaista ottaisi. Ihannemieheni ei käytä huumeita, polta eikä juo humalahakuisesti, ja sellaisen löysinkin viereeni... Haluan tietysti kumppaniksi jonkun, jonka päihteiden käyttö vastaa omaani: en käytä.
"Maksimaalinen turn-off potenssiin sata" myös minulle. - 12+12=24
Rikollinen käytös on kyllä merkittävä turn-off ja muutenkin pössyttelijästä tulee mieleen sellainen lusmu ja vetelä, saamaton tyyppi.
se on totta passivoituu.rikoksia tehdään aina syy ei ole marihuonan vaan sbiidin exseteraa,exseteraa
- never again!
Totaalinen turn-off! En ottaisi enään ikinä hitaalla käyvää pössyttelijä miestä!
- Diippii
Et taida tietää että se parantaa seksiä kaikin puolin sekä miehellä että naisella, syventää ja pidentää orgasmia, miehellä ei ole niin kiire, nuoleminen ja imeminen on syvempää molemmilla, Rakastelua, kohtaamista, aitoutta. Tajutkaa nyt että keho tuottaa myös samoja aineita kuin mitä hampussa on, ne ei ole vieraita keholle. Alkoholi sen sijaan on neurotoksinen liuotinmyrkky! Hamppu ei ole toksinen, eikä addiktoiva.
Mutta tosiaan, aika moni nainen voisi kertoa sulle millaisia ovat polttelijamiehet rakastajina ;) Kysyhän. ;)
- PusuPäivi
Mä oon ite sellasta huumetta miehelle että ei se muuta tartte!!
:-) - Kunnon mies, kiitos
hyi h***vetti... ikinä en mitään pikku narkkia nurkkiini ottais. Mömmeröt luonteen heikkoutta vaikka ette sitä itsellenne pysty myöntämäänkään
- egjröajäajäzrj
Pilven poltto ei tee susta mitään narkkaria. Se ei ole mitään heroiinia, subua tai piriä. Siinä ei kuole mihinkään yliannostukseen tai jää koukkuun vaan sillä on tarkoitus rentouttaa ja rauhoittaa. Se auttaa stressiin sekä työuupumiseen. Alkoholi on aiheuttanut enemmän vahinkoa kuin joku budi. Esim maksakirroosit, rattijuopumukset ja sekoilu kännipäissä. Totta kai tommonen vitun juppi ämmä, joka ei oo koskaan kokeillut, tykkää leimata ihmisä nisteiks.
- surullinen juttu
Oon huomannut että pilven poltosta on lyhyt matka narkkiuteen. Oon nähny jotain tilastojakin siitä että pilven käyttäjät sortuvat helpommin koviin huumeisiin.
Ja tottakai alkoholi aiheuttaa enemmän (välillisiä) kuolemia kuin kannabis, kun se kerran on laillista ja helpommin saatavissa. Sama juttu kovien huumeiden kanssa. Liiallisesta alkoholin käytöstä (alkoholisoitumisesta) on vain pidempi matka paskaan elämään ja kuolemaan, vrt. kannabis -> heroiini
- diiba
Ne pössyttelijät on kyllä yleensäkin sellasia luusereita että ei kauheesti kiinnosta
- En voisi!
Oon myös huomannut että te jotka polttelette olette heti puolustamassa kantaanne kannabiksesta ja miksi se on olevinaan niin "hyvää".
Kaikilla ei kiutenkaa tule hyviä kokemuksia tämän aineen kanssa.
Ja alkuperäine kysymyshän oli, että voisitko seurustella pössyttelijän kanssa eikä saarnoja ja puolusteluita tähän aineeseen!- Sattu Viitana
Hyvin sanottu, itselleni olis ainakin hankala olla naisen kanssa joka pelkää tätä maailmaa ja elämää niin paljon, että ei pysty sitä ottamaan vastaan sellaisena kuin se on. (vaikka tässä ihannemiehestä olikin kyse, niin varmaan on muitakin yhteisiä asioita joita naiset vaativat miehiltä ja miehet naisilta.
- umbo!
diapam10 kirjoitti:
mitäs sä puolustelet?
tyhmä kysymys!
- Kilpi - Viinapiru...
Sattu Viitana kirjoitti:
Hyvin sanottu, itselleni olis ainakin hankala olla naisen kanssa joka pelkää tätä maailmaa ja elämää niin paljon, että ei pysty sitä ottamaan vastaan sellaisena kuin se on. (vaikka tässä ihannemiehestä olikin kyse, niin varmaan on muitakin yhteisiä asioita joita naiset vaativat miehiltä ja miehet naisilta.
No mites nää viinanpuolustajat ? Teitä on kyllä huomattavasti enemmän, mut ei mua edes kiinnosta alkaa enempää koko aiheesta selittämään,näillä palstoilla on tullut hyvin huomatuksi,että täällä ihmiset tuomitseen,kuitenkaan tietämättä asiasta yhtään mitään,te vain puolustelette sitä viinaanne,mut olkaa hyvä,ihan vapaasti sinne lähi kuppilaan ,tuoppi nenän eteen, muutaman jälkeen alkaa jo se äänikin korottua, sitten pienet rähinät , ennen kuin kustaan tai paskotaan housuun, sitten kotiin, hauskaa oli ja perskeles huomenna taas uudestaan...ja kyllä tiedän mistä puhun,olen nähnyt molemmat tapaukset erittäin läheltä,myös niiden seuraukset. Mut mitäs muuta tässä ,kuin mää mää ja teurastamolle kuuntelemaan sitä " totuutta "
- suomiteini
Total turn-off.....
maija on ihan jees,se on ;lääke; lainvoimaan se tulee meen aikana jos diilerit sallii,se on nimittäin niitten pussista pois
- y4567457
diapam10 tullut klassiseen aikaan kamoissaan tänne juttelee:)
No, ihan hyvää esimerkkiä siitä että kuinka hitaalla ne pössyttelijät yleensä käy. - egjröajäajäzr
"Ne pössyttelijät on kyllä yleensäkin sellasia luusereita että ei kauheesti kiinnosta" Just tommosia vitun tyhmiä pimuja, jotka tykkää yleistää asioista, mistä ei tiedä hevon vittuukaan mitään. Itse tunnen näitä "luusereita". Nekin on ihan tavallisia ihmisä. Ne käy töissä ja elävät omaa elämäänsä. Pilven poltto ei oikeastti ole sitä mitä monet puhuvat. Se ei kyllä sovi kaikille ihmisille. Niitä on niin monta eri lajiketta että ne vaikuttavat eri lailla. Monet vaan tykkää puhua niin paljon paskaa.
- kysyn vaan
Monet nyt vaan on pilvessä ihan helvetin ärsyttävää seuraa, kun niiden aivot käy niin hitaalla. Varsinkin jos itse on selvinpäin.
Mäkin tunnen niitä luusereita, ja monella on elämä ihan kuralla. On tietty niitäkin, joilla menee ihan hyvin. Mut ne taas pössytteleekin vähemmän.
Miksi se pää pitää aina saada sekaisin, onko todellisuus niin tylsää? - Mieti,tuomitse myöh.
kysyn vaan kirjoitti:
Monet nyt vaan on pilvessä ihan helvetin ärsyttävää seuraa, kun niiden aivot käy niin hitaalla. Varsinkin jos itse on selvinpäin.
Mäkin tunnen niitä luusereita, ja monella on elämä ihan kuralla. On tietty niitäkin, joilla menee ihan hyvin. Mut ne taas pössytteleekin vähemmän.
Miksi se pää pitää aina saada sekaisin, onko todellisuus niin tylsää?Oot kyl oikeessa. Jos oot kohtuu käyttäjä, niin asiat rullaa hyvin,ellei jopa mainiosti. Sä opit tuntemaan itses , sä nautit kaikesta enemmän. Ja silloin se parantaa myös sun suhdetta toisiin ihmisiin, sä kohtelet muita kuten sä haluat itseäs kohdeltavan.
Mut jos sä hinaat sitä päivästä toiseen monta gemmiä,jättämättä niitä välipäiviä,niin susta tulee vaan kotihiiri,mikä tosin ajattelee,käyt ehkä hitaammin,ja sosiaalinen elämä kuolee täysin.
Ja sit on tästä vielä se kaikkein pahin ryhmä, teinit. Ne luulee,että se nyt vaan on kiva vedellä pienet pössyt ja hihitellä kaikelle. Päälle vedellään viinaa ja nappia sekaisin ja ollaan niin olevinaan,kun viina on nuossut päähän ja sit elvistellään,että tiedetään kannabiksesta kaikki.
Oikealla tavalla käytettynä,ja kohtuudella,se on parasta mitä ihminen voi luonnosta saada, voisi melkein sanoa,että ihmelääke. Auttaa moneen sairauteen,kuten esim ms-potilaat,syöpä yms yms. Jos tunnettu jonkun vaikka ko. tautiin sairastuneen,ja hän polttaa,niin kysykää ja miettikää. Itsellä tuo auttaa todella pahoihin unihäiriöihin, ja siihen riittää kerta kaks viikossa,välillä ei sitäkään, mut liian pitkä tauko palauttaa taas häiriöt. Ja se mitä se on tehnyt mun pään sisälle, niin mun kaverit olis tähän parhaita vastaamaan, ne ei kaikki edes polta , mut yllättyisitte,kun kuulisitte entisen minän ja uuden kohtaamisesta. Toki tähän on myös auttanut,että jätin viinan pois.
Ja niille ketkä epäilee tätä " mainospuhetta " , mitä se ei ole, nuoren miehen selitykseksi,asia ei ihan näin ole,ikää on yli 30 mut alle 40.
Ps. On myöskin totta,että kannabis ei sovi kaikille,mutta viina ei sovi kenellekään. Se jos mikä tekee ihmisestä feikin,ärsyttävän ja kaikkea sitä mitä hän ei oikeasti ole.
- yxxxnainen
Mielummin satunnaisesti pilveä polttava mies, kuin sellanen joka vetää viinaa joka viikonloppu ellei jopa useammin. Alkoholin suurkulutus on maassamme todella iso ongelma, jonka rinnalla pössyttelijät eivät ole mitään.
- Sober?
Eikö raitis mies ole vaihtoehto?!
- 18+4
Sober? kirjoitti:
Eikö raitis mies ole vaihtoehto?!
Ei näköjään. Muutenkin ärsyttää nää alkoholi vs. pilvi -vertailut. Sama asia kuin vertailisi perunaa ja vettä.
- oudot vaihtoehdot
Satunnaisesti pilveä polttava versus joka viikonloppu överikännit vetävä ukko?
- ainavihanta
Ihan sama, kunhan ei ole mikään ärsyttävä nipottajamies, joka inisee tupakoinnista ja pilvenpoltosta! Noitakin on tullut vähän turhan usein vastaan. Kumpikin saa mun puolesta tehdä mitä huvittaa, toisiaan tietysti millään tavoin loukkaamatta ja satuttamatta. Ja kannabis ei loukkaa tai satuta, ellet onnistu vahingossa heittämään hatsia sisältävällä lasipurkilla toista päähän. Tai liukastumalla öljymuodossa olevaan tavaraan ja katkaisemalla jalkasi.
- Forever alone
Huumeet on peräpäästä. Oli sitten mietoja, luomuja tai kotiviljeltyjä. Rastat on kauniit ja hippiasenne ok, mutten millään suvaitse pössyttelyä. Jos tapaan mukavan, kiinnostavan miehen, poistun heti paikalta kun huumeet astuvat kuvaan...
- satu nnainen
Ei satunnainen pilven poltto haittaa, kunhan tarjoo sit mullekkin ;)
Niuhoperseisyys ja äärimmäinen ehdottomuus on paljon isompi turn off.
Kovia huumeita ja jatkuvaa pössyttelyä en kuitenkaan hyväksy. Inhoan pilvestä vauhkoavia budinörttejä. - angarston
Kyllä mulle olis enempi TURN-ON ku off. Joku tuolla aiemmin mainitsi, että hiisaajat on mielenkiintosempii ja kyllä näin on munkin mielestä. Ite ainakin kaipaan aina välillä sellasia syvällisiä keskusteluja elämästä ja mikäs parempaa ku pikku budeis raatailu. Yleensä myös nää hampuusit on rennompia ja suvaitsevaisempia verrattuna raivoraittiisiin. Itselle suvaitsevaisuus on aikalailla avainominaisuus kumppanin metsästyksessä.
- no
pöff! joo siis mitäh? omasta stondiksesta sen verran et kyllä se perkeleen mulkku
dikkaa hasasta kovasti :P myös minä. Kaikki tollaset perkeleen jeesusteliat jotka ei ole ikinä maistanutkaan ja silti niin kovasti sitä tuomitsevat...voisivat sitä kokeilla!
ei,ei ja ei! siihen ei jää koukkuun ellet ite niin halua.. eiks je? alkoholi se on se joka
pistää mihen/naisen matalaksi ja todellakin vi#¤sti vikkelemminkin. luulen ja toivon että se vi¤%¤ laittomuus joskus vielä sallitaan. yksikään perkele joita tunnen ei ole hakan,riehun tai muutenkaan käyttäytynyt agressiivisesti... ei muuta ku kaikille epäilijoille jointti huuleen ja huutamaan!!! - Semmonejäbää92
Kaikki kaverini ketä tunnen ovat kannabista ainakin joskus kokeilleet, jotkut useamminkin, mutta kalja on kovempaa kuulemma. Ihan järkevää sakkia ja naisia noille tuntuu löytyvän tosin kun itselle joka en ole ikinä ottanut ainoitakaan hatseja!
Että kumoan noi naisten turn-off puheet!- Shole
"kumoan noi naisten turn-off puheet! "
Sinähän se suuri mielipidevaikuttaja olet, kun noin vaan kumosit turn off-puheet pilven osalta. Nyt sitten punaset öögat on naisten mieleen.
- mariyah
Seurustelin 1,5 vuotta miehen kanssa kenelle pilven poltto oli iso ongelma. Aina se lupasi lopettaa, ja pystyi joskus olemaan jopa 2kk polttelematta mutta sitten taas repsahti... Pilven poltto on ihan EHDOTON turn-off mulle nykyään, en siedä sitä ainuttakaan kertaa. Niin se vaan menee että se lisäs ainakin meidän suhteessa valehtelua ja lupausten rikkomista potenssiin sata. Surullinen juttu, koska just tapasin ihanan miehen joka vaikutti ihan täydelliseltä kunnes sitten äsken paljastui hänkin pössyttelijäksi ja näytti itsestään samalla tän typerän lupaustenrikkoja-puolensa, pilvessä kun oli. En suosittele koko ainetta kenellekkään!!!
- ?
niin vai olisko niin,että sun äijäs oli vaan patologinen valehtelija ? Ketä ei uskaltanut oppia tuntemaan itseään ja nyt sä käytät sen polttelua vain verukkeena tolle kaikelle katkeruudelle ?
- Mä taas
toivon, että mun tuleva mies 'pössyttelee'. En usko, että tulisi siitä suhteesta mitään muuten...
- lhkg
Saattaahan olla, että pilvenpoltosta on hyötyä esimerkiksi masennuspotilaille ja alkoholisteille. (En ole lääkäri tai asiaan muutenkaan perehtynyt.) Haluanko sitten seurustella ihmisen kanssa, jolla on esimerkiksi alkoholiongelma? Tai lähtisinkö masennuspotilaan kanssa treffeille? Eri asia, jos oma kumppani yllättäen sairastuu masennukseen, tietysti tukisin häntä.
Olen huomannut pilvenpolttajissa muutamia yhdistäviä tekijöitä, joiden takia pilvenpoltto on mielestäni ehdoton turn-off:
- Pitää itseään tai elämäntapaansa parempana, on siis ylemmyydentuntoinen.
- Runsas polttelu vie halut tai kyvyt joko osittain tai kokonaan.
- Vainoharhaisuus. - Mies
Kumppanin kannattaa olla samanhenkinen, tästä syystä jos kokee kannabis/huumekannan tärkeäksi ei kannata hakea siinä asiassa liian erihenkistä puolisoa, muuten tulee vastahankausta. Ihan sama mikä on väärin ja miksi, siinähän perustelette molemmat itsellenne.
Sen voin sanoa että kyllä naiset, usein varmasti tietämättään, panevat huumeita käyttänyttä tai käyttävääkin miestä, alkoholia käyttävistä puhumattakaan. Multa ei onnistu jos liikaa pilveä alla, siksi lopetin ajat sitten ja annokset pieninä jos otan. - städe
pilvijäbät vie kaikki mimmit t: puskat
pöydällä =) - .-.-.-.-.-.-.
Pilven polttelu ei ole minulle turnoff miehessä. En ole itse kokeillut (vielä) mutta satunnaisesta polttelusta ei varmasti ole mitään haittaa. Tottakai jos sitä liikaa tekee se saattaa passivoida ihmistä mutta ei satunnaisesta polttelusta ole haittaa. Näissä asioissa vedän kuitenkin rajan että kovempia aineita käyttävää miestä välttäisin. Mutta sellaiset aineet jotka eivät aiheuta fyysistä riippuvuutta kuten kannabis, sienet yms. hallusinogeenit on hyväksyttävää mielestäni. Minulle on tärkeää elämässä henkisyys ja erilaisten todellisuuksien tutkiminen ja hallusinogeenit ovat apuna tässä meditoinnin ja muun ohella. Ja nyt ennen kuin alatte paasaamaan että eikö tämä arki "todellisuus" riitä minulle niin miettikää että kaikki muuntavat tajuuntaansa päivittäin. Nimittäin näkevät unia. ;)
- Soraya
Pilven polttelu on mulle ehdottomasti turn-on. Kertoo todennäköisesti keskimääräistä älykkäämmästä, luovemmasta ja mielenkiintoisemmasta persoonallisuudesta. Sitä paitsi rastapäiset/pitkätukkaiset miehet ovat erittäin seksikkäitä.
Huumeiden käyttö ei ole aina luonteen heikkoutta. Ette tiedä mistä puhutte. Lapsuuden rankat kokemukset (kuten hyväksikäyttö ja koulukiusaaminen) ennustavat huumeiden ongelmakäyttöä - ja huumeita voi käyttää myös ilman huumeongelmia.
T. Hallusinogeenejä satunnaisesti käyttävä huumeongelmaton tyttö- -punch-
Tai sitten te vakavilla asioilla leikkivät, kultalusikka takamuksessa syntyneet hyvän perheen kasvatit ette tiedä mistä puhutte. Satunnaisesta käyttäjästä tulee paljon suuremmalla todennäköisyydellä päihdeongelmainen kuin sellaisesta, joka ei käytä mitään. Ja mitä luovuutta ja mielenkiintoisuutta se on, että miehen täytyy turvautua huumeisiin että olisi kiinnostavampi? Monet miehet ovat luovia ja persoonallisia ilman kamankäyttöä, sulla on aika vääristynyt käsitys asioista..
T: Huumekodista tuleva tyttö joka on nähnyt enemmän kuin sinä
- skunkki
TUTUSTUKAA aidosti kiinnostaviin ihmisiin, ilman ennakkokäsityksiä ja pelkoja, ennen kuin teette turnareita suuntaan tai toiseen, niin voitte ainakin saada ystäviä ja mikä hienointa avartaa taas hitusen maailmankuvaanne.
Hamputtelu ei kerro ihmisen persoonasta, asemasta ja mieltymyksistä perskarvan vertaa. PUHU asiasta toisen osapuolen kanssa.
Älkää antako pienten asioiden vaikeuttaa elämänlaatuanne niin hurjan paljon :)- Selvänä kiitos
Arvaa kiinnostaako tutustua mihinkään sekavia puhuvaan tyyppiin mikä löyhkää kilometrin päähän kannabikselle. Siinä sitten toinen toljottaa sinua silmät punaisena ja puhuu katkonaisia juttuja. Ihan voisi verrata alkoholistiin mikä kauheessa kännissä. Ei kiitos.
- Selvänä kiitos
Pilvipää zombiet eivät kiinnosta.
A. mitään järkevää sanottavaa heillä ei ole kuin selvinpäin ja he tykkäävät olla pönttö sekaisin
B. pössyttely on kivaa ja menee ohi turhan monien muiden asioiden ohi
C. huumeille haisevan kaverin kanssa kyllä huomataan aina - Lulz
Itse naisessa jopa hieman arvostaisin tällaista pientä kapinahenkeä, siis jos tuotetta ei ole hankittu järjestyneeltä rikollisuudelta.
Niin ja polttelu jäis pääosin viikonlopuille.
Puhutaan paljon päihdeongelmasta, vaikka yhteiskunnan pitäis käsitellä asiaa päihdetaakkana. Ihmiset ovat aina vetäneet, vetävät ja tulevat vetämään jollain tapaa kuupan sekaisin. Ehkä fiksua olisi tarjota tähän mahdollisuus ja kerätä tulot. - nosmokers
Se, että joku välttämättä haluaa käyttää rahansa terveytensä pilaamiseen, ei liikuta minua. Se, että joku tupakoi millä tahansa julkisella paikalla täten pilaten myös muiden kanssaihmisten terveyttä tai heittää yhdenkään tupakantumpin maahan täten vaarantaen pienten lasten tai eläinten terveyttä, sapettaa niin vietävästi. Minulle tupakointi kielii itsekeskeisyydestä ja välinpitämöttömyydestä muita kohtaan eli kyllä, ehdoton turn off.
- koettu&paljon nähty
Kannabis on psyykkeelle erittäin raskasta. Herkemmät ihmiset se voi tuhota. Kannabis toimii mainiona laukaisijana esim psykoosissa tai muissa vastaavissa sekavuustiloissa varsinkin näillä herkemmillä ihmisillä. Sellaisia sekoamisia ei vältämättä muuten edes tulisi. Saman asian ajaa myös jotkut lailliset huumeet eli lääkkeet. Mutta tehokas keino tähän on kannabis eli mielen toimintaa muuttava psykedeeli.
On jo tunnettu letkautus pilven ystäviltä tämä: "alkoholi ja tupakka on paljon enemmän tuhoavaa kuin pilvi" . niin ehkä fyysisesti jos on kunnon deeku tai polttaa paljon jolla ei ole mtn rajoja, mutta pilvi ajaa aivan saman asian, ei ehkä fyysisesti, mutta henkisesti erittäin tehokkaasti ja ehkäpä jopa pahemmin kun nuo edellä mainitut.
Minulle pilveä polttava ihminen kertoo itsestään sen ettei hän niin välitä mielenterveydestään erityisemmin tai hyvinvoinnistansa muutenkaan, tai hän on tyhmä/vastuuntunnoton eikä edes ajattele että se voisi olla vaarallista. Ei myöskään olisi kiva olla ihmisen seurassa joka on aineissa ja puhuu höpöhöpöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703